Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Gatusa, toki laitat tytöstä kuvan, siinähän näkee sitten myssynkin paljon paremmin kun on mallin päässä :)

Mami, hyvä ett pojalla jo parempi olla. Ite kärsin lapsena (ja uudelleen aikuisenakin) todella paljon korvatulehduksista, ne oli ehkä kaikista ikävimpiä ja kivuliaimpia tauteja mitä kuvitella saattoi :(
Tsemppiä tädin odotteluun

Pikkuminski, tsemppiä puolimararonille! Ja oli muuten asiallinen korvaus valmistusvirheisistä kengistä :)

Hileinen, toivottavasti tekin saatte pian ajan! :)
Toisaalta, jos siellänyt tykyttelee keltsi, ni eipä välttis tarvii sitä aikaa edes ;)

Lumihiutale, täällä sama tilanne, paitsi miut on ultrattuki jo.
Tsemppiä sinnekin odotteluun!

Lääkäri sanoi n. 6vk sitten ett todennäkösesti 2kk sisällä on jo se aika, mut viel ei oo sitä aikaakaan tullu joten vaikee kuvitella ett ois tässä kuussa enää aika.
Muuten en hötkyilis, mut ku se lääkäri sano ettei mee kauaa! :D
 
Beisla kuulostaa kivoilta suunnitelmilta :)!

Gatusa joo laita vaan kuvaa, olisi mukava nähdä :)!

Nennaa juu meille sanottiin että 1-3kk että pääsee sinne naistenpolille. Toivottavasti saisitte pian sen ajan :)! Helpottaisi vähä jos edes tietäisi koska aika on :D
 
tässä on mariam neiti jonka ei pitänyt edes olla mahdollista saada alkua lääkärien mukaan... myssyn tein hänelle mut teen pyynnöstä muillekin :) meidän pikku päivänpaiste <3
 

Liitteet

  • photo1065.jpg
    photo1065.jpg
    310.6 KB · Katsottu: 178
Gatusa, ihana pikkuneiti sinulla!

Mariskalle toivon paljon tsemppiä huomiseen ja sen odottamiseen! Kunpa kaikki olisi hyvin (ja niin kyllä uskon olevankin)!

Nessu, olipa tavallaan aika mauton se lääkärin kommentti folliultran yhteydessä. Innostuin jo, että mikä ylläriplussa sieltä masusta löytyi... No mutta ihanaa kuitenkin, että letrot vaikuttaisivat toimivan ja folleja kypsyy hyvä määrä ja limiskin vaikutti oikein hyvältä. Kunpa tämä olisi teidän kierto!

Kaikille puhallan plussatuulia! Jos vaikka murkku aloittaisi lauantaina plussa-aallon?
 
nennaa, kiitos tsempeistä :) Joo mulla on sama juttu, pari vuotta sitten oli koko ajan korvatulehdus ja nytkin on välillä. Sillon pari vuotta sitten puhkes tärykalvokin kun eivät ottaneet ajoissa lääkäriin. Hammassärky,migreeni ja korvatulehdus kipu, on pahimpia mitä tiedän ja siks otti itellä koville katella poikaa kun tiedän kuinka kipeetä se tekee :sad001 Illalla vielä heräs kesken yöunien itkeen korvia mutta tänään on ollu kivuttomampaa eikä olla itkeskelty ollenkaan :)

Gatusa, Ihana neiti ja myssy! :love7
 
Gatusa, en kestä miten ihana ilopilleri sulla on siellä! :love2 Kyllä tuollainen hymy piristää päivää :happy: Ja hieno myssy-kauluri :)

nennaa, jospa se kutsu tulisi pian!

murkulle plussatuulia täältäkin! Ja tietty kaikille muillekin :)

starling, mitä sulle kuuluu? Onko raskaus sujunut hyvin? :)


Olen optimistinen, että saan miehen tänään kellistettyä :wink Eihän se kehtaa kieltäytyä sen mun saarnan jälkeen ettei joudu taas kahvi-ostoksille hyvitykseksi :grin:grin:grin

Larissa kp 19, ovis ovella kolkuttaa, yk 15
 
kiitos mami ja larissa. ja sit ku tyttö välil on kova halailee ja suukottaa ni hyvä ettei ol kyyneleet silmis äiteellä ja ku pistää pään vatsan päälle ja katsoo silmii ja hymyilee <3 kyl teilleki vielä tuommonen suodaa inshaAllah ja pääsette nauttiin hymyist ja suukoist :)

kyl te kaikki viel saatte oman pikkusen touhottajqn inshaAlah.
 
Gatusa, Meillä kuumeillaan toista :) Yksi aivan ihana ilopilleri jo löytyy, josta olen äärettömän kiitollinen ja onnellinen :Heartred Ja kovasti toivon että täällä kaikki saa kokea raskauden,synnytyksen ja äitiyden :love2
 
Larissa, mulle kuuluu hyvää. Raskaus on edennyt hyvin ja olen tuntenut liikkeitä jo melkein kuukauden. Niiden myötä myös voimakkain keskenmenon pelko on hellittänyt. Silti ensi viikon rakenneultra jännittää ja pelottaakin, kunpa vain kaikki olisi kunnossa. Pikkuhiljaa ollaan miehen kanssa uskallettu heittäytyä tähän raskauteen, suunniteltu hankintoja, pohdittu nimiä ja ylipäätään uskallettu ajatella, että meidän perheeseen varmaan oikeasti syntyy vauva tammikuussa. Tänään poksuu 20+0!

Tsemppiä sinulle Larissa yritykseen, toivottavasti tämä kierto toisi teillekin vihdoin plussan! :hug013

En kyllä ikinä lakkaa ihmettelemästä, kuinka vaikeaa raskaaksi tuleminen voi olla. Ja miten sitten pitkänkin yrityksen jälkeen jossain kierrossa vain se ihme tapahtuu ja raskaus alkaa. Sitä ihmettä toivon teille ihan jokaiselle pian!
 
Kiva kuulla straling, että siellä on kaikki mennyt hyvin ja uskallatte jo suunnitella ja nauttia raskaudesta! Lämmittää niin kovasti sydäntä ja antaa toivoa kuulla onnistumiskokemuksia pidempään yrittäneiltä vanhoilta tutuilta :Heartpink Tsemppiä rakenneultraan! Tule sitten kertomaan miten meni ja kumpi on tulossa (jos saatte selville ja itse haluatte tietää) :)

Gatusa, kiitos sullekin kauniista sanoista! :shy: Kyllä on vaan uskomattoman suloinen ja herttaisen oloinen lapsi sekä suoranainen ihme tuo teidän Mariam :Heartpink

Oliko se Katjusha, joka sanoi että ubikinoni teki kunnon o-limat? Mie aloitin niiden ottamisen viikko sitten (aattelin, että onpahan ajoissa aloitettu jos uusi kierto tulee) ja voi jösses tätä liman ja kosteuden määrää! :eek: Onko mimmulla kokemusta tällaisesta ubikinonin kanssa? Sinähän tätä suosittelit :wink :grin
 
larissa on tuo herttanen ja luonnetta löytyy...suomalainen neiti :) isäki sanoo mariam finlandia eli mariam suomalainen (sen porukat ei oikei tykkää hyvää asiasta heh). suuri siunaus tuo tyttö on kuten on esikkokin. tosin esikko tuli helpommal ku tyttö.

starling onko kumpi tulos?
 
Ai että mun vika Larissa :grin Mä aloitin ne vasta oviksen jälkeen niin en osaa sanoa mitä tekevät ovislimoille mutta kyllä mulla on aikamoinen määrä tota valkkaria tullut. En tajunnutkaan yhdistää sitä ubikinoniin, oon vaan ihmetellyt että jo on :woot:
 
allekirjotan kyllä niin tuon sabetin jutun tästä kirjottelusta, hiipunut kyllä tämä "intoilu" oireista, vaikka niitä seurailee kyllä mutta lähinnä ohittaa ne olan kohautuksella "jaa tämmönenkin" ja sitä vaan oottaa että näkis alkaako vaiko eikö menkat :meh: :rolleyes:
gatusalla kyllä sulonen tyttö :)
 
Vähän off topic, ohittakaa, jos ei kiinnosta :grin

Etsin tässä tietoa, että miten toi Q10 voi vaikuttaa limoihin. Se saattaa vaikuttaa positiivisesti estrogeenin tuotantoon, mikä on hyvä asia, sillä se lisää o-limoja. Mutta samalla se saattaa kyllä myös myöhästyttää ovista pari päivää normaalista! Eli oisko tässä syy mun oviksen kuurupiiloon? Ehkä... En silti jätä Q10:ä kesken, kun vaikutukset on muuten niin hyvät :wink

Tällaisen toteamuksen löysin myös hedelmällisyydestä aiheen yhteydessä:

"The more estrogen you make (indicator: egg-white cervical mucus or EWCM production) and the more progesterone you make (indicator: length of luteal phase), the better quality eggs you are likely to have."

Vapaasti suomennettuna: Jos keho tuottaa tarpeeksi estrogeenia (= lisääntynyt egg-white lima), muodostuu myös enemmän keltarauhashormonia (= pidempi luteaalivaihe) ja sitä parempia munasoluja kroppa todennäköisemmin tuottaa.

Jos homma menee näin niin Q10 sopii mulle, kun keltarauhashormonia saisi olla enemmän ja munasolut parempia, jotta ei tulisi loppukierrossa sitä tiputtelua :wink

Mutta liika estrogeeni ei tietty myöskään ole hyvä asia vaan balanssi kaikessa.

Joo Mimmu, sua syytän tästä! :grin:grin Ei vaan kiitän hyvästä vinkistä! :) Kiitos!
 
Larissa, mulla oli sen pulsatillan kanssa superlimat. Nyt mä en edes huomannut ovislimaa (vaikka testin ja lämpöjen mukaan tuli), mutta on ollut kosteeta. Ubikinoni lähti vasta oliko 2-3 viikkoa sitten. Geleet jäi pois viime viikon maanantaina sen vuodon takia. Vuotojen välit km jälkeen meni tasaisessa kosteudessa.
Mulla on nyt vitskujen ja vihersmoothien ohessa maca, Q10 ja vehniskapselit. Tää on hyvä yhdistelmä.
Eilen huomasin, että hedelmälliset päivät on ohi. Ei olis voinut vähempää kiinnostaa sekstailu. Eli siinä mielessä ollaan palattu mulle normaaliin kiertoon: loppukierrosta ei nappaa. Tavallaan hyvä, mutta miehen mielestä varmaan vähän kökköä.
Mulla on "täys" olo edelleen, en tiiä mitä tästä seuraa. Sanoin miehelle aamulla, että musta tuntuu niinku mä olisin paksuna. Eihän tommoista uskalla ajatella tai sanoa oikeesti!
Kp 19? /26-30 4-5 dpo
 
Takaisin
Top