Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mäkin voisin liittyä aaltoon sitten viikonloppuna! Äh kuinka olis siistiä!!

Muoks. Tein nyt päätöksen, että pari kiertoa odottelen, jos ei plussaa tule niin otan ensimmäisen askeleen ja menen gynelle tutkituttaan ensin itseni.
 
Murkku ja minski aloittaa aallon huomenna, minni ja hileinen sitten hyppäätte mukaan loppuviikosta :wink Oon niin fiiliksissä täällä!!! :grin

Minni, hieno päätös :) Ei siitä ainakaan haittaa voi olla! Mua ainakin huojensi tietää, että mulla kaikki ok tuota loppukierron tiputtelua lukuunottamatta. Mukava oli kuulla, että meillä pitäisi olla hyvät mahikset plussaan :) Ja jos jotain löytyy niin parempi siitä on saada tietää, jotta saa apuja ja paremmat mahikset!
 
Muokattu viimeksi:
Mimmu, kuulostaa mun unelmalta! Mulla on ehkä 1-2 kiertoa ollut tuollaisia tässä reilun vuoden aikana. Sulle näyttää selkeästi tehoavan tuo kehon tuottama extra progesteroni :) Jospa ensi kierrossa sulla irtoaisi vaikka 2 munasolua ja niin saisit taas hyvän tehon loppukiertoon :wink Ja ehkä kaksoset :grin
 
Larissa niinpä <3 ja mikä parasta niin täältä saa maailman parasta vertaistukea tähän hommaan meinaan me ei olla luovuttamassa ennenkun sydänkäyrä on suora! Olette mahdottoman tärkeitä vaikken teitä tunnekkaan ja harvakseltaan täällä kirjoittelen, mutta tiedän, etten ole asian kanssa yksin ja kysyttäessä saan kokemuspohjaista tietoa! Kiitos siitä!

Nyt tuli itkukin kun aloin ajattelemaan asiaa, jos ei saada luomusti lasta... Jotenkin niin viallinen olo :'(

No onneksi kaikki mahdollisuudet on vielä auki.

Tää oli tällänen aamun tunnepurkaus anteeksi siitä!
 
Kiitos kaikille uskosta ❤ ei meille taida tulla sitä toista koskaan :'(

Jokainen joka tilaa tossuja antaa mulle mahdollisuuden olla kotona pojan kanssa ja lupaan valaa ne täyteen uskoa ja toivoa ja rakkautta ❤
 
Minski ei sen niin pitänyt mennä :( pahoittelut!

Lupaan ja vannon tilata tossut samantein kun testiin piirtyy kaksi viivaa! Ja sehän tulee tapahtumaan joskus vielä!
 
Elämäni oudoin lääkärikäynti..

Ei oo syöpää eikä rypäleitä.. Ei kaavintaa.. Kaikki oudot raskauspahoinvoinnit, huimaus, väsymys on nyt selitetty.

Mulla on 2cm kokoinen vauva mahassa! Vastaa viikkoja 8+6 eli alkuperäistä laskettua.

Lääkäri oli sitä mieltä että siellä on ollu kaks vauvaa omissa pusseissaan ja toinen on tullu pois eikä ultraaja ollu älynny edes ettiä toista.

Mä oon niiiiiiin taivaassa kun näin sen pikku mytyn sydämen sykkivän ja vilkuttavan siellä ruudulla <3
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    943.8 KB · Katsottu: 169
Voi kumpa, epäilen että sitä kyllä tippuu korkealta ja kovaa. Tänään laitoin valkoset alkkarit ilman sidettä, jos sillä ei täti tule, ni ei millään. :D
 
Kresikät mä meinasin ehdottaa että jos ootkin raskaana ja toinen on tullut pihalle mutta en uskaltanut valaa suhun turhaa toivoa jos oliskin se pahempi vaihtoehto ollut kyseessä :) oikein paljon onnea ja vauvaliimaa ♡♡♡
 
Kresikät!! Onnea!!!! Tekisi mieli sanoa, että mitä mie sanoin! Tätä mahistahan mie ehdottelin sulle, kun hcg vaan jatkoi nousua! Siinä on niin ihmeellinen pieni ja sinnikäs sissi! Päivän paras uutinen!!!:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Voi ei Minski :sad001 Ei tän näin pitäny mennä! Mie LUPAAN tilata tossut jos saan plussan, ennen sitä en uskalla.

Minni, samoja asioita oon itse tässä pyöritellyt päässäni. Pelottaa, että mun munasolut on jotenkin viallisia tai ollaan miehen kanssa jotenkin solutasolla yhteensopimattomia... Mielialat ja toiveikas olo sahaa epätoivoon ja takaisin. No, ei auta kuin olla optimistinen. Haluan uskoa, että se plussa tulee jossain vaiheessa. Jos ei tule, niin hankin paaaaaljon lisää koiria tuon yhden karvaturrin kaveriksi :grin

Mulla on tässä viime päivinä pyörinyt tämä mietelause mielen perukoilla;
"Lapset hiipivät äitien syliin, kun äidin ajatukset ovat muualla"

Ehkä pieni tauko yrittämisestä voisi olla paikallaan, jos ei ala plussaa kuulua.. Siis että, ei ajattelisi asiaa mutta tietty vitamiinit käytössä ja petipuuhia entiseen malliin. Jos sillä sais ihmeen aikaiseksi?
 
Mitäää Kresikät!!! Uskomatonta! Mikä urpo se edellinen lääkäri. No, ei se mitään kun näin mahtavia uutisia! ONNEA!!!! Ei voi tajuu!

Minski, jos ikinä tuun synnyttämään tätä lasta, ni sillä on sun tekemät tossut <3 pahoittelut kp 1 :(
 
Kresikät ei jummi!! Huippua! Aivan super huippua!!! Olet niin ansainnut tämän! Voi juku! Paljon paljon paljon onnea!!!! <3

Larissa olen miettinyt tota samaa. Ajattelin jos nämä kaksi viimeistä kiertoa menisi niin rennosti kun olla ja voi keskittyen vain toisiimme. Ei siinä mitään häviäkkään. Mies on onneksi valmis myös heti tutkituttavaski koska
ymmärtää, että jos hänessä on vikaa, on turha odotella ilman hoitoja. Halutaan se lapsi nuorena enkä aikaile hoitoihin menemistä :) mun tarkotus on vaan olla äiti ;) toivotaan parasta meille kaikille!
 
Kresikät onnea valtavasti!

Mä vähän mietinkin että voisko sun raskausolot johtua siitä et vauvoja oliki alunperin kaks mut en kehdannut sanoa ku aattelin et niin käy lähinnä telkkarissa. :grin
 
Takaisin
Top