Ei tää voi olla näin vaikeeta!

KresiKät, IHANAA ONNEA!!!! :happy093Siellä on pikkuinen superliimalla tarrannu kiinni! :Heartred Ja ajattelin myös itsekseni että pakko johtua raskaudesta ne sun oireet ja hormonin nousu :)

Minski, Pahoittelut, aina se täti löytää vääriin osoitteisiin :mad: Tsemppiä alkavaan kiertoon! :hug013

Murkku,
Sää niiiiin plussaat huomenna!!! :happy:

Pahoittelut myös muillle joiden lyö täti on eksynyt ja negan saaneille. Kukka Tee joku parempi testi, josko sieltä plussa tulis!

SUPERPLUSSA-AALTO ++++++++++++++++++++++++++++++ :talk017 :sign17:sign19


Mami91 kp 3/26-29 yk 16
 
Murkku, Siis sun täytyy juoda illalla tarpeeksi ja sit kello herättämään viideltä. Mä nimittäin luen viestit täältä klo 6-6.45 eli sen jälkeen kun nuorempi on tiputettu hoitoon ja olen työmatkalla..
 
Ku tietäisi itsekään mitä tässä tosissaan haluaa... Toisaalta haluaisin tän toisen lapsen nykyisen mieheni kanssa ja että jatkettais vaikeuksista huolimatta ja että saatais asiat kuntoon, toisaalta taas mietin että kunpa vaan saisin voimia jostain pistää ton äijä pellolle. Ja sit välillä ajattelin et haluan pistää sen vauvan alulle ja sit pistän ton ukon pellolle... no, se nyt tuskin on vaihtoehto, mut välillä oikeesti pää on niin sekasin tästä tilanteesta ettei edes oikeesti ite tiedä mitä haluaa ja mikä olis järkevintä... Mut joo, se taas tästä..

Huomenna aamullako me päästään ihastelemaan Murkun plussatestiä?
 
Heipä hei naiset! Ihan en oo kerenny kaikkia lueskelemaan mitä ootte kirjottanut.. (Vielä ois yli 60 sivua ) :wacky:

Joten mitenkäs täällä mitä kuuluu??

Täällä luulenpa että kohta pääsee lapset takaisin kotiinkin.. Ja saattaa olla että ei ehkä tässä kierrossa ehkäsyäkään käytetty.. Joten kattellaan mitä kahden viikon päästä käy ;) tosin vähän nyt jännittää koska olis niin monta hyvää saumaa oppisopimus opiskeluun nyt että olisin onnellinen myös niistä!

Kertokaahan mitä tänne kuuluu!! Yritän jossain välissä saada luettua loppuun teidän rustaukset :)

Plussa tuulia kaikile! :)
 
Kauheella vauhdilla on taas tullu tekstiä! :D Ei näin vanha meinaa perässä pysyä!

KresiKät, onnea!!! ❤️

PikkuMinskille pahoittelut tyhmästä tädistä :(

Tyttötiikeri, inhottava tilanne, paljon voimia sen ratkaisemiseen. Kuuntele sydäntäsi ❤️

Murkun testitulosta jännään minäkin, plussapeukut on pystyssä! :)

On. Mulla on vähän masis. Ja kaikki ärsyttää. Ärsyttää raskaana oleva ystävä joka polttaa. Ärsyttää ärsyttävä työ"kaveri". Ärsyttää välillä mieskin. Ärsyttää se, että tää kierto on todennäkösesti ollu (taas?!?) ovuloimaton. Ärsyttää tylsä vaihe kierrosta kun ei oikein oo piinailtavaakaan...

Silti lähettelen täältä kaikille plussatuulia ja jo plussanneille tarrasukkia ja vauvaliimaa riittävästi! :)

Anannaa kp22, yk 14 ehkä.
 
Mimmu mullakin oli tuhruton se neljän follin kierto! Arvelin, että useampi keltarauhanen -> korkeammat hormonitasot -> ei tuhrua :) Nyt taas tuhru puuttuu, tänään piti alkaa! Tosin oli taas sen luokan megaovisolot, että epäilinkin että siellä kypsytteli nyt useampi kuin yksi folli taas :wink

Tsemppiä Mariska pahoinvoinnin kanssa! Onneksi sille on mitä ihanin syy :Heartred

Jee Kresikät! Aivan mahtavaa!! Onnea tsiljoonasti! :cool05

Onnea Larissa tuoreimpaan ihmiskokeeseesi! Mielenkiinnolla odotamme tuloksia :)

Voi EI pikkuminski, pahoittelut kp1:stä :sad001

Ja kukalla nega :sad001 Eihän sen niin pitänyt mennä! Voi kunpa vielä plussaksi muuttuisi...

Muurahaiselle kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä... PLUSSAAAAAA!!!

Voi nennaa missä ajatuksissa olet siellä :sad001 Kyllä se fiilis siitä taas nousee... vuoristorataa...

Tyttötiikerin tilanne kyllä kuulostaa hankalalta :sad001 Samaa mietin kuin muutkin, että kannattaakohan noissa mietteissä ovista hyödyntää; aikalisä voisi olla paikallaan? Tsemppiä mihin ikinä päädytkin!

Napahommia. Ei kuulu tuhrua ei, tänään olisi pitänyt laskujeni mukaan alkaa. Tosin eipä sitä tuhrua tullut siinä ekassa letrokierrossakaan, jossa siis kypsyi neljä follia, eli taisi ne oviksen aikaiset megatuntemukset johtua siitä mistä arvelinkin eli useammasta follista. Vähän alkaa kyllä taas odotukset nostella päätään... ja huomenna testaan. Ihmeellinen on ihmisluonto :) Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin! Käyn edelleenkin lueskelemassa teidän juttuja, mutta taas semmoinen härdelliviikko töissä että tuskin ehdin iltaisin muuta kuin hetken leikkiä esikoisen kanssa ja kaatua sänkyyn :) Tänään muuten töissä huomasin ihmetteleväni jotain hajua, joka mun työhön kuuluu ihan päivittäin ja mietin miksi se tuntui niin erityisen vastenmieliselle, kun tavallisesti en siihen kiinnitä mitään huomiota. Kotimatkalla vasta tuli mieleen, että ei kai se vaan olisi oire... :wideyed: Esikoiselta en kyllä oireillut hajuille mitenkään. Kaikkea sitä epätoivoinen pää kehittelee :p


Muok. kaakao kp 24/25, dpo 13
 
Muokattu viimeksi:
Mökiltä palattu, ootte olleet niin ahkeria että kaikkea en ehdi ja jaksa nyt kommentoida. Tästä eteenpäin taas.

Nuuhku, kiva kuulla susta! Mietinkin vähän aikaa sitten että mitä teille kuuluu. Lapset on siis palaamassa vanhemmilleen? Toivottavasti siellä on nyt asiat kunnossa. Te ootte kyllä ihania ihmisiä kun otitte heidät hoitoon. Mut kumpa teille tulis tärppi nyt, se olis loistavaa!

Tyttötiikeri, voimia. :hug013 Kuulostaa kamalalta sun tilanne ja tosiaan olet kertomuksesi perusteella kaiken yrittänyt. Tosi raskaita päätöksiä, mutta jos päätät lähteä niin uskon että se päätös on pahin ja asiat kyllä selviää siitä. En halua kannustaa eroon, mutta toisaalta olen nähnyt kun joku jää, no, ei huonoon mutta sellaiseen parisuhteeseen jossa olis toivomisen varaa, vaan koska siihen on tottunut.

nennaa oli tehnyt hienon pyöräilysuorituksen ja vielä tupakat jääny polttamatta, mahtavaa! Kyllä sä vielä sen himon selätät!

kaakao jes tuhruttomuudelle! :)

Larissa luin sun jutun poimulehtiteestä ja pakko oli ennen mökiltä lähtöä pikaisesti kerätä pihalta mitä sai. Parempi ois varmaan ollut jos oisin keksinyt tän alkukesästä, mutta näillä mennään. Kaipa näistä edes muutaman kupposen keittelee. :grin

Pahoittelut negoista ja tädeistä ja kaikenlaisista masisoloista. Kyllä me vielä noustaan!

On. Huomenna iltapäivällä olis taas folliultra. Usko on kova että lääke toimii, kun viimekin kierrossa toimi hyvin. Kp9/28
 
Ihanaa Nuuhku is bäk in bisnes :) :)

PikkuP, tervetuloa mukaan, lisäilin sut etusivun listalle, toivottavasti sun ei kauaa tällä puolella tarvitse olla. :)
 
Pakko kans tulla kommentoimaan että ONNEA Keisikät! ♡ Aivan mahtavaa ♡

Tyttötiikerille voimia päätökseen, kaikkes oot jo antanu, nyt pitää vaan kuunnella sydäntä. Vaikeaahan se on pitkästä suhteesta ja avioliitosta lähteä, mutta jokainen on ansainnu onnellisen parisuhteen. ♡

Murkku ja Kaakao plussaa ♡ ja kukka kans, oli vaan vikatesti ;)

Mitäs Haikaranyytille kuuluu?

Ja mulla on vahva kutina että Larissaki plussaa tästä kierrosta ;)

Plussatuulia kaikille !

Niemja rv33+6 ja baby lähteny laskeutuun :)
 
Tyttötiikeri, kuulostaa kyllä siltä että paljon mahdollisuuksia omien toiveiden kertomiseen ja tilanteeseen olet kyllä antanut miehellesi :sad001 Komppaan kyllä minniä, että vähän ristiriitaiselta kuulostaa tuo tilanne, eli että toivot raskautta mutta et ole varma, että haluatko olla miehesi kanssa vaiko et...

Murkulle tilauksessa yksi mehevä plussa huomenna, kiitos! :wink Mihin sitä munanvalkuaista siinä videossa laitettiin ja miten? :grin:grin:grin

Aphrael ja Meritähti joo uhraudun tieteen nimessä kaikkien naisten puolesta :grin Kerron kyllä onko tällä mitään vaikutusta.

nuuhku, ihanaa saada sut takaisin! :)

kaakaolle myös onnea testaamiseen huomiselle! :)

Beisla, itsekin luin että parempi ois ollu kerätä heti kesän alussa, mutta onnistuin löytämään pieniä uusia lehtiäkin :) Tänään kerätyt pistin kuivumaan ja tuoreista lehdistä olen jo pari kuppia teetä keitellyt. Sama kokeilla tämäkin konsti, kun ei tässä mitään häviä :grin Ja mukava kuulla, että lähdit mukaan mun kokeeseen :grin Teetä kannattaa siis juoda esim. kuppi päivässä oviksen jälkeen aloittaen. Onnea huomiseen folliultraan! Eiköhän letrot toimi sulla :) Muoks. Tota poimulehteä löytää teenä varmaan jostain Ekolon tyylisestä kaupastakin siellä pääkaupunkiseudulla.

Tervetuloa mukaan PikkuP! Tässä ketjussa on ollut tapana, että uudet tulokkaat plussaa pian eli plussatuulia :wink


Larissa kp 23/32, dpo 4-5?, yk 15
 
Muokattu viimeksi:
Tyttötiikeri: olisko jääkausi.... Meillä ainaki ukolla tepsii hetkeksi se...viikon jääkausi on ok. Tai pari... ei totakaa jaksa kovin kauaa mut aina jotai peliä ton kans on pelattava jotta saa jotai kontaktia...
Mut kuuntele kumpi painaa enemmän. Ero vai se että yritätte jatkaa yhdessä. Mistä hyvästä jäisit ilman jos eroaisitte. Mitä hyvää ukossas on...

Murkku....

Nuuhku : hetken aikaa piti miettii teidän tilanne... mutta teillä eikös ollu ne tuttavien lapset hoidossa...mites heidän kans meni?

Anannaa: voi kuule kaikkia täällä ärsyttää ihan kaikki asiat välillä... joten tänne vaan...Anna tulla!

Kaakao: jännää :D

Beisla: jospa siellä kasvaisi iiiiso folli!

Pikkup: tervetuloa

Larissa: onko ihan villi vadelman lehtiä? Ja mikä se toinen oli?
 
ei terve, kun on paljon viestejä.. nyt vasta ehdin tänne. minäpä alan lukemaan ja kommentoimaan!

minnille tsemppiä viimeisiin piinapäiviin! :rolleyes: ja hyviä päätöksiä!

Murkulle kans huiput tsempit! Olkoon plussa testeissä huomenna!!!! :rolleyes:

PikkuMinski, voi ei kp1 :sad010 Kyllä on paskaa! Olisin niin toivonut sinulle sitä plussaa! voimahalit! Mä kans opettelin vuosi sitten neuloomaan kun halusin saada ajatuksen pois tästä vauva asiasta! Tein 2-4 kk kuukaudessa tyyliin 6 aikuisten ja 2 lasten ja 2 vauvan sukat, 2 vauvan lapaset, 2 vauvan peittoa ja 3 kaulaliinaa :hilarious:

Gatusa, toivottavasti sun jännetupin tulehdus paranisi pian.. oisko sulla mahkuja mennä lääkäriin?

mimmu, toivottavasti tuhru pysyykin poissa!

Kreisikät! :smiley-bounce016 HULLUN PALJON ONNEA!!!!!! :dance011
Mä tossa kun aloin näitä viestejä kattoo niin salaa toivoin tällästä uutista kun huomasin miten paljon on tullut viestejä! mun yhdelle kaverille on käynyt kans ihan samalla tavalla! Niin siistiä, huikeeta! Oon niin onnellinen sun puolesta! :happy093

Larissa, sulla oli ihania ajatuksia ja todennäköisesti oikeassakin :) hienoja kokeiluja!

kukka, pahoittelut negasta :sad001

nennaa, voi masistelua, voimahaleja :rolleyes:

tyttötiikeri, onpa typerää et mies ei nyt ota mitään kontaktia. :sad001 Mut kuten aiemmin sanoin, tee päätös ja pysy siinä. Jos koet että et oo onnellinen, nosta kytkintä. Jos koet että pystyt elämään tollasessa tilanteessa ja jaksat odottaa muutosta, jää ja rakasta.

Anannaa, haleja sulle! :Heartred Kurjia ärsytyksiä josta kyllä mun niskakarvat nostaa raskaana oleva joka polttaa! kuvottavaa!

beisla, toivottavasti siellä hieno folli näkyy!

pikkup, tervetuloa! Pikaista plussaa!



no niin ja sit vielä aukkarikuulumiset:
eli tänään menin ja koski niin hitosti, meinasin pyörtyä :grin siis oikeesti, silmissä pimeni! Hoitaja kanto mulle vettä ja mun piti makoilla aika kauan :grin Mutta siis kaikki on todella hyvin, ei endoa, ei pcota ei mitään rakenteelista. Putket on auki ja gyne kovasti myös kehui mun miehen spermaa. kuulemma normaali liikkuvuus on 30 % ja mun miehellä melkein 60%. Joten meidän diagnoosi on selittämätön lapsettomuus ja noilla miehen sperma arvoilla ei tehdä inssiä kunnallisella joten meidät pistettiin nyt varuiksi ivf jonoon, joka on kuulemma vuosi. Ei siis tiedetä mennäänkö edes mutta koska jono on niin pitkä niin meidät siksi laitettiin jonoon.
Mun kilpirauhas arvot oli edellen lähellä ylärajaa, meen tällä viikolla vielä antaa verta et saa tuoreen arvon ja sit kaikelle todennäköisuudellä saan kevyen kilppari lääkityksen jota näillä arvoilla joka tapauksessa söisin vaikka olisin raskaana. Siis ne mulle joka tapauksessa määrättäisiin. Sit mun metformin nostettiin 2 tabletista neljään päivässä. Et oikestaa ainut mitä voin tehdä on että saan painoa alas. Siihen ei viissiin ole mitän järkevää syytä, mutta jos saa painoa vähänkin alas niin se auttaa. Mun paino on nyt siis viikossa tippunut 3,8 kg :hilarious: En tajua..
Me eilen puhuttin mun miehen kanssa ja päätettiin että ei lähdetä nyt vuoteen isoihin hoitoihin vaan katotaan vielä vuosi mitä mun painon pudotus tekee ja oon ihan tosi tyytyväinen tähän päätökseen. jameni nyt näköjään yksiin myös lääkärin mietteiden kanssa.

Lääkäristä jäi ihan mielettömän hyvä fiilis, lääkäri oli tosi rempseä ja tykkäsin siitä. Se sano että hän ei usko ollenkaan että vuoden päästä nähtäis vaan että hänen mielestään tolla lääkityksellä ja mun painon pudotuksella voin olla raskaana hyvinkin pian. Sanoin just mun miehelle et ihanaa et se suhtautu tollee ntosi kanustavasti mun painon pudotukseen eikeä silleen syyllistävästi. Päätin myös että nyt tän kierron vielä pyörin täällä mut sit jään määrittämättömälle tauolle nin saan ajatuksia vähän järjestykseen. :)

-Ja vielä kevennys niille jotka painivat painonsa kanssa, tämä lääkäri kertoi tarinana, hänellä oli ollut potilas joka oli painanut 190 kg, laihutti 5 kg ja tuli raskaaksi :grin Et vissiin se auttaa! Mut samaan hengen vetoon totesi että se oli ihan kauheeta kun siinä oli niin paljon muta riskejä.

Ilpuri, kp10/n.32, yk 20
 
Ilpuri: no niin! Huippua! Niin sullako oli vielä metut siihen päälle. Luulin että oot laihtunut sen laitteen avulla pelkästään :D mukavalta kuulostaa. Tuo Kilppari asia varmasti vaikuttaa siihen. Pikainen plussa ens kierrossa! Et sä täältä kauaa pois oo!

Ps. Mun pitäis saada vatsa rasvaa pois ja selkä makkarat :D Millähän lähtis liikkeelle... Cambridge dietillä lähtee tukka :/
 
Ilpuri, olipas mukavia kuulumisia. :) sattuiko sulla se aukkaritutkimus vaikka putket oli auki?

Larissa, sinne ennen yhdyntää. Luki että tekee mestasta spermaystävällisempää... :D

On: kohta vessaan testin tekoon. :)

Muurahainen kp 41/35, yk 20
 
Takaisin
Top