Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Toivotaan että ongelma on korjattavissa ja ettei oo mitään noin vakavaa mitä pelkäät. saat vielä pienen syliin asti kun saat uuden kierron käyntiin. ♡
 
Larissa, mikä rupattelupalkinto? Ja ihan heti oviksen jälkeen tuli silloin clomikierroissa, mut siis clomeja söin silloin alkuvuodesta, joten siitäkin on jo aikaa.

Kresikät, voimia sinne!!!! <3 <3
 
Hei kamoon leidit, kaksi sivua tekstiä vaikka aamulla kävin lukemassa kuulumisia!

Maggie, ei se sun ovis ole kadoksissa. Näin uskotaan. Kuten sanottu, yhdessä plussakierrossa mäkään en saanut ovista kiinni ja ihan todistetusti se sitten oli tapahtunut :)

Larissa, mulla kipeytyy tissit mutta ei ihan heti oviksen jälkeen vaan about viikko ennen menkkoja. Mä olen yhdistänyt sen noihin lugeihin.

Meinaako se Mymmelisti plussata :wink

Mä ihan viimeiseen saakka jaksan uskoa, että Mariskalla ja pienellä on kaikki kunnossa. Pakko olla!

Mäkin voisin tulla Ilpurin uuden laitteen käsittelyyn mutta on vaan toi matka vähän turhan pitkä :grin

Voi KreisiKät :sad001 Onpa paska juttu. Mua kieltämättä ihmetytti miten se hoitsu ei reagoinut sun korkeisiin arvoihin jo heti tyhjennyksen jälkeen. Sen olis pitänyt tietää. Toivottavasti nyt oikeesti saavat hommat hoidettu kunnolla ja pääset toipumaan. Mun korvaan tuo "epäedullisen kasvumateriaalin" kuulostaa rypäleraskauden epäilyltä ei miltään syövältä. Mullahan silloin epäiltiin rypäleraskautta ja tehtiin kaavinta. Koepalat kuitenkin todisti, että istukka oli lähtenyt hillittömään kasvuun, joka sitten puolestaan nosti niitä hcg arvoja. Hurjasti tsemppiä!
 
Lucky, mulla ei oo ollu letroja käytössä, mutta sen sijaan luget aiheutti mulle viime kierrossa närästystä ja se ei ole vieläkään loppunut! Ikinä ei ole ennen närästänyt, joten tietty toivoin sen olevan raskausoire, mutta paskan marjat... :sad001

Gatusa, haha niille oli liikaa sun aktiivisuus :grin Luckya komppaan, muakin kiinnostaa tilanne siellä.

Kresikät, eikä! Mitä ihmettä siellä voi olla meneillään..? Perseestä, että sun täytyy oottaa epätiedossa maanantaille asti!!! Toivotaan, että olisi jotain vaaratonta!

murkku, täällä foorumilla on joka kuukausi joku kisa käynnissä. Tässä linkki tämän kuun kisaan:
http://forum.vau.fi/threads/rupatte...-mahtava-vauva-arjen-pelastuspakkaus.1584604/

NAPAA taas: Huomasin, että maha on kunnolla turvoksissa, etenkin vasemmalta jossa kaikki jomot/nippailut on ollu ja josta munis pitäisi tässä kierrossa irrota. Oi olisipa se nyt ovis!

Aurinkoista keskiviikkoa ihanat! Mie paiskin vielä illan töitä ja sitten 2 vapaata :)
 
Muokattu viimeksi:
Larissa mulla kipeytyy ja turpoaa tissit n.viikko ennen menkkoja... tosin mulla on normisti 70F niin loppukierrosta saattaa kipeytyy ihan siitä turpoamisesta :O

Kresikät voi ei :'( voimia ❤
 
KreisiKät, suuuuuret pahoittelut. Kylläpä nyt koetellaan. Halaus! <3 Toivotaan että pian selviää ja pääset normaaliin olotilaan.

Beisla, tsempit masisjaksoon. <3 Uuteen kiertoon isompi plussapuhallus! :) Kyllä se vielä tärppää.

Larissan tissikyselyyn ni mulla on ollut ainakin kolme todella selkeetä kiertoa, joissa tasan kaks viikkoa ollu nännit arat just ennen menkkoja. Eli vois ajatella et mullakin aristaa heti oviksen jälkeen. Mut nää primo- ja gelee-kuurit tuntuu hämänneen kehoa enkä enää niin tunnista.

Plussapuhureita!!

Maggie, jännityksellä odotetaan mitä parin viikon päästä sanoo tikku tai lapsettomuuslääkäri.
 
lucky juu olen kuullu. rahat sullotaa eurooppaa muitten maitte auttamisee, omist leikataa, poliitikot leikatkoo palkkojaa eikä ihmisilt oteta lisää. facebookis on adressi sitä koskien liikkeel. tääl aikas rauhallista. ei ol ongelmia alhamdulillah. täällä ei ol tukia perheille eikä muutenkaa eli jos ei ol rahaa ni se on voi voi jos ei ol töitä ni oma ongelma. poliitikkojen laskut laskutetaa ihmisilt esim vesi ja sähkö. mä täs oottelen jos saisin ukon hommaa langat yhtä ja ainoaa tilausta varten joka mulle on tullu tänä koko aikana. ja ootan et jos sais myytyä noi neuleet mitä on valmiina.

larissa juu ei ol täl hetkel ongelmia täällä suunnalla muuta ku et pitäs saada neuleet myytyä et alkas oleen varaa hiljallee tytön kansalaisuuden rekisteröimist varten. maan tilanne aikas rauhallinen.
 
Kresikät voi hitsin pimpula! :( toivottavasti asia selviää pian ja kaikki järjestyy! Ikävää vielä tohon kaiken kukkuraksi tollanen!
 
Kresikät, voi eii.. Pahoittelut! Toivottavasti kaikki selviää parhain päin! <3

Mariska, tsemppiä ultran odotteluun! <3

Larissa, mulla on kipeytynyt vähän ennen menkkoja yleensä.. Muuten en oo huomannut mitään..

Diku, toivotaan parasta että nyt plussa tulis <3

Täällä kp 27, eilen tuli vähän jotain haalean punaista paperiin, mut vaan kerran.. Enempää ei oo tullu.. Eikä oo olojakaan suuntaan tai toiseen.. Hirmu väsymys ollu tänään.. Syksy varmaan aiheuttaa.. Ja yöllä tuli nukuttua huonosti.. Heh.. Hassua untakin näin, unessa mulla oli tyttö vauva sylissä ja soitin miehelle että tuo vaippoja kaupasta kun oltiin jotenkin huonosti varauduttu :grin
 
KresiKät, Pahoittelut tosi ikävä tilanne :Heartred Tsemppiä!

Mariska, Jaksamista ultran odotteluun :) odottavan aika on pitkä :rolleyes:

Larissa, Mulla kipeytyy oviksen jälkeen tissit tai nännit ja nännipihat on arat ja vähän ennne menkkoja kipu häviää tai muuttuu vähäiseks :)

Dikulle nyt plussa! :happy:

Beislalle jaksamista ja voimia masistelun keskelle, kyllä se siitä! :)

Ilpurin vekotin kyllä kuulostaa tosi hyvälle, tarvetta ois kyllä tollaselle käsittelylle :grin

Pahoittelut jos unohtui jollekin kommentoida :sorry:

Meille palas flunssa, mulle, ja pojalle jolla on märkäinen välikorvantulehdus. Ihan kamala oli viime yö kun poika oli vaan sylissä ja itki että aiaiai, tuli kyllä itellä tippa linssiin kun toinen oli niin kipee :sad001 Yllätyin kyllä kuinka hienosti anto lääkärin tutkia ja ei ollu mikään nopee tutkimus, ei tullu ees itkua kun korvia katottiin ja ilmaa laitettiin, mamman reipas poika :happy:


Täällä varmaan huomenna täti saapuu ja kierto vaihtuu talivaikaan.


Mami91 kp 27-28/26-29 yk 15
 
Larissa, Mulla ei tuu tissit ikinä kipeeksi.. kai siis olen säästynyt joltain.. :D
En oo ennen kuullutkaan et täällä on tollasia kisoja, mut ehkä ihan hyvä kun ei voi voittaa, ei meinaan olis käyttöö vaipoille. ehkä sitten kun pikkusen saan niin sitte ;) en ollu edes päässyt listaan. Toisin enhän mä täällä edes kauheesti juttelekkaan, sä olit kumminkin 24!! :)
 
KresiKätille pahoittelut ikävästä tilanteesta :( Tsemppiä tulevaan! :)

Larissan tissigallupiin vastaan, että ennen raskautta tissit kipeyty oviksen jälkeen melko nopeesti. Nyt km:n jälkeen ei oo kipeytyny ollenkaan :/Liekö sitten ollut ovulaatioitakaan :(
 
Dikulle plussa! :)

Mami, ei sinne mitään tätiä odotella, ku plussaa!

Gatusa, hyvä ett sentään tunisiassa on rauhallista. Toivottavasti saat myytyä tarpeeksi ihania neuleitasi, jotta saatte tytölle kansalaisuuden.

Larissa, ihan tosi tuo höpöttelypalkinto, en todellakaan tahtoisi sitä, jos voittaisinkin... :(

Beisla, tsemppiä masisteluun!❤ pian on uusi inssi ja uusi mahdollisuus :)
Kaipa me sitten vaan pilkotaan ne sipulit väärin, en miekä osaa arvioida sitä pätkää meinaan ja muutenkin jätän sipulit suht isoiks paloiks ku tykkään niistä :P

Kreisikät, onpa ikävä tilanne siellä :( typerän pitkään joudut vielä odottamaan vastauksia! Tsemppiä hurjasti❤

Ilpuri, kyllä tuo taukokin hyvältä tosiaan kuullostaa mut toivottavasti saisitte plussan ennen taukoa, niin ei tarvitsisi pitää foorumitaukoa! :)

Käytiinpäs pitkästä aikaa keilaamassa tänään, kovin hyvin ei kyllä menny mut hauskaa oli! :)
 
Mymmelisti, niii ehkäpä noilla vaippakakuilla (niitä on ollu aika usein palkintona) ja muilla härpäkkeillä tekee jo vauvansa saaneet enemmän, sitä ennen en tahdo voittaa mitään, ku kaikki palkinnot on lähinnä vaan äideille/vauvoille eikä meikäläisille mitenkään tarpeellisia :D
Mut usko pois, kyllä me kaikki vielä joskus hyödyttäis voitosta!❤❤❤
 
Mä naureskelin myös tuolle palkinnolle vaikka lapsia onkin ja jopa raskaana nyt. Vaipat kun on koon ja mallin mukaan hankittavia niin mä ainakin toivoisin ettei kukaan anna edes lahjaksi kysymättä ensin mitä merkkiä, mallia ja kokoa käytetään.

Kresikät, Joudutpa nyt kauan odottelemaan asioihin selvyyttä. Inhottavaa kun muutenkin kurja tilanne ja sit pitää vielä jännittää..

Mariska, Toivottavasti siellä on kaikki edelleen kunnossa raskauden suhteen! Mulla jo yksi vähän vähempi oireinen päivä on saanut joka kerta epäilykset heräämään eikä ole edes keskenmenoja taustalla eli voin vain kuvitella kuinka sua pelottaa.

Ilpuri, Voisko sulle jo varata ajan sinne kun imetys loppuu? ;) Kuulostaa tehokkaalta härveliltä ja teho varmasti parempi jos vielä yhdistää liikuntaa ja ruokavaliota..

Täälläkin jokunen halusi kuulla ultrakuulumisia. Tänään oli siis rakenneultra ja kaikki vaikutti olevan kunnossa. Tytöltä kovasti näytti, mutta sen näkee sitten aikanaan kumpi on. Saatiin hienoa 3d-kuvaakin vähän ja vauva näytteli komeasti peace-merkkiä sormillaan kuvassa. Kuva löytyy mm tuolta raskaana-osiosta raskaaksi2015-ketjusta plussanneista jos joku haluaa nähdä. En sitä tänne viitsi laittaa kun tuntuu vähän tyhmältä laittaa näitä omanapaisia juttujakaan.

Plussatuulia edelleen puhaltelen. Monella tuntuu oireita olevan ja ainakin mutkun plussatesti on pian tulossa näytille.. :)
 
Takaisin
Top