Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku, mä en oo ikinä tehnyt digiä, mut mitä tuo tarkottaa kun tuolla kuitenkin näkyy kaksi viivaa?? Varmaan joku osaa sano joka on perehtynyt tuohon mut niin sydämestäni toivon et tuo olisi kuitenkin plussa. Pahoittelut kuitnekin sun mielipahasta, kyllä on paskaa :sad001
 
Tälläsiä löysin netistä kun aloin aihetta tutkimaan. Kuvat otettu yhdestä blogista.
ImageUploadedByVau Foorumi1442485221.600777.jpg

Tässä siis jonkun cb:n testit aukaistuna.

Ja tässä cb:n sivuilta ohje:
ImageUploadedByVau Foorumi1442485261.473553.jpg
 
Voiko siis vieläkin murkku olla ettei vaan näy? ❤

Muistaako joku sen millier:in tapauksen tuolta raskaaksi 2015? Koskas se plussa viimein näkyi kun muistan että negoja teki ja monta ennen sitä?! Tekikö digin kans?
 
Larissa hei, mä tartten toisen kotitohtorin mielipiteen :grin Meillä on nyt edessä luomukierto niin mitä mä teen lugejen kanssa? Otanko vai en? Toki saa muutkin sanoa mielipiteensä, jos semmonen löytyy :) Mä en oikein osaa päättää. Nythän mulla jäi tuhrut pois, kun keltsu toimi niin hienosti mutta eipä mulla ole ennen ole neljää munarakkulaa lähtenyt liikkeelle. En oikein osaa päättää uskallanko riskeerata.
 
Voi Murkku!!! Ärrrrrrrsyttävääääääää!! Olin aika varma et jotain sun testissä ois kurkkinu. Äh! Joskus vaan kroppa tekee tepposet ja jättää kierron roikkumaan isona kysymysmerkkinä. Oiskohan tää ollut sun ovuloimaton kierto sitten? Jos ei nyt plussaks vielä ens viikon puolellakaan muutu... Toivoa vielä on kuitenki! <3 Voimahali!

Lumihiutale, piti vielä tarkentaa että enhän mäkään todistetusti ovuloi. Tää on toiveajattelua, mut oloja siihen suuntaan kuitenkin oli viikko sit ja uskon ja toivon että noi primot vähän potkas kroppaan vauhtia, sekä ne pillerit vitamiinineen päivineen. Pcos kuitenkin ainakin todistetusti heikentää mun ovuloimista joten ihme ois, jos jotain ois tapahtunu! (o-tikkuihin ei ainakaan tarttunu vielä koskaan)

Elättelen silti toiveita ovuloinnista ja ajattelin r-testata tiistaina ennen lääkäriaikaa, vaikka vähän aikaista onkin. Sit ens viikon to-pe akselilla pitäis tädin tulla tai ällikän lyödä. :)

Maggie dpo 6-7????
 
Murkun testissähän on nuo kolme viivaa. Testiviiva plus nuo tulosviivat. CB sivun kuvien mukaan olisit 2-3 raskaana. Vai luenko nyt väärin tota cb:n kuvaa?? Komppaan pikkuminskiä,että jospa vain ei näy testeissä vielä niinkuin millierillä.... Ei olisi ensimmäinen tapaus,että ei näy testeissä ekoihin viikkoihin. Tsemppiä murkku,toivotaan tässä tilanteessa että sieltä tulisi yllätys plussa.mutta jos ei,niin edes kurvaisi se täti että kierto ei veny älyttömyyksiin.
 
Voi murkku <3 toi digi on niin raaka.. Mut vielä on toivoa! <3 :)

Beisla, syön pähkinöitä ainakin kourallisen päivässä, cashew pähkinöitä ja sit käytän oliiviöljyä paljon :)

Tänään taas oli salitreeni töiden jälkeen, voi olla että huomenna tuntuu mukavalta :D en varmaan pääse kävelee.. Ja ei täälläkään menkkoja.. :/
 
Mimmu, jos oli paljon folleja niin itse en ottais lugeja päälle. Luulisi keltsiä olevan riittämiin. Kierto vois venyä turhaan (jos ei oo raskautta?). Mutta harkitse itse :)
 
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=7

Kopsasin Mannikan vinkkaaman linkin plussa vai ei -ketjusta. Siis tässä näkee tilastoa et kuinka monella prosentilla näkyy raskaus tikuissa eri päivillä ovulaation jälkeen. Jo 7 päivän päästä ovulaatiosta osa saa jo positiivisen tuloksen mut taas osalla ei näy vielä dpo 14. Mietin itteeni et ku testaan dpo 10-11 tienoolla ni voishan siel jo jotain näkyäkin. Ainakin ton tilaston prosenttien perusteella.
 
Murkku, vähän hanurista toi nega! :( tsemppiä odotteluun, toivottavasti täti löytäisi tiensä pian sinne (ellet sitten ole sellanen jonka raskaus ei näy testeissä, vaan ainoastaan verikokees)❤❤

Nyt on kotiutettu B6 ja uus sinkkipurkki :) siis olikse nyt niin ett oviksen jälkeen vasta aletaan ottaa b6, ymmärsinkö oikein? :D
Miehelle tosta ei vissiin oo paljoa hyötyä? :)
 
Nennaa, sinkkiä kannattaa antaa sille miehellekin :)

Katjusha, meillä on menossa luomukierto eli useampi folli tuskin kasvaa niinkuin clomikierrossa.
 
Hohhoi, enpä oo pitkään aikaan tätä tehny mut laskurilla laskin et jos nyt oiski tärpänny ni mun laskettu aika ois 3.6.2016. Tulispa erilainen kesä! Rupes ihan jännittämään! Ääää tuun hulluks! Pakko varmaan lähtee lenkille, pois näiden koneiden äärestä, etten voi koko ajan surffata netissä ja kaikilla toiveajattelu-sivuillla...
 
Muokattu viimeksi:
Ilpuri, mulla ei ollu jälkivuotoa tai muitakaan oloja aukkarin jälkeen. Toisaalta, mullahan se ei edes tuntunut millekään (olin varmaan ottanut tarpeeksi särkylääkettä ennen sitä :grin). Joskus on papan jälkeen vuotanut verta ja kunnolla, on saanut ihan sidettä käyttää! Ovis-onnea sinne! :)
Hampaaton, kiitos osallistumisesta mun tissi-galluppiin :grin Sullakin siellä piinaviikot käynnissä :wink

Mimmu, ota vaan! Ei niistä haittaakaan ole :) Vai ajattelitko reseptiä säästellä? Voithan toki ne vaikka vasta tyyliin dpo 5 tai jos tuhru meinaa ilmaantua? Mie olen täällä omasta kierrostani ihan fiiliksissä, kun tällä dpo:lla on yleensä ollut jo tuhrua lugeista huolimatta :)

Murkulle pahoittelut nega-digistä :sad001

Larissa kp 25/32, dpo 7-8
 
Mimmu, ok yhdynkin siis edellisiin: jos ei tarvi säästellä niin onhan niistä apua :)
Mä säästelen reseptiä siihen ihmeellä alkavaan luomuplussaan (kaiken varalta). On kuulema ihan ok ottaa tukilääkitystä, vaikka en omiin kiertoihin lisälääkitystä tarvitsekaan.
 
Takaisin
Top