Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mariska, upeaa!!! Ihan mahtavia uutisia! Mutta mie arvelin, että näin tämä menee :wink Nyt on sun ja papusen hetki ja se lääkäri oli viimeksi ihan puoskari! Oliko eri vai sama lekurikuin viimeksi? Mutta oon niin VOITTAJA!
:dance011:excited001 :love017

Mymmelisti, juuri ne venäläiset valkosipulisuolakurkut sai mut laittamaan tota avomaakurkkua kasvamaan :grin Ihanaa, että joku muukin tykkää niistä :) Mulle tulee välillä niihin sellainen epätoivoinen himo, että on PAKKO saada niitä. Ja kun niitä ei joka kaupasta saa :grin Jos tää on nyt ruokahimojen kanssa tällaista niin millaista se on sitten jos raskautuu.. :grin Ja tsemppiä masiksen kanssa :sad001 Kaikille meille aina iskee toi. Mutta onhan sullakin vielä mahikset plussata tästä kierrosta :wink

nennaa, kannattaa juu soitella sen ajan perään jos sitä ei ala kuulua. Ettei vaan ole käynyt niin kui Pepelle taannoin, että lähete on "jäänyt pöydälle"...

Luckylle synttärilahjaksi ja murkulle huomenna toivon ison mehevän PLUSSAN! :cool05

Katjusha, noi ruokavaliokeinot otan varmaan käyttöön myöhemmin, jos plussa antaa odotuttaa itseään. Toisaalta nytkin menee jo paljon oman maan kasviksia ja marjoja, itse tehtyä ruisleipää yms. eli oikealla suunnalla ollaan :) Mutta kiitos taas vinkeistä!

Maggie, jospa se ovis olisi sullakin jo ollut :) Ja kerta tallettelut on osuneet nappiin niin sitten voit olla rauhassa! :) Käsi kädessä mennään kierron loppuun ja sitten plussataan kumpikin :wink

Miha87, ei varmaan omin päin kannata mennä annosta nostamaan! Jos femar toimii niin kuin clomit tai letrot, niin sullahan saattaa olla siellä kohta kauhea määrä isoja folleja irtoamassa, jos nostat annoksen liian ylös. Sitten on monikkoraskauden riski suuri, tuskin kukaan nelosia tai vitosia haluaa vaikka vauva toiveissa onkin... Eli maltti on valttia :)

mami, ootko aatellu uutta testiä tehdä jos ne menkat on pidempään hukassa...? :wink


Napaa: Viimeinen vapaa ennen viikonlopun työputkea. Tänään siivoan kämpän, nautin ulkona auringosta ja löhöilen :) Eilen se ovis varmaan oli, joten nyt pääsee "nauttimaan" piinaviikoista :grin Ainakin saa kerrankin olla tyytyväinen talletteluihin, kun joka 3. päivä oli petipuuhia. Harvinaista meille!

Larissa kp 20/32-34, dpo 1?, yk 15
 
Muokattu viimeksi:
Pikakommentti puhelimella,

Tuhannesti onnea Mariska! :wav Pakko oli tulla heti kattomaan miten sulla meni.

Mihalle tervetuloa! Clomeissa ja femarissa on eri vaikuttava aine niin kannattaa mennä lääkärin ohjeen mukaan. Ja muistaakseni femarin rinnnakkaisvalmiste on letrozole, murto-osa hinnasta. Kannattaa kysyä. Ite syön letroja.
 
Larissa, En tiä mitä teen, oon ihan sekasin :schocked028 Aiemmin on 2 kertaa ollu tällänen tilanne ja kun testit on ollu negaa niin ne menkat on alkanu, jostain syystä vaan tosi myöhässä.
 
Pakko pikanapailla välistä ja kysyy neuvoja: aamulla iski ihan jäätävät "supistuskrampit" alavatsalle. Vähän sama tunne oli kun aukkarissa, mut tätä kesti jonku 10 min. Olin varma et joku vuoto alkaa, mut se meni vaan ohi :o Onks kellään ollu tätä dpo 7? Mulle ihan uus juttu, kivut liittynyt aina vaan menkkoihin. Eihän kiinnittyminen voi tällästä tehä? :D Piti ihan panadol ottaa et selvisi töihin.

Hileinen dpo 7 yk13
 
Larissa, eilen tais olla se viimesin testi. Menkkakivut iski kyllä päälle, josko ne menkat alkaa pian ettei kierto venyis hirveesti. Teen parin päivän päästä testin jos tarvii enää.
 
Muokattu viimeksi:
Hileinen, ihan hyvin voisi olla kiinnittymistä!!! Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että ois siitä kyse :wink Jos kiinnittyminen onnistuu jo dpo 7 niin dpo 10 voisi testissä näkyä jo jotain... :wink

Murkku, älä nyt turhaan sitä tätiä houkuttele kun ei se ole tulossa vaan tekee sulle oharit :grin Samat sanat sulle mami!

Hihii, täytyy vielä tätä omaa hyvää fiilistä hehkuttaa, kun tämä kierto menikin nappiin talletusten osalta :) Miehellä alkaa tänään viikon kestävä päivystys (on käytännössä töissä 24/7) niin petipuuhista saa vaan haaveilla. Onneksi ehdittiin :grin Vähän harmittaa se, että kierto venyy taas yli 30 päivän, mutta jos pääsee plussaamaan niin LA olisi selkeästi kesäkuun puolella. Jotenkin ärsyttäisi mennä toukokuisiin matti myöhäisenä ja olla pihalla kaikesta :grin Ai miten niin olen taas asioiden edellä...? :grin
 
Pikainen omanapa: aamulla heräsin kamalaa oksennus kurkussa oloon. Huono olo edelleen sellanen vähän kipee olo. Tänään ei oo närästänyt. Johan tuota kesti montapäivää. Eilen ukko hipelti saunassa nännejä ni yöllä näin unta että mulla oli mahtavat melonit josta tihku maitoa :D itkeäki piti kun mun aamupala paahtis kerkes jäähtyä... siinä oliki itkun aihetta :D johtuneeko tää letroista vai onko mulla nyt joku happo emäs tasapaino häiriintynyt. Kohta varmaan joku vatsahaava.. .ai niin siideri eilen oli eile ihan tosi pahaa vaikka viikko sitten se oli vielä hyvää :D maistu ihan oksennunselle :D

Dpo 6 kp 25/36 2. Letro kierto clomien jälkeen. Joista 2 plussaa jotka menivät kesken 6+ ja 5+ jotai...
 
Pikakommaus mariskalle, ihanaa mahtavaa suuresti onnea! Kyllä tää nyt oli teidän vuoro!❤❤❤❤
 
Mariskalle isot onnittelut! ♡

Hitsi kirjoitin teille kaikille jotai mutta koko foorumi sulkeutu vahingossa ja kaikki hävis...
 
Takaisin
Top