Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mullon paskat viivalasit ku en ainakaan puhelimella saa näkyviin kahta viivaa! :D
Mutta hei jos tosi moni siinä näkee haamun nii sit murkku vaan uudelleen testaamaan ;)
 
Murkku, mie näin toisen viivan samalla kun käänsin puhelinta, mutta suoraan en kyllä nähnyt mitään. Onpa ärsyttävä nyt kun ei kunnon vastausta anna!
Mutta siis sanoisin ett toivoa on ja uusi testi ;)
 
En malttanut olla testaamatta.. Eipä täällä taaskaan plussaa.. :(
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    694.6 KB · Katsottu: 167
Eiköhän se hailura ole vaan viivanpaikka mikä siinä näkyy. Tarkasta ovispäivästä ei ole tietoa, kun tikut loppu kesken. Toi testi on pc:n liuska. Et luotto noihi hailuroihin ei kovin kova ole. Mut kattellaan, eiköhän se täti sieltä parin päivän sisällä tule. :)
 
Siinä hätäisen testi jossa ei mitään näy,millään tihrustamisella.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    710.7 KB · Katsottu: 137
Pahoittelut negoista :(

Huutelen nyt vähän taustalta, kun on tullut noita testejä kuvattua.. Varsinkin jos ottaa kuvan salamalla, saa helposti näkymään viivanpaikan, kun se heijastaa eri tavalla kuin ympäristö. Tuloksena on harmaita, "voisko tuo olla viiva" - viivoja.. Toivon todella että teillä, diku, kukka ja murkku, on vaan liian aikaista testata ja viivat tummenee vielä.. :)
 
Mä kuvaan ilman salamaa.. Voipi olla että viiivanpaikka vaan silmiin osuu.. Täytyy ehkä testata joku muu päivä uudelleen :) ellei menkat sitä ennen tuu.. Tänään kp 30/31..
 
Kukka: mä nään sun testissä kans toisen viivan, ihan kuin murkulla, uutta testiä (joko huomenna?? Jokojokojoko)

Diku: pahoittelut negasta <3 yritin zoomailla kuvaa, mutten nähny toista viivaa :( mikä kp/ dpo sulla on menossa, jospa olis vaan aikasta :) millon uutta testiä?

Maggie: toi miesflunssa on niin hyvin sanottu :) luin joskus hauskan jutun asiaan liittyen ja lainaan sitä: "jos potilaan ulina ja vaikerrus ottaa kovasti päähän, miehen voi jättää sairastamaan itsekseen. Historiassa on raportoitu ihmeparantumisia tilanteissa, joissa passaaja puuttuu." :)

Napaa: ostin tuplapäkin kuukuppeja grouponista :) 19,95. Nyt on valmiina maanantaiksi
 
Kukka, siunkin testissä näkyi joku hailura kun kääntelin ja vääntelin puhelinta, muttei muuten :o
On tää nyt kumma! Onneks siulla on vielä pari päivää aikaa vahvistella viivaa ennen oletettua tädin saapumista :)

Diku, siulle en saanut edes kääntelemällä näkymään ku sellasen jännän "viivan alun" yläreunassa :o

Voikun nyt kaikki plussaisitte!❤❤
 
Joo,ei siinä mun tikussa pitänytkään kenenkään nähdä mitään,pointti oli tosiaan että Kukan ja Murkun testissä on haamut...
Joskus joku muukin pohtinut kuin minä et tuleeko viivanpaikka näkyviin,mutta ainakin omasta mielestä hyvä testi ettei tarjoa viivanpaikkoja..
 
Takaisin
Top