Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nyt tulee mainosta!
Teen siis tällaisia pikkuruisia tossuja! Tilauksesta 12€ pari + postit 3€
Vastasyntyneen koko. Todella pieni vajaa 7cm (5-7cm)

Valmiina ei ole mitään eli menee hetki ;)
 

Liitteet

  • 1433962639904.jpg
    1433962639904.jpg
    153.8 KB · Katsottu: 167
Muokattu viimeksi:
Pikkuminski: eihän sitä tiedä mihin tää maailma on menossa. Sitten kai ne hoidot on jo niin kehittyneitä ja kroppa ku teinillä :D söpö Miska! Juu onnellinen pitää olla siitä mitä on annettu. Mutta kun on se vaikeaa!
 
Laitoinkin minski sulle yksärillä jo kysymyksiä, mutta täältä sainkin vastauksen. :) laitan tilauksen tulemaan yksärillä :)
 
Mimmu, tuo viimeinen o-testi on kyllä MELKEIN plussa! :wink

Onnea Starling hyvistä kuulumisista ultrassa :) Nyt pienelle paljon pikaliimaa mukaan, jotta pysyy messissä loppuun asti!

Beisla, siellähän päästää jo hyvin alkuun! Jo pelkästään aukkari saattaa avittaa :) Aikamoinen homma on myös luovuttajalla! :grin

Pikkuminskille en osaa mitään järkevää kommentoida muuten kuin lähettämällä virtuaalisen rutistuksen. <3 Mutta muistutan myös, että monilla tärppää juuri siinä vaiheessa, kun luovutetaan asian suhteen. Toivotaan, että teillekin käy niin! :) Ps. Noi pikkuiset tossut on niiiiiin hienoja!

Titem ja Pikkuminski, mekin ollaan päätetty ettei mihinkään varsinaisiin hoitoihin lähdetä. Itse suostun nyt terolut-kuurin syömään ton karsean tiputtelun takia ja aukkarissa voisin käydä, mutta siihen saisi mun osalta jäädä. Miehen simpat voisi ehkä tutkituttaa jossain vaiheessa, jos hän siihen suostuu. Tulee jos on tullakseen ja on tarkoitettu! :wink Ette ole yksin näiden ajatusten kanssa!

mh- hiiteen se tuhru nyt sieltä! :mad:

nuuhku, hyvältä kuulostaa! Ehkä stressittömyys toisi tulosta :wink
 
Muokattu viimeksi:
Mä olen käynyt kierron kartoituksessa, aukkarissa ja verikokeissa ja mies kävi verikokeissa ja anto simppanäytteen, mut siinäpä se...
 
PikkuMinski, kauan sulla menis tehdä tuollaiset conversetossut?? Kummitytön kastejuhla 28.6. ja noi olis kiva lisä lahjaksi :)
 
Meillä on vähän sama homma, että hoitoihin ei lähdetä. Ihan jo senkin takia, että mun iän takia ei päästä täällä enään julkiselle. Mun mies on ollut hoitoja vastaan mutta nyt kyllä meinasi, että ehkä inssi voitaisiin vielä katsoa, jos tarvetta on. Nyt mennään kuitenkin clomeilla vielä eteenpäin.

Larissa, tais käydä niin, että lh huippu oli jo, koska testi oli illalla nega. Mulla ei muutenkaan tule aina tasavahvoja viivoja.
 
Mä en tiedä milloin on juhannus :D mutta Espanjaan on otettava testi mukaan. 25. päivä on pissittävä tikkuun any way.
 
Pikkuminskin tossut on aivan superihania! Ja poikasi on niin söpö että sydäntä särkee :happy: Toivottavasti ihmeiden aika ei olisi teidänkään kohdallanne ohi :Heartred Kuten ei myöskään kenenkään muun syvässä vedessä rämpivän :Heartred

jospa haikara pyörisi ahkeraan täällä juhannuksena ja kurvaisi sitten 25. päivänä espanjaan "lomalle" :wink
 
Muokattu viimeksi:
PikkuMinskille suuri virtuaalihalaus! <3 Jaksan kyllä vielä uskoa, että teille pikku kakkonen suodaan. Olen kuullut niin monelta, että kun ovat lopettaneet yritykset ja keskittyneet parisuhteeseen. Niin kappas, onkin oltu raskaana :)

Nuo Pikkuminskin tekemät tossut on super ihania. Mulla ne on vielä makkarissa hyllyllä koristeena, jos pääsisi joskus käyttämäänki niitä <3
 
Pikkuminski : jos en nyt vielä minkään värisiä :) poika jo tarpeeks hehkuttaa että "mulle tulee pikkuveli.... äiti kohta näät ku se tulee sun mahasta pois..." mä yrittäny että "äiti on vaan syöny liikaa ja liikkunut liian vähän ". Hoidossaki jo tietävät raskauden jota mä en tiedä ku poika avannut sielläkin pienen suunsa... pikku siskoa mä toivon :D
 
Titem, PikkuMinski ja Nuuhku ❤️ :hug013

Minskillä aivan ihana kultakimpale! ❤️

Mh-, tuhru Siperiaan sieltä ja heti! :mad:

Ihanasti alkaa Beislalla asiat etenemään! Ja aukkari sopivasti ennen inssiä! :thumleft

Mimmulla komia testisuora, hirmuisesti tärppionnea! ❤️

Ystävä lähti illalla synnärille, eikä nyt ole yli viiteen tuntiin kuulunut mitään, taisivat jäädä vihdoin tosi toimiin, iiiiiks! Arvatkaapa saanko nukuttua? :happy6
 
joo tuo oli muistaakseni clearbluen sivujen taulukko tuo minkä laitoin:) ja muistelin että larissa oli ainakin muissa ketjuissa tuota toista taulukkoa laitellutkin:)
täällä siis kp19/28-30 dpo1? olihan se nyt niin että ovis plussa oli dpo -1?
 
Tuhru tuntuu eksyneen ainaki yöksi pois, mutta saas nähä koska tiensä löytää takasin. Mulla nyt yleensä on ollu tuhrua sen päivän korkeintaan ennen kunnon vuotoa, viime menkat oli siitä ihmeelliset, että minkään näkösiä ennakko varotuksia ei ollu vaan alko heti kunnon vuoto.

PikkuMinski, nuo on aivan ihania, kumpa joskus ois syytä tilailla sulta tuommoset.

Tuntu taas eilen illala, että alkaa epätoivo iskemään tämän koko touhun suhteen tuon tuhrun takia. Koiraki sen ilmeisesti aisti, että kaikki ei oo hyvin ko tuli kainaloon nukkumaan, jota se yleensä ei tee. Edelleenki on kyllä hyvin vahvasti semmonen olo, että vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä, mutta ei se auta ko ootella, tuleeko vai jättääkö tulematta.

Ja mie oon sitä testiä miettiny pääni puhki, sen mie vielä ymmärrän, että saa väärän negatiivisen, mutta eikait väärää positiivista voi mitenkään saada, vaikka tekis kaikkien ohjeiden vastasesti sen testin, että on kait siellä joku ainaki yrittäny tarttua mukaan.

mh- dpo 11 ja kp29
 
mh- hienoa, jos tuhru on hellittänyt! Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Täällä on niin monta kertaa nähty, miten jollakin on menkkaolot ja satavarma fiilis että menkat alkaa, mutta sitten tuleekin plussa. En usko, että olisit väärää positiivista saanut. Ehkä teit sen toisen testin laihemmasta pissasta..? Tee uusi testi sitten aamun ekasta pissasta :) Tsemppiä!

Lucky, kyllä sun poika tietää :wink

Kyfi, o+ on yleensä dpo -1 :)

Mimmu, onnea oviksesta! Olettehan hyödyntäneet..? :wink Lauantai 20. päivä on Juhannuspäivä :) Mulla on kans testailua tiedossa aikaisintaan maanantaina 22.6.

Napaa: Olen nyt tullut siihen tulokseen, että ovis on sittenkin vasta tulossa. Aamulämmöt ei ole nousseet, tissikipu puuttuu ja kohdunnapukka oli eilen ylhäällä, pehmeä ja auki. Sain vielä onneksi miehen kertaalleen kellistettyä, joten oottelen sen oviksen rauhassa ennen kuin aloitan terolutit :wink

Larissa kp 17/27-31, yk 12
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top