Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nennaa, kiitos ihana taas kauniista sanoista :Heartpink Itse ostin tätä Solgarin B6-vitamiinia: http://www.life.fi/WebRoot/HameenLu.../11B2/0A28/1005/3600/solgar_vitamin_b6_50.jpg Pitäisi löytyä Lifesta :) En halunnut mitään, missä on useampia B-vitamiineja (kun niitä on jo mun monivitskussa). Tuossa on 50 mg/tbl eli tujusti B6:ta niin voi tälleen piinaviikoilla nappailla :wink

Mimmu, onnittelut menkoista (kuulostaa kummalta sanoa näin :grin). Olkoon tää nyt teille SE kierto! Muoks. tuo B6 5,4 mg ei oo ihan riittävä, jos sullakin on progesteronin kanssa ongelmaa. Enemmän saisi siis ottaa sitä oviksen jälkeen. Itse otan nyt 50-100 mg, kunnes menkat tai plussa tulee.

Murkulle jo se plussa tai menkat paikalle nyt heti!
 
Murkku ja Mimmu täti lähti jo täältä :O ni laitoin teille tulee, vaikkakin plussata joutaisitte molemmat ❤

Nuuhku kiva kuulla sinustakin ❤ toivottavasti lapsilla on jatkossa turvallinen tulevaisuus ❤ sinun sydän on kultaa ❤

Beisla hyvä et saatte pari inssi tehtyä! Nyt plussaa!!!

Oli paljon muitakin... Aaaaaaaargh!

Onnea ja pahoittelut ❤

Nyt oikeesti niitä plussia tänne

-PikkuMinski kp3/30 yk25-
 
Hei kaikki!

Oon taustaillu koko kesän, kun ei oikeen oo ollu kertomista.. Yritys on päällä edelleen, nyt yk 20+ jotain, ei oo enää tietoa :/

Pojan neuvolassa sain myös lähetteen verikokeisiin ens kiertoon. Otetaan pieni verenkuva, TSH, prolaktiini ja LH. Näillä nyt sitten alkuun ja ajankin labraan jo varasin oletetulle kp 4.

Syön nyt 3. kiertoa Macaa ja ekassa kierrossa kierto lyheni 25-> 23, tokassa kierrossa kierto pidentyi 26:n pv:n ja nyt sit odotellaan kuinka pitkä tämä kierto on.

Ja tässä kierrossa alotin tuon ubikinonin 100 mg/pv. Siitä en oo huomannu mitään vaikutuksia. Kiitos vaan Larissalle vinkeistä! ;) <3

Paljon on tapahtunut tässä ketjussa ja lämpimät onnittelut kaikille raskautuneille!! ♥ Viimeisimpänä Kreisikätille onnea aivan ihanasta ylläristä!! ♥

Toivottavasti ehdin aktiivisemmin kirjoittelemaan. Nyt on oma ura vienyt aikaa, valmistun reilun viikon päästä ja töissä pitäisi olla tosi tosi aktiivinen, että sais pian vakipaikan. Työpäivän jälkeen oonkin ihan vihannes, ajatus ei kulje ja mitään ei jaksa tehdä. Mutta toivottavasti pian helpottais ja sais työpaikan. Ehkä tääkin stressi vaikuttaa tähän vauvaprojektiin?

Ihania olette, kun olitte kaivanneet mua noin sata sivua sitten ;) :D Kaikki teidän viestit oon lukenu, vaikka välillä oonki ollu yli 500 viestiä jäljessä.

Anteeksi omanapailu! Tsemppiä teille vahvat naiset! Toivottavasti ennen joulua on tämä ketju tyhjä! Olis ne vauvat niin ihania joululahjoja!! ♥ ♥

Hampaaton kp 14, dpo 2, yk 20+
 
Mimmu, miten kauan toimitus kestää? Sais tulla tänään tai viim. Huomenna perille, ettei perjantaina turhaan pissi digiin. :)

Toisaalta harmittaa etten jo tänä aamuna pissiny digiin, mut sit taas pelottaa se tulos... Perjantaihin on vielä aikaa, et eiköhän se täti oo kerenny jo sit tänne tulemaan...
 
Larissa, eiköhän se sitten tuota ole jota itekin haen ;)

Murkku, kokeilkaa heilutella peittoja, täällä ainakin yleensä toimii tädinhoukuttimena :D

Hampaaton, mukava kun pitkästä aikaa kerkesit kirjottelemaan kuulumisia! Tosin olis ollu kivempi kuulla plussauutisia :)
Tsemppiä sinne raskaaseen vaiheeseen elämässä, toivottavasti uurastus palkitaan ja saat pian vakitöitä! :)
 
No jopas nyt on Murkku!! Mun odotuksen nousee sun kohalla. Jotain halpistestiä väliin ja perjantaina digi?

Pahoittelut sekä samalla onnittelut Mimmu kp1:sestä. Uuteen kiertoon lääkkeet kohdilleen. Sieltä se plussa hiipii! :)

Tervetuloa takaisin Hampaaton! Pikaista plussaa tutkimusten saattelemana! :)

Omaa napaa sitten taas: Nyt tuli uudestaan ihan mini rusehtava hailura valkkarin seassa... En ehkä ihan tuhruksi sanois, koska niin minimaalinen raita suorastaan. Mut jotain kummaa on meneillään. Pitäisköhän mun jättää ne geleet pois, jos se johtuu siitä? Tosin kaks aikasempaa kiertoa ei ollu sivuvaikutuksia... Mitä mulle tapahtuu? Pieniä tuntemuksia alavatsassa lisäks. Ja naamassa ei oo ollu yhtään uutta näppylää oletetun oviksen jälkeen. Kumma keho...

Maggie dpo 5-6??
 
Heipähei kaikille pitkästä aikaa! :love2

Mulla on ollu elämässä kaikenlaista kuviota, ei ole ehtinyt eikä jaksanut tulla tänne palstailemaan. Onneksi täällä on sankka joukko teitä muita pitämässä keskustelua yllä. Viimeksi kun lueskelin täällä, taidettiin mennä alle 200 sivun, nyt täällä on melkein 280 sivua juttua! Pahoittelut siis, että olen totaalisesti pudonnut kärryiltä, lueskelin tuossa nyt muutaman viime sivun.

Yhteisesti sympatiat tädin, tuhrun sekä negan kohdanneille ja onnittelut hyvistä uutisista :D Tylsää ja persoonatonta kirjoittaa näin yhteiset toivottelut... :shy:

Mulla on toinen tiputtelukierto peräjälkeen. Ja toinen siis koko elämäni aikana. Viime kierrossa viikon verran tuli välivuotoa, gyne ei löytänyt sille syytä. Sen jälkeen meni noin viikko niin tuli ovulaatio. Tässä kierrossa taas samanlainen viikon vuoto, sitten se loppui, oli yksi puhdas päivä, ja sitten 2-3 päivänä valkovuodon seassa kirkasta verta hieman. Ovulaatiosta ei mitään tietoa.
Nyt olen tehnyt lähinnä tuon oudon vuodon ja isojen kiertopäivien takia testejä, ja saanut (mm.) apteekin omiin testeihin oikeaa haamua ja roskishaamua. Ihan tihruamatta nähtävää haamua. (Apteekin testejä pidin luotettavina,aina ennen puhtaita negoja ja sen yhden kerran kun saanut haamun ni olin raskaana) Ei ole kuitenkaan vahvistuneet ja välillä taas negaa. Tässä nyt viikon aikana muutaman testin tehnyt. Jo nyt on perhana. :confused013 Tavallaan tekisi mieli lähteä kokeilemaan sitä Clomia, kun kerta luomu-ovulaatioista ei ole tärpännyt, mahtaako tärpätä koskaan tulevaisuudessakaan :( Olen kyllä käynyt akupunktiossa ja toivon että jos sieltä saisi tasapainoa tähän kiertoon. Toisaalta taas meinaan heittää hanskat tiskiin ihan kaiken suhteen ja keskittyä nyt vain uuteen työhöni ja olemassaolevaan lapseeni, mutta kun ei sitä voi oikein vain päättää niin...Blaah.

Clomiin liittyen mulla olisikin pari kysymystä, vaikken sitä nyt vielä ole ryntäämässä hakemaan. Sehän voi ohentaa kohdun limakalvoa? Kuinka todennäköistä se mahtaa olla? Ei oo kiva ajatus, että ottaa lääkkeet joka korjaa yhden ongelman ja tuo toisen tullessaan.

Voi kamala, kun tuli pitkä sepustus omasta tilanteestani! :D En tiedä mistä saakka lukisin teidän keskustelut ja mistä saakka ryhtysin niihin vastailemaan joten.. *nolo* :D
 
Maggie, ei kerkee halppistestejä väliin tekemään... :( et perjantai aamuna digiä vaan, jos enää on tarvetta.
Ihme hailuroita sulla siellä tulee, kiinnittymistäkään ei ihan vielä pitäisi olla. Mulla ei geleistä oo tullu mitään tuhruja koskaan.

Pauliina, mulle lääkäri sanoi, että clomit ohentaa limakalvoa, mutta sitten vedin greippimehua ja sain lääkärin ihmettelemään, miten voi olla noin paksu limakalvo niillä kp:llä mitä silloin oli. :)
 
Tervetuloa takaisin pauliina! :)
Johan sun kroppa tekee omituisuuksia siellä :o
Toivottavasti et tarvitsisi clomeja hakea vaan saisit plussan❤

Maggie, voisko olla kiinnittymistä? Ois mahtavaa :) :) kohtahan senkin näkee ;)
 
Pauliina, voi sinua. Onpa ollu ihmeellisiä kiertoja! Ilmeisesti kiinnittymisyritykset (?) on sekoittanu sun kiertoa aika pahasti. Jos kerran haamuja oot saanu. Höh, kurjaa ettei oo tullu selkeitä plussia tai selkeitä kiertoja. Toivotaan että uusilla lääkkeillä ois toivottu vaikutus - ja toivottu lopputulos! :)
 
Kiva nähdä vanhoja tuttuja pitkästä aikaa, Hampaaton ja Pauliina tervetuloa takas!

Hampaaton, hyvä että sait ainakin verikoeajan, jospa siellä jotain selviäisi. :)

Pauliina, jopa sulla on ollut outoa tiputteluvuotoa. o_O Mutta jos lääkettä mietit, kannattaa pyytää clomien sijaan letroja (Letrozole). Eri vaikuttava aina, eivät ohenna limakalvoa. Itse (ja monet muut) en saanut niistä mitään sivuoireita.
Mutta ei kannata stressata kun on ollut pitkään poissa. Ite luen jos oon reissussa ollut, niin muutaman sivun taaksepäin ja kommentoin ehkä siitä, tai vasta paluusta eteenpäin. Äkkiä sitä pääsee taas kärryille. :)

Maggie, jospa olis kiinnittymistä jos geleet ei ennen ole mitään sivuoireita sulle aiheuttaneet! :) Voithan sä toki kokeeksi jättää ne pois pariksi päiväksi.

Murkku voi että kun on täti kadoksissa sulla. :sad001 Tsemppiä testin tekoon, jospa se toisikin iloisen yllätyksen!

Lucky eihän ne oireet kai samalla ihmiselläkään aina ihan samalla tavalla mene, jospa siellä olis toivoa vielä kuitenkin?

Kukka tsemppiä ruokaprojektiin, 6 kertaa päivässä tuntuu tosiaan paljolta. Itse syön 4 tai 5, mutta harvemmalla välillä iskee nälkäkiukku. :wink Syötkö miten pähkinöitä? Niissähän on monissa todella hyvää rasvaa ja paljon energiaa.

Katjusha pahoittelut negasta, mutta kerkeäähän se vielä plussaksi muuttua. :)

Nenna toihan vois toimia, että auto olis kesällä seisonnassa. En mäkään talvella kymmentä kilsaa jaksa polkea, vaikka kuin on nastarengas.

Larissa mielenkiintoista linkkiä taas sulta. :) Mulla on kyllä loppukierron tiputtelua mutta vain parina-kolmena päivänä, prolaktiiniarvo oli oikein hyvä ja luteaalivaihe jopa joskus päivän keskimääräistä pidempi. Ehkä jatkan vain raskausvitamiinin sisältämällä B6:lla, mutta se poimulehti lähtee kokeiluun. Tosin vasta viikko oviksen jälkeen kun oon reissussa enkä siellä jaksa keitellä, mutta jos 3-5 päivässä sen pitäisi tehota, niin tuo voisi riittää.
 
Kone on kaatuillut välillä niin lähetin kommentit varalta jo menemään, ettei katoa. :)

Täällä ovistesti näytti tukevasti negaa edelleen, mutta nyt illalla tuli kunnon eggwhite-limaa. Veikkaan, että ei tarvitsekaan pistellä sitä Pregnyliä ja todennäköisesti lauantain inssi on jo liian myöhään. No, sen näkee sitten. Huomenna ainakin tapahtuu, sen pitäis osua kohdilleen.
 
Sori taas pikaiset kommentit... Samanmoinen 11 tunnin työpäivä oli tänäänkin, mutta sentään ehdin ajoissa syömään. Onneksi huomenna pitäisi olla ihan "normaali" päivä vain :) Ehkä sitten huomenna ehdin kommentoimaankin kaikille!

Täti on ollutkin tänään näköjään melkein yhtä kiireinen kuin minä, kun kerkesi tulla tänne ja Mimmunkin oli tavoittanut. Hyvä ettei siellä kierto venynyt enempää! Tärppionnea uuteen kiertoon! :)

Nyt olisi kyllä muurahainen plussan paikka! Pidetään peukkuja, että täti on tämän viikon kierroksensa nyt tehnyt eikä teillepäin eksy!

Katjushalle niin toivoisin plussaa! Ota sinä kiinni se plussa, minkä olin tuohon edelliseen kiertoon varannut mutta joka pääsi karkuun :wink Sovitaan että testasit nyt vaan liian aikaisin!

Ja onhan siellä jännättävää tulossa lähiviikoille, kun Maggienkin kierto kuulostaa mielenkiintoiselle, ja Beislalla oli hyvät ultrakuulumiset ja tuplainssikin tulossa :nailbiting:

kaakao kp 1/23-28, viides letrokierto here I come, niin ja tässä kierrossahan sitä taas ultraillaan


muoks. Pakko sanoa vielä, että kyllä nyt vähän masentaa, kun olin niin kovat odotukset ladannut näihin letroihin ja ei vaan tärppää :sad001 Esikoinen tärppäsi neljännestä clomikierrosta, ja kahtena niistä en edes ovuloinut eli oikeastaan tärppäsi toisesta ovulaatiosta jo. Letroilla kuitekin olen nyt ovuloinut joka kierrossa, eikä vaan natsaa. Ei kai se auta kuin koittaa kehittää tässä tätä kärsivällisyyttä :p
 
Muokattu viimeksi:
Minni, Mä en edes pysty katsomaan noita konsertteja.

Beisla, toivotaan, että huominen on antoisa reissu :)

Kaakao, pahoittelut tädin saapumisesta. :( jospa sitten seuraava olisi se the kierto :)
 
Joopa joo. Huominen dpo 13 muuttuukin kp 1:een.

Kai se niin vain sitten on, että ei me luomuna plussata. Ivf, täältä tullaan.

Hileinen kp 1 yk 14
 
Takaisin
Top