Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmu, samaa pohdin minäkin, mulla nyt jo viikon myöhässä. :(
Toivottavasti ei oo enää pitkään sulla poissa tai sit mielellään hyvin pitkään, kun kerta jo myöhästelee... :)

On: tosiaan tätiä ei näy vieläkään. Epätoivo valtaa kropan. :(
Kattelin tossa aiempia kiertoja tänä vuonna niin viimeisen puolen vuoden aikana kierto on ollu joko 30 tai toi 35.
Meinasin että teen testin jo tänä aamuna, mut sit tuli niin kova hätä vessaan, että testi jäi tekemättä. Ehkä oottelen perjantaille ihan kiltisti...


Muurahainen kp 42/35, yk 20
 
Muokattu viimeksi:
Murkku, I feel you! Just tarkistin, että dpo 16 menossa. Mulla kyllä tulee välillä pyyhkiessä (ja sisätutkimuksessa) veristä limaa mutta ei näitä kyllä menkoiksi tai edes tuhruksi voi kutsua. Perseestä :(
 
Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu kun mimmun ja murkun tädit on hukassa?! Saisi nyt täti tulla jos ei plussaa kerran tule!
Tympeää odotella kun ei mitään tapahdu :(
 
maggie, mie jännään myös sun puolesta! Kuulostaa hyvältä :wink Tämähän voisi olla teidän kierto! :)

Murkku, saisi jo ne menkat tai plussa saapua sinne! Mimmulle samat sanat! Mimmu, tees ihan huvikseen testi, jos siellä on joku super simppa tehnyt tehtävänsä!

Kukka, hyvältä kuulostaa! Syöminen 6 kertaa päivässä tekee kyllä tiukkaa :grin Itsekin pyrin nyt tähän ja vielä tiukempaa siitä tekee se, että yritän syödä joka aterialla tarpeeksi proteiinia.

Katjusha, pahoittelut negasta mutta vielä se ehtii plussaksi muuttua! :)

Tässä tämän päivän tiedonjyvänen kiinnittymiseen liittyen: :wink

B6- vitamiini on tärkeä oviksen jälkeen, sillä se auttaa kiinnittymisessä! Jos loppukierrossa progesteronitaso on alhainen, luteaalivaihe liian lyhyt, on tuhrua yms niin B6-vitamiinia lisäämällä voi olla hyvä vaikutus, sillä se lisää progesteronin tuotantoa! Nennaa, sulle piti vielä erikseen sanomani, että korkea prolaktiinitaso laskee progesteronitasoa (oiskohan mulla ja sulla näin?!) ja se voi estää kiinnittymisen! Eli B6-vitamiinia napsimaan! Vaikka monivitamiinissa olisikin B6 mukana ja sitä saisi ruuasta niin määrä voi jäädä aivan liian vähäiseksi. B6:ta voi ottaa purkista läpi kierron (esim.5-25 mg/pv) ja oviksesta menkkoihin/plussaan vielä isommalla annostuksella (esim. 50-100 mg/pv) tehostamaan progesteronin tuotantoa. B12-vitamiinia tulee saada samalla.

Tänne oli joku kerännyt kiinnittymisen avustamiseen liittyvän hyvän tietopaketin ja siellä on pitkä pätkä myös B6-vitamiinista muiden "konstien" ohella: http://community.babycentre.co.uk/post/a17514885/what_helps_implantation

NAPAA: Näen tänään hyvää ystävää pitkästä aikaa ja mennään kirppiksiä kiertelemään ja sitten sushille :joyful: Ja suuntaan myös B6-vitamiinikaupoille :wink

Larissa kp 25/32, dpo 6-7
 
Muokattu viimeksi:
Vitsi larissa, oot kyllä aivan korvaamaton❤❤❤ täytyy tarkistaa ett onks möllereissä tota B6, siin ainki jotain niitä b-vitskui on mut täytyy tarkistaa määrät ja sit huomen lifeen täydentämään varastoja ;)
 
Harmi ku voi vaan yhden tollasen arvion antaa viestiin, tarvisin monesti useamman :D nytki voisin larissalle arvioida kaikki mahdolliset positiiviset jutut tonne :D
 
eiks b6 vitamiini ol just foolihappo itseasias? sitähä kannattaa ottaa muistaakseni 600-800 mikrogrammaa päiväs. meil ukon kans oli 5mg tosin käytös ku ei voi saada yliannostust ja lisäks raskauden aikanaki otin tuon 5mg päiväs. tääl meinaa ei myydä tuollast normivahvusta ilmeisestikään.
 
Murkku, joo sen verran sijoitin itseeni että otin personal trainerin hetkeksi joka teki mulle liikunta ohjelman salitreeneineen sekä kotijumppineen. Aamulenkit menee samal ku koiran kanssa käy lenkillä :) tein muutamasta päivästä ruokapäiväkirjaa ja jonain päivänä söin n. 1000 kcal liian vähän! Rasvaa liian vähän! Vaikka söin normikotiruokaakin. Nyt ruokavalio on tehty niin että saan syödä kotiruokaa (kun meillä on tuo 5,5 vee tyttö) ja myös perunaakin. Ennen ajattelin etten voi ees pottua syödä :D kahden viikon välein on "syö mitä tahansa" -päivä. Ja tosiaan 6 kertaa päivässä pitäis syödä..
 
Mä olen tahkonnut tota Larissan linkkiä läpi ja kattonut mitä kaikkea mun vitamiinilistalla on ja mitä puuttuu :)

Nyt otan jo foolihappoa 1200 ug, ubikinon 100 mg, magnesium 500 mg, royal gelee 2 tbl, B6 5,4 mg ja B12 17,5 ug.
Listalta puuttuu siis omega-3, seleeni ja sinkki.

Mun mies pyysi tilaamaan pari juttua apteekista niin huikkasin sille samalla, että sen "raskausvitskut" on jo aika finaalissa, tilataanko lisää. Sen ilme oli just semmonen, että äh toi nainen huomas sen mutta kiltisti tuli kommentti tilaa vaan :grin
 
Palaan vielä aiempaan kun jäi kaivelemaan...

Mä nään edelleen sen hailuran minnin testissä... Ehkä mun pää on pehmenny jos muuta väitätte..

Zoomasin sen tohon alle, ettekö te nää siinä mitään???
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    65.7 KB · Katsottu: 163
Ihana kresikät :D joko siinä on varjo tai joku muu, mutta ei se kyllä viiva ole ainakaan lunnossa. Se oli ihan vitiviti valkoinen enkä saanut siihen edes viivan paikkaa :D että te olette ihania!! <3 <3

Perjantaina nähdään oikea tulos, vaikka iso veikkaus että täti saapuu ensiyön pimeinä tunteina ja sänky lainehtii :D nyt on jotenkin hyvä fiilis kun tietää että pari kiertoa vielä ja sitten pääsen tutkimuspöydälle ja saadaan vastauksia miksi sitä omaa rakasta lasta kuulu!
 
Muokattu viimeksi:
Mimmu, tuliko täti? :(

Täällä edelleen kateissa, voisko joku sit lähettää sen tänne kans? Eggwhiteä vaan tulee pyyhkiessä...

Kukka, ai miten ihanaa, sulla on oma orjapiiskuri!!! Oon niin kade! :)
 
Takaisin
Top