Ei tää voi olla näin vaikeeta!

12€/pari ja poikinut +3€
Muoks. Postikulut :D :D

Mulla olis myös 147kpl Maca pillereitä jos joku haluu
 

Liitteet

  • 1442228897389.jpg
    1442228897389.jpg
    142.4 KB · Katsottu: 118
Murkku, saitko silloin ovista tikkuun? Sorry, en muista. Voi olla, että ovuloit tai voi olla että keho kovasti yritti ovuloida. Mistä näitä voi varmasti tietää. Noi egg whitet tänään voi kertoa raskaudesta tai sitten ei. Googlettelin asiaa, niin tollaisia limoja voi olla ennen plussaa ja ennen menkkoja. Ei se auta kuin ootella ja katsoa mitä tapahtuu.
 
Voi ei pikku Minski!

Kresikät: voi onnea paljon. Mä niin vähän aavistin, mut en uskaltanut ääneen varmaksi sanoa ettei tuu suurta pettymystä :D ♡♡♡♡

Kukka^^: :( pahoittelut negasta

Muurahainen: olispa egghwhite papusta johtuvaa...
 
Voi kiitos teille kaikille, kyllä tää nyt taas näyttää siltä, että huomen aamulla se on tikkuun pissittävä... *kynsiensyöntihymiö* :D

Larissa, en saanut ovista tikkuihin kiinni, loppui testit liian aikaisin. :)

Eiköhän tää tässä viikon sisällä ratkea tää tilanne suuntaan tai toiseen :)
 
Ei ehdi taaskaan kunnolla vastailemaan...

Mutta KresiKät miljoonasti onnea! Ihania uutisia! Toivottavasti tästä eteenpäin kaikki sujuu hyvin.

Misnkille pahoittelut kp1! :(

Ja siis tästä omasta tilanteesta.. tosiaankaan ei ole uus juttu.... Ja en mä nyt ihan vähästä harkitsis ukon vaihtoon laittamista.
Oikeesti naiset, mä oon miehelle kertonu mitkä mun mielestä on ongelmia, mitä mä haluaisin, kaipaisin, tarvitsisin. Mistä mä haaveilen ja mitä toivon tulevaisuudelta. Mä oon yrittänyt puhua näistä ongelmista suoraan, mä oon yrittäny vihjailla, mä oon puhunu hyvällä, ja asiallisesti, mä oon huutanut, mä oon itkenyt. Mä oon kiristänyt, uhkaillut ja lahjonut. Mä oon ehdottanut pariterapiaa, mä oon ehdottanut et mies kävis yksin jossain juttelemassa. Mä oon perustellut omia kantojani asioista ja mä oon yrittänyt selittää miehelle esimerkkien kautta, jotka sille on tärkeitä, näitä asioita jotka tässä mättää ja miks ne tuntuu musta pahalta tai häiritsee tai on ikäviä mun mielestä. Mä oon ehdottanut miehelle et asuttais vähän aikaa erillään, mä oon kysyny miehen mielipidettä, mä oon pyytänyt että se kertois omin sanoin, mä oon tarjonnut sille valmiita vastauksia (tyyliin johtuuko toi tästä tai tästä tai tästä) ja myös valmiita ratkaisuja (kokeiltaisko tätä, tätä tai tätä). Ja mikään ei muutu, mitään en saa miehestä irti... Joten jos keksitte vielä jotai niin kertokaa ihmeessä...

No joo, mutta omaa kiertotilannetta... Ovis ei ehkä ookaan vielä menny. Aikamoisia limoja on vielä tänään ollu, et kattoo nyt saisko ton miehen vielä kellistettyä.... se ovishan on yleensä ollutkin mulla vasta kp 20... nyt menossa kp 17.
Ja jos en tietäisi et se on mahdotonta niin voisin jopa epäillä olevani raskaana. En muista onko esikoisen alkuraskauden jälkeen kertaakaan ollu rinnat näin arat ja kipeet kun ne nyt on, vatsa on ihan järkyttävän turvoksissa, jatkuva paha olo, huippaa... Josko olis vaikka joku super ovis tulossa ja saisin tuon miehen vielä tässä kellistettyä edes kerran tai kaks ja tuliskin ylläri tärppi... :D

Anteeks kun tuli näin hirveen pitkä omanapailuviesti....

-Tyttötiikeri kp 17/28-30, yk 2, (tjottaillen 12/14)-
 
Tyttötiikeri, olet kyllä varmasti kaikkesi antanut! Ei ainkaan itsellä tule enään mitään keinoa mieleen! Oletko varma, että tahdot kuitenkin yrittää lasta miehesi kanssa vaikka harkitset ukon pihalle laittoa?
 
Onnea Kreisikät!!! Ihan mahtavan ihanaa!! Nyt liimaa, tarrasukkia ja kaikkea tahmeaa tälle toiselle sisupussille, joka on jatkanut kasvuaan masussa!

Pahoittelut kaikille negan testanneille ja uuteen kiertoon taas joutuneille! :sad001 Voi, kunpa jokaiselle alkava kierto olisi se viimeinen ennen raskautta!
 
Kresikät ihanaa onnea!! <3 tuli kyllä kans itku kun luin sun uutisen :')

Pikkuminski voi ei, tsemppihalaus tädin saapumisesta <3

Kukka toivotaan että oli vain liian aikainen testaus ja plussa tulisi <3

Tyttötiikeri halaus <3 olet kyllä näköjään yrittänyt kaikkesi, kuuntele sydäntäsi että mitä seuraavaksi <3
 
Kresikät, Aivan mahtavia uutisia! Minulla, kuten monella muullakin on koko ajan pyörinyt ajatus, että siellä on kaksi ollut aluksi. Mutta eihän tuollaista voi ääneen sanoa ;) Taitaa olla aika harvinaista, että kunnon vuotojen jälkeen vielä toinen alkio jäisi kohtuun. Melkoinen sisupussi sulla kasvamassa siellä!

Pikkuminskille pahoittelut tädin visiitistä!

Murkun huomista testiä odottelen.. Testaathan hyvissä ajoin ennen klo 7 että ehdin nähdä tuloksen ennen töiden alkamista ;)

Ilpuri, Mitenkäs aukkari?

Nennaa, Mäkin ehdottaisin sulle kyselyä lähetteen perään. Soitat polille ja kysyt onko lähete tullut ja mikä heillä on arvioitu käsittely- ja jonoaika. Saattaa jopa nopeuttaa ajan saamista ja vähintään saat jonkun arvion.

Tyttötiikeri, Tsemppiä vaikeaan päätökseen. Olet kyllä tosi paljon jo yrittänyt.. Väittäisin, että et paljon enempää voi tehdä ellei mies tule vastaan.

Larissa, Sähän olet ryhtynyt ihan koe-eläimeksi ;) Toivottavasti tämä kokeilu toimii hyvin.

Enpäs nyt enää muistakaan mitä kaikkea muuta piti kommentoida. Ei pysy muistissa enää sitäkään vähää asiat kuin normaalisti eli hormonit on tehnyt tehtävänsä niiltäkin osin..
 
Huomenna aamulla pitää sit olla tääl kyttäämässä murkun testiä ;) toivottavasti kahta viivaa näyttäis! Toi egg white kuulostais lupaavalta!! :)

PikkuMinski, niin söpöjä nuo tossut <3

Kukka, käy hakee pc:n testejä ja koita niillä! Harva on kovin kauniita sanoja kertonu noista rfsu:n testeistä! Kunpa saisit vielä sen plussan!

Tyttötiikeri, mäkin mietin samaa kun Minni, et haluatteko kuitenkin sen toisen lapsen jos parisuhde on jo aika huonossa jamassa? :( jos se on se mitä tahdotte niin tsemppiä miehen kellistämisee :)

Larissa, tykkään noista sun testauksista ;D kiva jos omalta pihalta löytyis apu raskautumiseen! Kerro toki meille miten sun testit etenee, mielenkiintoista!
 
Takaisin
Top