Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ihania uutisia Mariska <3
Totta se on maltti on valttia. Juuh kyllä tulis yhdyntä kielto jos niitä tusina olis irronnut. Samaa mä vauva sivuil yhtä itse ohjeisitin olemaan malttina kun hän ajatteli tilata Kanadasta clomeja koska hänellä nyt puolen vuoden yrittäminen ilman lääkkeitä alkaa. Ja nyt itse olin tässä samassa tilanteessa =D ei kyl naurata. Kiitos järjen huudoista :-*

Muurahainen me siis yritetään esikoista 07/14 asti
 
Oon ihmetelly tätä oloa kyllä kun närästys Alko jo (dpo 2 eli kp 21 ) kun oviksesta ei ole varmuutta ku oireita oli kp 17 18 ja 19 tuosta oviksesta. Mutta närästys on kestänyt siitä päivästä asti. Ja nyt tuo oksetus olo. Muissa plussa kierroissa oon eka oireita pongannu dpo4 ja se on ollu varma ovis sillon... jostain lukenu että jos kiinnittyminen tapahtuu liian aikasi ni on todennäköistä että se on väärässä paikassa... tai nyt on sitten oviski ollu aikasemmin... kuka tietää ku en testannu. .. mutta googlettamalla en löytänyt että letrozol olis aiheuttanut närästystä kellekään. ..sit on jossai muussa vika... nyt Alko taas happo nousta kurkkuun :(

Jos ovis ollu sillo kp 19 ni dpo 14 olis 19.9 ku mul on synttärit... :D se on kyllä ollu mun onnen luku tähän asti. :) saas nähdä... testaan varmaan vasta maanantaina.... tai en osaa sanoa... pitäis varmaan odotella ihan rauhassa testin kans ettei tartteis innostua siitä plussasta...

Ai niin joo ei oo kuivaa ala kerrassa... :)
 
lucky, onko sulla ollut nyt viime kierroissa luget käytössä? Kun mulle ne on aiheuttaneet jonkun kestonärästyksen o_O Miehelle nauroin, että miten voi yläpäässä närästää, kun alapäähän laittaa lääkkeen :grin Se alkoi viime kierrossa dpo 10, kesti siihen asti että jätin luget pois ja loppui pariksi päiväksi kunnes alkoi sitten uudestaan! Joka päivä närästää nykyään jossain määrin!

Keltarauhashormonihan voi aiheuttaa närästystä (siksi se voi olla raskausoirekin), mutta sitä en ymmärrä että miten se närästys jatkuu vaikka on lugeista tauko :eek: Vai johtuiko se viime kierron lopussa lugeista ja nyt sitten näistä vitskuista, jotka aloitin menkkojen aikaan... Minkähänlaista se närästys on taas kohta, jos mulla on sekä luget ett vitskut yhtä aikaa! :grin :meh:

Miha, niinhän se menee, että itse aina pistää muille jäitä hattuun, mutta omasta puolesta sitä malttia ei tunnu löytyvän :grin Onneksi täällä on hyvä porukka, joka takoo järkeä päähän :wink Ps. Ihana turre sun profiilikuvassa!

Larissa kp 20/32-34, dpo 1, yk 15
 
Larissa: ei oo lugeja...

Miha87;itse en omin päin nostaisi annosta. Varsinkin tuossa clomissa kun on korkeampi monikko raskaus riski. Itsekin jouduin vaatimalla vaatiman folli ultran ja sain sen viimein...Onko sulle tehty ultraa. Itse en saanut ovista kiinni kuin kaksois hormooni testeillä...clearblue merkki... ja yllätyin miten myöhään ovis on. Kp 19 Ilmankos ei ollu tärpänny ku aina pupuilut kohdistanut väärälle päivälle.

On. Oireita vielä... ala selkä alkanut väsymään... Ensimmäisessä keskenmeno plussassa oli samaa. Eilen vanhusten uloste ja pissa oli ihan järkyttävän hauista. ..ei sillä että se milloinkaan tuoksuis hyvälle vaan ennen ei ole noin voimakasta ollut että olis ollu pakko olla hengittämättä. Tänään pojan uloste sai aikaan yökkimis refleksin mitä ei ennen ole tullut. Ja oma wc käynti myös sai vedet silmiin... huh hui... kuvittelenko vaan vai onko totta sen nään sitten 19.9 :/

Ja ihmettelen suuresti mikä on letrozoleissa eri kuin clomeissa että saa vasempaan munasarjaan potkua...en voi varmaksi todistaa mutta vasemmalla puolen aivan kuin olisi ollut samaa tunnetta kuin oikealla puolen kun munasolu irtoaa... hyvä vaan jos näin on...
 
Muokattu viimeksi:
ONNEA MARISKA! :smiley-bounce013:happy093:love7
Siis aivan huikean ihanaa. Onpa mukava saada tänne hyviä uutisia - antaa toivoa itsellekin.
 
Taustalla oltu taas pidemmän aikaa. Mariskalle isot onnittelut, että kaikki on kunnossa :)
Muuten nyt sitte vain kylmästi napailua. Päivittäin tullu kyllä lueskeltua ja tykkäiltyä, mutta nuo hyvät uutiset oli nyt päällimäisenä mielessä.

Täällä nyt kp 31/30. Ajattelin nyt fiksuna houkutella tätin paikalle ko tekee testin, ettei kierto venähä. Noh, tunnin pidätyksen tulos.
DSC_0012.JPG

Nuo on niitä raskauskeijulta tilattuja 25 herkkyyen testejä. Apua!!! Pakko kyllä varmistella vielä jollain muullaki. Naurattaa jo itteeki, eilen kävin ostaan siteitä varalle ja kuukuppi saapu postissa viikko sitte :D
 
Oi mh ! Siellä on plussa ! Onnea !! :)

Lucky tsemppiä loppukiertoon ! Lupaavalta kuullostaa ;) plussaa sinne ! :)

Larissa <3

Kiitos ihanat onnitteluista !
Sen verran että eri lääkäri oli kuin viimeksi :) tämä oli todella mukava nais immeinen, joka tuki ja kannusti ! Hiukan kyllä jännitti kun huoneessa oli opiskelija ja kandi , mutta onneksi tällä kerta kaikki oli hyvin <3 oli se tasaisen jumputuksen kuuleminen kyllä niin ihmeellistä että kyynel vierähti poskelle <3

Niin ja oon päättäny että Murkku plussaa nyt ! :)
 
Huomasin, että Mariska ei ole etusivun plussanneiden listalla. Murkku voisi varmaan Mariskan sinne jo siirtää..? Entäs Mh-?

Ja kylläpä meitä alkaa täällä listan mukaa olemaan aikamoinen lauma. :grin Harmi toisaalta, että niin monella on yritys kestänyt liian pitkään :sad001
 
Lucky87 joo mä käyn joka kerta seurantaultrassa oon käynyt nyt tän 3kk ajan 3 seurantaultrassa ja yhdessä munanjohdin auki kontrollissa ja ja ja sit kahdessa kontrolliultrassa ennen lääkehoitoa. Ensi kuussa taas noin 8.10 meen taas ultraan.
 
Takaisin
Top