Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Määkin näin kukan ja murkun testeissä jotain, mutta mun mielestä on väärässä kohdassa... Dikun testissä taas nään jotain just siinä kohdassa ku pitäiski olla. On nää viivalasit vaan ihmeelliset. Ehkä on parasta ettei toivo mitään vaan testaa kylmänrauhallisesti uudestaan parin päivän päästä jollei tätiä edelleenkään näy. :)
 
Sori nyt tää omanapailu mutta oon niin järkyttyny ja itteeni pettyny että ei pysty muuhun...

Joku aika sitten selvis että mun luokkakaveri on 15 viikolla raskaana ( sai tollon vasta itekin tietää ) Ja se oli vahinko, menkat oli epäsäännölliset ja ei siks osannu epäillä raskautta, eli myös huonot mahkut raskautua. Ja nyt sain tietää että veljelle syntyy pääsiäisenä vauva ja mulla alko just MENKAT, ne siis tietää meidän yrityksestä mutta ei halunneet salata multa tota raskautta vaikka eivät muille kerro ennen vauvan syntymää. Tuntuu ihan tosi pahalta että muut raskautuu tosta vaan ja ite ei onnistu :crybaby2 Ja tiedän siis että näissä tapauksissa on raskauduttu suurinpiirtein miehen boksereita käsittelemällä.. ei oo viä koskaan ottanu näin koville kun nää 2 raskausuutista parin viikon sisään.. :confused2 :angryfire

Anteeks negatiivisuus ja omanapailu :sorry:


Mami91 kp 1/ 26-29 Yk 16 :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Kiireiden keskeltä tuuletukset Mariska ja mh!! Onnea! <3

Pahoittelut kakille kollektiivisesti negoista ja menkoista :(

Pikanapa. Dpo 7-8 oli kunnon menkkakivut, sittemmin aika hiljaista. Eilen nega testattuna, huomenna ehkä uusiksi.

kaakao kp 22/25, dpo 11
 
Niin moni täällä tikuttaa niin kiinnostusta sen verta teidän taustoista että missä vaiheessa ootte niikun hoitojen/ lääkitysten kanssa?
 
miha kaikki ei ol hoidois mut helpottaa oviksen bongaamist. ite en ol tikutellu ku tääl missä asun ei taida löytyy. meille sanottii ust enne tytön ilmotust et icsi on ainoo mahis. ukolle foolihappoa määräsin ja sit tyttö ilmottiki yllättäen vaikkei pitän olla mahollista. mussa ei vikaa ku tutkittii mut ukost löyty ja kunnol.

hei löytys muute vilapusero valmiina ja jopa helsingissä jo. laitoin äipälle mut ei ol sopiva eli uusi M/L koon pusero, väri musta/tumma navy ei huomaa juurikaa eroa ku pikkusen neuloin tummalla navy blue värillä. kauluksen saa nostettua ylös tai taitettua alas miten haluaa. hinta 25€
upload_2015-9-12_15-26-11.png
 
Mami, pöh tädille :(
Toi on niin älyttömän raskasta, kun kuulee "vahinko"raskauksista samalla kun ite vaan odottaa ja odottaa sitten lisää ja kun pääsee odottamasta niin saa taas odottaa :(
Ite odotan kauhulla marraskuuta kun kaikilla tuntuu olevan silloin laskettu aika, itken jo valmiiks kun sattuu niin paljon ajatuskin :( tyhmä minä! :D
Tsemppiä!❤

Miha, täällä odotellaan polille aikaa ja oviksen oon tikuttanu parissa kierrossa, vaikkei siitä varsinaisesti mitään hyötyä olekaan.
Verikokeet ja ultra kesällä tehty ja niistä ei mitään kummempia löytynyt, paitsi prolaktiiniarvot huiteli vähän korkealla.
Jatkotutkimuksia odotellessa siis :)
 
Miha, olen porukan nestori ja tikuttelen, kun on taukoa lapsettomuushoidoissa ja viimeinen yritysvuosi (10.) menossa. Kaikki lääkkeellisesti on tehty, mutta ettei jäis jossittelun varaa :) mä en tikuttanut ollenkaan ekoina vuosina, vaan menimme tutkimuksiin, kun seksin harrastaminen ei aiheuttanut raskaaksituloa ...
6-7 dpo, ei tiiä mikä on status ;)
 
Diku, pahoitteluni negasta :(

Ei ollu salamalla otettu mun kuva, mutta silti olen aika varma ettei siinä toista viivaa oo.

Mami, pahoittelut kirotun tädin saapumisesta. :( *halaus*

Kiva kun tässä on nyt jo kaks päivää kulkenut side pöksyissä ja se kirotun täti ei nyt sit millään tule...
 
Nennaa: okei hirmusesti onnea tulevaan. Mä käyn polilla, vielä. On vaan paha tunne et joutuu lapsettomuusklinikalle... Poli on kuitenkin täs kotikaupungis niin se ei vie paljon aikaa käydä sielä kuukausittain ultrassa eikä käynit maksa paljon.
 
Lumihiutale, kuulostaa siltä että siellä ois ollu ovis! :wink

Pahoittelut negoista diku ja kukka :sad001 Vielä on toivoa, että plussaksi muuttuu ja menkat jää tulematta!

Kiitos infosta Mannikka! :)

Voi mami :Heartpink Kyllä varmasti ottaa muiden iloiset uutiset koville, etenkin kun menkat on alkaneet :sad001 Ihan kuin maailmankaikkeus näyttäisi tuplasti keskisormea! :mad: Kyllä sullekin se plussa vielä tulee ja oma käärö, sitten voit näyttää maailmankaikkeudelle takaisin: :thefinger

Hieno villapaita Gatusa! Harmi, että on iso mulle :sad001 Mutta et kyllä pahaa hintaakaan pyydä!

Kaakaolle pahoittelut myös negasta, mutta vielä ehtii plussaksi muuttua!

Miha, käytkö foorumilla koneella vai puhelimella? Koneella näkyy meillä monilla viestin perässä allekirjoituksena tietoa historiasta. Omaa taustaa lyhesti; ilman ehkäisyä on menty nyt 14 kiertoa. Mua on tutkittu (mitään muuta vikaa ei ole kuin tiputteluvuoto kierron lopussa). Ultrattu on munasarjat ja kohtu, kaikki mahdolliset labrat on otettu, aukkari tehty. Luget mulla on vielä pariin kiertoon tiputteluun, sitten jatketaan ilman. Mies ei vielä ole valmis antamaan simppanäytettä, mutta suostui viime kuussa aloittamaan monivitamiinin + sinkin, jos simpoissa onkin jotain häikkää. Tosta tikuttamisesta; olen tikut koittanut ja en koe niitä itselleni tarpeelliseksi enää, kun ovulaatio-oireet on niin selkeät.


Napaa: Huh huh miten ajoittan juilii muniksia! Eilen illalla juili niin, että en meinannu saada unta o_O Toivottavasti siellä on tällä kertaa kunnon keltarauhanen kehittymässä ja juiliminen johtuu siitä :) Oloja ei auta, että tein toissapäivänä kunnon treenin ja nyt selkä + vatsa on kunnolla juntturassa :grin

Larissa kp 21/32, dpo 2, yk 15
 
Pahoittelut negoista murkku, diku ja kukka.

Ja murkulle sen verran, että kokeilepa jättää side pois pöksyistä ja kassista ja lähde töihin/kaupunkiin päiväksi niin löytää tätikin tiensä perille välittömästi.. Siteet toimii tädin eksyttäjänä mun kokemuksesta. Ja huonona sellaisena kun mieluiten toivoisi eksyvän ihan toisesta syystä. Toki voihan sulla vielä olla toinenkin syy kun ei tarkkaa tietoa oviksen ajankohdasta ole..

Kaakao, Sun nega ehtii hyvin vielä kääntyä plussaksi. Seuraavaa testiä odottelen :)

Lucky, Etköhän sä ole onnitellut jo joskus silloin toukokuulla ;) Nyt jo rv 20+ jotain menossa ;)
 
miha87 taustoista niinkun larissakin tuossa jo mainitsi niin koneella näkyy noita allekirjoituksia :) joka tapauksessa itselläni ei ole ainakaan vielä lääkitystä tai tutkimuksia, ehkäisy jätettiin pois joskus 05/06 2014 ja ainoa maaliskuussa saatu plussa päättyi keskenmenoon noin viikolla 12. sitä ennen "troppeina" oli greippimehu ja km:n jälkeen aloin syömään myös vehnänalkioöljyä(3.kierto) ja royal geleetä(nyt toinen kierto)

niin ja ovista tikutin muutaman kierron ja lh huippu löytyi kovimpana kipu päivänä minkä jälkeen en ole tikuttanut, tosin tässä kierrossa tuo merkki meni ja petti minut kun jomotteli useemman päivän ajan vähän :rulez:grin
niin ja kp20/28-32 dpo?
 
Muokattu viimeksi:
Murkku: :( mä näin viivan paikan. Kumpa vahvistuisi. Itsekään en enää hailuroihin luota...pitää olla tasa vahvat. Ota side pois ni jospa alkais... ei oo kivaa et venyy

Kukka: viivan paikka sunkin testissä. Kumpa vahvistuisi.

Diku testi ihan puhdas.


Aphrael : no oon sit varmaan... kaikki unohtunut melkein tuon meidän kriisin takia... :) ihanaa niin pitkällä!

On. Närästys poissa. Huonoolo poissa joten psyykkistä kai... mut alavatsaan pistää ja niitä repäisy kipuja on. Keltarauhanen siellä myllertää
 
Lucky, älä vielä menetä toivoa! Eihän sulla ole vielä kovin isot dpo:tkaan? Ja jos keltarauhanen aiheuttaa sulla alavatsatuntemuksia niin ei se tarkoita, etteikö siellä voisi olla papu kiinnittymässä :wink Silloinhan se keltsi vasta alkaakin hyrräämään, kun pikkuinen kiinnittyy!
 
Mä tuun törkeesti napailee kun oon vaan niin ylpeä itestäni! Juoksu harrastusta takana reilu 1v6kk, välillä ollut kuukaudenkin tauko ja välillä mennyt reilu 120km/kk... Tänään mä ylitin itseni! Puolimaraton aikaan 2h21min24sek!!!!!

Ja siis koko urheilu harrastusta kestänyt n.2vuotta. Ennen sitä... Ei mitään

-PikkuMinski kp28/30 dpo 10-18 yk24-
 
Takaisin
Top