Ei tää voi olla näin vaikeeta!

nennaa no mä pilkon sipulin vaan niin että ensin yhteen suuntaan ja sitten toiseen. Mut vaimo ja äiti tekee niin, että kun ensin leikkaa sipulin pitkittäin, niin ei leikkaa sitä ihan kantaan asti poikki vaan jättää noin sentin, niin palat pysyy yhdessä ja on (ilmeisesti) helpompi leikata poikittain. Mun mielestä on vaan työlästä tähdätä että sopiva osa kantaa jää kiinni. Mutta ilmeisesti mun tapa on hidas. ("Vieläkö sä pilkot sitä sipulia?") :p
Sun oudoista menkoista, jos on tosiaan vasta toinen tai kolmas kerta elämässä, niin en huolestuisi. Luulen että kellä tahansa voi joskus tulla oudot menkat. Jos yhtäkkiä muuttuu ja on jatkuvasti oudot, sitten kysyisin lääkäriltä.

Mimmu jes, pian oot taas uudessa kierrossa. :)

kiivi huh miten oot pitkällä, muistan sut alkuajaltani jo kun plussasit. :grin Hurjasti onnea vielä sinne!
Täällä ikävä kyllä täti paikalla, uuteen kiertoon ja yritykseen taas.

Diku oi miten lupaavalta kuulostaa, jos sama oire on ennenkin merkinnyt plussaa! :)

Maggie hyvä että sunkin mies kunnostautui. :) Mutta höh sun kadoksissa olevalle ovikselle.

Mami91 no voihan viivat kun eivät tummuneet uudestaan. Kumpa se täti ei kuitenkaan tulis!

muurahainen, voimia. Mä niin toivon että saisitte viimein onnellisen yllätyksen.

Viipsukka, olipa kamala päivä sulla. :sad001 Pahoittelut menkoista. Ja toisaalta lannistavaa kun ei tiedä keskenmenojen syytä, niin ei voi korjata mitenkään.

Nessu no huh mikä tokaisu lääkäriltä, mutta erinomaista että sullakin toimii letrot noin hyvin! Ja vielä limiskin paksumpi, tästä tulee hyvä kierto teille. :) Ja jos ei nyt tärppää, niin ainakin tietää millä reseptillä kannattaa jatkaa.

Mymmelisti hieno lista sulla, jospa viimein...

Ilpuri, hienosti toimii sun uusi laite, ja sun kuntoilu kuulostaa tosi hyvältä. Ja hyvä suunnitelma koittaa rentoutua ja unohtaa yritys hetkeksi. Vaikka harmi tietty jos pidät taukoa foorumilta, mutta varmasti tulet kertomaan jos jotain jännää tapahtuu. :)

Mariska, totta kai stressaa kun joutuu pelkäämään onko papu kyydissä. :sad001 Kovasti voimia teille ja toivon niin että saatte perjantaina iloisia uutisia.

Larissa, johan on outoa kun sun ovis noin pakoilee, tai sitten oireet on muuttuneet. Toivon ettei ainakaan kierto pitene.

On. Täällä on päällä vähän menkkojen alun jälkeinen masis. Pitäis tehdä vaikka mitä mutta ei vaan huvita oikein mikään. Huoh. Kaipa se tästä taas. Kp3/28
 
Beisla, kyllä se siitä taas lähtee! Mulle ainakin se pahin masis tulee ensin nega-testin aikaan ja sitten seuraavaksi juuri kp 2-3 tienoilla. :sad001 Ootteko aatelleet saada kahta inssikertaa järkättyä joskus? Tuntuu jotenkin epäreilulta, että teidän onnistumisen mahikset on joka kk vain yhden kerran varassa, kun meillä muilla on mies "koko ajan käytössä" ja silti ei tärppää...

Maggie
, paljonhan kuulee sellaisiakin tarinoita, että tärppikierrossa ei ole saatu olleenkaan ovista kiinni ja silti on plussa tullut :) Eli on meillä toivoa!


Gallup tähän väliin:

Tuleeko kellään muulla teistä tissit kipeäksi heti saman tien oviksen jälkeen? Vai oonko ainut?

Se on nimittäin mulle ollut aina THE merkki, että ovis on ohi. No nyt sitä ei ole vielä ilmaantunut ja googlettelun perusteella suurimmalla osalla naisista tissit kipeytyy vasta loppukierrosta jos silloinkaan. Eli oottelenkohan sitä oiretta ihan turhaan?

Eilen oli vielä tooooooosi runsaat limat, nyt ei niinkään, mutta ei oo kuiva kausi kuitenkaan alkanut. Kohdunsuu on todella korkea ja todella pehmeä eli oiskohan nyt dpo 0? Se jää nähtäksi, menisi ainakin mun aiempien kiertojen kanssa yksiin, sillä nyt on kp 18. En käsitä mikä poikkeus sääntöön se viime kierron ovis jo kp 12 oli?! :grin Nyt on kyllä viime kiertoon verrattuna ehditty paremmin talletella, kun on ovista ooteltu :)

Larissa kp 18, oi neiti O oletko täällä? yk 15
 
Larissa, miulla kipeytyy (jos edes kipeytyy) n. viikko oviksen jälkeen, silloin niistä tulee samalla hiukan turpeisen oloiset. Eli en usko ett neiti O siuta on hyljännyt kuitenkaan :)
 
Kiitti sullekin nennaa :) Ehkä se mun tissikipu sieltä tulee. Olisihan se aika hassua, että tässä on 14 kiertoa menty ja nyt olisi yhtäkkiä sellainen kierto, jossa tissit ei kipeydy oviksen hetkellä.. Blääh, ei se auta kuin olla ja ootella :grin Mutta, kun en malttaisi oottaa, että pääsee "rauhassa piinailemaan" :grin
 
Larissa, on meillä kolmessa kierrossa ollut kaksi inssiä. Viimeksi ei oikein ehditty, voi olla että nyt yritetään taas. Nykyinen lääkäri oli sitä mieltä, että kun on hyvin ajoitettu niin kerta riittää, mutta tehdään kyllä kaksi inssiä jos on mahdollisuus.
Mulla ennen yrityksen alkua kipeytyi aina nännit vasta pari päivää ennen menkkojen alkua. Yrityksen alun jälkeen se rupes vaihtelemaan, tuli jo viikkoa ennen menkkoja tai sitten jopa jo ovulaation aikana. Nyt kun kipeytyi ekan kerran koko rinnat, se tuli dpo9. Mutta silti, eri naisilla vaihtelee oireet niin, että vertaisin ennemmin omaan normaaliin tilaan. Tosin voihan yrityskin muuttaa oireita. Tai sitten sulla on ovuloimaton kierto, käyhän sitä ilmeisesti suurimmalle osalle naisista joskus.
 
Beisla, kiitos kommentista. Tota ovuloimatonta kiertoa itsekin mietin. Mutta toivottavasti ei ole siitä kyse, kun kerrankin olisi tallettelut onnistuneet arjen keskellä! Noh katellaan. Yhdessä kierrossa noin vuosi sitten ovis yritti tulla kp 14 tienoilla, ei onnistunut ja oli pari päivää kuivaa, sitten uudestaan alkoi limat ja oireet ja ovis olikin kp 20. Tässä on limoja ja oireita ollut nyt yli viikon, enimmät limat perjantaista alkaen huipentuen eiliseen.

Ja kyllä munkin mielestä 2 inssiä on parempi, jos vaan onnistuu aikataulujen yms. puolesta. Toivottavasti tää olis nyt teidän kierto viimein!!! Letrot tuntuu ainakin toimivan sulle :)
 
Mariska, toivotavasti siellä on kaikki kohdallaan! ei kananta huolehtiaennen kun on oikeesti aihetta!

PikkuMinski, vau! Upea painon pudotus. Mä luulen et jos tästä lähti 25 kg, mä olisin tosi tyytyväinen mutta oon kyllä iloinen jokaikisestä kilosta mikä lähtee :) Niin ja oon Pohjanmaalla :grin

Larissa, ettet vain ole ajamassa minua pois täältä :wink no ei, tajusin kyllä sun pointin ja oon itsekin sitä miettiny et jos me nyt siirrytään tjottailemaan loppuvuodeksi niin jos täällä roikun niin en malta olla jänittämättä ja laskematta päiviä. joten kunhan maanantain aukkari on ohi niin sit katon tilanteen uusiksi. Jotenkin kyllä kiehtoo ajatus vauvattomasta ajatusmaailmasta :grin Mut en tiiä pystyykö sitä sit laittaa kaikkia ajatuksia pois aiheesta..

Beisla, tsemppiä masispäiviin, pian ne onneksi helpottaa!

Larissan tissigalluppiin, mulla ei oikeastaan koko rinnat kipeydy kauheesti ollenkaan. Muutamassa kierrossa loppu puolella on kipeät ollut mut ei todellakaan koka kerta. Yleensä viikko oviksesta nännit kyllä tulee tosi aroiksi ja yleensä palautuu normaaliksi kun menkat alkaa
 
Kiitos, kun osallistutte mun galluppiin :grin Kuten arvelin niin taidan olla vähemmistössä, kun mun tissit kipeytyy heti oviksen jälkeen. Ja kai sekin voi muuttua, eihän kaikki kierrot samanlaisia ole.

Ilpuri, en tietenkään ole ajamassa sua pois! :grin Tauko vaan tekee välillä hyvää, siinä sun miehen ehdotus oli paikallaan. Katsokaa aukkari ja tilannetta sen jälkeen. :) Itse aion nyt tämän kierron jälkeen (jos se ovis ja sitten menkat tulee) siirtyä ainakin yhden kierron ajaksi tjottailemaan ja foorumitauolle. Ehkä poistan kierto-sovelluksenkin siksi ajaksi puhelimesta. Tullut nyt sellainen olo, että jos täällä roikkumalla ja asiaa paljon miettimällä ei ole plussaa tullut niin ehkä pitää muuttaa taktiikkaa. Eli vitamiinit edelleen molemmille ja rentoa elämää, harrastuksia, töitä sekä peittojen heiluttelua silloin kun huvittaa ilman että päässä pyörii "onnistumisprosentit"
 
tsemppiä kaikille oviksen hyödyntämiseen, plussatuulia :)

täällä tänä siivottu ja koti on kontata valmis tytölle taas, ukkoha sotki lattian samana päivänä ku siivosin ja saas nähä miten kaua pysyy tällä kertaa puhtaana. tänää herätty ennen klo 5 jo mut tyttö kyl jatko uniaan alhamdulillah, äiti vaa ei saanu nukuttua enää. pikkuse väsy olo.
 
Gatusalle iso tsemppi jaksamiseen! Ikävää, kun miehesi ei tunnu arvoastavan sun työpanosta kotona :sad001


Asiasta kukkaruukkuun;

Kylläpä tuo tämän kuun rupattelupalkinto olisi pidempään yrittäneelle lapsettomalle aikamoinen veitsenkääntö haavassa.... Ikään kuin rangaistus siitä, että täällä haluaa purkaa tuntojaan lapsettomuudesta ja tukea muita niin sitten pamahtaisi palkkioksi
vauva-arjen pelastuspakkaus. :grumpy: Pahoittelen, tää oli taas vähän mustaa huumoria. :wink Kivahan se on, että näitä kisoja järjestetään :)
 
Kiivimami: no kohta tajuaa :D

Larissa: toivotaan meille molemmille plussa! Ja ihan kaikille täällä!

Muurahainen: toivotaan että olisivat oikeita oireita ettei tartteis keksiä :D

Viipsukka: onneksi ei löytynyt mitään vakavaa. Olisihan ollut hyvä joku syy löytää ja hoito siihen.

Nessu: mukavia uutisia. Aika varma lääkäri oli. Ota kuitenki rennosti. Mutta tuhannesti plussa tuulia!

Ilpuri: Ompa tehokas laite :)

Larissa: mulla tuli clomi kierrossa heti oviksen jälkeen rinnat kipeeks. Nyt tuli vasta eilen ekat merkit... eikä ne nyttenkää oo yhtä kipeet ku muissa kierroissa.

Onko muilla letron käyttäjillä tullu närästystä? Nyt jo 3 päivää närästänyt. Tänään Alko heti aamusta. Todella ärsyttävää... tekis mieli oksentaa....
 
larissa ja mä tääl taas naureskelen kohtaa "palkinnot toimitetaan vain suomessa sijaitseviin osoitteisiin" eli mun yks kolmas sija ja yks voitto oli niille liian kallista lystiä.
 
Tykkäilyt ja sydämet jaettu samalla kuin luettu. Nyt ei jaksa kommentoida mitään, sori.. Napaa vaan.. Masis iski, en saa mitään tehtyä.. Itkettää ja vituttaa vaan.. Lääkäri soitti äsken. Neuvolatäti oli eilen näyttäny mun hcg arvot sille (ei soittanu) ja ne oli ollu sitten jossain stratosfääreissä. Ei siis laskusuunnassa ollenkaan vaan pikemminkin rajussa kasvussa. Tää lääkäri oli soittanu naistentaudeille konsultaatioo. No ne oli käyny siellä mun keissin uudelleen läpi ja kuvissa (km ultra) ilmeisesti näkyy jotain varjostumaa kohdun toisella reunalla joka jääny huomaamatta aiemmin. No nyt mulla on ens maanantaille uus ultra naistentautien puolella ja pitää varautua kaavintaan ja yön yli sairaalaan. Vitunvitunvittu.. Ei helvetti oo todellista..
 
Gatusa: yllätys yllätys ettei johonki oo varaa. Ootko sä muuten seurannut näitä meidän suomen pakolais uutisia....mitä sä oot tuumannu siitä? :) suomi on kohta ihan kusessa ellei oo jo ku rahat pistää kreikan lainoihin, leikkaa palkkoja ja vähän joka asiasta leikataan paitsi ei omista palkoista vähennetä mitää...Onko siellä tunisiassa mikä tilanne...Onko levotonta...ku tuntuu että vähän joka maa on kireänä...ja asiat huonosti...
 
Kresikät: mitä ne meinaa että hormoonit nousee vaikka keskenmeno. Ettei oo tyhjentyny kunnolla? Vai joku tuulimuna? Voimia.
 
Kreisikät: Olen todella pahoillani,että näin koetellaan. :sad001 Onko ns raskausmateriaalia? Vaiko mahdollinen rypäle?
Voimia hurjasti :hug013
Mariska: Toivottavasti pikkuisen sydän jumputtaa perjantaina reippaasti. :Heartred
Larissa: Yleensä dpo neljä alkaa turpoomaan ja tulee kipeiksi.
Beisla: Tsemppiä masis menkkoihin :Heartred
Kesäistä keskiviikkoa kaikille :)
 
Lucky: en mä muista puoliakaan siitä puhelusta, kohtuun mahdollisesti jääneestä raskausmateriaalista puhui. Haluavat myös poissulkea "epäedullisen kasvumateriaalin"... Mitä se sitten onkaan, syöpä tuli mieleen ekana..
 
Takaisin
Top