Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hileinen, Lupaavalta kyllä kuulostaa tuo vatsakipu.. Toivottavasti nyt olisi tarrannut pieni mukaan ja oikein tiukasti!
 
Heippa täältä taustalta!

Tuhannesti onnea Mariska ihanista ultrakuulumisista! ❤

Ja Mh onnea plussasta! ❤

Aina niin huono omatunto kun tänne tulee vaan omanapailemaan, mutta kun en yhtään pysy teidän jutuissa mukana... :(

Mutta täällä nyt siis odotellaan ovista, ovis on todennäköisesti ensi ma-to välillä, useassa kierrossa se on ollut kp 20, joka on siis ens to, mutta parissa kierrossa ollut kp 17 joka on ens ma. Oon tässä nyt aina vähän väliä miehelle puhellut että nyt pitäs sitä seksiä sitten olla, mielellään ainakin la, ma, ke ja vaikka to... Välillä on vastannut vaan "joo", välillä sit rupee vitsailee "ai kenen kanssa?".. että kattoo nyt kui käy.
Tosin vähän huolettaa, kun oli tossa ti ja ke aika runsaasti limoja jotka on nyt aika radikaalisti vähentynyt, et mitä jos nyt onki eka kierto ikinä ku ovis olis noin aikasin...? Mutta onneks mulla on useissa kierroissa tullut runsaita limoja n viikko ennen ovista, et ehkä se kuitenkin on vielä tulossa.. toivotaan. Ja toivotaan että saan nyt oikeesti tuon miehen kellistettyä...

-Tyttötiikeri kp 14/28-30, yk 2, (tjottaillen 12/14) -
 
Tyttötiikeri, ootko saanu miestä kellistettyä vielä ollenkaan tässä kierrossa? Jos on jo limoja niin ovis voi olla jo aiemmin tulossa... Mulla oli tosin tässä kierrossa niin, että limat alkoi ajoissa tyyliin kp 10, kesti muutaman päivän, sitten oli kuivempaa ja sitten alkoi taas tosi runsaana ja ovis oli vasta kp 19. Tsemppiä miehen kellistämiseen! Tiedän ton tunteen, kun saa ruinata... :mad::sad001 Mulla onneksi mies tuli järkiinsä, kun vikisin sille tarpeeksi :grin Ja itsekin myönsi, että vaikka väsyttäisi niin onhan ne petipuuhat kivaa hommaa kunhan vaan lämpenee :wink Äläkä pode huonoa omaatuntoa vaikka et ehdi kommentoida. Pääasia, että olet täällä meidän kanssa :)

Mulle tuli mieleen, että oiskohan mulla tässä kierrossa irronnut 2 munasolua..? Mulla on riski kaksosiin sekä isän että äidin puolelta. Oireet oli niin pitkäkestoiset ja valtaisat, että en ole vastaavaa ennen kokenut. Kivut tuntui myös tällä kertaa molemmilla puolilla. Millainen olo sulla oli Mimmu, kun ovis tuli niiden neljän follin kanssa?
 
Larissa, nuku ihan rauhassa, ei sieltä tikkuun tule kuin yksi punainen viiva. Se on vaan nyt jossain eksyksissä sen ferrarinsa kanssa se täti. :)
 
Mä ainakin tuun vakoilemaan Murkun testiä heti aamusta :)

Larissa, tää ovis oli kyllä tosi kipeä. Hillitöntä turvotusta, molempia puolia särki ja koko alavatsa oli kipeä. Semmonen hyvin turpea olo koko alakerrassa.

Mä kuolen kohta näihin mun lihassärkyihin. On tullu käytyä tiuhaan salilla :)
 
Sabetti, jee huippua että luget toimii! En malta oottaa murkun ja sun testejä :wink

Mimmu, niin muistelinkin että mainitsit että tosi kipeä olit tän oviksen aikaan. Oliko sulla limoja yhtään normaalia enemmän?

Puhdasta spekulaatiota tämä vaan on, että olisiko 2 munasolua irronnut, kun ei ole mitään todisteita esim. ultrasta. :grin Kivut vaan oli niin jäätävät sekä muniksissa että ympäri alavatsaa ja sitä kesti monta päivää, turvotus mahassa, ne naurettavat määrät o-limaa monta päivää putkeen ja viimeisimpänä se veriviiru liman seassa eilen. Tänään on jo ollut sahara eiliseen sademetsään verrattuna ja JES! nimittäin tissit on kipeänä :wink Eli ne on mulle niitä todisteita siitä, että ovis oli eilen :wink Pääasia siis että ovis oli ja edes 1 munasolu on irronnut :)
 
Mariskalle jättimäiset onnittelut, ihan mahtavaa!! Lällälää sille mulkerolle lekurille, mehän sanottiin!!! :) Ootko jo tehny valituksen/ilmotuksen siitä?

mh, onnea!! :)

Murkun tilanne jännittää täälläkin! :)
Plussatuulia kaikille ja ahkeraa vällyjen vetkutusta :D

Nyytti rv16+1
 
Aphrael, olipa kyllä tosi vaalee se oikeanpuoleinen tikku jos kerran muut oli samalta päivältä ja noin paljon eroa tuloksessa! Mut ihanat viivat kuitenkin. :) Mut hyvä tietää et merkillä ON väliä, ettei heti usko mitä eka tikku sanoo.

Tyttötiikeri, tsemppiä miehen kellistämiseen. Meillä ei yleensä sanalliset vihjailut tai suorat käskytkään auta, vaan pitää käydä vain hellästi kiinni ja ryhtyä toimiin! :) Jos siis ei meinaa häneltä oma-aloitteisesti irrota. Käsiksi vain. Harva siinä vaiheessa enää kieltäytyy kun huomaa olevansa jo puuhissa. :) :) :) Testaa! :)

Larissa, oispa hurjaa jos kerralla tuliskin kaks! Siinä ois vauvaa kerrakseen. Mä en usko et mulla semmosta sattuis, ainakaan ilman lääkitystä. Ei oo kelläkään suvussa ja oon ymmärtäny et on aika vahvasti perinnöllinen. Jännäks käy sun kohilla. Mut hyvä juttu jos nyt vihdoin se ovis ois siellä hyödynnetty ja pääsee, niin ku sanoit, rauhassa piinailemaan eikä tartte enää laskeskella hädissään päiviä ja toivoa parasta. Hyvähyvä! :)

Kiitti, Nennaa, yritän olla ressaamatta. Tiedän vaan et rauhoittais mieltä. En oo koskaan o-plussaa saanu. Ni se vähän ahistaa. No ens kierrossa sit doctorin jelppiä kehiin. Eiköhän jollain dropeilla se oviskin saada houkuteltua ihan todistettavasti esiin.

Mimmu tuo lihassärky on hyvää kipua. Tietää tehneensä! Ja sit näkee kehityksen. Ilman kipua ei tuu tulosta. :) Eka salil vika salil! :) Ja onneks se menee parissa kolmessa päivässä ohi. Itellä tuli tää flunssa ni en viittinyt mennä rehkimään mitään. Ihan höh. Tulee ihan möhömahaolo kun ei tee mitään. Ehkä tää tästä hälvenee. Olo ja maha. Tai maha sais kasvaa jos ois hyvä syy! :)

Maggie, ehkä tissit vähän aremmat. Ovis ohitettu? Tallettelut kohdillaan. :) Lisääkin kelpais. :) Ahne?
 
Maggie kyllä mäkin tästä kivusta nautin. :) Varsinkin kun pidin kesän salitaukoa niin nyt tuntuu taas hyvältä tehdä.

Larissa kyllä sitä limaa ja valkkaria tuli runsaasti. Mähän kerkesin jo epäilemään, että unohdettiinko me yhdyntäkielto, kun tuntu, että housuun valuu koko ajan tavaraa :D
 
Ja murkku, jännäks käy!! Olipa outoa kun tossa kommentoit että täti kuitenkin tulee, ni arvioin sen raksilla "en ole samaa mieltä". Siihen tulee tyly punainen rasti. Toivottavasti en aja sua mihinkään mustalle listalle, että oisit joku epäasiallinen kommentoija! :) Ei missään nimessä.

Plussatuulia!!

*muoks* Ja mulle vois lisätä tonne etusivulle sen Esikoinen toiveissa
 
Muokattu viimeksi:
Maggie, Joo noi mun testit on kaikki samasta aamupissasta. Ja tosiaan tikku oli yhtä vahva kuin tuo apteekin oma, vasta viikon päästä (testailin tarkoituksella kun olin ostanut tukkupakkauksen testejä ja tulos oli niin poikkeava). Kuitenkin tuolla samalla testillä sain haamun jo dpo 10 eli vahvistui vaan hitaammin tai jotain.
 
Larissa : no sul on ollu kunnon ovis... nyt vaan sit pullat paistamaan! :D ♡

Murkku: toivon toivon plussasia, tikkuhisi räikyväisiä!

Aphrael : olenko onnitellut sua? :D

Huomaatteko että olen jäänyt koukkuun 4400 sarjaan netflixissä ja täällä pirteenä valvon vielä puol 3 aikaan...ei tee hyvää ropalle ku aamulla kuitenki herätys... saanenko vielä yhden oireen kertoo... ku eka plussa kierrossa mulla oli ripuli ni nyt on viikon ollu maha kovana ja sikana ilmaa tulee ulos... joko nää johtuu letroista tai sit en tiedä... mutta suotta kai näitä miettii kun sen näkee sitten...en liikaa toivo... :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1442026731.533502.jpg

Niin kuin mä arvelin, negahan sieltä tuli, että tupsahti.

Muurahainen kp 38/35, yk 20
 
Takaisin
Top