Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Beisla, pakko ihmetellä ett miten sipulit voi pilkkoa väärin? :D ite en ees muista enää toista sipulin puolikasta pilkkoessani ett miten sen ekan puolikkaan olin pilkkonu :D

Ja siis mietinkin näitä menkkoja, ku tää on nyt eläessäni 2. tai 3. kerta ku pystyn elämään täysin normaalisti ilman kipuja! Ett miten se niin rajusti voi muuttua kuukauden välillä, voiko olla joku vikana? :o
 
lucky siihe tottuu nopeest. :) plussatuulia sinulle.

plussa-aaltoa toivottelen teille kaikille sinne :)
 
Nennaa mutta eikös kaikilla naisilla oo vuodessa muutama kierto ihan normaalistikin kun ei ovuloi :)? Ilman että tarvitsee olla mitään "vikana"
 
Mami, pahoittelut negasta :sorry: Ihme juttu kyllä tuo eilinen testi.

Beislalle ja nennaalle pahoittelut negoista ja menkoista! :sorry:

PikkuMinskille taas erityishalit. Mä niin tiedän missä suossa se mieli tämän yrityksen kanssa on.

Maggielle piti sanomani, että ainakin mulla tuo lh:n nousu tapahtuu tosi nopeasti eli testi voi helpostikin olla parissa tunnissa plussa. Jatka vaan talletteluja ja testaamista :) Mä yhdessä plussakierrossa en kanssa saanut ovista tikulla kiinni mutta niin vaan oli käynyt tuuri.

Anannaan testin pesukokeilu on kyllä ollut vähintään mielenkiintoinen :grin Pitäiskö sun laittaa valmistajalle palautetta.

Larissalla ollut siellä kiva ilta :)

Limakalvoista ja menkoista oli ollut puhetta. Mulla vikan km:n jälkeen todettiin ultrassa, että limakalvo on erittäin ohut, folleja ei näy eikä menkat varmaan ala vielä pitkään hetkeen. Noh, kaksi päivää myöhemmin ne alkoi ja oli vielä runsaatkin. Että hyvin arvattu :cool:

Mä täällä mietin, että pitäiskö alkaa vetää foolia enemmän. Mun pillerilista alkaa olla niin pitkä ettei yks tabletti lisää varmaan kauheasti haittaa :grin Mut hei, enään viikko menkkojen alkuun :cheers
 
:D joo, maanantaikappale se oli. Virtsasta ei tosiaan näyttäny mitään mut ku pesin sen suutuspäissäni ni illalla oli ne kaks viivaa :D Muuten ne testit on kyllä toiminu. Mietin vaan et mitä meijän vedessä on...? :D
 
Mami: Pahoittelut negasta :sad001
Mimmu: Toivottavasti on viimeinen piinaviikko ja plussa tulisi. :) Onko mitään oloja?
 
Diku, mun ei ole tässä kierrossa mahdollista tulla raskaaksi, kun saatiin yhdyntäkierto liiallisten follien takia. Oloja olis vaikka muille jakaa mutta johtunevat vaan keltsusta, joka tekee hulluna töitä megaoviksen takia.
 
Mimmu: oli varmaan mega tuntemukset ovisen aikaan. Toivottavasti uudessa kierrossa kypsyy oikea määrä folleja.
 
Joo oli :grin Oli tosiaan nyt viimeinen clomikierto mistä noi 4 follia tuli ja nyt seuraava kierto on ihan luomukierto. Lokakuun kiertoon sitten gonal f piikit.
 
Nonniin, melkein 10 sivua luin ennen kuin pääsin kirjoittamaan :) Mieltä ja sydäntä lämmitti huomata kuinka moni täällä oli kiinnostunut kuulumisistani :Heartred

Pahoittelut negoista & menkoista.. Mä siltiKIN uskon vieläKIN jokaisen pysyvään plussaan. Mulle ja monelle muullekin pärähti plussa testiin joten uskon ihmeisiin. Kuvittelin ennen omaa nykyistä pian syntyvää plussaani etten tule ikinä raskaaksi, niin monta maanantaikappaletta tuli koettua, poppakonstit, useat menkat, laaja skaala paskoja tunteita, parisuhteen koettelemukset, keskenmeno ja lopulta miltei luovuttaminen ja sitten se tuli.. plussa ja laskettu aika on 8 päivän päästä mitä ihmettä :angelic:

Diku, Larissa, sabetti, Mariska ja lucky mulla menee ihan hyvin :) vähän jo jännittää synnyttäminen.. Mun äiti ei vieläkään edes tajua että olen ollut ja olen raskaana niin hänen on vaikeaa ymmärtää että "pienimmästä tytöstään" tulee pian äiti laughing7 hyvä kun on ite tajunnut tän kaiken, tuntuu ihan absurdilta jos niin voi sanoa.. Niin kauan yritettiin tai siltä se ainakin musta tuntui. On elämän suurin ihme, uusi elämä.

Muurahainen plussaa! Ja Beisla plussaa ainaski ihan just :) pare ois! PikkuMinskin kohdalla en todellakaan oo luopunut toivosta, päinvastoin, kahta kovemmin tiedän että saatte vielä lapsen jos toisenkin :Heartred

Kaikki joita EN maininnut, ei hätää, plussaatte tekin vielä :Heartbigred
 
kiivi ihana et siel menee hyvin, ei ol pitkä aika enää sulla ja pikkunen on sylissä inshaAllah :) ja se aika vauvan kans menee nopeest ku kasvavat ja oppivat kaikkea, kohta sä sanot et häh miten nopeest aika menee vastaha pikkunen synty ja nyt jo syö ruokaa ja oppii kaikkea mm kävelyä jne. mulla on nyt toi vaihe, vastaha mä plussasin ja vastaha tää synty ja kohta jo 9kk ikää ja oppii kokoajan uutta ja touhottaa sen ku kerkeää.
 
Kiivimami: Ihana kuulla susta :Heartbigred Hui,enää kahdeksan päivää..Varmasti huisin jännä odottaa koska saa lapsosensa sylin puolelle.:Heartbigred

Röyhkee on: tänään on siis dpo8,tänään tuli sellain jännä olo kun olis sokerit laskenut alas/kuvottavan huimaava olo.Se kesti sen hetken,samanlainen olo tullut joka kerta, kun on tullut plussa testiin myöhemmin.Onko kellään muulla ollut tälläistä oloa? Vaiko Dikulla on jo omat harhat päällä :laughing021
 
Mami91, todella oudot noi r-testit sulla!! Ihan mystistä. Ehkä vielä on toivoa? <3

Anannaa, en kyllä sunkaan testejä tajua. Eikö joku muukin joskus tetannu vedellä ja sai jotain friikkejä tuloksia? Tsemppiä mysteerien ratkomiseen! :)

Noista oudon värisistä geleistä ni ainakin ulkoapäin purkki oli samannäköinen, tuoteselosteita en verrannu ku olin jo heittäny vanhan paketin roskiin. Mut ilmeisesti samaa kamaa on mut eri valmistuserä? Toivotaan kuitenkin hyviä vaikutuksia väristä riippumatta. :)

Larissa, ihana ku mies oli kahvin ostolla yllättänyt. Ja oma-aloitteisuudella! :)

Kiitos kaikille näiden oviksen ongelmien selvittelystä. Kaipa tääkin jonain päivänä selviää. Olin muuten illalla mökömökö ja aamulla avautumassa tänne et ei voi pieni nuha kaikkia miehen haluja viedä! Mut sit aamulla olikin hetki yhteisiä aikaa ennen töitä niin... Sit ei ollutkaan enää valittamisen aihetta. ;)

Plussapuhureita koko porukalle!!!! :)

Maggie, oviksen aika?
 
Ootte ihania :Heartred Vastaan nyt yleisesti kun aika on taas kortilla. Eli, pc:n testi on pysyny vitivalkosena negana, tuolla me testit on kaapissa vielä kaikki mitä tässä kierrossa oon tehny :grin Vois kyllä laittaa palautetta tosta apteekin testistä, outoo kyllä, se oli 2 testin paketti ja toiseen ei tullu kun kontrolliviiva ja toiseen toi jännä toinen punanen viiva :wideyed: Ite oon aika skeptinen ja luulen että ne menkat alkaa, kun on samoja oireita mitä on aina menkkojen lähestyessä, mutta ainahan sitä toivoa on niin kauan kunnes täti on saapunut ferrarillaan.


Menkkoja oli taas alkanu useemmalla, höh! Sais jo plussa tulla teillekin!

Kiivimamillako on h-hetki lähellä? Tsemppiä loppu päiviin! :)
 
On se vaan jännä miten alkaa loppukierrossa keksimään, että kaikki on pakko olla oireita the raskaudesta, vaikka tässä on jo kohta kaksi vuotta joka kuukausi pettynyt... Miten niin ihminen ei opi?!? :D

Ja siis tää "oire" minkä nyt parin päivän aikana olen kehittänyt on hajut, melkein mikä vaan haisee kuvottavalle. Villisikasäilyke haisi kissanruoalle. Meidän lemmikki kuvottaa lenkkien jälkeen... Huoh. Vaikka miten kuvittelee ettei enää elätä toiveita aina kierron lopussa nostaa päätään noi toiveet. :( :( en jaksaisi enää pettyä...

Anteeksi taas tää omanapailu... :(
Tiedän, että tämän tunteen moni muukin pystyy allekirjoittamaan. Ei ole tarkoitus latistaa tunnelmaa täällä, mutta pakko purkaa johonkin.
 
murkku, todellakin allekirjoitan nuo. Joka kerta kun menkat alkaa niin sitä vannottaa itseään, että "Tässä kierrossa en usko oireisiin!!!". Ja sitten on taas sama meininki piinaviikoilla :grin Mutta toki toivotaan, että sun oireet on THE oireita :wink

diku, jospa se enteilisi plussaa jos on aiemmissakin plussakierroissa ollut samaa! :wink :)

Kiitos ihanan tsemppaavasta viestistä Kiivimami! :) Ja onnea synnärille! :wink

nennaa, tuskin tarttee huolestua vaikka olisikin välillä helpommat menkat. Kyllähän se vaihtelee!

Lucky, siellä ollaankin piinapäivillä jo! Toivottavasti tarttuu papu kyytiin ja tarraa kunnolla kiinni! :)

Beisla, täällä jo jännään sun uutta kiertoa että mitä tapahtuu :)

Mimmu, viikko menee äkkiä ja sitten uutta matoa koukkuun :)

Maggie, sielläkin mies iloisesti yllättänyt :) Ovis tulee, kun tulee. Ainakin tallettelut on kohillaan :wink

Larissa kp? oviksen tienoilla, yk 15
 
Takaisin
Top