Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut Beisla menkoista :sad001 Mutta ei se auta kuin taas toivottaa uutta onnea ja tsemppiä uuteen kiertoon! Ja hyvä, että seuraavat ultralla kuinka monta follia siellä kypsyy. Iso halaus sinne! Ja kiitos empatiasta :Heartred Puit mun ajatukset sanoiksi.

Diku, hyvä että teillä on kunnon konstit siellä käytössä! Ja piinaviikotkin alkaa olla käsillä :wink Milloin aattelit testailla?

Nyt on täti päässyt liian monen luo taas vierailemaan tässä ketjussa. Missä ne plussat viipyy?!
 
beisla näin meillä. tänää sit äsken lakasin ja pesin lattian, enää ruuanlaitto. ukko oli et ois laittan koneen jodon valmiiks et pesen lakanat mut katoin ulos ja aattelin vaa et paree ettei laita koska en pese koska salettina alkaa sataa ja ukkoki katteli ennen töihi menoa et eipä laitakaa ku taitaa alkaa sataa ja nyt tulee vettä sit. pitää läksyttää ukkoa tänää että oven vieres on sille puhtaat läpökkäät, ei tartte kävellä likasil läpökkäil sisäl ku tyttö konttaa tääl. tyttö on mun laadunvalvonta siivouksen osalta ku konttaa, jos näkyy väriä polvis tai jalkapöydis ni en ol siivon kunnol, alhamdulillah kertaakaa ei ol ollu pölyhiukkastakaa. harmi että sinne menkat eksy, ois saanu jättää rauhaa sut jo.

diku inshaAllah lääkkeist apua sulle :)

kaikille hurjast plussatuulia täältä lämpimästä ja sateisesta tunisiasta :)

ps kohta on taas Eid ja lammas tulee hetkeksi tänne kunnes Eidina perinteet jatkuu, tänä vuonna tosin liha kuivataan ku ei ol jääkaappia ku syö sähköä tuo rotisko tuol 6 nykyaikasemman jääkaapin eestä ja en halua et sähköt katkee taas. reilun kuukauden sähkökatkos oli iha tarpeeks. ukko oli jo melkei hermoraunio ku ei telkkaria ja ku sähköt tuli takas ni sai huomata et tv hajalla.
 
Larissa: Yritän huom yritän pysyä testeistä erossa ennen viimoista lugea. :laughing001 Tää tikku näytös on niin nähty :laughing001
Meillä meni tää kierto jokseenki näin: et kun olis ollu sex day niin miehellä on sleep day.:devil10
Ens kiertoon lupaili olla virittäytynyt.
 
Diku, itse olen kans jättänyt testailun siihen kunnes on pakko testata, jotta tietää voiko luget jättää pois vai ei. Ne turhat negat on NIIN nähty! Höh, harmi kun sielläkin on mennyt kierto noin :shifty: Sitä näyttää levan liikkeellä. :sad001

Viipsukka, itse en enää nykyään oviksen jälkeen ole yrittänyt päätellä kohdunsuun olomuodosta mitään. Ennen menkkoja se on saattanut olla mulla mitä tahansa kovan ja pehmeän välillä ja asento taas alhaalla tai ylhäällä. Eli mun tapauksessa se ei ainakaan anna mitään vinkkejä siitä onko menkat vai plussa tulossa. Oviksen ajankohdasta se sen sijaan saattaa kieliä.

Ja jouhevana aasin siltana: Oiskohan vihdoin nyt ovis päällä? Kosteet on paikat, eggwhitea tulee, muniksia juilii mojovasti ja kohdunsuu oli tooosi ylhäällä ja pehmeä. Jaa-a jää nähtäväksi. Tuskin mies enää kuitenkaan mun iltavuoron jälkeen innostuu millekään, joten meidän tän kierron onnistuneet tallettelut oli varmaan tässä. :shifty:
 
Diku en ole ovista tikutellut pitkään aikaan. Yleensä olen mittaillut aamulämpöjä, jotta osaan aloittaa luget oikeaan aikaan enkä liian aikaisin. Tämän kierron aattelin mennä rennommin eli en oo lämpöjä mittaillut tai pitänyt kirjaa kiertopäivistä. Lugetkin aloitan vasta jos tuhru meinaa saapua. Mulla on niin selkeät oireet oviksen jälkeen (tissit kipeytyy saman tien, posket helottaa, alaselkää särkee), joten tunnistan kun se on ohi, joten en halua stressata itseäni turhaan tikuttamalla. Ja kun tuo mies on tuollainen kuin on (eli tjottailee eikä halua yrittää väkisin) niin ei niistä petipuuhista ole kuitenkaan mitään varmuutta vaikka oviksen saisin tikkuun.

Se siitä stressittömästä kierrosta, tämmöstä tämä on aina :grin Ens kiertoon (jos ja kun se taas tulee) pidän täältä tauon oman mielenterveyteni takia. En vaan osaa olla seuraamatta omaa kroppaani, jos pyörin täällä. Nytkin vaan tiedän ilman laskemista suunnilleen mikä kp on menossa ja tässä kierrossa ovis ei kyllä ollut yhtä aikaisessa kuin viime kierrossa jolloin se oli jo kp 12.
 
Larissa: Miten sun lämpökäyrä menee?Ennen ovista,oviksen jälkeen,dippaako lämmöt millä kp:llä?
 
Larissa, enpä ollut edes pohtinut testausta, mutta viikonloppuna testaan jos täti ei sitä ennen ole saapunut. :)

Beisla, ihan typerää että se kirotun täti saapui sinne! :( voimia... <3

Diku, tuntuu niin pahalta sun puolesta... <3 toivotaan, että ei sun kauaa tarttis täällä puolella pyöriä...

On: kohtua polttelee välillä ja painostava tunne alapäässä, eiköhän se täti parin päivän sisällä tänne kurvaa.
 
Soma, voihan sitä aina koittaa ja sitten itkeskellä pettymystä, kun tulee taas torjutuksi. En ehkä siis jaksa vongata, kun ei auta mikään keikistely, hepeneet, hellyys tai muu kun mies ei oo sillä päällä. :shifty: Tää on nyt tällainen murjotus-maanantai mulla.

Diku tässä on mun käyriä parista kierrosta. Eka on ihan luomuna, toinen lugen kanssa. Eli oviksen kohdalla tulee dippi, sitten lämmöt nousee selkeästi. Oviksen ajankohta on vaihdellut nyt kp 12-18 välillä. Luomu-kierrossa näkyy luteaalivaiheen aikana selkeä dippi lämmöissä, kun tuhru alkaa (eli joku häikkä keltsin kanssa tai munasolu on vaan huonolaatuinen ja keltsi ei siksi toimi oikein). Lugen kanssa en ole jaksanut loppukierrossa lämpöjä kovin pitkään mittailla. Pienen pientä tuhrua on kuitenkin ollut myös lugen kanssa, mutta epäilen että se on sivuvaikutus lugesta kun limakalvotkin on niin kuivat.

lämpökäyrä_lokakuu2014.jpg

lämpökäyrä_heinäkuu 2015.jpg
 
Pitkästä aikaa vapaapäivä ja ehtii vähän täälläkin lueskella ja facea seurailla!

Lähetään shoppailee ni yritän illemmalla tulla paremmin kommentoimaan tänne mut pakko pikaseen jakaa tän päivän masisfiilikset!

Meille ei vauvaa suoda sitten millään ja näköjään veistä vielä käännetään haavassa koska facebookista näin että
3(!!!!) kaveria on tänään saanut vauvan :"(

Meillä piakkoin vuosi ilman ehkäisyä takana eli ajattelin et mekin saatais syysvauva :"( mutta ei.

Meritähti ovista odotellessa
 
Tällänen testi, tiedän että ei ole plussa mutta jännästi tuli toi viiva. Apteekin omiin en oo koskaan saanu kun yhen viivan, en mitään viallisia tms. Palailen taas paremmalla aikaa lukemaan teidän viestejä :)
Ja pahoittelut huonosta kuvanlaadusta, luonnossa viivat on siis molemmat ihan selvästi punaiset, kontrolli tumman/viininpunainen ja toi toinen enemmän kirkkaan punainen.
 

Liitteet

  • IMG_20150906_201003665.jpg
    IMG_20150906_201003665.jpg
    982.3 KB · Katsottu: 170
Larissa joo, on hyvä että seuraavat. Tosin en itse asiassa ole ihan varma, pitikö meidän mennä tässäkin kuussa. Mutta yksityinen klinikka kun on, pääseehän sinne kun maksaa. Toisaalta se maksaa hunajaa, mutta eipähän tarvitse arvailla mitä tapahtuu. Ja voin ajatella että ei "tuhlata" ultran hintaa, vaan säästetään useampi satanen kun ei tarvinnut edetä klinikkainsseillä.
Toivon että sun mies kuitenkin vielä innostuis illalla.

Gatusa, mahtaa olla haastavaa ilman jääkaappia. Tai ainakin näin kun siihen on tottunut.

Viipsukka, kaipa toivoa on jos tätiä ei näy! :)

muurahainen pöh, ei mitään tätiä sinne.

Meritähti voimia, johan sulla kaverit lisääntyy. Toivottavasti ovis tulee pian.

On. Varasin sen follikkeliultran, kp9 eli 15. päivä. Luottavainen olo letrojen suhteen, kun toimivat niin hyvin viime kierrossa.
 
Mami eikö siis näy väriä livenä? Koska mun silmään näyttää vaaleanpunaiselta! Ja on kyllä tosi selkeä toi haamu jos sitä siksi voi sanoa. Eiköhän tuolla viivalla ole hyvät edellytykset vahvistua. :grin :wav
 
Beisla, Kyllä tossa viivassa on väriä, se on kirkkaanpunanen luonnossa, mutta toi on väärässä kohdassa. Eka oli testiajalla vaan harmaa viiva ja se oli kauempana keskikohtaa ja myöhemmin ilmesty sitten toi viiva ja katos se aiempi :confused: No toivottavasti tulis normi plussakin tällä viikolla :)
 
Muokattu viimeksi:
onha se haastavaa beisla, pitää osata kokata yhelle päivälle ruoka, ostokset rajottun jne. mut kyl sitä selviää kuitenki aina.

ja tyttö täällä päätti että hän varaa aitiopaikan lounaalle, hän on ruokapöydällä kontallaan :) ei voi sanoa että ei huomaa että tyttö aikoo osallistua lounaalle kunhan se tarjoillaan. :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top