Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Dolcetti, mulla on tutkittu kaikki muu paitsi aukkari. Mulla on liian aikainen ovis eli munikset on huonolaatuisia. Tilannetta ei auta yhtään se, että oon jo mummoikäinen :D
 
Minni ja beisla: toisia kohtaan itsellä ainaki luotto on kova kun ei tunne toisen kroppaa ja oireita... ja tottakai sitä toivoo parasta mahdollista toiselle kun itselleenkin. Se oma pettymys on vaan aina henkilökohtaisempi kuin toisen. Vaikka pakko kyllä myöntää että on täällä monen nega testi tai km kolahtanut aika kovaa...

Katjusha: aika raskasta ollu varmaan se 7 ivf hoitoa käydä läpi mutta kertoo paljon siitä ettei oo halunnu luovuttaa...ja rahaakin täytynyt olla...:D Itse ehkä luovuttaisin siihen jos ei tärppää ilman hoitoja...mutta on tässä tärpänny mutta ei haluu pysyy kyydissä...Liekö sitten liian ohkaset limakalvot tai keltarauhasessa jotai pielessä...tai verenkierrossa...en kyllä haluais sitä puoltavuotta odottaa ennen ku tutkimuksia jatketaan. Olisi kiva jos vois tehdä folli ultran kuinka nää toimii...

On. Täällä menkkamaiset olot vaan vahvistuu... ihme jos ei menkat ala jo tänään....
 
Muokattu viimeksi:
En jaksa millään selata taaksepäin.. . Yö vuoro takana ja vielä yksi edessä joten oliko se nyt b6 vitamiini siihen keltarauhasen toimintaa edistämään... ja olisko muitaki...


Onkos teistä kuinka moni ollu lakossa tänään?
 
Lucky, joo onneksi todella paljon voidaan tehdä ilman näitä raskaimman vaihtoehdon hoitojakin, jos esim on ne putket auki noin niinku lähtökohtana. Moni onnistuu IVF-jonossa, mutta meille ei tullut sitäkään kohdalle :joyful:
Mä olen ymmärtänyt, että se vehnänalkioöljy olis hyvä siihen keltarauhashormoniin. Tosin mulla ei kyllä luteaalivaihe pidentynyt yhtään näillä rohdoilla, mutta onhan mulla se km takana, että sekin varmasti osin voi vielä vaikuttaa hormonitoimintaan.
Meitsi oli töissä, mutta kyllä en mitään saanut ajoiksi :grin
 
Sateista perjantaita :Heartpink
Kresikät wautsi wau :Heartbigred Onnittelut :Heartbigred
Lukutoukka: Ihanat testit :Heartbigred Onnittelut :Heartbigred
Murkku: Toivottavasti testi plussaksi muuttuisi :Heartred
Tsemppiä kaikille kierron vaiheissa,toivottavasti on hedelmälliset ovikset ja otollinen limis. :talk017
Masis Diku kp 4. :gen026
Murkku: Lisäisitkö minut listoille? 10/07
 
Mä olen pahoillani! Taas vaan olen lukenut ja välillä jotain väliin huudellut... Nyt ottaa koville :'(

Vieläkään ei fiilis yhtään parempi! Mies joutuu tekemään hulluna töitä kun tilanne on mikä on ja määräaikainen sopimus... 12 päivää/iltaa putkeen ja ens viikolla taas 7 päivää 04-12... Poika kyselee vauvaa ja kaikki on raskaana... Ihan paska olo! Luovuttanut :'(

Pahoittelut siis yleisesti ja samoin onnittelut! ❤ ja tervetuloa uudet!

Mariska ❤

Murkku mä niiiiiiiiiiiiin toivon, että se plussaksi muuttuu ❤

Diku mennään melkein samoissa kp :)

-PikkuMinski kp5/30 yk25-
 
Diku ja PikkuMinski, tsemppiä masiksiin! Kyllä ne plussat teidänkin luo löytävät! Ihmeitä tapahtuu <3 Voimia kummallekin sylin täydeltä.

Lucky, mä en lakkoillut mutta sain pidettyä etäpäivän ku ois ollu tosi hankala päästä töihin... Mut tulipahan erilainen perjantai.

Hyvää viikonloppua kaikille, ihanat naiset! :) Kohta Vain elämää! Kattooko kukaan? En ehkä näistä tän tuotantokauden esiintyjistä niin perusta mut kuitenkin kohta oon ihan hurahtanu... :)

Maggie dpo 8??? Tai jotain.
 
Mimmu: Taas tulvii kysymyksiä :) Ei kai se aikainen ovulaatio tarkoita automaattisesti huonoa munasolua? Mikä on aikainen ovulaatio? Mistä ne tietää, että sulla on huonot munat? :D Ja mikä ihmeen mummoikä? Oon ihan varma että olet nuorempi kuin minä (39 v).
 
Pikkuminskille *halaus* voimia sinne <3

On: tätiä ei vieläkään. :( En ymmärrä womanloggia kun nyt tutkiskelin, niin menkkajomoja ollut nyt jo kaksi viikkoa, kohtua vihlonut, alaselkää poltellut, tajuton väsymys (meinannu parina päivänä nukahtaa rattiin), hajuherkkyyttä ollut ilmassa... MISSÄ MUN TÄTI ON?!?
Toivottavasti niissä verikokeissa selviää jotain...

Muurahainen kp 44/35, yk 20
 
Työttömänä on paha lakkoilla :D tosin mies pääs ajoissa kotiin ku ei ollu tullut tavaraa niin ei pystynyt paljoa tekemään töissä :)

Tervetuloa tällekin puolelle Dolcetti, pikaista plussaa!

Mie siis alan tässä kierrossa ottamaan oviksen jälkeen B6-vitskua, koska miun prolaktiiniarvo oli viimeksi aika korkea verikokeissa ja Larissa kertoi ett se saattaa vaikuttaa loppukiertoon jotenkin. Toivotaan ett siitä on apua! :)

Plussatuulia kaikille❤❤

Pikkuminski, kuullostaa todella rankalta rupeamalta miehelläsi :( kuullostaa kyllä myös siun tilanteesi rankalta, positiivisia ja kauniita ajatuksia päiviisi❤

Larissa, miullakin ollut yllättävän positiivinen ja seesteinen olotila raskautumisen ja muunkin suhteen tänään :)

Te vaan ootte niin ihania kaikki❤❤
 
Murkku, tsemppiä, on ikävää kun täti on hukassa ja oireita riittäisi vaikka muille jakaa ja testit näyttää negaa :(
 
Veikkaan, että täti kurvaa ensiyönä! Pientä tuhrua havaittavissa! Ääääh kyllä se aina vituttaa...
 
Minni: plussa ehtii viellä tulla ;)

Itse täällä elelen vikaa terolutkuuria kp 29. Tätiä ootan ku ei mahd. Plussaan koska viime kierron jälkee myös parisuhde menny alamäkeä, tais yk 28 käyä melkee kohtaloks mei suhteelle :( nyt ootan tätiä ja sit pääsis soittaa ultra aikaa ja kai pian syömää femaria ekan kerran. Oliko kukaa muu syöny tuota? Voi kun joka päivä haaveilen siitä kuinka helppoa olisi saada lapsi niinkun suurimmalla osalla immeisistä :(

Haikaranyytti
 
Murkku, tsemppiä odotukseen :( toivottavasti tää sun piinailu ratkeis kuitenkin raskauden suuntaan ;)

Minni, voi ei tuhrua! Toivottavasti täti kurvaiskin ohi! ;)

Haikaranyytti, toivottavasti täti sit tulee ajallaan jos kerta mahdollisuutta plussaan ole! Mikäs parisuhdetta nyt on hiertänyt? :( lapsettomuus pelkästään vai? :(
 
Ei ole lakkoiltu. Kun kerran isännän firmassa olen töissä, niin olen työntekijä, mutta mm. työkkäri tulkitsee myös minut yrittäjäksi. Ja on se kyllä ihan eri asia olla vieraassa firmassa ku miehen firmassa töissä. Kyllä tässä kun palkat ym. laskut maksaa niin suhtautuminen mm. arkipyhiin on muuttunut. Vieraalla töissä, jee palkallinen vapaapäivä! Nyt kun on tavallaan itsellään töissä ja maksaa ne palkat ja laskut, ni aina kiroo et hitsi tulee vähemmän laskutettavaa mut kulut silti pysyy pääosin.

Voin sanoa ettei tota työterveyshuoltoakaan tuu ihan hirveesti käytettyä. Mammografiaankin oisin taatusti firman piikkiin päässy mut kävin julkisella ku ois se sen pari sataa ainakin maksanut (firmalle).
 
Dolcetti, mä täytin kesäkuussa 40 :) Pääsääntöisesti sanotaan niin, että jos ovis tapahtuu ennen kp 10:tä niin munis ei kerkeä kasvamaan kunnolla ja lähtee liian pienenä liikkeelle eikä pysty hedelmöittymään. Mulla ovis tuli n. kp 8. Sen lisäksi tietty iän myötä laatu kärsii.
 
Takaisin
Top