Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hitsivie, toivottavasti ovis tulee täällä ajallaan, päivänkin kun myöhästyy niin on aika olemattomat mahdollisuudet raskauteen kun lähden just oletettuna dpo-1 reissuun. Paree tulla ajallaan! >:(
 
Pikkuminski, mihin maca vaikuttikaan? Onko naisille ja miehille, vai vaan toiselle? Kiinnostunut täällä, hep! :)
 
mimmu, jos siellä on supersimppoja ollut liikkeellä..? :wink Ei olisi eka kerta tällä foorumilla! Entä jos sulla on siellä neloset tekeillä?! :nailbiting: :wink :grin No, toivotaan että ne menkat sieltä alkaisi jos on alkaakseen.

Hileinen isot pahoittelut :sad001 Ja paska päivä saada tuollaisia uutisia, ei mene nämä asiat todellakaan tasan, se on jo moneen kertaan todettu :shifty: Mutta niin kauan sullakin on toivoa, kun menkkoja ei näy!!!

Pikkuminski ja nennaa, molemmilla lisää haluja ja energiatasoja! Suosittelen, jos vaan maha kestää! Mulla ei kestänyt, mutta se määrä mitä sain aikoinaan otettua teki jo tarvittavaa tehoa opparin kirjoitteluun, salitreeniin ja haluihin :grin Ehkä noi kapselit on mahalle parempia?

http://ainomakela.com/syokaa-macaa/
http://luontainenterveys.fi/index.php/tuotteet/peruvian-maca/

Oonko mie joku tietopankki täällä? :grin

Aaahh äsken käytiin koiran kanssa piiiiiitkä ja kiva lenkki, seikkailtiin myös ihan uusia reittejä :grin Nyt laitan hyvää ruokaa, otan pikkuisen sitä viiniä ja katson Sinkkuelämää (kuinkahan monetta kertaa oon kaikki tuotantokaudet jo katsonut läpi? :grin) Nautiskelen täällä omassa rauhassani, kun mies on myöhäiseen iltaan asti poissa. :p

Larissa kp 24/32, dpo 5-6
 
Hehe, kiitti PikkuMinski :Heartpink

Nennaa, saisi se ovis tulla sinne ajoissa, jotta teillä olisi mahikset! :smiley-angry007 Mikä kp sulla on nyt menossa ja mihin vaiheeseen ovista oottelet?
 
Murkku, Eihän tän nyt noin pitänyt mennä! Toivottavasti kuitenkin kyse olisi vaan oviksen myöhästymisestä ja plussa olisi vasta "tekeytymässä".

Nuuhku, Kiva kuulla, että lapsilla on ehkä mahdollisuus palata omaan kotiinsa. Ja plussa voisi olla sinnekin matkalla..

Tuullut on täällä Tampereellakin tänään melko kovasti kun meinasi solmittu huivi lentää kaulasta töistä tullessa.

Niin ja jos täällä joku lähialueen ihminen on vailla geleetä niin mulla jäi ylimääräiseksi ehkä noin puoli purkillista. Ne siis saa poishakemalla. Tampereella tosiaan asun ja lähes jokaisen arkipäivän luuhaan Taysilla toistaiseksi ;)
 
Ainiin siinä macassa oli se vatsajuttu, siks ne silloin ajatuksenkin tasolla hylkäsin :/ nuvaringin jälkeen oon tullu yllättävän herkkävatsaseksi, kokonainen kuppi kahviakin on joskus liikaa :(

Larissa, ihana mein tietopankki❤
En nyt oo kp:sta aivan varma, mut olettaisin oviksen viikonloppuna olevan (muistaakseni) ja lauantaiaamuna lähden reissuun..
Nyt saa kroppa olla säntillinen! :D
 
Plaah, kone kaatui ja sinne hävis pitkä viesti. No, eikun uusiks.

Larissa, punaviiniä ja tummaa suklaata, hirveen rankalta kuulostaa sun koe nyt. :wink

Maggie, kyllähän se voisi olla jo kiinnittymistä! :)

Minni, jos liikunta on sellaista johon sä oot tottunut, ei pitäisi vaikuttaa. Uutta kovaa tehotreeniä en ehkä aloittaisi. Mahdollinen alkio on vielä hyvin suojassa iskuilta.
Pahoittelut negasta, mutta olihan tuo aikaista vielä, hyvinkin ehtii muuttua! :)

Hileinen, isot pahoittelut tuhrusta. :sad001 Mä tiedän kuinka masentavaa se on.

Silv, tottahan se sukupuoli kiinnostaa, kun se on harvoja asioita jonka voi saada vauvasta tietää ennen sen syntymää. Vaimo haluaisi tietää mitä ultra kertoo, mutta mä taas en, haluan yllättyä! :grin No, voi tässä mieli vielä muuttua kun on tosipaikka edessä.

Nenna huh mikä tuuli, täällä ei ole juurikaan tuullut. Helsingissä tuli kyllä yks kunnon puhuri, mutta siellä nyt tuulee aina enemmän.
Mut kyllähän simpat hyvinkin elää neljä päivää, jos ehditte aiemmin talletella.

Mimmu no voi pahus, tulis nyt menkat kun kerrankin niitä toivotaan.

Ai niin, joku kyseli onko työnimeä vauvalle. Mä keksin sellaisen jo yrityksen alkupuolella, mutta päätin että kerron vaimolle vasta kun saan plussan testiin. Alkuaikoina puhuttiin vauvasta enemmän, nyt yrityksen pitkittyessä ei juurikaan.
 
Lisää hyviä uutisia: saadaan tällä kertaa taas tehtyä kaksi inssiä. Sain ohjeen tikuttaa ovista nyt perjantaille asti, ja pistää silloin piikin jos ei plussa tule. Sovittiin nyt, että inssit olis torstaina ja lauantaina.
Oli kyllä yllättävää ultrassa, kun lääkäri sanoi että vasemmalla puolella on johtofolli. Minä siihen että eikö se niin pitäiskin olla, kun viimeksi oli oikealla? Mutta lääkäri sanoi että on yleinen harhaluulo, että munasarjat aina vuorottelevat. Että ovis on kuulemma yksinkertaisesti sillä puolella, missä sattuu olemaan parempi folli. o_O

Kysyttiin myös, pitääkö myös ensi kuussa tulla follikkeliultraan kun olen nyt kahdessa kuussa käynyt lääkkeen vuoksi. Lääkäri sanoi että ei ole pakko, kun on kahdesti todettu että lääkeannos on sopiva. Mutta jos halutaan arvio koosta ja irrotuspiikki, niin voi toki tulla. Kun ei se takaa että seuraavalla kerralla kasvaa samalla lailla, vaikka onkin nyt ollut hyvä tuuri.
 
Beisla, juu ei ne munikset vuorottele vaan randomisti joka kierrossa irtoaa jommalta kummalta puolelta. Ja joskus irtoaa kaksi eli molemmilta puolilta yksi tai samalta puolelta kaksi. Mutta tosi hyvältä kuulostaa tuo teidän tämän kierron suunnitelma! Ja kyllä mulla on tässä rankka koerupeama edessä viinin ja suklaan kanssa :grin:p
 
Ai niin, sitäkin lääkäri sanoi että kun folli on nyt 18mm, se olisi periaatteessa jo tarpeeksi iso irrotettavaksi. Mutta letroilla kasvaa kuulemma isompia folleja kuin luomusti, ja koska ei ole kiire niin annetaan sen vielä kasvaa.
 
Beisla munkin gyne aina miettii 18 mm kohdalla, että irrotetaanko vai annetaanko vielä päivä-pari kasvaa. Mä kuulin ennen, että pitäis olla vähintään se 20 mm
 
Mielenkiintoinen tää follikeskustelu. Mulla mittailtiin kp 12 15-millinen johtofolli. Saatu siis aikaan Letrojen myötävaikutuksella.

Lääkäri totes, että se irtoaa automaattisesti suunnilleen sinä päivänä, kun saavuttaa 20 millin koon. Ja kaksi milliä kasvaa kuulemma päivässä.

Loppuviikosta sitten kontrolliverikokeeseen varmistamaan, että ovis on tapahtunut muuallakin kuin mun päässä ja ovistestissä :D Olispa, toivon ihan hulluna. Aiemmin proget tosiaan ollu ihan olemattomat, joten ovista ei oo ainakaan testikierrossa ollut.

Kumpa me nyt vaan kaikki tultais raskaaks nyt ja heti!! :D <3
 
Beisla kiitos vastauksesta :) kyseessä laji mitä olen pitkään harrastanut. Ja niin ajattelinkin, että se on suojassa ja ennen plussaa pitää elää normaalia elämää muutenkin. Eikä sitä tänään edes tullut...

Hyvältä kuulostaa ultrakuulumiset! Nyt paljon peukkuja tähän kiertoon!
 
Ai niin, sitähän mun piti vielä sanoa, että kyselin lääkäriltäin, voisinko kans saada irrotuspiikin tai oisko siihen perusteita. Mun alueen keskussairaalassa eivät kuulemma anna irrotuspiikkiä Letro-hoidoissa, koska ei ole tarvetta. Eivät myöskään anna mitään tukilääkityksiä loppukierrolle.

Yllättävää sinänsä, kun täällä kuitenkin aika monella tuntuu olevan. Toki tilanteet ja ongelmatkin erilaisia. Mut silti.
 
Takaisin
Top