Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Aphrael, onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttöveikkauksesta! :)

Minni, on se vaan niin ihanaa kun on miehen kanssa yhteistä aikaa nimim. vuorotyötä tehneenä osaa arvostaa sitä ihan eritavalla :P

On; täällä on uusi kierto korkattu vihdoinkin, jo oli aikakin! :P
Ei oo vieläkään tullut aikaa lapsettomuustutkimuksiin, odottavan aika on _älyttömän_ pitkä :(
 
Aphrael, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

Nennaa, toivottavasti pian tulisi teille se aika. :)

Huomenta vaan kaikille, eilinen päivä meni taas niin väsyneenä. Nukuin kahdet pienet päikkärit. Taitaa olla univelkaa kertynyt ja paljon.
Äsken kun vessaan menin, pohdin että olisko pitänyt tehdä testi, mut sit tulin siihen tulokseen, että eiköhän se täti tänne tänään kurvaa, niin säästyypähän testit. :)

Oikein ihanaa torstaita kaikille, huomenna se onkin jo perjantai ja viikonloppu tulee! :)

Muurahainen kp 36/35, dpo 13, yk 20
 
Muokattu viimeksi:
vaihteeksi tännekin kirjotella.. gatusalle ja dikulle tervetuloa takaisin minunkin puolesta:) jospa murkulla suostuskin ne menkat pysymään poissa:smiley-angelic001 ihan yleisesti pahoittelut niistä menkoista kaikille, tässä ootellut että joku sais kyllä plussata tässä ryhmässä vihdoin, mieluiten kaikki!

on. ovis ei tässä kierrossa ollut syystä tai toisesta niin selkeä, kovimmat kivut oli kp 9 ja jonkinlaista jomottelua ja vihlontaa ollut vaihtelevasti melkein joka päivä sen jälkeen, lisäksi sivuten tuota larissan tissi galluppia :grin, en ole aiemmin erikoisempaa arkuutta huomannut (ennen loppukiertoa) mutta nyt sitten pari päivää onkin ollut rinnat aavistuksen turvoksissa ja arato_O
kp17/28-32 dpo?
 
Aphrael onnea ultrakuulumisista :)!

Minni toivottavasti teillä oli miehen kanssa mukava ilta :)

Nennaa kauanko olette odottanut aikaa? :( mä kans odotan naistenpolille aikaa kun olen vasta lapsettomuusensikäynnillä käynyt ja verikokeissa.. Niin hidasta odottaa kun ei tiedä kauanko odottaa :(

Murkku nyt on jännää iiik! :D

Kyfi toivotaan että enteilee hyvää ;)!

On kp15/28? Eilen oli niin kauheat alavatsakivut ja poltteet että huh! Aloin jo miettimään että olisikohan se sittenkin voinut olla ovis. Jos kroppa olisikin alkanut toimimaan nyt kun miehenkin kanssa asiat sovittu ja se on ollut nyt niin huomaavainen <3 noh toivossa on hyvä elää, tosin sitten tuntuu taas pettymyksetkin raskaammilta..
 
Huomenta kaikille!

Aphrael, iloisia ultrauutisia! Toivon mukavaa loppuodotusta, toivottavasti jaksat töissä vielä olla :)

Monet odottelee aikoja poleille... mekin siinä kastissa kohta. 22.9 tk:ssa lähetteenruinauskäynti ja sit odotellaan.

Murkku, jos se täti Ferrarillansa nyt vaan kurvaa ohi ja pöpelikköön kauas? :D

On. Dpo 6 ja joka päivä nippailee vasemmalla. Tunsin oviksen ehkä ekaa kertaa nyt kunnolla, joten liekö tää nyt sitä kuuluisaa keltarauhasen touhua? Tänään aamulla kun nousin sängystä, piti hetki keräillä kun vihlaskin keskeltä alavatsaa. Noh, mitä lie - vielä pitää piinailla :D

Hileinen kp 23/30-40 yk13 dpo6
 
Huomenta !

Kreisikät :hug013suuren suuri voimahali sinne ! Kyllä sinua nyt koetellaan. Toivottavasti asiat lähtevät pian selkeytymään :Heartred

Aphrael onnea ihanista ultrakuulumisista ! :)

Toivottavasti Nennaan postiluukusta putoaa aika pian :)

Minnillä oli laatuaikaa miehen kanssa :) se on ihanaa jos joku ! Nauttikaa !

Jospa Muurahaisen täti eksyisi seuraavaksi 9kk jonnekkin :wink

Kiitos teille ihanille tsempeistä:Heartred lämmittivät mieltä !
Huomenna on sitten se ultrapäivä. Aamulla 930 aika. Täytyy kyllä sanoa että olo on niin pelon sekainen että oikein pahaa tekee. Olen nyt viikon nukkunut lyhyissä pätkissä, joten ehkä tuo univelka tekee tästä vielä vaikeampaa. Olot vaihtelee välillä jotain enemmän välillä vähemmän. Pelkään vain että jos johtuvatkin ainoastaan lugeista kaikki. Se lääkäri setän kohtaaminen tuo oman lisä mausteen tähän paniikkiin. Noh ei auta kun odotella. Ja uskokaa tai älkää, mulla ei oo mitään käsitystä viikoista, olen kai jotenkin suojellut itseäni enkä niitä laskeskellut :rolleyes:

Mutta nyt loppu rutinat !

Oikein ihanaa päivää kaikille ihanille naisille !!!!!
 
Murkku ❤ plussaa ❤

Mariska tsemppiä huomiseen ❤ koko sydämestäni toivon ja uskon, että kaikki on niinkuin pitää ❤

Minni nauti laatuajasta! Meilläkin mies vuorotöissä ni välillä on kortilla :/

Aphrael onnea ihanista ultrakuulumisista ❤

Nennaa toivottavasti aika tulee ja vähän NOPEESTI :)

Lumihiutale hyödyntämään MARS ;)

Hileinen ❤ + ❤
 
huomenta ihanat, miten päivä alkanu?

hileinene kuulostaa lupaavalta :)

täällä ukko kinus ni piti suostua ja seuraus oli se että mun yö meni pilalle, en saanu nukuttua ja nyt ku nukkuneen rukous. tosi kiva. no tänää sit voinki yksinkertasest vedellä päikkärei tytön kans inshaAllah. ilmotin asian jo ukollekin.
 
Monelle jää taas kirjoittamatta!

Pahoittelut yleisesti ja samoin onnittelut!

Tämä ketju saisi jo plussata ❤

Sain eilen uudet juoksulenkkarit :D lauantaina ensimmäinen puolimaraton yritys :O vanhoissa kengissä oli valmistusvika! Sain uudet ilmaiseksi ja on muuten tän hetken kirkkainta kärkeä ;)

-PikkuMinski kp26/30 (Dpo mitä vain välillä 8-15) yk24-
 
Lucky, en ole saanut letrojen takia närästystä. Mua närästää kyllä menkkojen alussa aina, mutta ei nyt enää pariin päivään. Mulla siis toinen letrokierto.

KresiKät, todella älytöntä etteivät reagoineet nopeammin. Varmasti tuntuu tosi pitkältä odotella maanantaita. Oon tosi pahoillani jos joudut vielä kaavintaan. :sad001

Larissa no ei kyllä inspiroi kirjoittamaan lisää tuollainen palkinto. Mäkin olin joskus innokkaampana aikana listalla, tosin en lähelläkään voittoa.
Mut toivotaan että sun ovis vaan säikäht ja tuli myöhässä, että tallettelut riittäis.

kukka kuulostaa hyvältä, kohtahan sä pääset testailemaan. :)

Mami voi raukkaa sun poikaa kun noin pahasti korvatulehdus, kumpa helpottaisi pian.

nennaa pääasia että oli hauskaa keilauksessa, tykkään eniten kun onnistun liikkumaan välittämättä tuloksista. Kivempaa on kun on hauskaa seuraa ja tekemistä.
Voi kumpa sun aika tulis pian!

Aphrael, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

Minni, siinä on oikea tapa hyödyntää yhteinen vapaa. :wink

muurahainen, toivottavasti pääset kuitenkin testaamaan muutaman päivän päästä. :)

lumihiutale, voihan se oikeasti olla niin että kun stressiä poistui sun elämästä, niin oviskin tulee helpommin. Kuulostaa kyllä hyvältä sun ovisoireet.

Hileinen, keltarauhasen toiminnalta kuulostaa minunkin mielestä. Luulis tosiaan että ovis on ainakin tapahtunut siis. :)

Mariskalle tsemppiä huomiselle! :hug013

On. Huomenna tulee kaverin lapset hoitoon koko päiväksi, ja illalla kaveri yökylään, niin voi olla että mua ei näy täällä vähään aikaan. Lauantaiaamuna vielä lähdetään mökille maanantaihin asti, ja ajattelin ehkä jättää koneen kotiin. No, ehkä ehdin vielä tänä iltana koneelle.
Kp4/28
 
Alkais nyt ne menkat sitten! Koko ajan saa olla side housuissa kun tuntuu että ne alkaa ja sit ei alakaan :mad: Digi ilmotti aamulla että ei raskaana, joten oletettavasti niin on :sad001
Alkaa ärsyttään toi rahanmeno mikä noihin testeihin on jo menny, ihan järkyttävä määrä rahaa :arghh:

Mami91 kp 28-29/26-29 kohtqa starttaa yk 16
 
Hileinen kuulostaa kyllä vähän repäisykivuilta mitä kiinnittymisen aikoihin voi olla. Ja aikalailla sopivat päivätkin sulla käsillä ;) hope so! :)

Mariska hirmuisesti tsemppiä huomiseen♥

Kreisikätin puolesta paha mieli♥ keskenmenon hoidossa pitäisi olla erityisen tarkka jotta kaikki ylimääräinen lisä tuska ois minimissä. Voimia ♥

Tota kirjoitus kisaa jaksoi aina seurailla kun oli vasta liittynyt foorumille ja kirjoitti paljon enemmän. Eilen just mietin ettei ole mitään napailtavaa ollu pitkään aikaan kun on niin tylsä vaihe. Sitten tajusin että nythän on piinapäivät ja ennen sitä just silloin jaksoi hypettää kaikkia oloja ja näillä dpoilla, kuumottais jo testata. Nyt odottaa vaan sitä dpo 14 että saa selville tärppäsikö vai ei. Ja aika pessimistisenä. Saispa takaisin sitä yrityksen alussa ollutta jännitystä.

Mami91 toi menkkojen odottelu on ärsyttävää jos tietää että ne on sieltä kuitenkin tulossa. Harmittaa kun se ei ollutkaan sulla plussa. :(

Sabetti dpo 10
 
tsemppiä pikkuminski puolimaratonille :)

kaikki nyt plussailemaan ja ne jotka menossa tutkimuksiin tsemppiä :) jos ukot tutkitaa ni toivottavast ovat yhtä yhteistyöhalusia ku minun ukko aikanaa joka ei pistän ollenkaa vastaa ku sille sanottii et pitää antaa näyte.

mä täs tuumin et pitäskö pistää gallup teille... mä en ol kertaakaa pistän kuvaa tytöstä teille missää vaihees koska en halua kääntää veistä haava tai satuttaa tunteita, nyt aattelin kysästä moniko haluis nähä minun pikku kullanmurun. löytys hyvä kuva ku on mun neuloma huppumyssy päässä.
 
Pikana taas kommaan:

Sabetti, siellä on vielä muutamat päivät piinailtavaa! Tsemppiä! Onko tullut mitään oloja lugeista?

Gatusa, laita kuvaa pikkuisesta! :Heartpink :)

Minni onpas siellä ollut ihana ilta :) Meillä on sama juttu, eli mulla vapaat yleensä viikolla ja miehellä taas vkl.

Mami, pahoittelut digin tylystä vastauksesta :sad001 mutta hyvä, että poika voi jo paremmin ja oli niiiiin reipas lääkärissä! :happy:

Aphrael, onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! Ihanaa :Heartpink :)

nennaa, sais sullekin se aika jo tulla! Mie vissiin sain oottaa sitä kirjettä pari viikkoa, mutta itse aika oli sitten 2-3 kk päässä siitä.

murkku, kunpa täti jättäisi sut rauhaan! Milloin testaat, jos tätiä ei huomenna näy? :wink

kyfi, juuri eilen illalla mietin sua, että mitähän kuuluu :) Siellä taas piinapäiviä elellään!

Mariskalle isot tsempit huomiseen!

Hileiselläkin siellä piinalut menossa! Olkoon plussa tulossa viikon päästä :wink

lumihiuale, jospa se ois ollu ovis! :)

Pikkuminski, huippua että sait uudet hyvät lenkkarit! Nyt kelpaa juosta :wink Tsemppiä sinnekin piinailuun :wink

Beisla, pidä hauskaa lasten kanssa ja mökillä! :)


Ovis missä oot? Aamulla oli taas kunnon o-limat o_O Täytyy yrittää varmaan tänään vielä miestä kellistää... Nyt vapaapäivää viettämään! :)
 
Takaisin
Top