Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voihan paska! Mä näin unta, et heräsin ja avasin foorumin heti ja murkun testissä oli 2 ihan selvää viivaa :O . Olin unenpöpperössä tulossa onnittelemaan :'(

Miten epäreilua! Pahoittelut ystäväni ❤ *halaa ja tarttuu käteen*
 
Muokattu viimeksi:
Murkku: negalta näyttää mutta mä saan kyllä zoomattua siihen toisenkin viivan kännykällä... mulla tosin voi nää hcg-arvot vetää pään pehmeeks kun on muutkin raskausoireet aika rajuina päällä.

No odotellaan vielä <3 jos ei tätiä näy niin uutta testiä :)
 
Murkku, ehkä vielä on toivoa jos ei tätiä näy? Pahoittelut negasta kuitenkin. Ne on niin ärsyttäviä!! Miks kroppa antaa merkkejä turhasta? Antaa odottaa ja herättää toiveita? Pitäis kieltää lailla. <3 Ehkä jostain se plussapuhallus murkku sunkin luo löytää. Uskon siihen!

Ja kaikille muillekin ihanille naisille iso plussapuhallus! Hyvää lauantaita!

On. Flunssa jatkuu edelleen mut tallettelut hoidettu koska mies ei oo kipeä. Nainenhan tarpoo vaikka hangessa päällään seisten vaik ois kipee mut miehillä on se miesflunssa, jonka aikana ei voi yksinkertaisesti tehdä muuta kuin voivotella ja vaatia hoivaa ;) Alavastassa, tai oikeestaan ei keskellä vaan vaihtelevasti sivuilla tuntemuksia. Elättelen toiveita että siellä on tapahtumassa tai tapahtui jotain. Eikö ollukin puhetta että se keltsukin saattaa tuntua oviksen tapaiselta kivulta. Eli ovis on voinu jo mennä vaik tuntemuksia on? No, kahden viikon päästä nähdään, tapahtuiko mitään. Harmillisesti en ehdi saada vastausta ennen sitä lapsettomuuslääkäriä, vaik jotain oiski tapahtunu. Saatetaan mennä turhaan sinne! Mut sehän ois kyllä varsin iloinen yllätys. :)

Maggie, oviksen aika
 
Kresikät, kyllä sulla nyt on unihiekkaa silmissä, pakko katsoa itekki saisko zoomaamalla näkymään jotain. :D

Maggie, sanoppa muuta. :)

Muoks. Kresikät, oot muuten oikeassa, kyllä sitä zoomaamalla saa näkyviin toisen viivan. :D epäilen vaan että ei se silti mitään tarkoita. :)
 
Zoomaillaan huomenna tai ylihuomenna Murkku uutta testiä!

Hei tuli mieleen, et onko tietoo vaikuttaako flunssa naisen hedelmällisyyteen? Kun luin just että ainakin miehillä kuume voi tuhota siittiöt joksikin aikaa, koska ne ei siedä kuumaa! :O
 
Murkku pahoittelut negasta :( mutta toivoa on kunnes täti saapuu ;)

Kauheesti juttua riittänyt teillä! Mulla töitä ollut niin pirusti et ei oo ehtiny ku tykkäillä jutuista :)
Nyt alko vapaat ja ens viikko on ihan höntsäilyä niin yritän vähä enemmän tääl jutskailla ;)
Tänään olis pippalot, innolla odotan! Aina kiva mennä juhlimaan ajatuksella et "tää voi olla viimeinen kerta" :)

Kiertopäivistä en tiiä (tsekkaan kohta womanlogista), ovista en oo tikuttanu! Eli rennosti tää kierto :o
Toivottavasti ovis olis nyt käsillä, 3viimestä päivää talleteltu ;)

Meritähti kp jotain oviksen tienoilla
 
Kp 14/28(-34)

Eli jos edellisen 28pv kierron mukaa menis tääkin ni ovis olis varmaan aika käsillä ;) pitää yrittää viel jatkaa talletteluja jos ovis meneeki ens viikkoo.

Yritin 2(!!!) kertaa alkuviikosta ostaa ovistestejä mut eipä ollu meiän s-marketis tai k-supermarketis :"D
Ajattelin et sit ei oo tarkotettu niitä tähän kiertoon ;)
 
Takaisin
Top