Ei tää voi olla näin vaikeeta!

lumihiutale, toivottavasti saatte ystäväsi kanssa seesteisen olotilan nyt kuitenkin. varmasti hänelle on ollut vaikeaa kertoa. Mut niin kun sanoin, sulla on täysi oikeus tunteisiisi! :Heartblue

Aphrael, meillä taysiin on 300 km! :bored: Et toivon et mikäli niin pitkälle mennään niin seurannat vois seurata tossa 100 km päässä mihin meen tutkimuksiinkin. Et vaan ne itse hoidot sit siellä. Ja anteeksi kun annoin hauskan arvion sun miehesi työpaikan menestys viestiin, muta mua se nin huvitti koska itse olen ajatellut ihan samalla tavalla, että jos tuo laitehankinta ei tuo plussaa niin ei sit mikään :grin Toivottavasti sun mies on jo aikaa sitten työllistynytkin :)

Mä olin ihan unohtanut! Me mentiin yli kaksi vuotta sitten naimisiin ja oltiin samantien häämatkalla. Kuvakirjan tein ifolorille mut en tilannut sitä mut nyt sit tilasin ja se oli kai eilen tullut mut ei muistettu käydä postilaatikolla niin äsken käytiin nin olipas ihanaa palata häämatka maisemiin kun katseltiin sitä tossa yhdessä :Heartbigred
Vähän meinaa menkkajomoa olla selässä vaikka jo monta buranaa oon ottanu, mut kyl se tästä! Oon ihan oudon hyvällä tuulella, mun mies jopa äsken päivitteli et miks oon näin iloinen :laughing021 Oonkohan jossain shokissa kun menkat alkoi :grin
 
Aphrael nää on kyllä niin henkilökohtaisia ja vaikeita asioita :( nyt toi ystävä on ihan normaali ja hehkuttaa onneaan. Hehkutan nyt sitten hänen mukana ja itken yksin ettei hänestä tunnu että en olisi onnellinen hänen puolestaan koska en halua pilata hänen onneaan.. Ja tottakai olenkin onnellinen koska olisin itsekin onneni kukkuloilla jos olisin raskaana :)
 
Kiivimamille tsemppiä viimeisille raskauspäiville, jännää!! Tuu sit kertoon ku pienokainen syntyy. :)

Diku ja Gatusa tervetuoa takas!

Ilpuri pahoittelut menkoista ja Beislalle tuhrusta :(

Katjusha jeeeee! Ovisplussaa pukannut! :)

Hileiselle iso halaus, ikäviä uutisia olitte saaneet, mutta mahtava juttu että olette yksissä tuumin päättäneet jatkaa hoitoihin. :)

on: vähä tylsä vaihe kierrossa menossa. kp8 ja vielä huomenna pitäis letrot napata naamariin. Onneksi tuntuu että aika menee nyt tosi nopeeta, joten ei aikaakaan niin pääsen taas piinailemaan. ;)
 
Minni, Mulla on jo pelkästään kolme raskaana olevaa työkaveria joiden lasketut ajat sijoittuu loka-joulukuulle ;) Mut aina voi kuvitella.. :D

Ilpuri, Juu siis mies irtisanoi itse itsensä ja alkoi yrittäjäksi. Meidän onneksi yritys on pyörinyt hyvin. Itseasiassa turhankin hyvin kun ei tunnit riitä vuorokaudessa mutta jatkuvuus kun on hänen alallaan aina epävarmaa niin ei uskalla palkata työntekijää jota pitäisi ensin kouluttaa puolisen vuotta ainakin jne.. Mutta miehen oma toimeentulo on onneksi turvattu vuosiksi vaikka työt loppuisivatkin kun on saanut koko yrittäjyysaikana säästöön sen verran. Ja toki mulla on sairaanhoitajan vakipaikka eli pelkillä hänen säästöillä ei tarvi elellä jos niin käy.

Lumihiutale, Mä kyllä ehdottaisin sua kertomaan ystävälle, että olet toki onnellinen hänen puolestaan, mutta sinun on vaikea oman pitkän yrityksen vuoksi iloita täysillä mukana. Tämä siis jo senkin vuoksi ettei ystäväsi ns lue väärin rivien välistä ja tee vääriä päätelmiä. Siis jos kyseessä on hyvä ystävä jolle pystyt asioista kunnolla puhumaan.
 
Ilpuri, hyvähän se vaan on jos ei menkat lannista! :) Ja kertoile vaan siitä uudesta laitteesta! Mua kiinnostaa, että miten se toimii :)

Junttura, oikeassa oot! Aika menee nopsaa ja kohta oletkin jo piinailemassa :)

Ihanaa sunnuntaita kaikille! Oon koko päivän yksin töissä, toivottavasti on tekemistä mutta ei niin kiire ettei ehtisi syödä :grin

Oiskohan se ovis nyt tänään tai huomenna sitten? Menkkamaista jomotusta on ainakin ja etenkin vasemmalla josta munasolun pitäisi tässä kierrossa irrota. Katellaan :) On ainakin tallettelut osuneet ihan nappiin, jos tänään on O-päivä :wink Mietin, että onkohan mun kroppa yrittänyt tehdä tässä ovista useamman päivän eli hormonitasot on heiluneet ees taas ja siitä aiheutunut mun järkyttävät mielialan vaihtelut..?

Larissa kp? ovista ootellessa? yk 15
 
Muokattu viimeksi:
Aphrael, ahaa! Tosi hienoa et on mennyt hyvin. Se on aina kuitenkin suurta riskin ottoa. Me ollaan mun miehen kanssa molemmat yrittäjiä, joten tiedän millasta se on. Mun mies aina sanoo et hän ei ikimaailmassa haluis myydä sieluaan toiselle. Ja työskennellä siis toisen alaisuudessa. Eikä hän siihen sopisikaan mun mielestä ku on niin jääräpäinen :D mä kans tykkään yrittäjän vapaudesta mut tää mun ala on aika kallis pyörittää niin mulle ei jää säästöön niin paljon kuin haluisin joten välillä tulee fiilis et kyllä ois kiva et ois töissä toisella ja sais säännöllisen palkan ja sairauskorvaukset ja lomarahat jne. Mutta oon silti ihan hullun ylpeä siitä mitä oon saavuttanut niin en sit vaihtaisi kuitenkaan.
Toivottavasti sun mies kuitenkin ehtii olla kotosallakin. :)

Lumihiutale, mä kans suosittelen puhumaan ystäväsi kanssa vaikka vaikealta tuntuisi! Tsemppihalit!
 
Ilpuri, Mun mies tekee työt kotoa käsin lähes kokonaan eli kotonahan tuo vaikkakin ajatukset on yleensä jossain muualla ;)
 
Hellou kaikk!
Ollu vähän taustailemassa ja toisinaan unohtanut välillä kokonaan foorumin...otti se haamu aika koville viime kierrossa :(

Perjantaina käytii reissussa ja näin mitä ihanamman naisen täältä foorumilta <3

Viimeyönä otin terolutin ku mä kokonaan unohdin koko tabletin :o no se tuli sit otettua kp 16-17 yön välis...

Meillä eletään vähän jännittävää aikaa täällä nimittäin taitaa yritys jäädä hetkeksi tauolle. Tämän kierron jälkeen ultra ja sit katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Lähdetäänkö syömää femaria -> siitä inseminaatioon. Ekaa kertaa ehkä koko yrityksen aikana on vaan fiilis että tulee jos on tullakseen. Vaikka eihän se ole vielläkään tullut :D

Suuret pahoittelut tädin kohdanneille :(
Ja ovisplussa onnitteluja <3

Haikaranyytti kp 17
 
Haikara pakko kysästä, että menitkö ihan tarkotuksella kattoon jotain foorumin naista? Vai joku sattuma :D tsemppiä tjot meininkiin! Kuulostaa hyvältä katkasulta tähän väliin kun teilläkin rankka tausta :)
 
Hahah, on kyllä Larissa koomisen samanlaista touhua. :) Oviksesta ei täällä varmuutta mutta talleteltu on.

Katjusha, upea O-rivistö! :)

Ilpuri, oon syöny geleetä nyt yhen kierron puoliks, yhen koko kierron ja nyt tän kierron puoleen väliin. Mimmu kyllä niin vakuuttavasti puhui limiksen ja geleen puolesta että taidan ostaa vielä uuden purkin! :) Kiitos neuvoista.

Viipsukka, uutta testikuvaa. Pahoittelut edellisestä negasta. Jospa uudessa näkyis jotain?

Junttura, hyvää buustia ovikselle tabujen voimalla!

Plussapuhureita koko väelle! Ja voimia tädin kanssa taisteluun.

Maggie, ovis, missä olet vai olitko jo?
 
Junttura, diku, Sabetti, mariska paljon tuttuja löysin täältä, joita olen miettinyt. :) onko pikkuminski täällä? Lucky? Olette kaikki olleet ajatuksissani ja jokaiselle toivon pienen nyytin syliin asti :)
Meille syntyi pienet ihmeet kesäkuussa. Täyttivät eilen 3kk. Työntäytteistä mutta ihanaa arkea täällä. :) isot virtuaalihalit kaikille!
 
Minni2: ihan tarkoituksella sovittiin tapaaminen! :)
Apua toi Tjoittailu kuulostaa pahalta :o ei me ihan tjottailla sanotaa enemmänkin että ei sen suuremmi jaksa stressata/ miettiä " pakko tulla jo raskaaks" vaan nyt pari kiertoo yritetää mut jätetään noi ajatukset poies :) helpompi sanoa ku tehä :p
 
Hmm, tuli vähän venyvää vanuvaa limaa. Onkohan o käsillä. :) En oikein uskalla/viitsi tikuttaa kun viime kierrossakin vähän masensi se kun ei tikut heränny henkiin ni veti ahdistuneena koko loppukierron. Ehkä annan vaan olla ja katsotaan mitä tuleva tuo. Talletteluja unohtamatta. ;) Ja lisäks jos on liikkeellä tommosia viallisia o-testejä ku täälläkin nähty ni osaako niihinkään luottaa?
 
Onnea Harmony pikkuisista, jos en oo muistanu onnitella :)

Maggie nyt vaan tallettelemaan :)

Katjushalla hieno rivi !! Tsemppiä ! :)

Millos Viipsukka testaa uudestaan ? Plussaa toivon sinne :)

Larissalle ovis ja tallettelu tsempit ! Nyt tärppää :)

Haikarannyytti on välillä hyvä yrittää unohtaa yritys paineet :) se tuottaa usein tulosta !

Täällä ei mitään uutta, miehen ystävä oli eilen iltaaistumassa ja myöhäänhän siinä meni. Tai itse pääsin jo aiemmin nukkumaan :) mutta isännät jatkoi "valomerkkiin" , mä sitten heräilin kun kömpivät sisään ja sainkin lähteä syömään, keskellä yötä mussutin banaania :D voi kun tämä nyt tarkoittas että pieni pysyy matkassa ! Huono olo seuraa edelleen koko päivän. Noh, pe ultraan niin sitten selviää...

Plussatuulia ihanaiset <3
 
Onnea pikkuisista Harmony ❤

Mariska ❤ kaikki toivo ja usko täältä sinulle ❤

Mä olen taustaillu ja jotenkin kai luovuttanut ainakin jollain lailla... Kaveri jonka kanssa pitkään on menty rintarinnan ilmoitti antavansa periksi ja tyytyvänsä vain yhteen :'( (meidän pojilla on 2 viikkoa ikäeroa). Kaikki muut porukasta on jo raskautuneet ja saaneet toisen, kolmannen jne. Syliinsä. Yksin tää tie on liian kivinen; ilman ystäviä. Vaikka olettehan te täällä ❤
No on mennyt itkiessä ja surkutellessa aika.

Yleisesti siis TAAS:
Pahoittelut kaikesta huonosta :(
Onnittelut plussista! O ja R :)

-PikkuMinski kp22/30 yk24-
 
PikkuMinski, tiedän tunteen. Ainoa ystäväni, jonka kanssa olen syvästi tätä jakanut - keskittyy nykyisin vain taloremonttiin ja adoptioprosessiin. He luovuttivat, kun vuosien IVF:n jälkeen palkkioksi jäi vain keskenmeno. Mutta hyvä heille, nuorempina ihmisinä heille adoptio onkin varmasti hyvä vaihtoehto. Olen itse odottanut etäisyyttä vähän näine asioineni, koska km otti heille äärimmäisen koville.
 
mariska nautihan ny raskaudesta, ei kannata stressata liikaa koska se vasta onki myrkkyä. kokemuksesta sanon tämän :) varmaa pikkuhiljaa alat koht katteleen pikkusa vaatteitaki :)

voi pikkuminski, harmi että joudut ns yksin käymää läpi tuota, tiedän tunteen kuule ku itelläki meni kauan. se pikkunen tulee kun on tarkotettu, meil tuli ku lääkäri sano ettei ol ees mahollista luomusti. on muute ihania noi converset mitä oot virkannu, mashaAllah oot taitava.

täällä on tänää vähä syksyinen ilma mikä on oikeestaa ihanaa. ukko ja tyttö vetää päikkärei. päivitin omaa muistia käymäl läpi laatikon ja vielä on kaik neuleet myynnissä pipoista, sukista ja lapasista makuupusseihi ja takkiin sekä housuihi. makuupussit löytyy kokoa 1-3kk väri valkonen ja koko 6-9kk väri vihreä kuten tuo takki tuossa kuvassa.
photo0883.jpg photo0884.jpg Photo0887.jpg Photo0888.jpg photo0913.jpg photo0918.jpg photo0499.jpg
 
Maggielle tsempit oviksen metsästykseen. :) toivottavasti geleistä ollut riittävästi lisäboostia!

Harmony onnea vielä kaksosista! ♥

Gatusa kiva että tulit tänne! :) onpa reipas ja tomera tyttö teillä! Onko sun mies jatkanut foolikuuria edelleen?

Tuntuu että mariskan ultraan on ikuisuus! Varmasti piinaavaa odotella, mutta tosi hyvältä kuulostaa oireet edelleen. :)

Pikkuminski♥

Oliko kellä muulla kuin larissalla nää luget? Mitkä oireet teillä on vahvistunut tai mitä uusia oireita nää napit on aiheuttanu? Tänään viides päivä vasta kuuria, ja tissit kipeet, vatsa on tosi turvoksissa. Jos ei tietäisi että nää tulee noista lääkkeistä, niin jopa alkaisi toiveet nousta.
 
Takaisin
Top