Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Beislalla hyviä folliuutisia. Hyvä, hyvä!

Kp 1 hukassa. Luulin jo aamupäivällä, että no nyt mutta paskat. Ainoastaan hillitön jysäri löysi perille.
 
Beisla, eli hyviä uutisia! :) Olkoon tämä kierto teidän!

mimmu, kerrankin kun tätiä jo kaivattaisiin niin sitten piruilee ja leikkii kuurupiiloa :mad: Liian hyvin tuottaa progesteronia sulle ne sun neljän follin keltsit... Vai onko mitään pienintäkään mahdollisuutta tärpille..? Oisko kuitenkin testin paikka ihan varuilta..?
 
Mimmu, pöh! Pitää hommata tädille uus navigaattori ferrariin...

Beisla, hyvä kun oli hyviä uutisia ja varmuuden ett pääsette tekemään inssin oikeaan aikaan irrotuspiikin avulla :)

Silv, höpöhöpöjuttuja miehelläsi, tottakai sukupuoli kiinnostaa ;) tietysti ensisijaisen tärkeää on terveys, mutta eiköhän hyvänä kakkosena tule sukupuoli, aika paljosta kuitenkin kyse :)
Toivottavasti pieni antautuu näyttämään sukupuolensa :)

Ja siis siihen tatuointijuttuun vielä, niin en siis todellakaan ottaisi raskaana tatuointia :D itse vaan vielä uskallan niitä aikoja varailla kun on niin pieni luotto raskauden mahdollisuuteen (alkuun en siis varaillut aikoja, kun jaksoin uskoa plussaan, mut en enää puoleen vuoteen, menetin vuoden kohdalla toivoni vauvan suhteen) :( Ja helppohan se aika on hyvän syyn takia perua :)
 
Ja pöh, lahopää minä.
Larissa, täällä eteläsuomessa ainki tuulee aivan mahdottomasti, koko päivän oikeestaan tuullu. Lenkilläkään ei tarttenu ku nostella jalkoja ku tuulenpuuskat hoiti etenemisen :D
En halua edes tietää millasta helsingin seudulla aivan meren ääressä on, ku täälläkin on jo tällänen ilma :D
 
Larissa kaikki keinot sallittuja :D

Minni pahoittelut negasta :(

Nennaa täällä myös kamala tuuli! Ja ihan perseestä toi odottelu, toivottavasti aika tulisi pian!

Kp20 ja aivan kamala alavatsakipu ja koko alavatsa turvoksissa! Kipu tuntuu myös alaselässä. Vähän niinkuin menkkakipuja olis :o sattui jo töissä ja pistin kireiden housujen piikkiin mutta nyt tää vaan pahenee vaikka vaihdoin housut :o
 
Lumihiutale, joko siulla ovis oli, vai voiko siitä olla oireita? Jos siellä ketsi tekee hommiaan ;)
Mistäpäin sie olet vai satutaanko vaan asumaan lähekkäin ja on paikallinen myrskytuuli? :o
 
Minä niistä tatskoista kyselin. :) Mietin vaan et monessa paikassa on varausmaksu että sen sitten häviää jos joutuu perumaan. Siirtäminen ehkä ois mahdollista? Ehkäpä mäki varaan ajan. Oon jo pitkään miettiny. :)

Ja joo waude, oispa kiinnittymistä!!! Aaaah, se ois ihanaa. Mut mietin myös et oisko ne geleet aiheuttanu tiputtelua nyt sit mullakin? No kattelen pari päivää pitäiskö jättää ne pois ja jatkaa vaan foolilla...

Maggie dpo 4-5??? Tai enemmän tai vähemmän tai ei ollenkaan.
 
Larissa: joo lähinnä vaan toi selkäkipu mikä haittaa.. SI-nivel mitä ilmeisemmin lähteny jo löystyyn ja aiheuttaa. Pientä perusvaivaa muttei mitää maata kaatavaa :)
 
lumihiutale mulla oli tuollaiset olot oviksen aikaan ja pari päivää sen jälkeenkin! Oisko sitä?

maggie, toivotaan että ois kiinnittymistä :wink Ehkä ne geleet kannattaa jättää loppukierron ajaksi pois, jos epäilet että ne tekee ton tiputteluvuodon? Mulla se oli niiden kanssa ihan hirveää, kun ilmankin oli jo tuhrua :mad: Geleen kanssa sitten oikein kirkasta verta lorisi aina ponnistaessa :mad: Vähän niin kuin olis joku tiiviste vuotanut. Kipuja ei ollut ja menkkojen alkamisen erotti kyllä sitten, kun alkoi vuotamaan hyytymien ja kipujen kanssa :sad001
 
Maggie, joo ei miulla ole ikinä tullut vastaan varausmaksua, eli ei sitä varmaan joka paikassa ole ja kannattaa ehkä tälläsessä tilanteessa sellaseen paikkaan varata aika, jos vaan osuu tatuoijan tyyli omaan tyyliin sopivasti :)
Voi toivottavasti siellä olisi oikeesti siitä kiinnittymisestä kyse, olisi niiiin mahtava juttu! :)
 
Mymmelistin linkkiin liittyen; Olen itse myös tänään miettinyt näitä painoasioita. Tulisinkohan raskaaksi, jos saisin painon nousemaan? Alipainoinen en ole, mutta siinä rajalla. Kovasti aion ainakin yrittää jatkossa :) Kerran olen (noin 5-vuotta sitten) onnistunut nostamaan painoa syömällä 5 ateriaa päivässä, 20 g proteiinia per ateria ja 3 punttistreeniä viikossa. Eli siinäpä taas tavoitetta :wink Silloin en saanut painoa pidettyä yllä, mutta jospa nyt? Edes siihen asti, että raskaus alkaa :grin

Kiinnittymiseen liittyen; Joku on varmaan tämän joskus lukenutkin, mutta laitanpa linkin: http://luomupimu.blogspot.fi/2012/04/naisten-miesten-valisesta-viestinnasta.html Listattu siis aineita, jotka saattavat estää kiinnittymisen! Mulle tuli yllärinä toi kofeiini! :eek: Nyt jää kyllä kahvin juonti jatkossa yhteen kuppiin päivässä oviksen jälkeen...
 
Nennaa oon satakunnasta, mistä sä :)? Täällä alkaa kyllä aivan juuri sataan :( ja mulla on ongelmia ovuloinnissa, niin toivon että tää ois sitä! Mulla oli kyllä muutama päivä aiemmin samat olot mutta ei näin voimakkaat. No ollaan ainakin talleteltu paljon viimepäivinä ;)

Larissa toivon että olis sitä :)!!
 
Lumihiutale, hämeestä itse olen, eli ei tää kuitenkaan aivan paikallinen ole :) oon just lenkillä koiran kanssa jota ei sade haittaa yhtään ja ihan just taatusti alkaa sataa :/
Toivottavasti olisi oviksesta johtuvaa❤ ja sitten parin viikon päästä päräytät testiin tuplaviivat! :)
 
Larissa, simppojen olis pitänyt elää viikko, että olis mahdollisuus plussaan.
Helkkari, kun tuli jo valkkarinkin seassa verta ja nyt ei sit taas mitään. Jos huomenna olis viimein se kp 1. Pliis.
 
Joo-o. Kyllä se aiempi vuoto tuhrua edelsi... oishan se luomuplussa ihme ollutkin. Täti kurvaa paikalle siis viim. perjantaina. Kyllä vetää taas hiljaiseksi tämä, eikä asiaa yhtään auta tämän päivän kaverin kertomat raskausuutiset. Ekasta yrityksestä, häämatkalla.

Hileinen tuhru-dpo 11 :(
 
Haluaisiko joku ostaa mun loput Maca tabletit? Leaderin ja jäljellä 147kpl. Otetaan 1-4kpl/päivä

Muoks. Meni jo :D
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top