Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Titem mä oon sun kanssa vaikka 2080 ketjussa ♡ Ei meilläkään ole varmaa mikään, mutta on helpompi ajatella, että EI...

Päivä kerrallaan :)
 
Pikkuminski mä niin tiedän tunteen.. Tääl on kans aika lailla jo luovutettu eikä meinata mitään hoitoja aloittaa. Sen jo neukku tätikin tietää. Voimia! <3

Myös myylle voimia! <3

Ja sabetti<3

Starling ihania ultrakuulumisia kuitenkin huh! :) onnea! <3

Beisla kiva että jo perjantaina pääsette aloittaan tutkimukset! :)



On. Ei niin mitään.. En muista ees kiertopäivää enää :D
 
Mä pistän pillit pussiin viimeistään 2-vuoden päästä.

Tässä luvattu tikkurivi

ImageUploadedByVau Foorumi1433950559.046339.jpg
 
Mimmu, ei vielä olla tarkemmin keretty jutella luovuttajan kanssa, mutta ainakin silloin kuukausi sitten kun juteltiin uudestaan tarkemmin, oli hän kovin halukas jatkamaan klinikalle meidän kanssa. Tuo luovutusten suuri määrä tuli mulle kyllä vähän yllätyksenä, mutta jos hän ei halua jatkaa niin sitten otetaan klinikalta luovuttaja. Mutta yksityisellä tosiaan hommat etenee nopeasti jos niin tahtoo kun ei jonoja ole samalla lailla.
Hienolta näytti sun tikkurivi, alin jo selkeästi vahvempi! :)

Hileinen, mä voin linkata suoraan tuon klinikan hinnaston. http://www.dextralapsettomuusklinikka.fi/hinnasto/ Yhden olennaisen asian unohdin kela-korvauksista toisessa ketjussa sanoa: lääkäri sanoi, että tutkimuksista kaikki saavat korvauksia, eli ainakin aukiolotutkimuksista ei tarvitse maksaa koko hintaa. En tiedä mitkä kaikki tutkimukset lukeutuvat tämän alle. Itse inssejä ei meille korvata, jos ei ongelmia löydy.

mh- voi ei, turhu on niin masentavaa. :sad001

Titem, PikkuMinski ja Nuuhku, voimia teille. :sad001 Varmasti rankkaa päättää, milloin lakkaa yrittämästä. Vaikka jos sitä jatkaa ilman ehkäisyä, onko pieni osa joka toivoo että jos kuitenkin? Koska sattuuhan niitä ihmeitäkin. Ymmärrän tuon, että helpompaa ehkä olis jos tietäis vaan kummin käy. Itse olen sitä miettinyt, koska kun naisen kanssa elän, jos klinikan keinotkaan eivät toimi, voin varmuudella sanoa etten ikinä tule raskaaksi. Vahinkoja ei voi sattua. Enkä osaa sanoa, kumpi on parempi tai pahempi - se että on se pieni toivo, tai että sitä ei ole.
Itsellä ei tosin tilanne ole niin pitkällä vielä, mutta olen jo pohtinut mahdollisuutta että ei tärppää ollenkaan. Vaikka vasta puoli vuotta on takana, voisin arvioida että olen ehkä puolessa välissä taivalta raskautumisyrityksessä. Muutama koti-inssi vielä, syksyllä pari-kolme klinikkainssiä ja varmaan kokeillaan edes yksi IVF ennen kuin luovutetaan minun osaltani. Toinen tulisi jo julmetun kalliiksi. Vaikka onhan meillä vielä toinen kohtu, mutta saa siinä silti surutyön tehdä jos ei itse voi tulla raskaaksi. (Ja vaimon raskautuminen voi muutenkin olla vaikeampaa: hänellä on lyhyt/epäsäännöllinen kierto, tuhruttelua ja myös endoa epäilty.)

Kp7/28-32
 
Takaisin
Top