Ei tää voi olla näin vaikeeta!

kiitos nennaa, tuo huppumyssy on ihana kyl vaik ite sanonki. ja sopii niin hyvin tytölle. kokoa 12/18kk et talvel saa sit ottaa pienennysompeleet pois ja on normikokonen sit ku tuota on ommeltu pienemmäks et on sopiva nyt tytölle.

larissa avomaankurkkuja nam... suolakurkut on aivan ihania :)
 
Miha tervetuloa! Olkoon visiittisi lyhyt ❤

Gatusa ihana tyttö sulla ❤

Maggie jaetaan varmaan kaikki noita fiiliksiä... mä ainakin! Tää on tavattoman rankkaa aika ajoin :'( Joka kierto sydän jaksaa vaan toivoa, vaikka järki toppuuttelee ❤ pura tänne vaan; ei tunnu omatkaan tunteet niin pahoilta ❤

Katjusha toivottavasti olisi hyvä syy oloille ❤

Starling ❤

Olisipa Larissa tärppikierto ❤

On. Menkkaolot ja itku fiilis... ystävät pettää ja valehtelee... kaikki saa vauvoja ja raskautuu... ihan paskaa!

-PikkuMinski kp26/30 yk24-
 
voi ihana Maggie mitä käyt läpi! Mt eipä tuohoin voi muuta sanoa kuin että tiedän miltä tuntu. Se on niin kummallista kun tulee tollasia räjähdyksiä. Ja ymmärrän myös tuon et jos mies ei ole ihan samalla viivalla tossa yritämisessä niin se luo sit paineita. Just pari iltaa sit mun mies nyt ekaa kertaa mulle ärähti et häneltä kyllä pian menee maku jos mä en ala puhuu mistään muusta joten tein päätöksen että en sille nyt hirveesti jauha ellei ole välttämätöntä. Välillä ne mielialalt vain heiluu puolelta toiselle eikä aina pysy perässsä. Tsemppiä sulle, toivottavasti oot jo paremmalla mielellä! :happy::hug013:Heartred

Larissa, ihanalta kuulostaa sun kurkkuhommat, nuo tolleen laitetutu kurkut on niiiin hyviä! Teillä ilmeisesti ovistalletukset osui kohdilleen, joten toivotaan nyt sormet ristissä että siellä on tartunut kyytiläinen mukaan!

PikkuMinski, voi kun sinullakin on inhottavat fiilikset! :sad001 Tsemppihalit :Heartred

Muhun iski ihan hullu väsymys, istahdin tähän sohvalle läppärisylissä ja tuntuu et silmiä oikein kirveltää eikä pysy auki! Mun vuokratuoliyrittäjäehdokas kävi tänään ja me päästiin sopimukseen. Enää pitää tehdä se sopimus ja allekirjoittaa se! Oon niin fiiliksissä vaikka se nyt vähän teettääkin hommaa mut ihanaa ettei enää tarvii olla yksin! :)
 
Silv, täälläpä meistä monet vielä pyörii! Tunneskaalan koko spektri varmasti kuvaa tuntojamme :D Aika moni odottelee polille aikoja, ja useat yrittää ottaa "rennommin " tai siirtyneet tjottailee. Osa on foorumitauollakin ihan.

Mitäs sulle Silv? :)
 
Täällä kaikki ihan hyvin, selkä perkule vain alkanu oikein kunnolla vaivaan, saas nähdä kuin kauan tarttee töissä käydä... Nyt siis 18+6 eli huomenna poksuu taas viikot. Nopeesti on aika kyl menny!!

Oikein hävettää kun en oo muka ehtiny tai muistanu tai edes viittiny avata koko foorumia aikoihin :// yhtään oo mukana missä kukakin menee..
 
Silv oonkin miettiny mitä sulle kuuluu? :) sä oot varmaan jo hurjan pitkällä odotuksessa♥
Täällä edelleen jumitaan yrittäjien puolella...
 
Vieläkö oot töissä henk. Koht. Avustajana? Aika rankkaa varmaan töissä ja jos selkäkin temppuilee. Muistahan pitää oma hyvinvointi etusijalla. :)
 
Joo oon ja ne siirtelyt nimenomaan alkaa tehdä aika tuskaa.. Toki tuskaa on pelkkä kävely ja imurointikin et tuskin siellä tarttee kovin kauaa kökkiä :D
 
Hei hoi naiset :Heartred

Olen pitänyt vähän foorumitaukoa, mutta tänään päätin palata. Olen 50 sivua jäljessä ja en ainakaan vielä tänä iltana kykene lukemaan kaikkia sivuja. Sen verran kuitenkin lukaisin, että haluan lähettää välittömät sympatiahalaukset Maggielle :hug013:Heartred:Heartred:Heartred
Lisäksi tervehdys Gatusalle :) Mukava lukea sinun kuulumisia ja mikä ihana tyttö :Heartred

Napailen tässä ja päivitän vähän omaa tilannettani. Larissan vinkistä olemme tämän kierron syöneet sinkkiä. Lisäksi nappaillaan magnesiumia, E-vitaminia ja kalanmaksaöljyä (miehellä joku fiksaatio siihen). Lisäksi minä syön disperiniä.
Kävin tänään yksityisellä gynellä, sillä vuosi on meillä nyt yritystä takana. Kohtu oli kuulema kaunis :)greet015) ja limakalvot kaikki kunnossa. Tosin en ole ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan. Lääkäri kirjoitti lähetteen ja nyt odottelemme kutsua Hyvinkäälle (kellään kokemusta?). Näin siinä tosiaan kävi, että lapsettomuustutkimukset alkavat. Lääkäri kehotti hakeutumaan työterveyden kautta verikokeisiin tsekkaamaan PVK:n ja kilpirauhasarvot. Lisäksi kehotti testaamaan keliakian.

Että seuraavia menkkoja ja kutsua odotellessa. Muutoin fiilikset on oikeastaan tosi hyvät. On kiva päästä seuraavaan vaiheeseen ja saada apua.
 
Maggie iso voimahali! Kyllä tulee taas ne paremmatkin hetket sieltä <3 toivottavasti!

Larissa voikun nyt olis se hetki <3!!!

Pikkuminskillekkin iso jaksuhali! (Hyi mikä sana, mutta se sopi hyvin) :D

Silv! Olet ollut myös mielessä :) ihanaa että kuuluu hyvää ja toivottavasti selkä ei mene pahemmaksi! Saikkua vaan jos siltä tuntuu :) oma ja sikiön terveys etusijalle!

Gatusalla ihana hymytyttö siellä :)

On. En nyt viitsi napailla kun ei ole napailtavaakaan :D ei oireita eikä mitään muutakaan!

Kp 31 dpo 7 (kriittiset hetket käsillä siis) :S
 
Miha tervetuloa! Pitkä tie on teilläkin jo takana.

Maggie :Heartbigred

Gatusalla aivan ihana pieni tyttönen!

Mariska milloin oli se uusintaultra?
 
Hileinen, tällä ohjeella nyt koitan http://www.puutarha-artikkelit.fi/artikkelit/avomaankurkut-hapankurkut/ :) Itse en tykkää suomalaisen perinteisistä maustekurkuista, koska ne on makeita. Venäläiset hapankurkut tehdään maitohappokäymisellä suolaliemeen, ne on mun herkkua :p Katotaan onnistuuko tehdä itse omista kurkuista :grin Plussatuulia sinne!

Ilpuri, hyvä että sielläkin asiat tuntuu loksahtelevan kohdilleen :) Juu tallettelut on tässä kierrossa olleet yllättävän hyvin kohdillaan täällä <3

Silv, täällä ollaan! Mitä sinne kuuluu?

PikkuMinskille iso halaus! <3

titem, hyvä että siellä asiat etenee! Olen joo tosta keliakian ja lapsettomuuden yhteydestä tiennyt. Siksi ne keliakia-testit varmaan otetaankin perus labrojen yhteydessä heti alkuun.

Minni, kohta voit kiinnittymisoireita kyttäillä :wink

Napaa: Mies kellistetty vielä varuilta :grin

Larissa kp 19, dpo 0?, yk 15
 
Titem, mä kans ihmettelin kun multa myös otettiin keliakia koe ja mäkään en tienny et noilla on yhteys! :o
 
Aphrael, kivoja ultra kuulumisia sulla! :) pitää käydä kurkkaa kuvat!

Nennaa, kuinka kauan siitä on kun kävit lääkärillä? Musta oli hassua et me saatiinkin se tosi nopeesti, mut nyt ei mee aika millään eteenpäin kun ootan leikkaus aikaa.

Hileinen, tuo vihlaisuhan voi olla vaikka kiinnittymis kipuja <3 taidetaan saada viikonpäästä sulta plussa testi!!!! :)

Beisla, kiva kun on sun ystävillä lapsia ja saatte hoitoon! Pientä harjottelua! :)

Gatusa, onpa iloinen tyttö! Ihana :)

Starling, mitäs sulle kuuluu? Miten raskaus etenee? Mitkä viikot menossa? :) olitkin jo vastannut! Tuuppas sitten ilmottelemaan miten rakenneultrassa meni, vaikka ihan hyvin varmasti! Kiva kuulla sunkin kuulumisia! :) <3

Larissa, oot kyllä ihan mahtava kun etit tota tekstiä kaikilta sivuilta ja vielä muistat sen kaiken. Mulle noi kaikki ei jää mitenkään päähän. En edes muistanu et juteltiin tosta Q10 :D


Miha87, tervetuloa! :) nopeasti oot onneksi saanut kaikki rullaamaan! Kuinka kauan olis tarkotus syödä femaria ja millä tavalla sen pitäsi sunhun vaikuttaa jos sulla on pco?

Sabetti, hyvä kun tollasenkin inffon löysit! Eli siis miehet syömään myös! :)


Maggie, kierron vaihe kyllä vaikuttaa mielialaan ja selkeesti! Mulla aina 4päivää ennen menkkoja tulee masis angsti fiilis ja se fiilis oli tänää! Nyt joku kp25-26 eli ihan varmasti mulla alkaa menkat 4päivän päästä. Ja siis tää tapahtuu joka kerta. Viime kierrossa en huomannu, mut nyt ei voi edes erehtyä! :D tsemppiä kumminkin! Täällä niin moni tietää missä mennään ja mikä tää juttu on joten purkaa saa! :) <3

Larissa, mun lemppareita on venäläiset valkosipuli suolakurkut! Ne on niin parhaita! :P paahtoleivän päällä varsinkin!!!

On. Oon käyny nyt koulussa ja töissä joten nukkuminen on ollu aika kivaa aina kun vaan kotiin pääsee. Kivasti oon vuoroja saanu vaihdettua et pääsen kouluun. Nyt taas seuraavaan 4päivään en taida päästä. Pyysin pomolta jo pienempää sopparia mut en tiedä millon sitä päästäis kirjottelee.. Toivottavasti pian!
Tänään tuli angsti masennus fiilis eli menkat alkaa 4päivän päästä ja se on maanantai!
Ööö jotain mulla oli mut unohdin.. :D no kirjottelen kun taas muistan ja jälleen tänne pääsen! <3
Kauniita unia ja oman papusen kuvia! Plussaappas murkku niin mekin voidaan!
Mä menen nyt uneksimaan mun omasta roskispää ikestä! <3 :D

Mymmelisti kp26/30 yk37
 
Olipa yllätys myös miulle tuo keliakian ja lapsettomuuden yhteys :o ilmankos lääkäri kysy ett onko miulta testattu keliakiaa ja milloin...

Titem, toivottavasti foorumitauko teki hyvää! Nyt pikaisesti täti sinne niin pääsette uuteen yritykseen ja tutkimuksiin :)

Silv, täällähän myö vieläkin notkutaan, toivottavasti ei enää kauaa! :)
Vitsit siekin oot jo pitkällä❤ kaikkea hyvää raskauteen ja toivottavasti tuut pian taas kertomaan kuulumisiasi! :)
 
Mymmelisti, ei mitää tätiä sinne, mieluummin plussa ;)
Siis lähete on kirjoitettu n. 6vk sitten ja lääkäri sanoi ett yleensä tuolla on menny jonot tosi äkkiä ja todennäkösesti päästään parin kk sisällä, mut aikaa ei oo vielkä tullu joten tuskin päästään vielä pariin kuukauteen ainka. Aattelin parin viikon päästä soitella terkkaan jos ei oo aika tipahtanu postilaatikkoon ennen sitä :)
 
Takaisin
Top