Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Eipä viisaammaksi tullu.. Negahan se siellä.. Tais olla pc testissäkin viiivanpaikan.. Aika karua tää homma ku viis vuotta yritetty eikä plussaa tuu millään.. :(
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    805.9 KB · Katsottu: 130
Kreisikät - ihmeiden aika ei ole ohi - ihan mieletön juttu!! Paljon paljon paljon onnea ja täydellistä terveyttä nyt sinne :)!!
Pahoittelut menkoista ja negoista.
Tsemppiä kaikille kaikkiin vaiheisiin!
Lisää positiivisia uutisia nyt ihanien kuulumisten jatkoksi, tervetuloa tänne päin!
Täällä oli eilen kohtuuton valkkari, valkoista ja osin paksua. Muutoin olo on "tyyni" - eli ei ole ;) ei muita merkittäviä oireita... Aloitin muuten sen jauhottoman/maidottoman, mutta pieni siirtymäaika tässä nyt on koska en voi heittää ruokaa roskiin. Mutta six-pack on palannut eli laskenut meikäläisen pömppistä jo nyt ;)
7-8 dpo ...
 
kresikät onnea tuhannesti mashaAllah, onko kuinka paljo siis viikkoja nyt kasassa? mä oon niin onnellinen puolestasi :)

pikkuminski älä nyt eihä meillekää pitän tulla...nyt on tyttö parhaillaa sylis.
 
Laskin huvikseni... opettelin virkkaamaan ja neulomaan kun tuntui, että nyt toinen tulee... oon virkannut 83 paria tossuja ja neulonut 5 paria aikuisten pitkiä sukkia...
 
Kukka, pahoittelut negasta. Mutta kuten sanottu, rfsu;n testit on susia! Moni jo plussan saanut on niillä itsensä säikäyttänyt, kun on näyttänyt vaan haaleaa haamua tai negaa. Eli jos menkat antaa edelleen odottaa itseään niin tee pc!

Katjusha, ihanan positiivinen olet! Ja tuo valkovuodon olomuoto kuulostaa lupaavalta! Monellahan on JUURI tuollaista ennen plussaa :wink

Murkku, egg white-limathan johtuu estrogeenista. Mikä dpo sulla on suunnilleen menossa? Joskus dpo 5-9 estrogeeni nousee ja laskee sitten taas ennen menkkoja. Mutta jos raskaus alkaa niin sitten estrogeeni ei laske vaan jatkaa nousua progesteronin kanssa :wink


NAPAA: Otin vielä yhden lisäkeinon käyttöön loppukierron tuhrun taltuttamiseksi, nimittäin poimulehti-vadelmanlehti teen :grin Luget näyttää toimivan (tuhru on vähentynyt eilisestä!), mutta ei mahdollisesta lisäavusta ole haittaa :wink Ja ilmainen kokeilu, kun omasta pihasta löytyy kaikki :grin Vadelmanlehti vahvistaa kohdun limakalvoa (oli mulle jo tuttua tietoa), mutta nyt lueskelin, että poimulehti on juurikin tiputteluun hyvä sillä se lisää keltarauhashormonin tuotantoa ja tasapainottaa hormoitoimintaa. Sama kokeilla ja juoda iltateenä tälleen loppukierrosta :wink Oikeastaan ihan sama, että toimiiko nämä poppaskonstit vai ei, mulle riittää lumevaikutuskin ja positiivinen energia mitä näistä saan :grin

Muoks. Aika positiivinen, yllätys että poimulehden (engl. Lady's Mantle) vaikutuksesta tiputteluvuotoon löytyy ihan tutkittua tietoa :eek: Yhden lähteen mukaan vaikutuksen pitäisi alkaa 3-5 päivässä! Täällä on taas yksi ihmiskoe Larissalla menossa siis :grin

Larissa kp 23/32, dpo 4
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, kiitos infosta. Ihmettelinkin sitä miksi tässä vaiheessa taas tulee eggwhiteä. Tarkkaa dpo:ta en osaa sanoa, kun ne tikut loppu kesken, mutta jotain dpo jotain - 16 välillä.

Muurahainen kp 40/35, yk 20
 
Kreisikät, aivan mieletöntä❤ Onnea!! :) :) itsekin mietin sitä mahdollisuutta, kun sanoit ett oli jo "ovella" lääkäriä vastassa raskausmateriaali ja silti hcg vaan nousee eikä raskausoireet hellitä. Ajattelin myös ett enemmin telkkarijuttuja taitaa olla, enkä avannut suutani :D

Minski, pahoittelut tädistä :'( lupaanlupaan tilata sellaset söpsätossut jos (joskus-ehkä mahdollisesti-toivottavasti-tuskinkuitenkaan) raskautuisin, oon niin kenkäfriikki. Rakastuin ensisilmäyksellä kun näin siun vanhan profiilikuvan, jossa niitä tossuja oli. Harmi kun et ollut kovin aktiivinen, niin sain vasta nyt tietää mistä sellaset saan ;) olisin tilannut meinaan kummipoikani pikkuveljelle silloin keväällä sellaset synnäriltä kotiintulolahjaksi! :)

Kukka, pahoittelut negasta :(

Eeenn muista enempää.
Menny aika sumussa taas tää päivä, itken ja ärsyttä. Äsken keitin kaakaonkin mikroon, kiva hinkkaaminen. Mikään ei onnistu, nenä vuotaa ja oksettaaki, kiva jos nyt tuun kipeeksi kun ensviikolla olisi aika tatuoijalle..
Tuntuu ettei meille suoda lasta ollenkaan. Ei saada edes sitä aikaa tutkimuksiin! Toisaalta en oo varma haluanko edes tietää mikä kaikki on vialla... Kohta meen nukkumaan päikkärit, masentaa niin hurjasti.
 
Murkku, toinen vaihtoehto on tietty että ovis on myöhässä? Kannattaa ehkä varuilta heilutella peittoja :grin

voi nennaa :Heartpink Pitäiskö sun kysellä sen lähetteen perään?
 
Takaisin
Top