Ei tää voi olla näin vaikeeta!

ImageUploadedByVau Foorumi1442289737.875301.jpg


Nega. :(
 
tyttötiikeri niinkun muutkin jo todenneet niin kaikkes tosiaan oot minustakin jo tehnyt joten voimia siihen päätökseen mihin ikinä päädytkin :)
no voi höh murkku, mutta niinhän sitä sanotaan että niin kauan kun ei menkkoja niin on toivoa :)
hyvä juttu muoks.siis ilpuri :grin että kaikki oli hyvin tutkimuksissa :)
kp22/28-32 dpo? oloja ei ihmeitä, rinnat eilen kipeät mutta eipä muuta
 
tulipa mieleen kysymys papa-kokeesta: kun "määrätty" uusintakäynti puolen vuoden päähän niin tietääkö joku voiko sen käydä myös aiemmin?:think005 itselläni siis jotain arvoja koholla, mutta eivät kuitenkaan kiirehtineet kun oli niin lyhyt aika km:sta että johtui tulos mahdollisesti myös siitä...mutta aina välillä tulee mieleen että josko siellä sitten kuitenkin on jotain häikkää mikä estäisi raskautumisen jotenkin... :confused013
 
Lucky, joo sopii kyllä mä tän hetkisen painon laskun lasken sen laitteen ansioksi koska muuten oon ollu kohtuu normaalisti

Murkku, joo sattui kyllä. Oon varmaan jotenkin super herkkä :D ja tosi isot pahoittelut negasta! Kyllä pitää olla ärsyttävää! :'(
 
Murkku :'( silti mä jaksan edelleen uskoa!

On. Eilen veti pohjiin ja itkin ihan koko päivän :'( nyt on luovuttaminen lähellä! Ei vaan jaksa

Miehelle ehdotin jos soittaisin polille ja pyytäisin sitä reseptiä hormoneihin... Vastaus oli ehdoton ja lohduton EI!
 
Pikkuminskille *halaus* <3 <3 voimia sinne...

Kiitos kaikille lohduttavista sanoista, mut kyllä Mä aika varma oon siitä että tää oli vaan ovuloimaton kierto. Menkat on nyt jo kuusi päivää myöhässä, olisi testissä pitänyt jo näkyä jotain jos kyydissä pikkuinen olisi.
 
Kresikät, vau, hyvät hyssykät! Onnea! Mikä ihanin mahollinen käänne, vaikka ootkin joutunu suremaan ja kärsimään aiemmin. Peukut pystyyn, että kaikki menee tästä eteenpäin hyvin! :) <3
 
Murkku, eiiih :'( oon todella pahoillani negasta :(

Minski, miksi miehesti ei tahdo yrittää avuilla, jotka ei häntä koske? :o kuitenkin raskaalta kuullostaa tilanne, mut elä luovuta!❤

Ilpuri, mahtavaa kun kaikki oli kunnossa! Ikävää kun aukkari sattui :(
Olenpa miekin kuullut tuossa eräästä joka ei vuosiin raskautunut, tiputti painoa alle 10kg ja raskautui heti. On se jännä kuinka voi pienestä olla kiinni :)
Tsemppiä!❤

Pikkup, tervetuloa ja pikaista plussaa!

Kyfi, enpä osaa sanoa, mutta mie aattelisin näin; jos he haluavat tarkistaa ettei km ole jättänyt mitään, niin kehon täytyy varmaan palautua täysin ennen uuden papan ottamista, ett voi olla varma ett on johtunu vaan km:sta.
Toivottavasti siellä ei mitään enää kuitenkaan ole, joka voisi vaikeuttaa raskautumista. Tsemppiä! :)

Minni, millierhän se taisi olla juu kun plussasi tooodella myöhään ja kaikki on loistavasti nyt

Nuuhku, mahtavaa jos siellä on oikeasti tilanne ett lapset voivat palata takaisin kotiin vanhempien luokse :)
Ja tervetuloa takaisin! :)

Beisla, mukavaa kun olet takaisin mökiltä ja taas täällä mein seurana! :)
Miunkin täytyy nyt googlettaa se poimulehti, jos sitä sattuisi tässä kotipihassa kasvamaan :)
 
Nennaa mun mies haluaa pitää vaimon, jonka kanssa meni naimisiinkin... noilla hormoneilla on rankkoja sivuoireita ja oon itekki niitä vastaan, mut nyt vaan alkoi tuntumaan et mitä jos... eikä mun ovulaatiossa tai ovuloinnissa ole mitään vikaa :O

Ja mulla tuo mieli oikeesti elelee muutenkin ihan omaa elämäänsä... nollasta sataan alta nanosekunnin
 
Murkku voimia ja halaus <3

Ilpuri onnea hyvistä tuloksista, toivotaan että pieni painonpudotus auttaa ja plussa tulee :)

On soitin tänään sairaalaan ja mun aika onkin nyt suoraa lapsettomuuspolille eikä naistenpolille. Ja ei ole kuulemma paljon jonoa eli ajan pitäisi tulla pian postissa :)!
 
Minski, kuullostaa oikeastaan aika ihanalta tuo miehesi perustelu:)
Jos teissä ei ole mitään vikaa, niin käsittämätöntä ettette vieläkään ole raskaana :o
Mut kyllä se nyytti vielä teille siunaantuu, elkää luovuttako!❤
 
Voi paska Murkku, ihan tyhmä tilanne. Alkais nyt sitten ne menkat, jos on alkaakseen niin pääsisit uuteen yritykseen. Tai vastaavasti piirtyisi se tuplaviiva testiin.

Mäkin jäin miettiin miksi Minskin mies ei halua mitään apukeinoja käyttöön? Ootko sä siis jo jotain hormoneja kokeillut, kun eihän kaikille välttis tule mitään oireita niistä. Sori en muista onko ollut puhetta.

Ja hyvät Lumihiutaleen seuraavalle lääkäriajalle!
 
Takaisin
Top