Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tyttötiikeri meillä oli aivan sama tilanne kuin teillä hetki sitten. Mutta avasin suuni ja saatiin asia puhuttua ja nyt on asia korjaantunut. Suosittelen sulle samaa että kerrot ihan rehellisesti miltä susta tuntuu ja miten haluaisit asioiden muuttuvan. Tsemppiä <3
 
Tyttötiikeri: <3 mä olen kokenut ton elämän myös <3 voimia ratkaisuihin <3

Maggie: ihanaa että nyt voi henkäistä. Tuo epätietoisuus onko ovista vai ei on ihan kamalaa. Nyt nautit hetken koska kohta rupeet piinailemaan sitä loppukiertoa :) ei oo helppoo odotusta odottavan :/

Murkku: mä jaksan uskoo siihen plussaan! Odottelen jo uutta testiä :)

Mh:lla upeat viivat! Onnea vielä!

Pahoittelut negoista ja kp1:stä tasapuolisesti. Nyt ei kerkee kommailemaan kun on lähto sinne polille. Aika seesteinen olo ollut. Ei oo tarvinnu odottaa ovista eikä raskaustestejä. isännän kellistys ei oo kiinnostanu on niin huono olo ja väsy. Toivottavasti tänään saa tämän keskenmenoasian päätökseen. Se kaavinta/nukutus ym. Kyllä hirvittää...
 
Unohdin eilen kommentoida Tyttötiikerille; onpa kurja kuvio! Kannattaa puhua rehellisesti miltä tuntuu ja niin et äijä ymmärtää. Ja jos sit ei tule muutosta niin sit tehdä ratkaisu minkä kanssa voi itse elää. Mutta mikäli päättää jäädä ei kannata elää "käsi liipaisimella" et jos mies tekee pienimmänkin virheen niin sit nostat kytkintä. Vaan et tekee päätöksen ja sillä selvä. Otso joskus muinoin jäin tollasen välitilaan ja se oli kauheeta. Mä päätin jäädä (toki oli hyvin erilainen kuvio ) ja oon tosi onnellinen siitä. Eli kun teet päätöksen pysy siinä, älä kyseenalaista sitä enää, koska molemmissa tapauksissa sä oot onnellinen :)
 
Tyttötiikerille voimia päätökseen! Vaikka seksi ei olekkaan välttämättä suhteen tärkein asia, mutta ainakin omasta mielestä melko suuressa roolissa ja jos se ei toimi niin kyllä se aiheuttaa meille ainakin ryppyjä muuhunkin suhteeseen :( nyt nostat (jälleen) kissan pöydälle ja sanot miehelles ettei tämä suhde pelitä tällätavalla! :(

Niin siis testaan varmaankin sitten kun menkat myöhässä eli viikonloppuna :D sillon on dpo 16!

Muoks kresikätille tsemppihalit!
 
kresikätille voimia! itsekin polilla olleena km:n vuoksi ni ihan hanuristahan se oli, tosin itselläni onneksi todettiin lopulta ettei tarvetta kaavinnalle ollutkaan ja sain vaan pussillisen verta romahtaneen hemoglobiinin vuoksi
 
Tyttötiikeri, tsemppiä päätökseen! Ei oo helppo tilanne teilläkään, mutta ehkäpä puhumalla asiat vois vähän selvitä. mutta missään nimessä ei kannata jäädä suhteeseen jossa ei ole hyvä olla.

Kresikät, voimia <3
 
Aivan ja ilpurille tsemppiä tähän päivään!
Innolla jäädään uutisia odottelemaan ;)

Eikös kukaan oo testailemassa tänää?!
Missä muutenki loppukiertolaiset? ;)
Ketkä testaa seuraavana? Murkku huomenna, onko muita? :)
 
pikkuminski plussatuulia oikei roppakaupalla täältä sinne, inshaAllah tulee plussa huomenna testiin :)

tsemppiä tutkimuksiin niille jotka on menossa :)

kaikille plussatuulia. oon vähä pihalla ni yleisest kirjotan terveiset kaikille ku uni on kortilla rannekipu luokkaa saako itkeä ja huutaa kivusta ku jännetupentulehus on äityn tosi pahaks oikees rantees (juu ja silti neulon, virkkaan, hoidan kodin, lapsen ja laitan ruuan ja välil pesen käsin pyykkiä.) ukko ihmettelee miks mä valitan rannekipua... joo en voi kunnol ees peukaloa tai sormia liikuttaa kivun takia ja pieniki liike ranteessa saa suunnillee vedet silmiin mut pakko jonku on hoitaa lapsi ja koti, ei ukko pysty siihen...tai no siis ei kykene lapsenhoitoon.
 
Tyttötiikerille voimia tilanteen selvittelyyn :Heartpink

Ilpurille tsempit lääkäriin! Hyvin se aukkari menee! :wink

Kresikätille isot halit myös :Heartred Tule sitten kertomaan kuulumiset!


Aloittaako Pikkuminski huomenna plussa-aallon...? :winkKaikille lähipäivien testaajille kovasti plussatuulia!!! Nyt saisi niitä kirkuvia tuplaviivoja ropista tänne meille!
:wav:wav:wav

Larissa kp 23/32, dpo 4
 
Takaisin
Top