Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Taustoja oli kyselty, vastaampa minäkin sitten kun en allekirjoituksia käytä.

Ollaan 27v ja 29v pari, ehkäisy jätetty pois heinäkuussa 2014. Söin e-pillereitä ja oma kierto starttasi heti, heittoa toki oli alkuun 28-35 päivää. Tammikuussa 2015 kävin yksityisellä gynellä, jossa ultra ok. Sanoi sillon että hyvin voi vielä odotella plussaa. Odoteltiin ja Odoteltiin. Foorumille tulin maaliskuussa kun epätoivo alkoi hiipiä.. huhtikuussa aloin tikuttaa ovista ja melkein joka kk se löytyikin. Ei r-plussaa. Varattiin aika fertinovalta, jossa mulle aukkari ja verikokeet. Aika oli muistaakseni kesäkuussa. Aukkarissa kaikki ok, labroissa vähän häikkää, mm. matala AMH-arvo. Mies jätti simppanäytteen myös elokuun alussa, minkä tulokset sitten olikin jo karua luettavaa. 2% liikkuvuus ja niistäkin 1% normaaleja. Hedelmöityskyky voimakkaasti alentunut. Nyt tulossa tk-aika 22.9 josta lähete lapsettomuuspolille hoitoihin. Meillä se lienee suoraan ivf tai icsi.

Vitamiinivarastot on täydennetty monivitamiineilla, sinkillä ja foolihapolla. Näitä myös mies syö. Geleetä testasin joskus 3 kiertoa mutta pahensi loppukierron tuhruttelua. Ovista tikutan edelleen että voidaan ees vähän parantaa tsäänssejä.

Hileinen dpo 9 yk13
 
Muokattu viimeksi:
Mua ihmetyttää yksi asia, kun toisille noi geleet aiheuttaa ylinmääräisiä vuotoja ja mulla ne ei edes auta pitämään yllä normaalia kiertoa...

Aloin pohtimaan voiko sinkki pitkittää kiertoa? Aloin siis geleen lisäksi syömään sinkkiä tässä kierrossa. Et voisko se vaikuttaa kierron pitkittymiseen? Osaatko Larissa sanoa tähän jotain, kun oot perehtynyt sinkin vaikutuksiin vähän paremmin? :)

Muurahainen kp 39/35, yk20
 
Hileinen: oi kuinka kurjaa :(
Kiva kuitenkin kuulla että asia teilläkin etenemässä. Toivotaan nyt että sieltä saatte apua ja pian jo tärppäis. Auttaa paljon se oviksen ajankohta.
Voima haleja ja onnea myös teille <3
 
Mä syön murkku sinkkiä ja kierto sen 28-31 ja mullekin gelee aiheutti ihme tuhrua, mut toisaalta oon allerginen kaikelle (myös ampiaisille ja mehiläisille) ni oisko johtunut siitä?!
Mä vaan jaksan uskoa sun plussaan ❤

Anteeksi muuten kun on taas kommentointi jäänyt ja välillä vaan täällä väleissä huutelen!

♡ Plussatuulia ihan kaikille ♡

-PikkuMinski kp29/30 dpo11-19 yk24-
 
Mä mietin et oisko geleen vehnis tehny mulle ton tiputtelun? No, heti kun geleetä en enää syöny ni tuhru väheni 1-2 päivään ennen menkkoja. Geleen kanssa tuhrua saattoi tulla jo dpo 7 alkaen.
 
Mymmelisti: kurjan pitkä aika teillä takana päin ja Kaikkee ootte tekin käyny läpi.

2 viimeisimmästä seurantaultrasta itkusilmissä lähtenyt pois mutta tiedän että olen vasta ihan alussa näissä hoito jutuissa mutta kyllä kyllä pettymystä on omaan kroppaan tai oikeastaan päähän.

Vielä ku sais toivontunteen ja pääsis yrittämisen makuun kohta.

Olette kyllä sinnikäitä naisia kaikki!
 
mymmelisti älä luovuta viel :)

plussatuulia kaikille :)

mä täs tehny töitä ja siivonnu ja kokannu ja hoitan tyttöä. onko kellää tarvetta sille puserolle, kysäsen viel... tai pikkusten vaatteille mitä valmiina? kuvia on foorumin myy osastos.
muihi asioihi, on iha liian kuuma sää
 
Joku kyseli taustoista :)

Täällä toivotaan toista lasta.
Esikoinen tärppäs vissiinkin yk 2 eli melko heti. Ajateltiin toisen tulevan yhtä helposti.
Nyt tässä kuussa tulee vuosi ilman ehkäisyä täyteen. Hui.
Kierrot heitelly tässä vuoden aikana 28-65 päivää..
Ovista aloin tikuttelee keväällä.
Gynellä kävin kesällä ja siel kaikki ok.
Mihinkää tutkimuksiin ei aiota lähteä, meillä on yksi hurjan rakas lapsi ja hän saa sitten jäädä ainokaiseksi jos meille ei toista luomuna suoda.

Meritähti kp 15/28-
Eilen pippaloissa alavatsaan vihlo ikävästi. Oliskohan tuo ovis nyt näillä tienoilla.
En tikuttanu tässä kierrossa ollenkaan.
 
Kiitos tsempeistä ja sydämmistä <3 ootte ihania!

Gatusa, ei! En luovuta! :) odotan vaan sitä leikkaus aikaa ja haluan uskoa sen auttavan! :)

Täällä on ihan hirveesti naisia joilla yritys kestäny jo pitkään. Välillä mietin et miteneitä on näin paljon, mut varmaan se kun kaikki me kaivataan sitä tukea ja eihän sitä muualta voi saada kun ihmiseltä joka on samassa tilanteessa. Tää on kultaakin arvokkaampi paikka! Kiitos kaikille jotka kuukaudesta toiseen tsemppaa toinen toistaan!!!! <3

Vuhuu, sain huomisen vapaaksi töistä joten pääsen kouluun taas huomenna. :)

Aikasemmin jo kyselin et onko jonkinlaista tekonimeä teillä vauvaan tai siis siihen jota ei vielä ole vai puhutteko vauvasta?
Me ollaan miehen kanssa puhuttu ike (south parkin kylen pikkuveli) se on niin ihana! <3
 
Tänään dpo 12 testi edelleen nega. Jos tuhru ei ala, niin tiistaina seuraava testi. Vähän alkaa kyllä usko tämän kierron osalta hiipua jo, että eiköhän se tuhru sieltä ole alkamassa.

Yritän ehtiä kommentoimaan illalla! Ihanaa sunnuntaita kaikille :)
 
Höh, Mymmelisti :/ Pahoittelut kp 1:stä...
Kyllähän tää välillä hiljaseks vetää. Varsinkin kun ollaan toden totta viime metreillä. Se on ihan kouriintuntuvaa, että saattaa olla niin, että jatketaan loppuelämämme koiraperheenä. Mutta siihenhän me ollaan jo pitkälti sopeuduttukin, koska näitä asioita ei voi pakottaa.
Onneksi useimmille se pienokainen sitten lopulta suodaan, että jaksakaa tytöt vaan yrittää ja suoda niitä tilaisuuksia pienokaisen tulla!
Tervetuloa vauvat tähän ketjuun!!
 
Miha kyselit taustoista; meillä esikoinen toiveissa (tai mulle esikoinen, miehellä on jo yksi lapsi). Ensi kuussa tulee vuosi yritystä täyteen. Joulukuussa 2014 sain varhaisen keskenmenon ja sen jälkeen ei plussia tai haamuja eikä ovisplussia. Kesäkuussa oli eka yhteisaika julkisella neuvolassa ja musta on otettu verikokeita joissa progesteroni alle 1 eli aivan liian matala eli en ilmeisesti ovuloi. Miehen simppatulokset ihan ok. Siitä asti oon odotellut aikaa naistenpolille mutta ei ole näkynyt.. Vielä pitäisi tutkia mistä ovuloimattomuus johtuu ja sitten lääkitään... Itse oon ottanut kuluneen vuoden todella raskaasti.. :( tää on suoraansanottuna aivan perseestä..
 
Niitä taustoja:
Täällä 31v ja mies 35v vanhimus reilu 2v6kk. Ehkäisyä ei ole ollut ollenkaan. Kierto käynnistyi 10/2013 ja alusta asti ollut 27-31. Imetin 12kk ja se katsottiin ehkäisyksi.
Tutkimuksissa on käyty ja meissä ei ole mitään vikaa. Miehen näytteessä AINUT - oli määrä. Aukkarissa ei mitään, ultrassa ei mitään. Missään ei mitään, mutta toista ei vain kuulu. Nyt yk24 joka vaihtuu 25 ihan päivien sisällä.
 
Napailen kylmästi vain. Tämän päivän pc:n testi.
DSC_0013.JPG
 
Mh, aivan ihanaa!!! Kunnon viivat!!!!! :) :) :) saanko siirtää sut jo plussanneisiin?? :) :) ihania noi tollaset kuvat!!
 
hieno plussa mh mashaAllah :)

me luovutettii ja ukko oli jo valmis eroamaa et voin jonku toisen kans saada lisää lapsia mut sit tyttö tuli alhamdulillah, olin sanon et en mä hänen kans lasten saannin takia ol vaan rakkaudest.
 
Takaisin
Top