Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hitsi ootte kyllä tarkkasilmäisiä! Mä en erota millään noista haamulaisista edes viivanpaikkaa vaikka miten tihrustin ja zoomailin ja katoin eri valoissa. Toivotaan että jotain on mutta oispa kiva ku oikeesti näkis kunnolla eikä tarttis arvailla. Hajottavaa olla epätietoisuudessa, niin testien tekijöidenkin kuin täällä verkon toisessa päässä olevien kannustajien! :pompus:

PikkuMinski, mahtava suoritus!! :smiley-bounce005

Mami91, otan osaa noiden kovien uutisten vastaanottamiseen. On niin epäreilun tuntuista, että muut saa lapsia vahingossa ja itse ei vaikka kuinka yrittää. Ja sulla nyt tullut vielä noin monta tapausta lyhyen ajan sisään. On siinä sulattelemista. En ees tietäis miten reagoisin jos omat sisarukset sais lapsia vahingossa (tai ylipäätään!) oman yrityksen aikana, eikä ois itellä tietookaan plussasta. Voimia! :hug013 Ja pikaista plussaa teidän pesueeseen. Ja pahoittelut kp1:stä… uuteen kiertoon uutta puhtia!

Miha, kyselit tikuttamisesta ja taustoista, niin mulla on ilmeisen suuria ongelmia ovuloinnin kanssa tän PCOS:n takia ja oon nyt parissa kierrossa yrittäny tikuttaa mutta ei oo ovista löytyny. Joidenkin tuntemusten avulla oon yrittäny oviksen ajakohtia selvittää mutta hakuammunnalla mennään. Alkuvuoden pisin kierto oli 82 päivää! Hoidot etenee, kaikki verikokeet otettu, ei kummempia havaintoja niissä. Miehen simppapurkki viety mutta tuloksia ei vielä oo saatu. Tän kuun lopulla uus aika, jolloin selviää taas lisää. Ehkä joku lääkitys ovuloinnin avuks. Sitä samaa rumbaa kuin täällä monilla muillakin. Hoidosta ja tutkimuksesta toiseen. Ehkä se lopulta tuottaa tuloksen, mutta välillä epätoivo iskee. Onneks on tää foorumi! :talk017

Ilpuri, ihme meininkiä siellä omenamarkkinoilla! Jotain käytöstapoja toivois niiltä myyjiltäkin! :smiley-angry019 Miten ne luulee mitään saavansa kaupaks jos kohtelee asiakkaitaan noin?

Larissa, tosi kurjaa jos vuotelu alkaa! Ei oo kivaa arvuutella, mikähän siellä taas falskaa. :schocked028 Äh, tsemppiä sulle ja ehkä ne luget on taas otettava avuks. Onneks kuitenkin niillä näytti olevan toimiva vaikutus. Plussapuhureita! Ja ehkäpä ne kaksoset siellä myllertää. :rolleyes::rolleyes:

Muurahainen, mietin kans ton geleen vaikutusta, et miten voi olla niin erilainen eri ihmisillä? Mulla ei oo aiheuttanu mitään tiputtelua eikä muita ongelmia. Ehkä jotain hormoneja pyörittää vilkkaammin, mut vaikee todistaa. :think005 Ja sehän ois vaan hyvä vaikutus. Jatkan nyt sen käyttöä, koska netistä löytyy niin paljon onnistumistarinoita siitä ja lisäks täälläkin moni tsemppas jatkamaan, jos ei haittoja näy.

Mymmelisti, pahoittelut jälleen kerran kp1:stä. Ei ei ei ei! Ei sen tädin sinne pitänyt löytää... :stop: Tsemppiä tädin kanssa taisteluun. Ja tosta sun kysymyksestä vauvan tekonimestä ni mulla oli menny ihan ohi sun kyssäri. Meillä ei puhuta nimellä eikä ilman. Että näin soljuvasti hoidetaan. :laughing021 Hahahha, ehkä sit ku ois joku kyydissä ni keksis jonkun höpsön nimen, millä siihen viittais. Toi Ike on hauska! :wacky:

Mh-lla ihana plussa. Oooooh! Se vaan vahvistuu. Onnea vielä. Teilläkin on pitkään toivottu. :love7

Mites muiden r-testit?? :Heartbigred:Heartpink:Heartred Joko sais uusia tihrustella? Voi kunpa sieltä posahtais plussarivistö oikein.

Omaa napaa: Ällövaroitus, :yuck: valkkari muttunu nestemäisemmäks eli ei enää venyviä limoja. Muutos = ovis ohitettu? No tallettelut oli ainakin aika kohillaan. :wink Jos sitä ovista siis ees oli vai oliko hämy vaan. Ehkä ne primot ois kuitenkin jotenkin potkassu kehoa liikkeelle. :p Ja mietin et jos tää mun luonnollinen ovis tulee todella näin myöhään, joskus kp 18-19?? ni silloinhan mä olin ehkä estäny primoilla sen tulon, ku ne alotettiin kp 15 tai 16. Hmmm…. :think005 Ei lekuri sanonu mitään että oota ovista tai tikuta. Ohjeessa oli vaan että ota! Tässä kierrossa siis ehkä parempi mahis? Pliis pliis pliiiiiiiiis! :happy093.

Maggie, ovis ohitettu? :cool05
 
Muokattu viimeksi:
Nii ja lisäks muutos kropassa ni leuan alueen näppylät rauhoittuneet. Viime viikko/viikot aika villiä sillä saralla... Huhhuh! Ja leuan näpyt on niitä hormonaalisia finnejä yleensä.
 
Maggie, ihanaa etten ole ainut jolla gelee ei aiheuta tiputtelua. :) olen nyt syönyt geleetä muistaakseni maalis-huhtikuusta asti, ei pysty enää muistamaan.

Mä siis testailen tiistaina uudestaan, jos enää on tarvis. Tosin olen kyllä hyvin tietoinen, että kyllä se täti sieltä tässä tulee vielä, ärsyttää kun kierto venyy vaan. :( kerkee alkaa elättelee toiveita.
 
päivitettyä tietoa siitä puserosta. anteeksi että tässä puhun taas siitä mutta äitini sanoi että näyttäisi olevan kokoa 36-38 eli S/M eikä M/L joten kiinnostuneet voipi ilmoitella.

mulla oli tuossa ennen tytön tärppiä useamman kerran tuhruilua eikä tienny kierrosta tuon taivaallista minkä pitunen.
 
Onpas täällä taas hiljainen hetki. Netti rikki? :) No joo hyvä vaan jos ihmisillä on muutakin elämää. Mulla näköjään ei juuri! Hihihihi! Täällä käyn kurkkimassa vähän väliä. :) Voi kunpa aika menis nopee eteenpäin ni sais vastauksia moneen kysymykseen.
 
Mh:lla kunnon viivat! Vau! :)

Mulla on vaan tuo rfsu kaapissa.. En kerenny kauppaan tänään.. Uskaltaako sitä huomenna tehdä? Huomen ois kyl sali päivä niin sais mielipahan sit siellä purkaa.. :S
 
Maggie, Mä kans vähän väliä käyn kurkkimassa. Samalla alan elätellä toiveita kun tätiä ei vieläkään näy, että jos kuitenkin olisi pikkuinen matkassa? Vähän väliä kurkin eilistä testikuvaa, et näkyykö siinä kuitenkaan mitään, kuvittelenko vain jonku hailuran siihen... Huoh, tää on rasittavaa tää epätietoisuus...

Nyt uppoudun leffan pariin taas hetkeksi :)
 
Kukka, testaa vaan! :) Me täällä jännätään mukana!

Maggie, meniski aika eteenpäin! Odottelu on syvältä :D

Minä kans käyn kurkkimassa useasti... hihii :) Erikoiset mahatuntemukset jatkuu, vihlontaa ja nippailua. Paineentunnetta ja jomotusta. Ja voisin nukkua koko ajan. Pessimistinä laitan loppukierron piikkiin. Nyt leffaa!

Hileinen dpo 9
 
Mieki täällä vähän väliä käyn kurkkimassa, vaikka tiedän etten ehtii kommentoimaan..

Mh, upeat viivat! :)

Tää tupakan lopetus ottaa vielki tosi koville, kun sorruin ostamaan menkkavitutuksissani askin ja oon siitä 1-2kpl päivittäin polttanu (viikonloppuna oltiin juomassa ni saatiin tuhottua kokonainen aski kolmestaan). Tänään aioin olla polttamatta koko päivän, mutta himo iski ja melkein vei voiton, kunnes sitten lähdin fillarilenkille (kauppareissun sijasta ett oisin tupakkaa saanu), 12km vaihtelevassa maastossa. Tuntu aivan älyttömälle kun pääsin kotiin vihdoinkin :D oon siis viimesen 10v aikana polkenu ehkä 2krt ennen tätä :D
Mut siis aaaaahh mikä tunne, niin voittajafiilis!! :)
 
On teilläkin niin pitkä ja kivinen taival takana Mymmelisti :Heartpink Saisi se leikkausaika ja plussa jo tulla! Pahoittelut menkoista :sad001

Hileinen, jospa teille vitskut toisi apuja! ps. mulla taas on vehnis vähentänyt tiputtelua ja pidentänyt luteaalivaihetta. geleet pahensi tuhrut loppukierrossa veriseksi tiputteluksi :mad:

mh, siellähän alkaa olla leffaviivat! WAU!

murkku, en kyllä tiedä miten sinkki voisi kiertoa pidentää..? Mutta voin yrittää etsiä tietoa aiheesta :wink palataan siis asiaan! ps. mulla juurikin geleet pahensi loppukierron vuodot ihan mahdottomiksi :mad:

Pahoittelut negasta kaakao :sad001 Mutta eihän kaikki aikaista plussaa saa! Osa ei plussaa vielä silloinkaan kun on menkat jo myöhässä!

nennaa, oot niin voittaja! Upea suoritus! :)

maggie, eiköhän se ovis ole siellä ollut ja tullut :wink Ja luultavasti primot on viime kierrossa estäny sun oviksen, jos ovuloit vasta kp 18-19 tienoilla luomuna. Nyt vaan pitää pinnaa piinailuun! Yhdessä mennään :wink

Muoks. Lueskelin juuri, että ubikinoni saattaa aiheuttaa/lisätä verenvuotoja! :eek: Oisko se mun tuhrun syy jo näillä dpo:lla?? Ehkä ubikinoni on lisännyt ovulaatiovuotoa..? Ehkäpä jätän sen nyt loppukiertoon pois niin katellaan kuin käy :wink Luget on myös käytössä taas.

Larissa kp 22/32, dpo 3, yk 15
 
Muokattu viimeksi:
Nenna hieno suoritus :)! Ja tsemppiä polttamisen lopettamiseen! Ei ole helppoa mutta kaiken arvosta. Itse poltan ja ajattelin että lopetan heti kun plussa pärähtää. En nytkään polta kuin muutaman päivässä..
 
Vitsit on ollut mielenkiintoista lukea näin jokaisen tiloja ja moni menossa samaa rataa kanssani. Kunpa nyt ruvettaisiin edes ovuloimaan! Nostan kamalasti hattua luomunaisille.

Mä palailen palstalle kun kuulen lisää hoidoistani nyt mulla olis 2kk kortti jumppiin eli pyrin 3-4 kertaa käydä viikossa ja karppauksen ajattelin aloittaa pcos takia. oli 100 reseptiä apetit sivuilla.
 
Mahtavaa nenna! Sinnikkyys palkitaan! :)

Hileisen kanssa samoilla jännäpäivillä mennään! :P

Mh hienot viivat! Mahtia :)

Murkulle tsempit näihin päiviin! Toivotaan parasta!! Kumpa pysyis poissa!

Kp 34 dpo 10 huii! Ei mitään oireen tynkääkään ole! Jotenkin ei ole vaan mitään luottoa siihen että plussa tulisi... Tuntuu että me joudutaan vielä menemään vaikeuden kautta voittoon! :( toivottavasti tuntoni on väärässä
 
Täällä siirrytään odottamaan menkkoja.
Dpo 13 ja kaksi puhdasta negaa.
Pidän taukoa täältä varmaan nyt vähän aikaa. Palailen kun uusi kierto on saatu käyntiin.
 
Takaisin
Top