Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa täällähän minä... Oli semmoinen reilu 11 tuntinen työpäivä, niin en ole ehtinyt käymään täällä foorumilla. Ihan järkyttävä kiire töissä. Ennen kahdeksaa olen mennyt aamulla ja kahden maissa ehdin ekan tauon pitää... :dead: Mutta aamulla siis ehdin negan testata ja sieltähän se tuhrukin hiippaili päivän aikana paikalle :sad001 Voi perseen suti! Olin jostain syystä tosi optimistinen tämän kierron suhteen. Höh. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä sitten.

En nyt ehdi enkä jaksa kommentoida. Pakko lähteä nukkumaan että selviää hengissä taas huomisen päivän. Ihan yhtä hullu päivä odotettavissa :meh:
Tsemppiä kuitenkin kaikille ja niitä plussatuuliaaaaaaa....
 
Nessu, samaa mäkin oon miettinyt, että hassua kuinka käytännöt ja ohjeet vaihtelevat. Täällä kun on pitkään lukenut mitä ohjeita ja lääkkeitä ihmiset saavat, niin hyvinkin erilaista voi tulla. Toivotaan kovasti, että sun munasolu irtaa niin kuin lääkäri ennusti. Onhan se teille toki vähän eri, kun pääsette petipuuhiin useampana päivänä jos on tarvis. Ei aavistustakaan olisko meidän lääkäri määrännyt piikin myös nais-mies -parille. Olin kuitenkin kiitollinen tästä nyt, kun muuten mun reissu pilaisi koko kierron mahikset.
Viime kierrossa mulla oli ultrassa kp10 18mm folli, eikä kp12 vielä tullut ovisplussaa. Jos se tosiaan kasvoi 2mm päivässä, se oli silloin kp12 jo 22, ja sunnuntaina irrotessaan 26mm.

Mä en nyt varsinaisesti kysellyt tukilääkityksen perään loppukierrolle, mutta sanoin että nyt edellisessä kierrossa tuli päivää ennen menkkoja poikkeuksellisen runsasta tiputtelua. (Kokonainen isohko hyytymä.) Lääkäri totesi vaan että mun kierto on kuitenkin tarpeeksi pitkä eikä tarjonnut mitään lääkettä. Kaipa se on uskottava että näillä pärjää.

Kaakao, voi pahus että letroista huolimatta ei nyt tärppi tullut. :sad001 Tuhru on kyllä tädin jälkeen pahin vieras. :mad:

Lukutoukka, miten siellä menee?
 
voi paska kaakao :sad001 pahoittelut negasta. Olisi kyllä saanut olla jo plussa! Tuhrun alkaminen on kyllä niin lannistavaa :mad: Siitä tulee sellainen "Fuck this SHIT!" olo, kun toiveet ammutaan alas parhaimmillaan ennen testiä ja menkkoja :sad001
 
Jeppulista! Tääl tosiaan hoidokit saattaa parin kuukauden päästä päästä kotiin. siis kos itse haluavat. :)

Olette te kyllä kovia kirjoittamaan!

Toivotaan että murkku sieltä kuitenkin se plussa vaan tulla tupsahtaisi ;)

Tää ny kuitenkin vielä vähän jää tänne tautalle.. Vaikka yritän aktivoitua ja saada luettua teidän rustaukset! :)

Mutta voi kunpa vaan saisitte sen pysyvän plussan! Vaikka ihana kuulla teistä! Olisin silti toivonut teidän jo siirtyvän tuonne plussanneisiin! <3
 
Beisla, sulla on kyllä hienosti kasvaneet follit! Jo luulisi tärppäävän! :) Pidetään peukkuja hurjasti, joka suuntaan.
 
Mahtavia uutisia Beisla, hienoa että lääkkeet toimii sulla niin osuvasti. Nyt vielä kun kunnon solujen kohtaaminen osuis!

Nennaa, ovis kohdilleen. Toivotaan parasta!

Larissa, sä oot tietopankki. Mitäs tiedät niin paljon! :) :) :)

Omaa napaa. Jännittää tän kierron suhteen entistä enemmän. On ollu selvästi erilainen kierto kuin aiemmat, kun ensinnäkin noi edeltävät primolut-kierrot on varmaan vähän höykyttäny kehoa. Toiseks sen oviksen siis saattaa tuntea (MINÄKIN!!), ainakin limojen ja epämääräisten alavatsan nipistelyjen ja nännien aristamisen perusteella. Kolmanneks tuli nyt se hailura rusehtava raita valkkarin mukana eikä oo kyl koskaan ennen tullu. Ja neljänneksi nyt tuntuu pientä kihelmöintiä alavatsalla! Huhhuh, miten tässä malttaa odottaa vielä n. 10 päivää?? Ja on kyl tyhmää ku ei ehi saada tietoa ennen sitä lapsettomuuslääkärikäyntiä. Haluisin välttää sen pariskuntakäynnin jos ei tarviskaan lisähoitoja. Tiedän et ne kaikki kyselyt js kaavakkeet voi olla kiusallisia ainakin miehen mielestä... Mut kai sinne on mentävä ku on kauan aikaa sitten jo toi aika saatu ja ei niitä niin helposti jaella.

Maggie dpo n. 5??
 
Maggie, perjantaina oli vasta tarkoitus testata. Ei oo enää kuin yksi digi kaapissa, jota olen nyt jo vuoden säästänyt ns varmoilla päiville. Aattelin sen nyt uhrata ja sitten loppuu mun testailut...
 
Oon lukenu teidän jutut mutta kiireessä nyt kuitenki yleisesti pahoittelut nega testeistä ja kp 1:stä.

Muurahaiselle: että sulle nyt niitä menkkoja toivoisin tulevaksi kerta ei plussaa ala kuulua... on todella turhauttavaa odotella ja odotella...

Tatuointi keskusteluun että haluaisin kans tatskan mutta kallista lystiä ja yksin en uskalla mennä... Mun mielipide on nyt se kyllä että mun olis pikkuhiljaa ajateltava myös itteeni. Oon tässä 6 vuotta antautunut ukolle ja pojalle. Poika kyl on antanut mulle vastinetta mutta ukon kans saa koko aika pelata jotai. Hitto ku olis enemmän kavereita... olis ees joku jonka kanssa vois lähteä käymään reissussa... ei tuosta ukosta oo lähtijäksi...se vaan jankuttaa että onko mulla varaa ja eihän mul oo rahaa... no suunnittelin työkaverin kans että käydään Sokoksen meikki opastuksessa ja vaate opastuksessa.

On. Täällä tuskin on mitään kiinnittynyt... närästys on tipotiessään. Eikä rinnatkaa nyt mikää arat oo...
 
Pikakommaus tähän väliin.. Testaan varmaan viikonloppuna. Mä luulen että en plussaa, tää on vaan pitkä kierto.. :) nyt päässy ylivnoista negoista niin en tiedä viitsinkö enää testatakkaan.. Ei oo mitään olojakaan..

Huh, täällä yritetään syödä uuden ohjeen mukaan, 6 kertaa päivässä.. Tekee kyl tiukkaa :D salilla on tullut käytyä.. Ja nyt sitten pienet aamulenkit ennen aamupalaa tullu käytyä :) mä oon syönyt aivan liian vähän, eli ihme ettei paino oo laskenu ;) saas parin viikon päästä nähdä miten homma on lähteny sujuu.. Nyt on kyllä hyvä fiilis :)
 
Kukka, ootko alkanut noudattaa jotain ohjetta? Luulen että oma kroppa kanssa käy aik säästöliekillä... Pitäis panostaa syömispuoleen enemmän. :)
 
Mimmu: menkat lähetetty! :D
Kukka: ootpa uuttera. Mäki pyöräilin tänään töihin...pakko oli...auto huollossa.. en kai mä muuten :D oon kyl vakaasti alkanut harkitsee jos luopuisi autosta.. niin kallista sen ylläpito...mutta toisaalta hirveetä jos talvella 30 asteen pakkasessa poika pitää viedä pulkassa tai potkurilla hoitoon ja siitä sitten vielä töihin...
 
lucky mun elämä oli tollasta kuule suomessa aikoinaa. ei mul autoo ollu. no kovil n 40 pakkasil jouduin taksil viemää hoitoo ettei esikko palellu mut muuten mentii kävellen, pulkal tai bussil ja sit kävellen.
 
Moro tytöt, mäkin on vielä jengissä, vaikken ehdi paljon kommentoida, joukkomme on niin kovin runsas :)
Pahoittelut negoista ja tsemppiä odotteluun!
Beisla hieno homma tuplainssi :)
Irrotkoon kauniita ja täydellisiä munasoluja tai jopa kaksin kappalein kaikilta, jotka kasvattelee tai pistoksinkin avittaa!!!
Mulla on ollut menkkaoireita viime perjantaista asti, mutta tietenkin raskaustesti on negatiivinen :/. No, aikaiset dpo:t, mutta ei malttanu. Lämmöt 37,1 eli ihan hyvästi koholla, ei luultavasti vuoto muutamaan päivään ainakaan ala.
10 tai 11 dpo saapa nähdä..
 
Mimmulle täti sinne nyt samantien eikä leikitä mitään kuurupiiloa! >:(

Murkulle plussa, pliiis! :)

Nuuhku, aivan mahtavaa ett siellä alkaa pikkuhiljaa menemään noin hyvin asiat :)
Edelleen ootte mun mielessä aivan ihania, mahtavia ja vahvoja ihmisiä, kun pystyitte auttamaan lapsia!❤

Lucky, miekin mietin autosta luopumista, tai oikeastaan seisontaan laittamista. Kulut pienenis heti huomattavasti, mut asun tääl pöndel ni ois aika ankeeta jossain syksyn monsuunisateessa fillaroida kauppaan melkein 10km/sivu kun julkisiakaan ei kulje :D
Muuten voisithan siekin varmaan sen auton seisontaan laittaa ja ottaa talvella ajoon? :)

Kukka, ainakin siulta löytyy tahdonvoimaa aivan mielettömästi, kun ennen aamupalaakin on lenkki! Juu kannattaa syödä tarpeeksi, niin jaksaakin huomattavasti paremmin lenkkeillä! :)Kyllä tuolla luulisi painon tasaantuvan! :)
 
Katjusha, sinne toivon todella lämpimästi plussaa testiin! :)

Kaakao, pahoittelut negasta :(
Ja voihan tuhru! :(
Kuullostaapa hurjan pitkiltä ja raskailta siun työpäivät, tsemppiä!

Beisla, nyt kun näistä erittäin hyvistä lähtökohdista raskaudut, niin ei tarvitse enää vääntää kättä lääkärin kanssa loppukierron tukilääkityksestä :)
 
Takaisin
Top