Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmu, mulla on tuo mies vähän samanlainen :grin Haluaa tietää, että miksi sitä ja tätä on tutkittu, mutta huuli pyöreenä kuuntelee, kun kerron sille. Ja turha ehkä yrittää sen tarkemmin näitä asioita selittää, kun menee reppana vaan enemmän sekaisin :laughing021 Pääasia, että lapsen haluaa, ottaa vitskunsa ja jaksaa innostua petipuuhista. Se riittää mulle tähän hetkeen :wink Joo ja mie kokeilen kaikkea kerran, paitsi murhaa ja omaa mummoa :laughing001 Ei oo onneksi kalliita nämä konstit ja ei niistä haittaakaan voi olla, joten menköön! Ja jos toimii edes lume-lääkkeenä niin sekin on hyvä :grin
 
Mimmu, sanoppa muuta, pää tässä alkaa hajoamaan kohta... Vahvat ovisolot oli kyllä silloin kp 23-24, mut siitäkin on jo nyt niin pitkä aika, ei käy järkeen. Ja sen mukaan meinaan dpo olisi tänään 17. Joten vahvasti alan taipumaan siihen, että en ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa.

Joka sitten taas herättää epäilykset geleen toimivuudesta, kierron alun vedin kaksi tablettia päivässä ja ton oletetun oviksen jälkeen yhden.


No ei auta märehtiä tota asiaa, ei se siitä parane. Perjantaina teen ton digin (joka on kohta vuoden kaapin pohjalla ollu), jos siis täti ei nyt jo vihdoin ja viimein mua löydä...
Kiitos teille kaikille tuesta ja tsempeistä...
 
Kääk, olin just miettimässä ääneen et mua ei oo noi tuhrut koskaan vaivannu paitsi sillon ku e-pillereitä vedin kolme levyä putkeen ni ei ihan kestäny kroppa. Mutta nyt äsken veskissä käydessä ihan ku oisin nähny vähän rusehtavaa raitaa valkkarin seassa. Woooooooot!?!?!?

Maggie, ehkä dpo 4-5
 
Maggie, oisko sulla dpo:t jo sittenkin pidemmällä, esim 5-7 ja kiinnittymistä..? :wink Mulla tuli eilen pyyhkiessä kerran vaaleanpunaista limaa :eek: Mutta laitan sen ovulaatiotuhrun piikkiin. Miksi me mennään näin samaa tahtia kierroissa ihan tuhrujenkin osalta? :grin Tää kierto on tähän asti ollut mulla ihan outo. Ensin sai oottaa ovista ja se oli TODELLA voimakas (kipuineen ja limoineen), sitten oli ovulaatiovuotoa tippa ja eilen dpo 4-6 sitä vaaleanpunaista o_O

Muoks:

Beisla, poimulehteä saa näemmä tilattua aika edukkaasti myös suomalaiselta valmistajalta eli jätän jatkossa keräilyt sikseen, kun nyt syksyllä ei ole paras aika edes kerätä :grin 3,60€ / 25 g

http://www.yrttipaja.fi/eshop/categories/1/
 
Muokattu viimeksi:
voiko olla haittaa harrastaa iskuja sisältävää, kaatuma altista ja suht rankkaa urheilua tässävaiheessa (dpo 12), jos olisikin tärppi käynyt?
 
Voiko vielä dpo 11 olla kiinnittymisvuotoja? Tää kierto on ollut erikoinen nyt kaikin puolin. Nyt tihkuu vaaleanpunaista ja veriviiruista vuotoa, mitä ei oo ikinä ennen ollut. Lisäksi ihme juilimista joka päivä oviksen jälkeen.

No, pessimistinä aattelen et ehkä tää on vaan tutun tuhrun esiaste.

Hileinen dpo 11
 
Kresikätin puolesta täälläkin vuodatetaan onnenkyyneleitä <3<3 ihanaa!! Paljon onnea!!

Kukka: toi rfsun testi on ihan paska. Siihen ei saa viivoja vaikka olis todistetusti raskaana. Toisella testillä vaan yrittämään!

Murkku: minäkin nään jo siinä ekassa kuvassa viivaa! Nyt vaan malttia ja uusia testejä ;)

Pikkuminski: voi paska! Oon niin pahoillani menkoista :( minä ainakin lupaan ens viikolla tilata sulta tossut, jos ultrassa kaikki on hyvin!
 
Voikun kaikki piinapäivillä olevat pääsisitte testaamaan! :)

Murkku, vikassa kuvassa näkyi taas joku hailura kun puhelinta käänteli :o voikun siellä jotain tapahtuisi!❤

Silv, tuuhan kertomaan ultrakuulumiset sitten! :)

Kukka, milloin seuraava testi?

Larissa, nauran tääl ihan ääneen noita siun kokeilujas, kuinkahan paljon noita kokeiltavia juttuja vielä löytyy? :D aivan mahtavaa kyllä kun kokeilet, jos niistä kierroista raskaudut, niin mie kokeilen kyllä perässä! :D

Maggie, miullakin tuli ekana mieleen kiinnittyminen :o toivottavasti❤

Saisitte kyllä maggie ja larissa plussata! :)

Beisla, joko siellä on ultrassa käyty??? :)

Mimmu, miullakin mies kyselee ett miksi jotakin pitää syödä, mut yleensä sillä menee kaikki muut perusteet ohi paitsi "vauvanteko" :D
 
Olin ihan ääliö! Tein jostain syystä hetken mielijohteesta testin 2h pidätyksellä ja tätä se näytti -.- ei olis taas kannattanu! Tähän ei saa hyvälläkään mielikuvituksella mitään, vaikka susi testi onkin. En kyllä mitään odottanutkaan.
ImageUploadedByVau Foorumi1442319843.703586.jpg
 
Minni, pahoittelut negasta! Mutta älä menetä toivoa! Susi-testi, vaan 2 h pidättelyä ja vasta dpo 12! Vielä ehtii plussaksi muuttua!

Nennaa, oot ihana :) Kyllä näitä poppaskonsteja varmaan löytyy lisää koko ajan :grin:grin:grin

Napaa: Hurjan iso pullo punaviiniä ostettu (2,5 dl) ja meinasin siitä ottaa pikku naukun nyt useampana iltana :wink Ostin myös tummaa suklaata, kun sen flavonoidien pitäisi auttaa jotenkin kiinnittymisessä :grin Flavonoideja on myös tossa viinissä ja vadelmanlehti-poimulehti-teessä mitä nyt litkin :grin Kyllä alkaa olla konstit aika monet, itekin nauran itteäni täällä :laughing021 Ei kannata ottaa itseään liian vakavasti :wink

Larissa kp 24/32, dpo 5-6?
 
Muokattu viimeksi:
Silv, aiotteko selvittää sukupuolen, jos se on mahdollista? :)

Larissa, oot näköjään jollain flavonoidikuurilla, luulis auttavan nyt! :D

Minni, pahoittelut negasta :( onneks olosuhteet oli huonot testin tekemiselle, niin helposti se vielä plussaksi muuttuu ;) varpaat ja sormet ristissä!❤
 
Kresikät ei siinä ole kyllä yhtikäs mitään :D Teen sitten perjantaina jos on tarvetta, mutta vahva usko siihen että ei tärppiä. Niin ja siis raskauskeijun herkkä testi.

Larissa niin on aikaset dpot ja susi testi sillä en siihen mitään odottanutkaan :)

Nenna niin oli kyllä. Aika näyttää :)
 
Täällä tuulee niin ett tuntuu ett koko mökki kellahtaa kohta :o
Pitäis käydä jossain vaiheessa kaupungilla ostamassa sinkkiä, geleetä ja foolihappoa uudet purkit. Usko on siis vielä takaraivossa kova tähän raskautumiseen, vaikka muuten tuntuu olevan kirves heitettynä syvään kaivoon :D
Huomenna koitan soittaa terkkaan ja kysyä ett näkyykö sieltä ett missä vaiheessa se lähete on, kun ei vielä aikaa ole tullut. Tai vaihtoetosesti jos sais sinne numeron suoraan, niin vois sieltä koittaa sitten hätyytellä. Tavattoman ärsyttävää tää odottaminen...

Kuka muuten aiemmin siitä tatuointiajasta kyseli? Mut siis jotkut tatuoijat tekee myös raskaanaoleville, jos tuleva äiti on varma asiastaan, toiset taaa kieltäytyy kokonaan tekemästä.
Miulla sen verran pitkä yritys jo takana, etten edes enää ajattele olevani tiettynä ajankohtana raskaana. Tai lähinnä niin ett "en kuitenkaan oo silloinkaan raskaana". Muuten ois kaikki tatuoinnit jääny ottamatta, jos odottelisin vaan raskautuvani ja vasta sitten imetyksen jälkeen varaisin ajan :D
 
Nennaa: ajateltiin kysyä jos selviää :) mies ei kuulemma niin pitäis väliä, kunhan on terve, mutta mä väitän et se on vaan turhaa jeesustelua tommonen höpötys :D tottakai tärkeintä on et kaikki on kunnossa mut tuo väittää ettei muka yhtään oo utelias sukupuolen suhteen :D

Muoks. Tosta tatuointiaiheesta, mä varasin alkuvuodesta ajan tatuoijalle. En oo vielä uskaltanu käydä kysymässä suostuuko se tekee :D ajan sain siis vasta 2.1.2016 :D sillon olis kumminki rv 36 :DD
 
Nennaa, missä päin Suomea olet? Täällä Savossa on ihan tyyntä o_O Ja soita ihmeessä sen ajan perään! Jos on vaikka se lähete "jäänyt pöydälle". Tosta tatuointiasiasta; itse en ottaisi tatuointia raskaana. Sitä ei vaan ole tutkittu tarpeeksi, että vaikuttaako se sikiöön vai ei, joten en haluasi leikkiä asialla. Tatuointeja ehtii ottaa raskauden jälkeenkin. Ja onhan noita kuvia jo kertynyt ennen sitäkin :grin Tekisi nytkin mieli varata aikaa, mutta yritän säästää rahaa eteisen remppaan ja etelän reissuun :wink

Silv, höpö puhetta ettei muka sukupuoli kiinnostaisi :grin Tietty on tärkeintä, että lapsi on terve, mutta mun mielestä se olisi ihan hauskaa tietää kumpi on tulossa vaikka sukupuolella ei väliä olisikaan. Osaa jotekin paremmin ajatella vauvaa ja persoonaa, kun on sukupuoli tiedossa. Onko sulla sujunut raskaus ihan ok? Väsymystä ja selkäkipuja taisi olla, jos oikein muistan?
 
Pikaiset napailut puhelimella: löytyi yksi 18mm folli, eli sama kuin viimeksi. Tosin viime kuussa ultra oli kp10, nyt vasta 9, mut aika samoissa mennään. Sain taas varuiksi reseptin irrotuspiikille, jos ei meinaa tapahtua. Tosi hyvä, koska su mä lähden reissuun eli inssin on oltava ennen sitä.
 
Takaisin
Top