Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Sabetti, pahoittelut negoista :(

Mymmelisti, toivottavasti saat pian sen leikkausajan!!

Miullakaan ei muuten geleestä ole tullut mitään oireita :)

Kiitos kaikille! :) yllätyin ensinnäkin siitä ett jaksoin polkea niin paljon, ja toisekseen ettei siihen mennyt mitään kolmea tuntia, vaan 35min! :D
 
Sabetti, pahoittelut negoista :( tauko voi tehdä hyvää välillä! Aina oot takasin tervetullut kun siltä tuntuu :)

Mh-lla kyllä tosi hienot viivat jo! ;)

Nennaa, sähän oot ollu vauhdissa :D aika nopsaa oot kyl pyöräilly!

Mies lähti yövuoroon mut pikasee saatii siin viel hommia hoidettua ;) eli jos ovis olis näillä tienoin niin ainaki olis hyödynnetty kunnolla!

Meritähti kp15/28-
 
Hileinen, meinasitko milloin testata?

Larissa, kiitos sulle, ei tartte etsiä, ajattelin et olisit varmaan jo törmännyt jos sellainen tieto olisi jossain ollut. :)

Minni meinasitko milloin testata?

Sabetti, pahoittelut negoista, minne meidän tädit on kurvannut?!?
 
Meritähti, hyvä ett tallettelut on kohdillaan ;)
Joo, keskinopeus takastullessa oli n. 18km/h. "Ainoo oikee tapa vetää on täysillä" ja sen tein, jalat lähti melkein alta ku pääsin kotipihaan :D

Hileinen, meinaatko testata ennen oletettua tädin saapumista? :)

Minni, milloin testiä? :)

Koitan taas aktivoitua ensviikolla täällä foorumilla :)
 
Nennaa, upeeta että sauhut vaihtu tällä kertaa pyöräilyyn. Ja mikä supersuoritus! Hienoa. Ens kerralla sama ratkaisu jos rupee tekemään mieli.

Meritähti, on kiva ja rauhallinen tunne kun tallettelut on kohdillaan. Hyvä te!

Sabetti, ehkä en sinuna vielä luovuttais ton negan takia, koska voihan siellä jotain olla mut ei vaan näy vielä. Toivoa on. Mutta tsemppiä jos päädyt foorumi-taukoon. Ymmärrän hyvin sen rauhoittumisen tarpeen. Plussapuhureita!!

Minni, jännänks vetää! Milloin ajattelit testata? Äläkä ollenkaan hätiköi sen oireettomuuden takia. Se voi olla hyväkin merkki.

Täällä aika rauhallinen olo, kun (jos) se ovis nyt on ohitettu talletusten kera ni ei tarvitse stressata! Ihanaa! Mä olin ihan hermorauniona ton edeltävän viikon ku sitä vatvoin ja arvuuttelin limoja ja oloja. Hajottaa tää epätietoisuus. Varmaan huomaa musta että kaipaisin järjestystä elämääni mut tää kropan ihmeellinen maailma haistattaa sille pitkät!

Maggie, kahden viikon päästä tieto lisää tuskaa tai lyö ällikällä :)
 
Mäkin yritän aktivoitua taas kun on viikonloppu ohi :)

Hyvä Nennaa! Sitkeesti vaan irti tupakasta ja lisää fillarointia :)

Mitään muuta en sitten muistakaan :D

Menkkojen odotus jatkuu ja loppuu toivottavasti viimeistään keskiviikkona. En muista milloin viimeksi olisi ollut tuhrutonta ilman lääkkeitä mutta keltsu tekee ilmeisen hyvää työtä.
 
Tulin vaan kertomaan että eipä tarvii tässäkään kierrossa edes jännäillä miten käy. Mies torjuu mut jatkuvasti, sitä ei vaan petihommat kiinnosta... ..ainakaan mun kanssa. Tunteepa taas itsensä haluttavaksi, kauniiksi, naiseksi kun joka ikinen kerta päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen tulee vaan torjutuksi.... Tällä hetkellä todella paska fiilis. Taidanpa laittaa ukon pellolle, haluan elämääni parisuhteen, en kämppistä...
 
Tyttötiikeri, voi ei... :( ymmärrän kyllä päätöksesi, voimia sinne sen toteuttamiseen... Olen varma että löydät itsellesi vielä hyvän parisuhteen. Nim. Kokemusta on. :)
 
Voi Tyttötiikeri <3 Inhottava tunne, musertaa varmasti ja syvältä. Mies ei ehkä ees tajua miten paljon hallaa tekee. Hän ehkä vain keskittyy just sillä hetkellä muuhun eikä edes ajattele asiaa sen enempää. Ota ainakin kunnon keskustelut ennen suurempia päätöksiä. Niin ku täällä foorumillakin on todettu, keskustelut saattaa saada ihmeitä aikaan. Voimia sulle oikean päätöksen tekoon. <3 <3 <3 Kaikki on oikeutettuja tuntemaan itsensä arvostetuksi.
 
Hienot viivat mh!

Hienoa Nennaa! !! Kyllä sinä pystyt siihen! :)

Pahoittelut sabetti negasta :'(

Maggie, toivon niin paljon et siellä ois tarttunut kyytiläinen.

Tänään oon taas ollu touhussa niin en oo tänne ehtiny. Käytiin poimimaan puolukoita ja leivoin ja puhdisti niitä puolukoita. Katottiin viel leffa ja siinähän se päivä meni. Huomenna se ois sit naiset tuomiopäivän, mä saan tietää mun verikokeen tulokset ja tehdään aukkari. Tänään käytiin mielenkiintoinen keskustelu miehen kanssa tästä koko kuviosta ja kerron sen teille huomenna kun en jaksa nyt kirjoittaa puhelimella :D

Plussia plussia naiset! <3
 
Mh ♡

Nennaa: hyvä!

Miha87: oo varovainen karppauksen suhteen. Kaverilla meinas pumppu pettää.

Sabetti: elä kauaa oo pois!

Tyttötiikeri: onko se itse sanonut tuohon mitään?
 
Kukan testikuvaa odottelen jo! :) toivottavasti tulee hyviä uutisia!

Itse testaan vasta huomenna :)

Muurahainen kp 40/35, yk 20
 
Upeat viivat Mh ! :)

Sabetti pahoittelut negasta :sad001

Nennaa tosi iso peukku tupakoinnin lopettamiselle ! :)

Diku :Heartred pahoittelut negasta.

Murkkun ja muiden testi kuvia täällä odottelen ! Niin kovin toivon plussia tähän ketjuun :)

Tyttötiikeri :Heartred voimahalit !

On: täällä pahoinvointi rajoittaa kaikkea tekemistä. Kauheasti en oo viikonloppuna ollut tolpillani, torkkunut aika paljon. Aamusta iltaan etoo eikä syömiset auta.
Mutta hyvä näin ! On ainakin kunnon tutina et pieni on kyydissä :)
Mies on vaan helisemässä kun kaikki hajut ällöttää, niin se joutuu esim tehdä ruuat ja haki uutta huuhteluainetta kun vanha haisi pahalle :D

Mukavaa alkavaa viikkoa !!
 
voimia tyttötiikerille :Heartred jos kuitenkin saisitte ensin vaikka keskusteltua missä mättää...stressaako miestä joku,.muoks.siis ootteko esim samalla viivalla tämän yrityksen kans, joka tapauksessa voimia kävipä miten tahansa :Heartred
tsemppiä nennaalle lopettamiseen:)
geleestä ei minullekaan mitään "sivuvaikutuksia" ole tullut, ainakaan suurempia mitä olisin huomannut:)

on: kp 21/28-32 dpo? (laitoin väärän kp:n tuossa lauantaina kun elin jo sunnuntaissa :rolleyes::grin) oloja ei suuntaan tai toiseen, tai siis jomottelee ja vihloo joo välillä, rinnat jonkun verran turvoksissa jne..mutta niinpä se on muissakin kierroissa ollut ettei tässä vielä jaksa innostua :meh: nii joo illalla tosin hampaita harjatessa ikenet alko verta vuotamaan, mitä ei ookaan hetkeen tehnyt mutta niin, saa nähdä:confused013talletuksista ei tässäkään kierrossa pitäis puuttua, lähes päivittäin koko kierto puuhailtu:hug003 mutta se nyt ei olekaan meillä ollut ongelma koko tämän 1,5 vuoden yrityksen aikana...hohhoijaaa...osaakin olla vaikeeta tää raskautuminen..:rolleyes::grin

niin ja minäkin sitä kukan testiä oottelen:happy
 
Tyttötiikerin taustaa sen verran muistelen, että tää ei tainnu olla mikään uusi tilanne, muistelisin että alkuvuodesta oli sama tilanne heillä ja silloin taisivat jo keskustella asiasta...
Korjaa Tyttötiikeri, jos olen väärässä...

Muoks. Kukkaa laita sitten kuvaa :) :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top