Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, niinpä, tässä kierrossa pääsin jo yllättävän pitkälle, ylihuomenna alkaa menkat. Eli kaksi päivää tässä nyt sit keksin oireita :D
 
Mä jäin miettimään noita raskaustestejä joihin on vedellä saatu plussia.. Kun vedestähän löytyy esim joitain lääkeaineita puhdistamolla jne ihmisten eritteiden jäljiltä niin voisikohan vesijohtovedessä periaatteessa olla noita hormoneitakin. Kun ajattelee kuinka paljon raskaana olevatkin juoksee vessassa niin puhdistaako mikään niitä hormoneita.. Tällaista tosi väsyneen raskaana olevan pohdintaa tällä kertaa ;)

Niitä plussatuulia edelleen täältä puhaltelen teille kaikille!
 
Mulla on ollut tosi huono päivä, aamusta meni puhelin rikki, siitä napsahti näyttö p*skaksi ihan yhtäkkiä ja mitään ei onnistunut tekemään. Kävin siellä naisten polilla, ei ainakaan rakenteellisesti ole mitään ongelmaa ja eikä selitä, että miks mulle niitä keskenmenoja tulee. Kilpirauhasarvot on ollut ihanteelliset, joten siitäkään ei syytä löydetty. Huomenna veren hyytymistekijäkokeet. Dg on sekundäärinen tai selittämätön lapsettomuus. Joulukuussa päästäisiin lapsettomuushoitoihin, jos ei sitä enne plussata ja se plussa pysyy.
Polilla tuli tätikin kaveriksi eli kp 1. :(
 
Heippulii! Hyvät hyssykät, miten paljon te ootte kirjoitelleet männä päivinä! Nopsa selaus läpi, ihan kaikkea en ennättänyt lukea tarkasti.

Uusiahan on liittynyt joukkoomme monia. Tervetuloa!

Nopsat napailut tähän väliin, yritän ennättää loppuviikosta paremmin perehtymään kaikkien kuulumisiin :)

Kävin tänään ekan Letro-kierron ultrassa! Ja arvatkaas, mitä lääkäri totesi monitoria hetken katseltuaan?? "Täällä se teidän vauva on!"

Minä jo hätkähdin, että mitäs... :D Mutta siis siellä oli pari upeesti kasvanutta follia, joista toinen on kuulemma on nyt se, josta sitten vois uusi elämä alkaa. Kp 12 menossa ja tuon follin koko 15 mm. Myös limis oli parantunut viime kierron parista millistä 7:ään milliin.

Niin voittajaolo jo pelkästään siitä, että Letrot toimii. Nyt vaan "kovaa ajoa" :D

Tsemppiä ja iloa kaikille teille muillekin!
 
Viipsukka, pahoittelut kp1:stä. :( Mut aina askel eteenpäin kun pääsee tutkimuksiin. Ehkäpä jotain selviää ja saatte apuja.

Anannaa, mäki nyt huvikseni testasin o-testin vedellä mutta ei miksikään muuttunut. Ja lisäks hajotti mieltä se ettei se ennen tätä pesuoperaatiota näyttänyt yhtään se tummempaa viivaa kuin edellinenkään. Pitää varmaan lopettaa tähän paikkaan toi testien tuhlaaminen kun ei ne mua hyödytä.

Muurahainen, mäki tunnustan ton hajuherkkyyden. Varsinkin yrityksen alottamisen jälkeen oon jatkuvasti mielestäni herkempi tuntemaan ällötystä pienimmästäkin hajusta. Ja jos en tietäis olevani vasta kierron puolivälissä ni luulisin tänäänkin olevani raskaana tuon oireen perusteella. Et enköhän mäkin parin viikon sisällä keksi taas vaikka mitä oireita vaikka kusetusta ne mulla on tähän mennessä ollu. Enkä ehkä ees ovuloi että ei kauheen korkeet tsäänssit oo plussatakaan... Mutta silti meidän on vaan uskottava ja toivottava! :)

Nessu, hyviä folliuutisia!! Jes! :) Mullakin hypähti sydän täällä ku luin ton lääkärin vauva-kommentin. Aika tökerösti sanottu, kun noin herkässä aiheessa liikutaan. Tai ehkä se oli selvänäkijä! :) Sieltä se vauva puksuttelee teidän luokse. :)

Plussatuulia kaikille!

Maggie, ovis????????????????????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
 
Siiiis tällähetkellä allekirjotan noi oireet! Taas vaihteeks mulla on/ollut
-pahaa oloa
-hajut
-kivut ja nippailut
-pissahätä
Muoks. -kylmä
Apua niitä oli vielä pari muutakin, mut en nyt sitte muista :D hullukshan tässä tulee. Vai aiheuttaako tulevat "menkat" kaikkia näitä oireita myös? Jostain syystä en kyllä ennen yritystä oo tällästä huomannu, paha sairaus tää luulosairaus..

-mymmelisti 24/30 yk37
 
Muokattu viimeksi:
Mami pahoittelut negasta. :sad001 Ei voi muuta sanoa kuin tosi outo se eka testi, ja jaksan vielä toivoa että tulis uudestaan kunnon plussa.

Maggie, eihän se ovulaatio tosiaan ihan kaikilla näy tikussa. Onneksi pääset pian lääkäriin, niin saadaan asiaan selvyys. Mulla oli vaan kerran geleetä niin en osaa sanoa. Onko niissä molemmissa täysin samat ainesosat? Tosin onhan hunajakin joskus eri väristä, riippuen minkä kasvin kukassa mehiläiset on käyneet.

PikkuMinski ite kyllä uskon niitä faktoja mitkä lääkäri on sanonut, eikä mitä sun kaveri olettaa.

Mariska, ei enää montaa päivää ultraan, tsemppiä olojen kestämiseen.

Minni toivottavasti papu tarraa kiinni! :)

Junttura, mäkin varmaan kysyn että pitääkö mun vielä tulla seurantaan jos nytkin toimii hyvin.

Jennie, ihanalta kuulostaa sun miehen panostus. Toivottavasti onnisut ottamaan rennosti tässä kierrossa.

KresiKät, toivottavasti et joudu pitkään odottamaan vastauksia.

Mymmelisti hyvä olis jos saisit työtunteja vähennettyä, tulee aika rankka syksy muuten kun kouluhommat päälle.

Tintti, haastavaa kyllä teillä tuo pitkä kuljetusmatka simppapurkille. Kannattaa varmaan sanoa, että sitä on kuljetettu pitkään. Vaimo kyllä jutteli yhden pariskunnan kanssa, joiden lapsi oli saatu alkuun yli tunnin kuljetetulla spermalla. Oleellista on pitää sperma mahdollisimman hyvin ruumiinlämpöisenä. Pistää vaikka purkki johonkin vaatteiden alle ihoon kiinni. (Tietty ensin minigripiin.)

Anannaa, ei hajuakaan mitä sun testin kanssa on käynyt. o_O Mullakin on Sofin ovistestejä, ja ne on toimineet tosi hyvin. En kyllä ole kokeillut pestä testiä. :grin

Ilpuri, haha teidän sipuliriita, ja uskon kyllä että silppuri oli hintansa väärti. Me ei mitään huutoriitaa olla saatu aikaseksi, mutta ilmeisesti mäkin pilkon sipulit väärin. Yllättäen vaimo ja mun äiti on tässä asiassa samaa mieltä, mutta olen itsepintainen.

lumihiutale, tosi ihana kuulla että sun miehen käytös on muuttunut noin! Toki takapakkeja voi joskus tulla, mutta uskoisin että jatkaa kyllä kun huomaa että molemmilla on parempi olla. :)

Katjusha, erinomaiset tallettelut teillä, kyllä nyt sopis plussa tulla.

Larissa ihana mies sullakin, hyvä että jaksaa yllättää. :)

nennaa, varma en ole, mutta en ainakaan tiedä että limakalvon paksuus ja ovulointi olis toisistaan riippuvaisia. Mulla on tosi paksu limis ja silti ei tietoa ovuloinko luomuna.
Okei hyvä tietää, kiitos!! :)
 
Mä nyt vähän omanapailen nyt tälle illalle sen verran, että mulla pitäisi laskurin mukaan olla otollisin aika tällä viikolla, ilmeisesti tuossa torstai, perjantai välillä...Mua vaan ihmetyttää kun ei ole mitään oloja, viime viikon perjantaina vihloi ja juhmi ja teki vaikka mitä tuolta alavattasta ja alempaakin..Ja nyt ei mitään?.,,!,,!Tein silloin piruuttani ovistestin, nooh se näytti vaan viivaa että testi toimii..Ajattelin kyllä alottaa testaamisen huomenna vaikka ei miltään nyt tunnukkaan... :/
Piti vielä lisätä, että on ihan kohtis räkätauti mulla päällänsä ja burana-ctä vedelly päivittäin ja tietty sitä foolihappoo perään...
 
Muokattu viimeksi:
Mä liityn oireista intoilevien joukkoon! Se tunne kun aina pettyy :(

Aphrael, ihanan ällörakastunut mielikuva tuli kaikkien hormonien maustamasta juomavedestä :D

Nessu, ihania ultra kuulumisia! :)

Tintti, kannattaa huomenna tosiaan alkaa testailemaan niin ei mene ovis ohi. Välttis kaikkina päivinä ei tunnu samalta. :)

Mä oon ollu tänään ihan hirveen kiireinen! Luin teidän viestit nopeeta läpi mut ei jäänyt mitään mieleen kun uni jo painaa silmiä :( anteeksi! Tänään kummallisesti mieleen muodostui ajatus: ens ma meillä on aukkari ja se käynti naistenpolilla. Tulipa tuloksena nyt mitä tahansa niin isoihin hoitoihin ei tän vuoden puolella lähdetä. Jos clomeja tai yms tarjoo pitää miettiä uusiksi mut puhuttiin tos miehen kanssa et ei hirveesti yritetä nyt keskittyä varsinaisesti yritykseen. Se sano et pitäskö mun vähentää tai tulla pois foorumilta johan mä olin et ei :D pointti kuitenkin on siia et keskittyisin nyt vähän töihin ja et me yritettäs saada tää talo valmiiksi ja ennen kaikkea saisin laihdutettua vähän ainakin. Ai niin!!! Mä kävin vaa'assa su ja tänään tiistaina. Oli menny -1,3 kg ja kun eilen tein niitä mittauksia kun tein sitä kavitaatiohommaa ja mittasi tänään uusiksi niin (mittaukset 3 eri kohtaa, rintojen alta, vyötärö, lantio )mitat oli -5, -3 ja -4cm! :o yritin mitata samassa kohtaa ja samalla tiukkuudella mut nyt on ihan pakko vähän itsekin ihmetellä et voiko tuo oikeesti olla noin tehokasta! Eilen tosiaan kun olin kutsuilla niin tuli vähän otettua kahvin kanssa ja sit juotiin viä pari lasia viiniä kotona joten en mitenkään pihistellyt ruuankaan kanssa. Mut siis kyllä tsemppiä tuo tähän laihdutus projektiin. Tänään tein hullun kuntopyörätreenin kotona ja huomenna oon menossa sellaseen pilatesvenyttelyjumppaan. Mä niin ylitän itteni nyt kun en todellakaan ole kovinkaan urheilullinen, joten oon tosi ylpeä itestäni. Hyvä minä :)
 
Kiivi, ompa ihanaa kuulla, että kaikki on mennyt hyvin :) uskon että synnytys jännittää, mutta kaikki menee hyvin :Heartred

Nessulle hienoja folliuutisia ! Jee !:)

Mymmelisti, lupaavia oireita :) plussaa toivon sinne ! Mä olen päiväkodissa töissä.

Viipsukka pahoittelut kp1 :sad001

Murkku :Heartred

On: täällä oireet lievenneet ja pelko on hurja. Taasko meille käy huonosti :sad001 eilen juteltiin miehen kanssa ja hänkin oli pettynyt. Riideltiin sitten vielä turhanpäiväisistä asioista kun molempia ressaa. On tää kyllä yhdenlaista kidutusta... Viime yönä lähes valvottu ja nukkuminen onnistui vain kyljellään. Muuten olo lähes normaali.
Anteeksi purkaus :sad001

Mukavaa päivää !
 
Mariska, kyllä sen pienen pavun pitää nyt olla siellä matkassa ja voida hyvin!!! Voimia sinne ultran odotukseen, toivottavasti lääkäri on paremmalla tuulella ja jos tökyttelee jotain typerää, niin sä voit sanoa sille, että onko tuo asiallista käytöstä asiakasta kohtaan... <3
 
Voi mariska ❤ Elän täällä päivän kerrallaan sun mukana ❤ pikkuisen on pakko olla kyydissä ja hyvinvoiva!

Mymmelisti mennään ihan samoissa! Oireet samat ja eikös se tätiki vieraillut saman aikas ja ovis oireitaki tais olla samaan aikaan :O :p :D

Nessu onnea hyvistä folliuutisista! Beislaa lainatakseni: "Luota lääkärin sanaan" ;)

Maggie älä luovuta niiden testien takia! Mulla on tasan 1 kunnollinen plussa tullut ja oon kokeillut varmaan kaikkia testejä! Kuitenkin meillä on poika ja mulla on ollut 1 kohdunulkopuolinenraskaus ja ainakin 1 varhainen km ja kaikissa kierrossa kun on lääkäri ollut mukana on ovulaatio kaikkien mukaan tapahtunut. Tsemppiä ❤

Murkku testaatko lauantaina? Voi niiiiiiiiiiiiin toivon , että pikkuinen olisi kyydissä ❤

Viipsukka pahoittelut tädistä :'( toivottavasti tutkimukset etenee nopeasti

Ilpuri missäs sä olitkaan? Mä tuun sulle hoitoon! Täällä kans yks rasitusastmanen mopsi; kaikkien sohvaperunoiden äiti! Joten tiedän tunteen kun ylittää itsensä! Mä haluun juosta puolmaraton in ;) . Juossu oon nyt puoltoista vuotta ja painoa sain 30kg pois synnytyksen jälkeen; tosin tupakan kun jätin (reilu 6kk)ni tuli 8 takasin...

On. Siis oireita riittää...
-PikkuMinski 25/30 yk24-
 
Mariska toivottavasti kaikki hyvin, koitahan jaksaa odottaa <3

Ilpuri ohhoh kun kuullostaa tehokkaalta! :) se tsemppaa aina lisää kun näkee tuloksia!

Mymmelisti vähän samoja oireita tulee kun alkaa miettimään, kamalaa :D!

Nessu ihanaa kun tuli hyviä uutisia :)!

Viipsukka voi voimia sinulle, koitahan jaksella <3 mutta mahtavaa että tutkimukset etenevät!
 
Pikkuminski, juu lauantaina testaan, mut eiköhän se täti huomenna tänne kurvaa... Meinasitko sä testata milloin? :)

Muoks.
Muurahainen kp 35/35, dpo 12, yk 20
 
Muokattu viimeksi:
Lumihiutale, niinpä itsehän sillä lohduttelin muita, mut unohtu heti ku oli omasta olosta kyse :D

Murkku, se täti ei nyt sinne ole enää tervetullut❤

Nessu, mahtavia ultrauutisia! Nyt vaan harjoituksia jatkamaan! :)

Viipsukka, pahoittelut tädistä :(

Pikkuminski, niin älyttömän työn oot tehny kyllä tuon juoksemisen kanssa :)
Toivottavasti pääset testaamaan plussan❤

Ilpuri, no johan on! Jatkat samaa malliin, niin huomaat pian ettei ookaan enää yhtään ylimäärästä! :P masiinankin toiminta kuullostaa loistavalta :)

Mariska, toivottavasti siellä on kaikki hyvin vaikka oireet helpottaisivatkin, tsemppiä❤

Mymmelistillä niiiin hyvä oirelista jo! Toivottavasti siekin pääset plussan testaamaan :)

Maggie, ei kannata huolestua niistä o-testeistä. Kaikille ne ei näytä plussaa vaikka ovuloivat, ja toisinpäin. Ne ei oo kovin luotettavia mielestäni, jos ei oo lääkärissä todettu ett ovuloi.
Pääasia ett tallettelut on kunnossa :)

Ihanaa keskiviikkoa kaikille! :)
 
Saako liittyä oireilijoiden kerhoon?
Eihän se taida mitenkään olla mahdollista, mutta mulla nippailee kohdussa ja lämpö oli aamulla vain 36,4 (pitäis olla 36,8 oviksen jälkeen).. Taitaa olla päässä vikaa :)! Mulla oli jo lauantaiaamuna lämmöt ylhäällä, vaikka näin vasta o-plussan iltapäivällä.
Plussa o-testissä la klo 13. puhdas o-nega pe aamuna cb:llä klo 8, tokihan se on voinut samalle illalle kirmata ylös..
Dpo 3?, yk mones sadas

Tsemppiä päivään!
 
Pahoittelut kaikesta paskasta Viipsukka, ja vielä kp 1 siihen päälle :sad001 Mulla on toi sama
diagnoosi, kun mitään ei ole löydetty. Toivottavasti syy sun keskenemenoihon löytyy ja saat apuja!

Nessu, hyvältä kuulostaa ja hienoa että letrot toimii! Aikamoinen tuo lääkärin lausahdus :grin Nyt vaan sitten niitä petihommia :wink

Mymmelisti, kyllä voin kokemuksesta sanoa, että keltarauhashormoni voi aiheuttaa kaikkea tota :sad001 Lugesteronin sivuvaikutuksia kaikki nimittäin ja se on keltarauhashormonia. Mutta toivotaan silti plussaa sinne! Jos pieni kiinnittyy niin hcg boostaa keltsin toimintaa ja aiheuttaa noita oireita :wink Eli syynä voi olla lähestyvät menkat tai plussa.

Maggie, mulla on sama tilanne täällä. Missä se ovis viipyy kummallakin? Vai onko tämä eka kierto, jossa mun tissit ei kipeydy heti oviksen jälkeen..? En ymmärrä. No ei se auta meidän muuta kuin odotella. Ja kannattaa tosiaan jättää noi o-testit tekemättä, jos et ole niitä aloittanut ajoissa ja pystynyt seuraamaan viivan vahvistumista. Monesti ne vaan stressaa lisää!

Tintti, ei ne laskurit aina osaa sanoa, että milloin se ovis on. Mulla se esim vaihtelee kp 12-18 välillä, joten eihän tuota mikää laskuri voi ennustaa oikein. Eli puuhastelkaa vain ahkerasti, jos vaan mahdollista :)

Ilpuri, ei sun miehen ehdotus välttämättä ole huono että esim pitäisit foorumitauon? Keskityisitte vaan rennosti toisiinne ja muuhun elämään :) Hienosti oot onnistunut kuntoilussa ja mahtava juttu jos se laite toimii ja antaa lisäintoa laihdutukseen! Pian sulla on se aukkarikin ja selviää vähän että miten jatko menee.

Mariska
, paljon sulla on nyt viikkoja? Siinä vaiheessa, kun istukka ottaa keltarauhasen tehtävät hoitaakseen oireet saattaa lievetä ja se säikäyttää. Toivottavasti kaikki on ok!

Murkku, ei sinne mikään täti kurvaa!

Larissa, kp 18 ja ovis?, yk 15
 
Ilpuri, upeaa edistystä! Jatka samaan malliin. :)

Mariska, toivon todella että ei ole syytä huoleen. Hyvin se pikkuinen jakselee, uskon niin!!! <3 Ei oireiden väheneminen välttämättä kerro yhtään mitään.

Kiitos PikkuMinski, Nennaa ja Larissa sekä muut, kun valatte uskoa tähän ovulaation epätietoon. Erityisesti PikkuMinskin kokemukset vahvistaa mun luottoa siihen, että mahis ois. Ihana kuulla että on noita onnistumisia, edes pieniä pilkahduksia, vaikka toivottomalta vaikuttais välillä.

On. Edelleen himpun verran venyvää limaa havaittavissa, ja mikä kummallisinta, pikkusen nippailee vasemmalta puolelta vaikka ei oo ikinä ennen tuntunu! :O Joskus oikeella kipuilee, mut sitä oli jo pillerien aikaan (ei kuitenkaan umppari). Ja vähän lämpöä aamulla, ehkä flunssa hiipii. Kurkkukin kuiva. Kaikkea kanssa!! Kohta rupeen keräämään sitä koomista oirelistaa muiden mukana... :)

Plussapuhureita!

Maggie, ovis, tse tse, tänne! Hop hop!
 
Takaisin
Top