Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Liisu, katoaako sulla siis oviksen jälkeen viiva lähes kokonaan? Kun mä en ole koskaan tikuttanut oviksen jälkeen niin en tiedä mitä viivoille tapahtuu js mietin mitä mun suht vahvat viivat tarkoittaa.

Toki muutkin voi vastata samaiseen kyssäriin. ;)

Beislalle tsemppiä tähän päivään. Lähtekää mielellään joo ajoissa :D

Mäkin mietin mikä on ASA mutten muistanut kysyä.

Kaks työpäivää ja sitten lomille :)
 
Mimmu, en oo ikinä tikuttanu plussan jälkeen, eli en tiedä :S oon yrittänyt goolglailla koko kierron tikuttaneita, mut en oo viisastunut. Tiiätkö Mimmu, estääkö luget oviksen? Mitä sä meinaat aloituksen kanssa?
 
Mimmu, Eikös joillakin oviksen jälkeen viiva pysy tummana pari päivää ja joillakin se lähtee heti haaleneen :) Jos on tasavahvat viivat pitkään oviksen jälkeen niin sehän voi tarkottaa raskautta :) Ja loppukierrosahan testi voi taas tummua, mikä ei tarkota mitään jos viivat ei oo vähintään yhtä vahvoja,jolloin voi enteillä raskautta.
 
Sabetti <3 voi kumpa olisi kiinnittymistä...

Mä en usko oikein tohon painojuttuunkaan, että vaikuttaisi raskautumiseen, silloin kun yritys aloitettiin painoin 11kg vähemmän mitä nyt, et kai se olis jo silloin tärpännyt...

Mh, muistaakseni muuten jollekin toisellekkin olis käynyt noin, että oli ns. Viallinen testi plussauksen jälkeen ja sitten kolmas näyttikin taas plussaa, että elä murehdi siellä, ei noin punaisia viivoja huvikseen tule :)

Beislalle tsemppiä lääkärikäyntiin! <3

Mariska niin samoilla mennään, ovista odottelen minäkin.

Yhden tikun tein tossa maanantaina, kun limoja oli niin paljon, mitään ovistuntemuksia ei vielä ole ollut, joten en ole jaksanut tikuttaakkaan... Aattelin sit sinä päivänä kun siltä tuntuu et ovis olisi katsoa tikulla bongasinko oikein. Niin kuin viime kierrossakin. :)
Pupuiltu tässä on joka toinen päivä, miehen aloitteesta :) päätin että tässä kierrossa en vonkaa! No eipä oo tarvinnut :)

Muurahainen kp 14/30, yk 18
 
Mun käsityksen mukaan kun keltarauhanen lähtee toimimaan niin ovis ei voi enään tapahtua eli kyllä musta estää.

Mutta sepä se, en tiedä mitä teen niiden kanssa. Gyne sanoi, että jos ovis jää tulematta niin ei tartte aloittaa mutta nythän mä en tiedä oliko se jo vai vasta tulossa. Tosi hankalaa. Valkkarin väristä väittäisin ettei ovista ole vielä ollut mutta nyt on kp 12 ja se on mulle tosi myöhänen.

Mitäs me Liisu tehtäis :)
 
Argh! Missä Rosann ja mielipide? Ai niin Monacossa :) mä alotan tänään. Tai ehkä testaan vielä huomenna ja alotan sit. Mut miks aloittaa jos ei oo ovuloinu? Mä alotan huomenna ja testaa vielä aamulla. Joo. Niin mä teen.
 
Ja tosiaan viime välikierrossa ovis oli kp 13.

Murkku, mä olen vähän samaa mieltä, että ei se paino välttis vaikuta plussan tuloon. Mulla kävi niin, että kun aloin vähän liikkumaan tuli plussa ja kun km:n jälkeen aloitin kunnolla urheilemaan niin siitä ei apuja ole ollut. Niinkuin ei ole ollut painonpudotuksestakaan.
 
Ehkä jos valkkari sanoo, et ovis ei oo vielä ollut, ni luottaisin siihen... Mun ovisolot kuitenkin oli jo, ja nyt ei yhtään mitään.
 
Beislalle tsemppiä klinikkakäynnille! Tule sitten kertomaan kuulumiset :)

Tsemppiä kaikille muillekin tasapuolisesti kierron vaiheesta riippumatta :)

Ps. Ovistesteistä; mulla ne näyttää jonkinlaista viivaa koko kierron ja jopa vahvistuvat menkkoja kohti. Ensimmäisen O-plussan jälkeen saattaa seuraavanakin päivänä olla yhtä vahva, mutta sen jälkeen en ole enää testannut (kunnes huvikseen sitten loppukierrosta).
 
No nii-i, missä Rosann, kun häntä kaivataan :D

Mä taidan testailla sille kp 14 saakka ja sitten aloitan luget, kun en nyt välttis halua, että menkat alkaa heti, kun päästään Espanjaan.
 
mh- Kyllä se r-testi voi noin alussa vielä ailahdella, itelläkin kun sain 6 päivää ennen menkkojen alkua plussan ja oli pakko sit joka päivä testata niin viivan vahvuus vaihteli ja tuntu että se viiva ei koskaan vahvistu, mutta raskaana sitä oltiin..tossa se hailakka ailahtelu viiva leikkii ja älämölöö :)

Beisla, Tsemppiä lekuriin! Kyllä te ehditte ajoissa, unissa aika menee erilailla kun oikeessa elämässä, joten nou hätä :wink

PLUSSATUULIA++++++++++++++++ :wav


Mami91 kp 17/26-28 dpo 2? yk 12 :nailbiting:
 
Mun ei tartte kuin miettiä mun miestä niin tekis mieli raahata se sänkyyn :grin

Kyllä mäkin olen testannut ihan loppukierrosta ja aika vahva viiva tuli mutta mua mietityttää just toi väli ovis-loppukierto. Plussa saattaa mullakin pysyä pari päivää mutta siitä ekastahan se lasketaan.
 
Muokattu viimeksi:
Liisu, eipä ole :/ Mutta kaikki muut olot viittaa kyllä siihen, että ovis on ollut. Lääkärin ohjeen mukaan terot pitäisi aloittaa kp 18 perjantaina eli aloitan ne viimeistään silloin :)

Larissa kp 16/27-31, yk 12
 
Muokattu viimeksi:
minä sain eilen tasavahvat viivat o-testiin ja tänään tosi hailura jo oli, niin ja taisin edellisenä päivänä kokeilla kans ni sillon ei vielä näkynyt viivaa. eilen oli kyllä taas niin jäätävät kivutkinmahassa että jo siitä pystyn pitkälti oviksen päättelemään

nii ja kp18/28-30 dpo 1
 
Mimmu, mulla katoaa testiviiva ihan hailuksi ovisplussan jälkeen. Jos sulla näyttää vielä suht´vahvaa viivaa, niin veikkaan, että se ovis on vasta tuloillaan! Nyt vain pitkiä hermoja sen ovisplussan odotteluun!

Beisla, mä näin ennen lapsettomuusklinikan ensikäyntiä unta, että käynnillä huomattiin ultrassa 8+? keskeytynyt raskaus. Sikiöllä oli kaksi päätä ja mä anelin, että saan lähetteen naistentautien päivystykseen keskenmenon hoitoa varten. Lääkäri vain selitti, ettei syke välttämättä vielä näy. Ja mä yritin selittää, että kyllä sen pitää rv.8+ jo näkyä. Sitten uni loppui. :laughing021

Tänään alkuraskauden ultrassa klinikalla löydetty pikkuinen 6+6, jolla sykkivä sydän. Hieman on vielä sulattelemista tässä tiedossa, koska olin täysin valmistautunut taas keskenmenoon.
 
Muokattu viimeksi:
Sabetti : voihan tuhru.

Beisla: asa on asetalisyylihappi :) esim. disperinin vaikuttava aine. Soma kerkesi jo vastata :) eikös primaspan kuulu samaan jengiin

On. Täällä yleis ketutus päällä. Eilen hirmu kardio treenit vedettiin siskon kans ja nyt nousee kurkusta limaa... huomenna olis viisauden hampaan poisto ja onneksi eka parturi. En vaan ymmärrä miten jaksan herätä parturiin jo klo 7 ku en oo jaksanut nousta ylös muinakaan päivinä. Eilenki nukuin pommiin :) järkky väsymys. Sais tuo aurinko alkaa paistamaan ni olis vähän pirteempi.

Kp 7/ 36-42.
 
Muokattu viimeksi:
fertility-and-conception-infographic.png
 
Takaisin
Top