Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Iltoja, kylläpäs tää päivä on mennyt äkkiä! Hirveesti tullut tekstiäkin!

Soma, toivottavasti flunssa talttuu pian, mutta ennenkaikkea ihaninta että kyytiläisestä on todistetavaa tietoa tullut :Heartred

Muurahainen, voi kun sinne olisi tarttunut jou kyytiin!

Larissa, onpas sun mies ollut tylsä! Toivottavasti se tähän mennessä on kellistynyt :) Mun mies on aina ihan hermona kun sanon että nyt ois aika se on aina et " mä nussin himosta enkä sillon kun kalenteri sanoo" :grin Siksi en yleensä hirveesti ilmottele :grin

Beisla, nyt ne sit sullakin alkoi, pahoittelut menkoista! :sad001 sun ultraa odotellessa!

meritähti, voi kurjaa :sad001 voimahalit!

mami, en oo lukenu viel kaikia viestejä et en tiiä miten tilanne etenee, mutta kyllä tuo plussalta musta näyttää! Uurtta testiä vain jos hermostuttaa :)

Gatusa, ihanan innokas ruokailija sulla :)

maggie, onpas oudon värisiä sun kapselit! minu kapselit on tollasia vaaleita. Onko ne samaa merkkiä kuitenkin?

PikkuMinski, inhottvaa ,iten sun kaverin mies olis vaan päättäny asian ja tosi tahdotonta siltä sun toiselta kaverilta, :sad001 Mä ainakin pidän vilpittömiä peukkuja sun puolesta! :)

mariskan oireet kuulostaa hyvältä ja puoltaa lääkärin idioottimaista erehdystä! JEZ! :)

Minni, ihana et sun mies on noin messissä!

Jennie, hyvä ottaa rennosti! Mö en tiiä oikeen mitä mun mies otta kun se on jo ennen jun me tavattiin syöny kaiken maailman pillereitä, sen oon kattonut et sillä on kunnon sinkki annostus mut en oo jaksanu niihin puuttua kun sillä on kapseleita kolminkertainen määrä mun kapseleihin verrattuna

kreisikät, tsemppiä testien tulosten odotteluun!

mymmelisti, siistiä et pääset ihan uusin kuvioihin koulussa! onnea opiskeluun!

Anannaa, onpa outoa, en välttis kyl uskaltas luotta jos oot tiskannu testit :grin Mulla on sofi testit aina antnut tulokset tosi hyvin, oon ehkä 5 tai 6 kierrossa tikuttanu ovista ja aina on ollu tosi selkeet plussat

Mä olin tänään Tupperware-kutsuilla, ostin sellasen sipulileikkurihässäkän, kyllä on kallista kamaa mut meilä tuli tänään mun miehen kanssa ihan hirvee riita joka alkoi juurikin sipulin leikkaamisesta mutta päättyi lopulta onneksi anteeksi pyyntöihin mut voi terve taas :grin Mulla on ääni ihan käheä kun huusin niin kovaa :laughing021Mä kun tulin kotiin kutsuilta niin sanoin et maksoin melkein 40 € tästä kupista mut se on pieni hinta että meidän ei enää tarvii riidellä siitä et kuka leikkaa sipulit :grin Mies oli samaa mieltä :grin
Tänään myös testasin miun kavitatio aparaattia! En tiiä että uskalsinko laittaa ihan nin kovia voimakkuuksia kun vois laittaa mut oon ihan tyytyväinen ekaan kertaan! Tein mittauksia ennen ja jälkeen, ja 2 cm sain vyötäröltä pois. Toki tuo mitta on aika kyseenalainen kun vaikka kuinka yritin en voi olla 100 % varma mittasinko samasta kohtaa ja samaööa tiukkuudella vaikka kuinka yritin. Alku mitat otin 3 eri korkeudelta ja samoin loppu mitat myös. Saapi nähdä mitä tulee. Nyt vatsan iho on ihan kuuma!Lisäksi oon nyt polkenu kahtena päivänä kuntopyörällä. Mun mies sanoi et se alkaa mun PT:ksi :grin Katotaan miten tää mun kuntoilu ja laihdutus nyt menee, ainakin näin kahden päivän jälkeen tuntuu hyvältä! :grin
Semmosta tänään.

Ilpuri, onko se nyt kp3/n.32, yk 20
 
Huomenta kaikille! :)

Mamin testikuvaa odotellaan... :)

Ilpuri, hyvältä kuulostaa toi tulos jo ekan kerran jälkeen. :)

Mä nukuin viimeyönä 9h, ja tuntuu et olisin voinut jatkaa nukkumista vaan. Eilen otin vielä jopa päikkäritkin. Pientä syysväsymystä havaittavissa...

Muurahainen kp 34/35, dpo 11?, yk 20
 
Negahan sieltä tuli :cool: eli joku hassu juttu tossa edellisessä testissä kävi. Menkkatuntemuksetkin lisääntyy joten eiköhän ne parin päivän sisään ala.


Mami91 kp 27-26/26-29 yk15 kääntymässä yk 16 puolelle
 
Ilpuri kuulostaa hyvältä sun kuntoiluprojekti ja hoitojen tulokset ja ihanaa että mies mukana :)!

Mami pahoittelut negasta :( <3

Puhelimella selasin muutaman sivun enkä nyt muista mitä piti kirjoittaa, jäin vähän jälkeen vkl :(

Sori taas omanapailu mutta oon niin onnellinen kun mies on sisäistänyt nyt tämän mun onnettomuusasian ja on nyt aivan eri ihminen! Huomioi mua kokoaika ja kertoo.kuinka paljon rakastaa, pussailee, Halailee, kirjoittelee runoja yms <3 ollaan kuin vastarakastuneet :D mies sanoi että jatkossa yritetään puhua asioista aiemmin ennen kun ne menee noin pahoiksi...
 
Mami, harmitus :/... minkäs näille tekee
Seuraavat plussaa!!
Annoin miehelle eilen vapaaillan, mutta enköhän pitäne lupaukseni aviovelvollisuuksista säännöllisesti jatkossa. Kun ootte puhunut noista huomioimisista tai torjumisista: täällä elän välillä autotallileskenä, eikä miehen ajatuksia epäonnistuneista asennuksista aina tahdo saada irti. Mutta olen kärsivällinen (ja mitä valittamista olisikaan: -4, -1 ja 0 dpo)
Hyvää päivää kaikille kaikesta huolimatta tai sen ansiosta :)
 
Mami: pöh.. Pahoittelut negasta <3 käytkö kuitenkin roskishaamua vilkuilemassa???? :) ja sullahan dpo:t on vielä "nuoret" jotta kyllä se vielä plussaksi voi muuttua :)
 
Huh teidän tahtia! Pikakommaan näin aamusta ja jatkan illalla :grin

Mami, pahoitelut negasta :sad001 Mutta sulla on vielä tosi aikaiset dpo:t plussalle! Selkeä punainen viiva siinä edellisessä testissä oli o_O

Beisla, eiköhän ne letrot sulle ajan kanssa plussan tuo :) Ehkä jopa tässä kierrossa!

Meritähti, äh miksi sielläkin pitää olla lähipiirissä vauvabuumi :sad001

Maggie, tsemppiä sullekin oviksen ja miehen kellistyksen kanssa. Aika yllättävää, että o-tikku ei antanut plussaa vaikka sulla on limojakin? Se tuli mieleen, että jos estrogeeni nousee niin se aiheuttaa limat, lh-hormoni saa vain sen munasolun irtoamisen aikaan ja se näkyy sitten viivana tikussa. Tai sitten lh-huippu ehti jo mennä? Noh, onneksi teillä on se aika tulossa, jos sulla nyt sattuisikin olemaan ongelmaa oviksen kanssa. Tsempit ja halit!

Minski, kerta teillä ei ole mitään vikaa löytynyt niin jaksan uskoa, että plussan saatte! Ja ei tuollaisia "ystäviä" kannata kuunnella!

Mariska, toivottavasti oireet alkaisi helpottamaan niin pääsisit nauttimaan raskaudesta!

Jennie, sun vitskut miehelle kuulostaa hyvältä :) Meillä menee miehellä monivitamiin ja sinkki vielä erikseen. Plussatuulia!

Mymmelisti, mukavaa että koulu on sulla alkanut hyvin :) Mutta saisi tosissaan se aika tulla jo! ja frii on kyllä aika hauska kanava :grin Kaikenlaista sopivaa hömppää tulee sieltä. Ja hahaha en kestä tota sun kissan ja miehen juttua :hilarious::grin:grin

lumihiutale, mahtavaa että sun mies on ottanut opikseen! Ihana! :)

Anannaa, mulla on sofin testit toimineet ihan ok. Oisko ollu viallinen? o_O

Katjusha, täällä on toinen autotallileski :grin Teillä on talletukset sattuneet hyvin kohdilleen :wink

Tintti, meilläkin on toi testi kova paikka miehelle ja ei tähän hetkeen suostu sitä tekemään. Mekin saatiin purkki jo kotiin oottelemaan.

Ilpuri, just tosta syystä en ikinä sano miehelle että "nyt ois oviksen aika", koska sitten sille iskee ramppikuume :grin Ja toi sipuli-riita oli hauska, ihan perus settiä :grin Lupaavilta kuulostaa noi sun uuden laitteen tehot!!!


NAPAA: Kyllä mies yllätti eilen :wink Ei tarvinnut vongata tai mököttää, sillä se kellisti mut ihan omasta aloitteestaan :grin Ja illalla sekä nyt aamulla hoki koko ajan, että "keitä sitten kahvit ennen töihin lähtöä". Syykin selvisi hokemiselle, sillä hän oli ostanut mulle herkkukaupasta ihanaa makukahvia :Heartpink Nyt kyllä perun kaikki vikinät miehen suhteen :grin

No, ovista ei edelleenkään ole kai ollut, mutta olen tyytyväinen silti :grin

Huippua tiistaita kaikille! Täällä Pohjois-Savossa ainakin paistaa aurinko :) Mietin tässä, että heijasteleekohan mun mielialat aina säätilaa vai toisin päin :grin :wink

Larissa kp? oviksen tienoilla, yk 15
 
Muokattu viimeksi:
Ai niin Minskille ja Gatusalle piti vielä sanomani, että tilausta pistän käsitöistä tulemaan jos ikinä plussaan :) Ennen plussaa en uskalla mitään hankkia... Tai no lankoja olen ostanut itsekin, mutta ne voi käyttää muuhunkin :wink
 
ilpuri eiks oleki ihanan innokas, ja äsken ois niin innokkaast alkan viestii täälläki :)

larissa kyllä sä plussaat inshaAllah älä huolehi :)

täällä neiti on touhukas taas kuten aina ja ois tekemäs teihi tuttavuutta ku niin kovast haluis näppäimistöä painella :)
 
Mami, pahoittelut negasta :(

Mymmelisti, hiukanko nauroin tuolle miehes ja kissas keskustelulle :D :D meil mies tekee samaa kissan kans :D

Lumihiutale, mahtavaa kun miehesi käytös on muuttunut noin rajusti, toivottavasti myös pysyy! :)

Minski, no johan ollut "ystävä" :/ pääasia ett ite tiedätte ettei mahdollisuudet oo nollat, saisittekin itseasiassa plussata jo.. :)

Larissa, ihana mies siellä, oikein makukahvia wau! :) jos tallettelut on ok, ni eihän sillä oviksella ole väliä milloin tulee ;)

Anannaa, en oo kyl kuullu ettei sofin testit ois toiminu :o joku maanantaikappale varmaan ?

Ilpuri, ahh tupperwarella on kyllä paljon kaikkia ihania tuotteita, mut aivan hillittömän hintasia. Harvoin kehtaa ostaa :D
Eikä, nauran tääl veet silmis tein sipuliriidalle :D :D
Yleensä meillä se olen mie joka pilkkoo kaiken ja mies paistaa :) (pitää hankkia uimalasit sipuleita varten)

Beisla, pahoittelut tädistä, tuli ihan vika paikkaan :(
Toivottavasti letrot tuo pikaplussan! :)

Meritähti, tsemppiä sinne, te saatte viimeistää enssyksyn vauvan sitten! :)

Maggie, tsemppiä tallettelujen kanssa, vaikkei tikkuun ovis jäänytkään. Onneksi teillä on kohta se aika tulossa, niin selviää sitten jos jotain häikkää on.
Ja meillä on nyt kolme purkkia geleetä ollut ja kaikki tuollasia vaaleempia :o

Katjusha, täälläkin yksi autotallileski! :D Toisinaan lähden kyllä hitsailemaan avuksi ett pääsee nopeammin, mutten aina jaksa vaikka mies jaksaakin! :D

Mariska, voikun oireet helpottaisi pian ja pääsisit täysillä nauttimaan raskaudesta! :)

Jennie, miehesi vitskut kuullostaa hyviltä, toivottavasti tulee plussa! :)

Murkku, täälläkin mieletöntä väsymystä :( täällä tosin on aika huono sääkin joten se varmaan tekee osansa..

On; nää menkat on ollu täysin kivuttomat. Voiko esim ovuloimattomuus tehdä "helpot" (kivuttomat, lyhyehköt, niukemmat) menkat? :o nyt oon huolissani...
 
Mami on kyllä paskaa tollaset testit. :( toivon että muuttus vielä plussaksi.

Lumihiutale kuulostaa kuin sulla ois ihan uus mies siellä! Ihanaa että asiat järjesty noin! :)

Tosta sinkistä... Meillä mies oli sitä joskus puol vuotta sitten ostanu ihan oma aloitteisesti, aattelin että se oli flunssan torjuntaan, mutta eihän sitä tiedä jos sen lueskellut netistä simpan laatua parantavia juttuja salaa. ;) meillä on molemmilla kalaöljykapselit, monivitamiinit, sinkki ja fooli vielä lisänä. Tällä hetkellä ei ole geleetä ja se vehnis jäi yhteen kuuriin kun ei mulla tule tollasta öljymäistä otettua.hyh hyh. ..

Larissa onpa sulla ihanan huomaavainen miekkonen siellä! :) mutta saa sitä silti välillä vikistäkkin, varsinkin hormoni höyryissä. :D
 
Larissa ompas miehesi ollut ihana! :)

Nennaa mulla ei ainakaan oo kovin kivuliaat tai runsaat menkat ja en ilmeisesti ovuloi. Monta päivää kyllä tiputtelee .. Mutta voihan se varmastikin johtua jostain muustakin :)
 
Ihanaa lumihiutale! :)

Ilpuri: no sehän on hyvä kone :)

Gatusa: mulla menis pitkään opetellessa. :)


Muurahainen: jospa ei siellä menkkoja tartteis enää nähdä!

Mami91: olipas kumma testi....
Lähetä palautukseen...

Larissa: Ompas ollu miehellä nyt intoa!:D

on. Kp 21 eilen närästi koko illan, ja välillä pisti alavatsaan keskelle.aamulla nyt pistää alavatsaan keskelle. Ovis tuntemuksia oli kp 17, 18 ja 19 limat oli sillon kans.. . Joten vähän tuntuu siltä että ovis olis ollu entiseen aikaan kp 18 tai 19. :)
 
Larissa, kiva yllätys mieheltäsi :) kahvit on hyviä!

Mami, pahoittelut negasta :/

Beisla, voi ei.. Harmi ku menkat piti sinne eksyä! Jospa ne seuraavat jääkin jo väliin ;)

Piti monelle muillekkin kommentoida mut tekstiä tullu niin hurjasti että on tullu tykkäiltyy viesteistä.. Multa loppu just yövuorot ja nyt on muutama vapaa päivä.. Koitan kahlata läpi nää muutamat viestit :D Itellä kp 26 menossa.. Eikä mitään kuviteltujakaan oireita.. Ei tunnu siis miltään :D jotenkin outoa koska yleensä on "kaikki" oireet jo täs vaiheessa.. No saas nähä mihin tää kierto menee.
 
Mami pahoittelut negasta. :sad001 Ei voi muuta sanoa kuin tosi outo se eka testi, ja jaksan vielä toivoa että tulis uudestaan kunnon plussa.

Maggie, eihän se ovulaatio tosiaan ihan kaikilla näy tikussa. Onneksi pääset pian lääkäriin, niin saadaan asiaan selvyys. Mulla oli vaan kerran geleetä niin en osaa sanoa. Onko niissä molemmissa täysin samat ainesosat? Tosin onhan hunajakin joskus eri väristä, riippuen minkä kasvin kukassa mehiläiset on käyneet.

PikkuMinski ite kyllä uskon niitä faktoja mitkä lääkäri on sanonut, eikä mitä sun kaveri olettaa.

Mariska, ei enää montaa päivää ultraan, tsemppiä olojen kestämiseen.

Minni toivottavasti papu tarraa kiinni! :)

Junttura, mäkin varmaan kysyn että pitääkö mun vielä tulla seurantaan jos nytkin toimii hyvin.

Jennie, ihanalta kuulostaa sun miehen panostus. Toivottavasti onnisut ottamaan rennosti tässä kierrossa.

KresiKät, toivottavasti et joudu pitkään odottamaan vastauksia.

Mymmelisti hyvä olis jos saisit työtunteja vähennettyä, tulee aika rankka syksy muuten kun kouluhommat päälle.

Tintti, haastavaa kyllä teillä tuo pitkä kuljetusmatka simppapurkille. Kannattaa varmaan sanoa, että sitä on kuljetettu pitkään. Vaimo kyllä jutteli yhden pariskunnan kanssa, joiden lapsi oli saatu alkuun yli tunnin kuljetetulla spermalla. Oleellista on pitää sperma mahdollisimman hyvin ruumiinlämpöisenä. Pistää vaikka purkki johonkin vaatteiden alle ihoon kiinni. (Tietty ensin minigripiin.)

Anannaa, ei hajuakaan mitä sun testin kanssa on käynyt. o_O Mullakin on Sofin ovistestejä, ja ne on toimineet tosi hyvin. En kyllä ole kokeillut pestä testiä. :grin

Ilpuri, haha teidän sipuliriita, ja uskon kyllä että silppuri oli hintansa väärti. Me ei mitään huutoriitaa olla saatu aikaseksi, mutta ilmeisesti mäkin pilkon sipulit väärin. Yllättäen vaimo ja mun äiti on tässä asiassa samaa mieltä, mutta olen itsepintainen.

lumihiutale, tosi ihana kuulla että sun miehen käytös on muuttunut noin! Toki takapakkeja voi joskus tulla, mutta uskoisin että jatkaa kyllä kun huomaa että molemmilla on parempi olla. :)

Katjusha, erinomaiset tallettelut teillä, kyllä nyt sopis plussa tulla.

Larissa ihana mies sullakin, hyvä että jaksaa yllättää. :)

nennaa, varma en ole, mutta en ainakaan tiedä että limakalvon paksuus ja ovulointi olis toisistaan riippuvaisia. Mulla on tosi paksu limis ja silti ei tietoa ovuloinko luomuna.
 
Takaisin
Top