Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Aamun omat navat. Just laskin, että tänään olisi dpo 14 eli menkat tänne heti kiitos. Eilen iltapäivistä tuli jo valkkarin mukana veriviiruja, joten ovella ne jo kolkuttelee. Jännä juttu sinänsä, että sitä tuhrua ei tosiaan ole vieläkään. Jotenkin tuntuu, että kroppa toimii kuten pitää mutta mä en vaan tunne omaa kroppaani, kun se on aina toiminut vähän miten sattuu. :)
 
Mimmu on tullut kokeiltua ja mulla todellakin toi mieliala heittelee muutenkin ja pinna on älyttömän lyhyt. Jos ei luomuna niin ei sitten :O on meillä jo ihana poika ❤
 
ilpuri kiitos juu olen käyny montaki kertaa mut sanoo vaa ei saa tehä mitää oikeel kädel (joo miten hoidan lapsen ja kodin yhel kädel sais se ukko kertoa eka sen) ja määräs parasetamolia ja jotai voidetta käteen mitä ukko ei ol ostan vieläkää. ei täs oikei tuo käsi tul paraneen ja leikkaus ees mut kärvistelen kunnes asiat hoitun ja päästää suomee inshaAllah sit leikkauksee.

tyttötiikeri mieti iha rauhassa ja hengähdä, ehkä kannattaa jos mahollista mennä lapsen kans vaik äiteelles muutamaks päiväks ja miettiä mitä tehä ehkä se tekee hyvää ja selkeyttää asioita.
 
Ei pitäis men kattelee noit kuivuneita testejä...

IMG_6309.JPG

taas tollanen hiton hailura, alan vahvasti epäillä pc:n testejä...
 
PikkuMinski, minkä ikäinen poika teillä on? Meiltä löytyy 2,5v taapero ja toisen kaipuu on kova, ainakin kun suunnitteilla oli reilu 2v ikäero ;) ei ihan siihen päästy :D
Meilläkään mies ei halua mihinkään hoitoihin. Enkä oikeestaan minäkään. Jos ei luomuna saada niin sit ollaan yksilapsinen perhe :)
 
Huh, yritin eilen neljään otteeseen liittyä keskusteluun mut aina tuli lisää viestejä, jotka piti lukee, ennen ku pääsis vastaamaan. Sit oliki jo ilta ja pää tyynyssä enkä ollu vieläkään ehtiny lukea kaikkia viestejä. Nyt aamulla otin aikaa itselleni!

Ensinnäkin KreisiKät!!!!!! Oooooooooh! Niin ihana uutinen. Kyynelehdin kanssa junassa kun luin ton ihmeen tapahtuneen. Oon niin onnellinen sun puolesta. <3 Se on sitkeä sissi. Tää niin jaksaa loppuun. :)

Murkku, pahoittelut epämääräisestä tuloksesta, mutta mä näin jo tossa ekassa kuvassa haaleen PUNERTAVAN viivan! Uutta testiä huomenna jollain toisella merkillä? Siel on vähintäänkin kiinnittymisyritys! Näin uskon. :) Tsemppiä piinaan!

PikkuMinski, todella ikävää, kun täti sinne eksyi. Oon pahoillani. :( Uskon vielä teidän onnistuvan kun raskaus on kuitenkin sun kohdalla täysin mahdollinen. <3 Voimia!

Kukka, älä luovuta vielä! Uutta testiä eri merkillä.

Nennaa, piti kysyä tosta tatuointiajasta, et mitäköhän ne sanois jos oisit raskaana? Raskaana oleviahan ei suositella tatuoitavan. Mäki haluisin varata ajan mut epäröin ton takia. Hmm... Ja tsemppiä oloihin!

Anannaa, piristystä päivääsi puhallan. Mä hajoilin viime viikosta ja olotilaa kuvas parhaiten "eniten vituttaa kaikki". Sitten siitä vaan yli ja ympäri ja eteenpäin. Kyllä taas välillä aurinkokin paistaa ja tulee hyviä uutisia.

Tyttötiiikeri, mieti juuri sitä, onko lapsi huonon suhteen pelastus? Uskon että on niin kiperiä päätöksiä että vaatii todella syvällistä mietintää. Pohdi, miten olisit onnellisempi? Jos ei miestä voi muuttaa, on itse tehtävä muutos. Onko se sitten lähteminen vai omien halujen muuttaminen. Kumpikin vaikeita päätöksiä. Voimia sinulle! <3

Plussan puhalluksia jokaisen kotiin!

Maggie dpo 4?????? Jos ovista oli. Nännit ainakin aremmat ja lima muuttunut.
 
Lucky, villivadelman tai itsellä on joku puutarhalajike niin keräsin keväällä niitä :) se toinen oli poimulehti, joka on aika yleinen "rikkakasvi" Suomessa. Tällainen:

http://www.webkasvio.fi/kuvat/29_hires.jpg

Ilpuri, harmi että aukkari sattui sulla noin paljon :sad001 Mutta onneksi oli ihana lääkäri ja kaikki kunnossa! Eli mitään estettä teillä ei periaatteessa ole raskautumiselle, joten sehän on mahtava uutinen! Ja nyt vaan painoa pudottamaan rennolla asenteella :wink Ja tiedä vaikka tärppäisi lähiaikoina, kun röörit on nyt rassattu :grin

murkku, eikä :sad001 pahoittelut :sad001 Voi olla kyllä ovuloimaton kierto ja siksi nytkin sitä eggwhitea? Ihan paskaa :sad001 Muoks. kyllä tossa kuivuneessa testissä joku hailura näkyy! Mie en ole ikinä tuollaisia pc:n testeihin saanut! :eek:

PikkuMinski, iso halaus sinne! Kierron alussa tulee aina se pohja vastaan :sad001 Mitä hormoneja olisit polilta kysellyt? Ehdotettiinko sulle esim. letroja? Komppaan mimmua, ei kaikille tule oireita niistä. Ja letroista etenkin aika harva on vissiin oireita saanut. Ja nehän ei mun ymmärtääkseni ole edes hormoneita? Mullekin niitä ehdotettiin seuraavaksi keinoksi vaikka ovuloin ihan normaalisti. Sitä kun ei voi tietää onko munasolu tarpeeksi laadukas (ja siksi ei onnistu tämä raskautuminen) niin letrot saa aikaan laadukkaamman oviksen ja keltarauhasen sekä auttaa siten raskautumaan.

lumihiutale, hienoa että siellä on kuitenkin asia etenemässä :)

mimmu, harvemmin saa toiselle toivoa menkkoja tulevaksi, mutta nyt toivon jotta pääsette uuteen kiertoon!!!

NAPAA: Vapaapäiviä taas pari kappaletta :) Salihommia, koiran lenkitystä, siivousta, hyvää ruokaa... Ja niitä poimulehtiä aattelin käydä keräämässä lisää :grin Luget (+ tee?) toimii ja tuhru näyttää väistyvän, parempi pysyäkin poissa! :)

Larissa kp 24/32, dpo 5-6?
 
Muokattu viimeksi:
Meritähti meillä poika 2v7kk 10 päivän päästä.

Kiitos kaikille neuvoista, mutta kyllä mä kunnioitan mieheni mielipidettä ja samoilla linjoilla oon itekkin ollut; nyt vaan tuli pohja vastaan ja heikko hetki :'(
Me yhdessä päätettiin jo ihan alussa, että luomuna tai ei ollenkaan. Tyhmää tai ei on se meidän yhteinen päätös ja en mä voi toista mihinkään pakottaa, vaikka itse haluisinkin... Enkä mä halua! Mun kokeilu kesti muutaman kuukauden ja liitto ei sitä meinannut kestää, että olkoon meidän osalta

Taidan antaa koko leikin vaan olla ja nauttia meidän onnellisesta avioliitosta ja kolmihenkisestä perheestä ❤
Ja virkata pikkuisia tossuja onnellisesti raskaana oleville ja vauvan saaneille! Mä sain kokea raskauden ja vauva-arjen
 
pikkuminski meillä molemmat otti foolihappoa 5mg joka päivä ja luomust tärppäs vaikkei pitän ol mahollist et kunnon foolariannost voi ehkä kokeilla.
 
Höhlä mulla ei oo tänään viivalaseja päässä vaikka kuinka pyörittelen tuota murkun kuvaa! Toivon niiin paljon että siinä jotakin on ja vahvistuisikin vielä :)

On. Tänään siis kp 36 ja dpo 12. Tänään aamulla oli töissä etova oli joka meni ohi kun touhusin muuta, liekö luulo-oloja :D eilen oli mahassa pistoksia, mutta ne voi enteillä menkkoja... Miehen kanssa eilen illalla keskusteltiin aiheesta ja se kovasti rauhoitteli, ettei stressata vielä ja hän on valmis näytteen antamaan heti kun tarvii. Testaan aikasintaan perjantaina ellei täti kurvaa! Sillon pitäisi jo melkein näkyä jopa susitesteissä kun on dpo 15.
 
PikkuP tervetuloa mukaan! :greet025

Larissa, mietin kyllä että poimulehteä voi löytyä ekokaupoistakin, mutta köyhä (ja keräilyintoinen) kun olen, taidan kokeilla vain itse kerätyillä. :) Tosi hyvä että sulla on nyt tuhru pysynyt poissa!

PikkuMinski komppaan Larissaa. Jos syynä lääkityksen välttelyyn on mielialavaihtelut, niin esim. letrot eivät ole hormonilääke. Itse en ole saanut niistä ensimmäistäkään sivuoiretta. Klinikan sivuilla lukee: "Helpoin vaihtoehto [munasolun kypsytyshoitoon] on tabletteina annettava hormonihoito (klomifeeni) tai entsyymilääke (aromataasin estäjä). Klinikallamme käytetään pääasiassa entsyymilääkitystä, koska se on turvallisempi ja tehokkaampi valmiste kuin klomifeeni."

Ilpuri, ihanaa että oli noin kiva lääkäri teillä. Asiat voi tosiaan ilmaista monella tapaa, ja hyvä kun osasi olla kannustava. Pitkä se IVF-jono on, tosiaan voihan sen päättää sitten myöhemmin haluaako toimenpiteen vai ei. Vaikka harmi että aukkari sattui noin, mutta eipähän tarvitse toista kertaa kestää.

Murkku voi pahus, jospa vielä sun ovis oli vasta myöhemmin. :sad001 Mut en kyllä sanois että testi on huono, jos testiajan jälkeen jokin hailura näkyy... kun ohjeessa kerran kielletään. Totta kai kaikki (useimmat) katsoo, minäkin katon, mutta ei se testin laadusta kerro.

lumihiutale tosi hyvä kuulla. Yksi askel vähemmän, luulis tuon nopeuttavan asioita.

nennaa kumpa se sun aika tulis pian!

Mimmu, kaipa se useampi keltsi on tosiaan tehnyt tehtävänsä. Kumpa ne menkat nyt alkais niin pääsisitte uuteen yritykseen!

Gatusa sais kyllä sun ukko hakea sulle sen rasvan, kun noin paljon hommia joudut hoitamaan kipeällä kädellä. :sad001

Maggie toivottavasti kierto ei ainakaan veny turhaan, jos oviksesta on epäilyksiä.

Minni voi kumpa sä pääsisit testaamaan! :)
 
Minni, voi mie niin jännään sun testiä jo valmiiksi täällä :) Ja ihana mies sulla! :Heartpink

PikkuMinski, kyllä tuon teidän päätöksen ymmärtää. Ja jos oikein sun ikää muistelen niin ihan hyvin sulla on sen puolesta vielä aikaa muutamia vuosia! Ja jos teissä ei ole todettu mitään häikkää edes niin tarvitaan vaan ne taivaankappaleet kohdilleen, jotta plussan saatte (niin kuin monella muullakin meistä). :Heartpink Ja ihanaa, että teillä on jo yksi rakas pikkuinen :Heartblue

kaakao, missä viivyt testin kanssa?!

Beisla, joko sulla oli se folliultra?

Täällä on taas vauvakuume jossain noususuhdanteessa (voiko se vielä nousta??)... Tulee hirmuiset hellyyden puuskat, kun kaverit lataa kuvia pikkuisistaan ja näille ostamistaan/tekemistään vaatteista instaan ja faceen. :love2 Eilen töissä noin 2-v pieni pellavapää tyttönen kävi useampaan kertaa halaamassa mua, kun olivat äitinsä kanssa ostoksilla! Meinasi itku tulla, kun se oli niin ihana! :love7
 
Voi että Larissa, kumpa saisit pian sen oman pienen! :Heartred
Iltapäivällä on vasta mun ultra.

Muurahainen totta, nyt ehkä mäkin nään jotain... mut vaikea sanoa, tietokoneella ei voi suurentaa kuvaa. Mut edelleen jos sun ovis olikin myöhemmin (muistelen että sait oireet vasta myöhemmin kuin yleensä) niin ehkä se plussa on vielä tulossa!
 
Tervetuloa PikkuP! Pikaista plussaa!!

Ja tervetuloa takaisin Nuuhku. Toivottavasti pärjäsitte hyvin hoitolasten kanssa. Miten lapset jakselivat?

Murkku, mä näin just siinä ekassa kuvassa sitä viivan tynkää. Voi kun tulis selkeitä vastauksia ja pian!

Beisla ja Larissa, hauska kuulla miten ihmiskokeet edistyy! :) Kiva kun ootte uskaliaita ja innovatiivisia. Larissa kyllä keksii vaikka mitä!

Mimmu, hyvä kuulla että tuhru on poissa. Uudet tuulet uuteen kiertoon! Jihuuuu! :)
 
Murkku niin näen minäkin, mutta aattelin että mun silmät vaan harittaa ja näen viivat kahtena :grin Miksi sua piinataan näin?!

Maggie, oon niin hullu että etsin kaiken mahdollisen tiedon joka auttais ehkäisemään tuhrua ja plussan aikaiseksi :grin

Poimulehdestä vielä (sorry, kun jankkaan aiheesta); tässä yksi syy lisää miksi sitä kannattaa juoda oviksen jälkeen esim, vihreän teen ja vadelmanlehden kanssa: Ne kaikki sisältää flavonoideja, jotka voi auttaa kiinnittymisessä! Samasta syystä sitä punaviiniäkin litkitään kiinnittymisen tienoilla... :grin Hmmm...voisikin käydä hakemassa tänään pikkuisen pullon viiniä, kun on vapaa ja kohta mahdollisen kiinnittymisen aika. :rolleyes:
 
Voi Murkun hailura sentään! Mitä sä itte veikkaat siitä oviksesta?

PikkuMinski, toki pitää kunnioittaa toisen päätöstä ja mielipiteitä. Kyllä mäkin kunnioitan mieheni ajatusta, että rankkoihin hoitoihin ei lähdetä, koska hän ei sitä halua. Vaikka siis itse olisin valmis ihan mihin vaan. Mun mies esim. hiffaa oikein hyvin, että kaksi vuotta vauvan yritystä ei ole normaalia mutta on silti välillä hyvinkin ihmeissään miksi niitä hormooneja pitää oikein ottaa. Mä yritän aina selittää mutta ei se silti ole aina kartalla ja vielä vähemmän se ymmärtää mikä lääke on mihinkin. Vitamiinit se sentään vetää kiltisti ja kysyy million on ovis :grin Mä vähän luulen, että niin kauan kun lasta tehdään sängyssä, se on tyytyväinen :grin

Mites Ilpuri sun ovis? Onko vasta tulollaan? Kun nythän ne röörit on sitten ruukattu hyvinkin vastaanottaviksi :)

Larissa sä olet kyllä mahtava noiden kokeilujesi kanssa :hilarious: Mitäpä sitä ei tosiaan kokeilisi.

Ja joo Nuuhkulle tervetuloa takaisin!
 
Takaisin
Top