Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Terve taas. Meillä on ollut kiireinen viikonloppu, niin en ole paljoa muuta ehtinyt kuin lukea pikaisesti läpi teidän viestit.

Täällä tuhruaa edelleen. Eilen tultiin juhlista vasta yön pikkutunneilla, ja silloin tuli niin runsasta tuhrua että olisin sen perusteella sanonut että tänään on kp1. Laitoin kuukupin ja aamulla siellä oli jopa kunnon hyytymä. Mulle ei ikinä käy noin; joko mulla tuhruttaa niin että pikkuhousunsuojalla selviää, tai sitten alkaa kunnolla menkat. Mutta tänään ei sen yöllisen jälkeen ole tullut kuin vähän kevyttä tuhrua pyyhittäessä. :eek: No, menkkoja odotan alkavaksi vasta tiistaina, tai ehkä maanantaina, joten en tosiaan elättele mitään toiveita. Enemmänkin tuo poikkeuksellisen runsas tuhru varmisti tunnetta että uuteen kiertoon mennään. Kramppaa kyllä sen verran että huomista veikkaisin kp1:ksi.
Kp28/29(?) dpo14.

Oonkohan muuten jotenkin "paatunut" kun oon kirjoittanut täällä monta kuukautta, kun ei enää tee mieli laittaa ällövaroa vaikka puhun mistä klimpeistä. Peruskauraa. :p

No, nyt viestejä lukemaan.
 
Voi Beisla :/ ja tuhrun tuhru ... No tähän kuuluu kai sanoa, että jos ei kunnon vuotoa - on toivoa (pidän epäilyksistä huolimatta toivoa yllä!)
 
Sabetti, mulla vetää luget suolen tukkoon, ja tissit on mahdottoman turvoksissa sekä maha, lämmöt pysyy korkealla, ettei sieltäkään saa ennakkotietoa kierron tuloksista. Mutta mitäpä sitä ei tekis tukeakseen mahiksia :) ainut mitä ei ole ollut lugejen kanssa, on ilmavaivat paitsi plussakierrossa (niitä oli helmikuussa ihan Huhhuh paljon, positiivisesta syystä ;)
Nythän mulla on luomukierto, että katsotaan mitä se oma keltarauhanen saa aikaseks. Johan siitä on aikaa kulunutkin edellisestä normiovulaatiosta (joulukuussa) ..
 
Kiitos kaikille tsempeistä! :) Ja toivotaan että plussan sais kohta raskaustestiinkin :)

Teinkin hätähousuna tänään apteekin oman ja tuli haalee viivanpaikka, mutta myöhemmin siihen tuli toinen punanen viiva joka jäi vähän liian keskelle :wideyed: Ei oo ikinään tullu yhtään mitään viivoja tohon testiin, mutta näköjään niihinkin voi tulla viivoja, harmi vaan ettei ollu plussa.


Tsemppiä kaikille ja plussatuulia++++++++++++++ :talk017



Mami91 kp 25-24/26-29 dpo 9 tai 10 EHKÄ yk 15
 
Dääm täti kun on taas ajellut vikasuuntaan :mad: Ilpuri pahoittelut menkoista, mutta kiva että pääset nyt testaamaan uutta laitetta :) Ja Beislakin, hemmetin tuhru! Mitä se nyt siellä tekee, eihän sen pitänyt olla enää tulossa?!

Viipsukkakin oli testannut negaa... höh ja pöh ja tsemppiä!

Eikö me sovittu että ainakin yhdelle nyt se plussa sieltä!! Kuka ilmoittautuu?

Maggie kyllä se ovis oli ja meni. Nämä vatsajuilinnat voi olla nyt kyllä jotain suoliperäistäkin, mitä mulla aina joskus tuntuu, mutta ei tämmöisiä kyllä oviksen aikaan ole ollut. Toivottavasti se ovis sinnekin napsahtaa pian!

Gatusa kiitos kysymästä, hyvää kuuluu! Tosin sitä r-plussaa ei ole vielä kuulunut, mutta neljättä kiertoa nyt letrot käytössä ja niillä näyttäisin ovuloivan, joten eiköhän se ole vain ajan kysymys :) Harmi, kun olen niin huono odottamaan :p
Voi Katjusha minkälaisen o-plussarivistön olet päässyt bongaamaan! Mahtavaa! :smiley-bounce013

Hileinen hyvältä kuulostaa teidän sotasuunnitelma! :cool05

Lumihiutaleella kyllä ollut kurja tilanne! Ymmärrän niin hyvin, että sitä haluaisi olla ihan täysillä ja vilpittömästi onnellinen kaverin puolesta, mutta ihmisen mieli on sellainen... Ihan normaaleja ja sallittuja ovat tunteesi ja luulisi ystävänkin ne ymmärtävän, jos kerrot mikä on tilanne.

Larissalla kyllä kuulostaa mukavan rennolta nyt asenne tähän kiertoon :) Kiitos tsempeistä! Itsepä olen ylimääräisiä töitä haalinut. Aika tiukilla on meillä talous kun itse keväällä palasin äitiyslomalta töihin ja mies on ollut nyt jo pari vuotta työttömänä. Pitää nyt yrittää tehdä töitä minkä ehtii, jos vaikka kävisi niin onnellisesti että olisi taas jossain vaiheessa äitiysloma edessä :) Ja mulla on kyllä maailman paras työ, tykkään siitä tosi paljon. Ainoa vaan, että tuota meidän pikkuneitiä ehtii näkemään niin paljon vähemmän kuin haluaisi :sad001

Napaa. Kiireinen viikonloppu ollut. Tänään oli silverjungle-vaatemerkin kotikutsut täällä meillä ja paikalla toistakymmentä naista ja yli tusinan verran lapsia. Huh sitä hulinaa ja hälinää :wacky: Nyt laukku pakattu ja huomenna töistä suoraan suuntaan koulutusreissulle pariksi päiväksi. Ihan hurjaa, että en näe mun pikkuista melkein kolmeen päivään!! Hirveä ikävä jo valmiiksi pelkästä ajatuksesta :sad001 Loppuviikkokin töiden puolesta yhtä matalalentoa, mutta dollarin kuvat silmissä nyt tämä syksy painetaan. Auto pitäisi uusia ja kämppäkin varmaan piakkoin vaihtaa isompaan. Hohhoi. Onneksi on ihana, motivoiva ja mahtava työ niin jaksaa vähän tiukempaakin settiä :wink Ja eipähän ehdi mietiskellä jotta onkohan tärpänny vai eiköhän ole :)

En varmaan ehdi nyt muutamaan päivään juuri kommentoida, mutta yritän käydä lukemassa ja olen hengessä mukana! Plussatuulia kaikkiin testeihin!

kaakao kp 16/25, dpo 5
 
Mamiiii laita nyt meillekin kuvaa! Vaikka aikaisin oletkin testannut, vielä se voi plussaksi muuttua :)

Katjusha kiitos vastauksesta! :)

Kaakaolla tulossa hektisen kuuloinen viikko! Tsemppiä ja toivottavasti tää kierto tuottaisi tulosta! :)
 
Maggie, ärsyttävää joo kun ei tiedä edes ovuloiko. Mulla vähän sama tilanne. Onneksi saat varmaan jo ens kiertoon lääkkeet, toivottavasti laittavat myös seurantaultran.
Mäkin uskon että se foolihappo riittää, ite oon ottanut vain sen mitä on raskausvitamiineissa.
Ja oot kyllä tähtesi ansainnut, kun niin ahkerasti kommentoit ja tsemppaat muita. :)

gatusa teillä on kunnon vauhtityttö, ihana kun kasvaa niin tarmokkaasti. :)

lumihiutale, ystäväsi on varmaan hankala ymmärtää nyt kun on onnensa kukkuloilla, mutta totta kai hankala tilanne sulle. Toivon että hänkin myöhemmin tajuaa miksi sun oli vaikea onnitella. Tai siis vaikka hän tietää sun tilanteesta, voi olla vaikea juuri nyt samaistua.

Katjusha loistava tulos ovistesteissä, jo oli aikakin! :)

nennaa hienoa kyllä jos pystytte tjottailemaan. Ja voihan sitä muuttaa suunnitelmaa jos tuntuu siltä x-vuoden päästä.

Hileinen, ihana sun mies kun tukee sua noin ja on valmis jopa lahjasoluhoitoihin. Se voi olla monelle iso kynnys, mutta onhan siinä tosiaan aikaa totutella.

Viipsukka, pahoittelut negasta. :sad001 Toivon niin, että oli vaan liian aikaista.

muurahainen, hyvä ainakin jos kierto ei veny. Vaikka niin kovasti teillekin toivon jo plussaa!

Larissa, vasta tiistaille odottelin menkkoja, niin testaan vasta jos keskiviikon jälkeen ei tätiä näy. Kuitenkaan ei ole vielä menkat myöhässä, niin en usko että näistä oireista voi päätellä, että jotain olisi yrittänyt tapahtua. Eikä siitä tiedosta oikeastaan olisi meille lisäarvoa, kun samoilla lääkkeillä mennään nyt joka tapauksessa. Sillon yk2 kun luulen että oli kiinnittymisyritys, testasin samana aamuna kun menkat alkoi, ja se oli puhdas nega. Joko olin väärässä silloin, tai mulla nousee hcg sen verran hitaasti että ei ehkä vielä näkyis.
Ovista toivotan tulevaksi sinne!

Minni, mä mietin välillä ihan samoja. Ja surkuttelen jo nyt yksiä kalliita kenkiä, jos mun jalka levahtaa niin ettei ne enää mahdu. Vaikka oikeesti se nyt on pieni murhe. On mulla kyllä joitain paitoja jo, joita voi käyttää äitiysvaatteena tai masun kanssa. :grin

Ilpuri, ihana joululahjaprojekti sulla. Ja hienoa että sulla on hyvä fiilis, varmaan se uusi laite ja lääkäriaika auttaa.
Noi ifolorin kuvakirjat on kyllä tosi kätsyjä, tykkään siitä ohjelmasta. Pitäiskin teettää lisää kuvista, niin ei olis vaan koneella.

Aphrael, hurjasti tsemppiä rakenneultraan! :)

Haikaranyytti, onko siis teidän päätös että haluatteko inseminaatioon? Että teille on jo luvattu se jos haluatte?

sabetti, varmaan hämäävää kun ei tiedä mistä oireet johtuu, mutta ehkä ihan hyvä että voi perustella niitä lugeilla.

Mami oi jännältä kuulostaa, milloin teet uuden testin? :grin

Kaakao, huh miten kiireistä siellä. Vaikka toisaalta hyvä ettei ehdi turhaan miettiä.

Junttura, onko sulla nyt seurantaultraa letroista?
 
Muokattu viimeksi:
Lumihiutale: ihanaa kun sait nukkua kainalossa koko yön. ♡ se on ihan parasta varsinkin jos on kamala halipula. Ja mullakin nyt on. Voisin halata vaikka ketä!

Beisla: en tiedä.. . Jos jotai positiivista tästä kierrosta ni tunsin vasemmalla puolen kans jotai elon merkkejä munasarjan kohdalla. Ehkä se vasenpuolikin alkaa nyt näillä heräillä. Juu nyt on letrot käytössä...oliki pitkä aika odottaa keskenmeno vuoto ja viel yks kierto että saan ne aloittaa....
Jes! Sä pääset kohta oikeasti testaamaan! Toivon niin että saisit nyt sen plussan testiin ja mieluiten vauvan syliin asti. Mutta sekin plussan häivähdys testissä antaa vähän toivoa että kroppa kuitenki yrittää. Vaikka hemmetin suuri pettymys se onkin.

PepeXXL:ihana massu sulla. Voi kun sais itsellekkin tuollaisen joka sisältäisi vauvan eikä ilmaa ;D siis mullahan on tollanen helium pallo... ei ehkä noin kiinteä ellen pullista :D

Mymmelisti: onnea koulupaikasta... varmaan täs kohta pitää itsekin lähteä kouluun jos alkavat leikkaamaan palkkoja ja vapaita ja lomia kunnallisella työllä.

Mimmu: aattelen samaa sf mitasta... Varsinkin kilo ilmaa lisäksi niin on mittaa vatsalla :D

Nennaa: ethän käynyt askin ostossa. Uskon että kp 1 tekis mieli aski avata mutta sä kestät!

Minni2: toivotaan että sullekin plussa pärähtää!

Kaakao: no sulla menee aikasempaan letrot ku mulla.

Beisla: mulla oli aina clomien aikaan rinnat kipeet oviksen jälkeen... nyt ei ole ollut.... Jospa oi jospa se olisikin plussan paikka sulla nyt!


Larissa: Voithan sä tjottailla niinku mäki nykyään teen vailla on letrot käytössä seuraavan puolivuotta. :D en stressaa enää. En jaksa. En tiedä tuosta luge asiasta. Itse ottaisin luget just niinku lääkäri on määrännyt koska jos koko aika hormoonit jyllää eritavalla vaihdellen elimistössä ni johan se ei tiedä miten pitäis toimia. Muutenki tää naisen kroppa tuntuu menevän sekasi pienestäkin asiasta. Mutta jos lääkäri sua noin ohjeisti niin eikun vaan kokeilet :D

Nennaa: Höpö höpö... kyllä vielä vauvan saat. Sitä niin toivon teille!

Kiivimami! ♡ mitä kuluu?

Sabetti: jospa jospa sielläkin plussaat!

Diku: ikävää että joudut uudelleem odottamaan odotusta. Halaus! Mutta ihanaa että tulit tänne!

Gatusa: sinä jos kuka oot pitkään yrittänyt :D ihan oli ikävä.

Ilpuri : mikä laite sulla on?

Lumihiutale: :( halaus sinulle!

Ilpuri: pahoittelut menkoista!

Voi ei Beisla! Sanoisinko että ny se tuhru pois sieltä prkl!
Ja jos ei tärppää nyt niin ainakin kroppa yrittää jotai!

Katjusha: onnea ovis plussasta!
 
Hileinen: ikävää että tilanne ON tuo mutta onneksi miehesi on noin avoimin mielin...

Viipsukka: pahoittelut negasta

Lumihiutale: mulla taas sisko kyseli mikä olisi hyvä ehkäisy niin sanoin ihan suoraan että Ei yhtään mikään että kyllä oon loppu elämäni ilman ehkäisyä jos vaan ukko pysyy kuvioissa. Ihmetteli vaan miten voi olla mahdollista että kroppa ei pelaa. Ym. Sanoin siihenkin että ei se kaikilla mene niinku oppikirjoissa varoitetaan.

Harmony: täällä edelleen :D

Beisla: jospa kato nyt ovuloit. Tulee jämäkämpää tavaraa ulos... ja ens kiertoon on kalvot ym. Puhdistunut kaikesta paskasta ja sit tulee tärppi!

En taas yhtään kommentoinut. Poika nukahti aikasi ja jäi aikaa. Syksy. Tykkään kyllä mutta pelkään kaamos masennusta...muutenki niin herkillä ollu tän mieli alan kans. Kunhan ei tuu yhtä inhottavaa ku viime talvesta... rakastan ruskaa. Haluisin Lappiin. Mutta yllätys yllätys...Mies töissä kun oon lomalla ja täytän vuosia...ihan kuin ei olisi tiennyt... Missäpä yksin lomailisin. . :( tai ees vietäisiin synttäreitä. ..

Oon vähän rahapulassa myynyt vähän kaikkea. Tulossa auton huolto.... otin tapaturma vakuutuksenki itseltä pois. .suotta maksan...jos tapahtuu niin sit tapahtuu...

Täällä kp 20. Puuhasteltiin kp 15. Kp 17, 18 ja 19 oli kananmuna valkkaria ja munasarja tuntemuksia.. Huom! Myös vasemmalla jossa en oo tuntenut Herran aikoihin! :) alkaako kroppa heräilee horroksesta! Muuten ei mitään oireita ole.. Ahistaa ku aina menee lomat pieleen vaikka kuinka yritän...
 
Maggie, joo hyvä et että et luovu geleestä :) venyvä lima kuulosta ovikselta :)

Mariska, hui kun mua jännittää sun perjantain ultra! Voi kun siellä olisi kaikki hyvin ja kyytiläinen tiukasti kiinni!

PikkuMinksi, se on hankalaa aina jos ei ole ketään siinä vieressä samassa tilanteessa. Mut toisaalta kyllä sun ystävä silti varmasti ymmäretää sun tunteita kun keskustelette asiasta. Voimahalit! :Heartblue

Beisla, niin kyllähän tollaset oireet jo menkosita kielisi mutta toisaalta vielä tekisi mieli ola hiukan toiveikas :)

mami, onko kuvaa testistä?

kaakao, kuulostaa rankalta sun seuraavat päivät mut siistiltä! Työnarkkarina näin näen :grin

lucky, just eilen kirjotin siitä laitteesta niin kopsasin sulle tähän :grin : Mä tilasin mun töihin sellasen ihonhoitolaitteen millä voi tehdä kaikenlaisten iho-ongelmien ja anti-agetyyppisten asiakkaitten hoitoja mm. ultraääntä ja sähköstimulaatio hoitoja ja lisäksi sillä tehdän kavitaatiota, eli selluliitin hajoittamista. Mä tosi kauan harkitsin sitä kun "entä jos tuun raskaaksi!!!" kun on kallis laite mut sit kyllästyin oottamaan ja kun satui tämä kyseinen aparaatti olemaan -20 % alennuksella niin ostin sen sit uhallanikin.:)
harmi et sulla on vähän rahahuolia, mut ne vähän on sellasia että niitä välillä vähän kaikilla on. Ei kannata liikaa stressata :) Mut isompi harmi että joudut viettää synttärit yksin! Toivottavasti sun mies sulle kuitenkin jotain keksisi! :) Hienoa et saitte oviksen hyödynnettyä!

Tänään otetu rennosti, käytiin kattoo miehen veljen tyttöä 8 kk joka oli tosi ihana ja vähän on kevyesti urheiltu ja saunottu. Kiva sunnuntai :)

Ilpuri kp2/n.32, yk19
 
kaakao tsemppiä inshaAllah pikkunen tarrautuu mukaan pian ja pysyy täysiaikaseks asti sisällä :) siellähä on puuhaa ja tohinaa nyt kunnolla :)

lucky samoin oli ikävä. harmi että siel tuollai menee, iteki rakastan ruskaa ja haluisin et tyttö pääsee näkeen ruskan ja myös talven. saapi nähä kuitenki. kurjaa että ukkos päätti et on töis sun synttärien ja loman ajan, ei ol reilua. mä yritän saada noit vauvan neuleit myytyä jotka tehny täs ajan mittaan. plussatuulia sinne josko vaik tulis plussa ja pysyvä sellanen.

beisla plussatuulia sinne josko piakkoin saisit sen plussan :)

ah mikä väsymys ja tuo toinen puolisko ei oikei ymmärrä miks mä oon väsyny... stressi, lähes olemattomat unet, kodinhoito ja lapsi ja imetys ympäri vuorokauden... eiköhä se selitä iha hyvin väsymyksen mut en kuulemma sais olla väsy ku kotona kokoajan ja hoidan vain kodin ja lapsen. ei ne muutkaa äidit ol väsyneitä tai valita väsymystä kuulemma.
 
Gatusa: eikös se oo ettei naiset saa valittaa siellä.. varsinkaan miehille.. mites teidän muutto asiat etenee?

Ilpuri: onko siitä kavitaatiosta oikeasti hyötyä... kolmesta kerrasta näkyviä tuloksia...Näin mulle joskus kauneus hoitola sanoi. ..kallista lystiä kuitenki on mutta kallis taitaa olla laitekin :D Juu mulla on auton huolto edessä... jakarin vaihto... Tiesin sen mutten etukäteen muistanut varautua...
 
Beisla: en tiedä onko "luvattu" mutta siis puhe oli että nyt menos vika terolut, sit ultra, sit Femar kuuri ja sit inseminaatio...
Mut kyllä mä haluisin niin hormooni hoidoil sen nyytin :( en vaan ymmärrä mitä hyötyä meidän kohdalla on inseminaatiosta kun ovulaatiossa ja follien kasvussa on se ongelma ei siinä ettei tavara menis oikeaan paikkaan :o
 
lucky ollaa jumis täällä ku noi lähetystön hinnat on sellaset et ei hyvää päivää ja lisäks pitää ite lentoliputki kustantaa.
 
lucky, kyllä siitä hyötyä pitäis olla. rasvasolut ei lisäänny enää kasvuiän jälkeen ja kun se tuhotaan se pysyy tuhottuna. Ja paljon riippuu laitteesta millä tehdään, tuo mun on paras ja suuri tehoisin minkä markkinoilta saa. Suomessa suunniteltu ja valmistettu jote nmulla on iso luotto. Mutta katotaan kunhan pääsen testaa. Kasvotuloksia oon nähnyt jo aiemmin joten tiiän et sinne 100 % varmasti toimii joten luotan tohon vartalopuoleen myös
 
Mukavaa maanantaita kaikille :)
Harmony: Onnea vauvoista :Heartred
Kiitos että sain liittyä porukkaan mukaan.:Heartpink
Sabetti: Täällä yks lugen käyttäjä.
Soma: Onnittelut plussasta :hug007 Koska on la?
Hitto kun on huono muisti,unohdin jo että mitä kirjoittaa...
 
Muokattu viimeksi:
Diku kiitos :) la olisi 29.3. NT-ultra on kahden viikon päästä.
Oliko teidän tilanne nyt mikä? Sen tammikuisen kkm jälkeen saitteko plussaa vai jatkuuko odotuksen odotus? :( olisi niin aika saada teille se oma pieni <3
 
Takaisin
Top