Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mh, ihanaa!!!! Onnea!!!! Onhan tuo nyt jo ihan selkeä plussa!!! :) :) :)

Mariska, joko uskalletaan siirtää sut plussanneisiin? :)

Elkää nyt liikoja odotelko mun testauksen suhteen, itellä ei ainakaan kovin korkealla odotukset oo... :) harmittaa vaan kun kierto venyy entisestään. :(
 
oi onnea mariska hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah :)

ihanaa mh onnea tuhannesti plussasta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. aivan ihanaa :)

lisää plussia kehiin, muurahainen ja lucky plussaamaan kiitos :)
 
Olin päivällä lukematta viestejä kun töissä ei ehtiny. Nyt kun pääsin lukemaan niin ihmettelin, että miten näin hirveesti oli ehtiny tulla viestejä ku viimeks just aamulla luin ja kirjotin...

Mutta löytyihän se syy!!!!! Sekä Mariskan hyvät uutiset että Mh-:n PLUSSA!!!! Vau!!! Onnea molemmille. :) :)

Mh-, oliko jotain erityisiä oireita tai niksejä tässä kierrossa? Aavistelitko yhtään? Vai perus luulosairaus niin ku ainakin mulla joka kierron lopussa... :)

Jännät paikat monella muullakin. Ja lupaavia oireita. Nyt jos tästä lähtis semmonen superhyperyyyyyber plussa-aalto käyntiin!? :) Olisin kans ihan valmis hyppäämään sellasen aallon kyytiin. Varmaan moni muukin? ;)

On. Nyt on jo mieliala rauhottunut. Ainakin hetkeks. Se saatto todella olla tota hormonien hyrräämistä (mikäli mulla sellaiset hyrrää). Tosin tän päivän o-testi, jonka hetken mielijohteesta tein, näytti niin hailakkaa, ettei hyvällä tahdollakaan vois plussaks sanoa. Mutta niin ku mua tsempanneet vakuuttelivat, ei välttämättä ole syytä huoleen. Mut oishan se nyt kiva ees JOTAIN plussaa katella tässä odotellessa. Jospa varmuudeks (ja huvinkin vuoksi) puuhastelis viikonloppuna. Jos herra ei pihistele! :)

Maggie, oviksen aika
 
mh onnittelut, plussahan tuo on! :)

Hileinen mulla oli viime vuoden vaihteessa joitain minuutteja kestäviä kramppeja juurikin noin viikko oviksen jälkeen. Valitettavasti mulla se ei saanu aikaan toivottua tulosta, mutta itsekin toivoin että olis ollu kiinnittymistä. Kivut oli siis niin kovat että makasin olkkarin lattialla kaksi kerroin monta minuuttia ja meni jokunen tovi ennen ku pääsi käveleen normaalisti.
 
Junttura, samalle kuulostaisi juu. Mikälie juttu, nähtäväksi jää. Testailen vasta jos menkat antaa odotuttaa itseään vielä dpo 15-16... ovis oli digillä varmennettu tällä kertaa ja talletukset osui nappiin. Piinailua siis vielä reilu viikko.
 
Mh, onnea plussasta! :)

Lucky, lupaavan kuuloset oireet siellä ;)

Murkku, ois kuule plussatestin aika jo! :)

Maggie, eläpä ressiä tee siitä ovisplussattomuudesta, johan se on todistettu ettei testin tartte plussaa näyttää välttämättä ett voi pieni ihme saapua maailmaan :)
Onneksi siellä on jo parempi fiilis! :)
 
Mariska, Aivan mahtavaa! Hurjasti onnea! Ei pysynyt kyllä minullakaan silmät ihan kuivina kun luin uutisen.

Mh, Onnea plussasta! Mä sain samaiseen testiin tosi haalean viivan dpo 13. Vasta kun menkat oli viikon myöhässä tuli ns kunnon viiva. Tässä vielä kuva mun testeistä dpo 13 (eli kaukaa toukokuulta) vertailuksi.
 

Liitteet

  • WP_20150522_002.jpg
    WP_20150522_002.jpg
    524.8 KB · Katsottu: 105
Takaisin
Top