Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut yhteisesti kaikille negoista ja kp1:stä,jotka ne on kohdannut.

Olen ollut nyt taustalla pidemmän aikaa,mutta tykkäilemässä ja lukemassa käyn. Mukava oli huomata,että tänne oli tullut raskaaksi ryhmästä "vanhoja tuttuja". Sitä välillä miettii,että mitä toisille kuuluu jos ei ole törmännyt täällä. Kaikille toivon sitä pysyvää plussa:)

Pepellä ihanan pyöreä vatsa ja miten pitkällä oot jo :)

Viipsukan testistä kuvaa odottelen,että pääsis tihrustaa:cool01

Syysflunssa tavoitti minut ja viikonloppu on mennyt peiton alla kuumeessa niiskuttaen. Viime viikolla käytiin sydänäänet kuuntelemassa ja junan puksutus kuului . Pakko siis alkaa uskoa,että kyydissä on joku. Mutta menetyksen pelko on ollut valtava josta olen neuvolassa puhunut. Nyt rv 10+6
 
Soma ihana kuulla että sydänäänet kuuluneet ja kaikki hyvin. :)

Diku onko sulla ollu millaisia haittavaikutuksia tai oireita niistä lugeista? Mulla nyt vasta ekaa kiertoa käytössä.

Kreisikät niiimpäää, mäkin odotan mamin testikuvaa jo täällä! :D
 
Soma: pitkä pari viikkoa odottaa ultraan pääsyä..Menetyksen pelko on varmasti valtaisa,toivottavasti ultran jälkeen helpottaa. :Heartpink
Yksi km on ollut tammikuun jälkeen.
 
Sabetti: Mikä annos sulla on?
Ilmavaivoja,ummetusta,limakalvot kuivuu,turvottaa,väsyttää ja rinnat turvoksissa.
Entä sulla?
 
Mulla on 200mg kerran päivässä kahden viikon ajan. Nyt viis päivää ollu vasta käytössä mutta hullu turvotus mahassa ja tissit kipeet.
 
Mami, täällä sun testikuvaa ootellaan! :)

Kaikille muille tsempit noin yleisesti oli tilanne mikä hyvänsä! Kaiken luin, mutta mitään ei oikein jäänyt mieleen :sad001
 
Pikainen omanapailu, ja äklöjuttuja, aamulla vessassa pyyhkiessä tuli taas eggwhiteä... En muista että aiemmin olisi tullut tässä vaiheessa kiertoa sellaista. Menkkajomoja ollut kyllä ilmassa. Jännästi sitä vaan ihan loppukierrossa alkaa toivomaan ihmettä...

Muurahainen kp 33/35, dpo 10?, yk 20
 
Sabetti, joo kannattaa kysyä lugen jatkokäytöstä, koska meillä on ollut omissa projekteissa mennyt ar-ultraan asti tukilääkitys. Sen pidemmälle en tiedä, kun on muusta syystä mennyt kesken.
 
murkku, voisiko olla hyvä merkki, esim. kiinnittymistä..? Milloin testaat? :)

sabetti, mulle ainakin sanovat että jos luge-kierrossa plussaan niin niitä pitäisi jatkaa plussan jälkeenkin. Miten iso resepti sulla on niitä? Mulle tuli niistä kaikennäköisiä oireita, joita voisi raskausoireiksikin kuvitella: tissit törkeän kipeät ja turvonneet (kipeät aina muutenkin loppukierrossa), kuivat limakalvot ja ehkä tuhrua sen takia, närästys, nippailut, etovaa oloa yms.

Viipsukka, sun huomista testiä ootellaan myös!

NAPAA: Ei näy ovista ei (kai?) Kovat jomotukset on kyllä muniksissa ja eggwhitea on tullu jo viikon! Miestä en enää perjantain jälkeen saanut kellistettyä eli olisi sen neiti O:n parempi alkaa jo saapua. Avauduin miehelle siitä, että jos mulla tekee mieli, niin hän on usein "liian väsynyt" tms. Oispa miehellä useammin loma, silloin tuntuu petipuuhia jaksavan ihan eri tavalla.. Vituttaa suoraan sanoen. Aion tänään jatkaa avautumista, että turha odottaa enää mun puolelta mitään aloitteita, kun sitä tuntee itsensä niin paskaksi kun tulee tarpeeksi monta kertaa torjutuksi. :sad001

Muoks. Toisaalta tulee sellainen olo, että se on ehkä mun lähestyvä ovis joka tässä kiukuttelee :grin Käytännössä meillä on kuitenkin seksiä 1-3 kertaa viikossa (paitsi lugen ja menkkojen aikaan), mikä on hyvä määrä jo ja paljon huonomminkin voisi olla :) Hävettää, että täällä marisen turhasta kun ihmisillä on oikeitakin ongelmia :oops:

Larissa kp?, yk 15
 
Muokattu viimeksi:
Diku jos saan kysyä kerkesitkö miten pitkälle viimeisimmässä keskenmenneessä? :( Onko lääkärit alkaneet tutkia syitä miksi menee kesken?
Olen joskus miettinyt,että miksi joitakin ihmisiä koetellaan niin kovasti ja sellaisissa asioissa mitä ihminen toivoo eniten. Pistää välillä vihaksi luontoäitiä kohtaan...
 
Sabetti: Komppaan muita,kannattaa kysyä ajoissa. Meillä olis jatkettu sinne 13 viikolle asti.
Soma: Päästiin sinne 10+ viikoille.Nyt on lisätty Primaspan lääkitykseen.
 
Dikulle lähetän täältä isot halaukset! Muistelen mitä kerroit silloin sun taustoista ja on suorastaan ihme, että olet silti raskautunut. Mutta ihan perseestä, että et ole pysyvää plussaa saanut :sad001 Niin epäreilua :sad001 Mikä vaihe kierrosta sulla on nyt siellä menossa? Entä onko teillä nyt mitä lääkityksiä käytössä (primaspanin lisäksi)? Mie niin jaksan uskoa ja toivoa, että tekin vielä onnistutte!!!
 
Lucky mulla tulee aina menkkojen aikaan hyytymiä, sen ajankohta oli vaan outo kun tuhrun aikaan jo tuli. Luulen että se johtuu vaan limakalvon paksuudesta, ja se mulla on ollut aina hyvä.
Hyvä että sun kroppa heräilee ja toivon että teidän pupuilut osui kohdalleen.

Gatusa, hohhoijaa sun miestä, hänellekö ne muut äidit muka valittaisi väsymystään? Ei tuollaisesta usein puhuta kodin ulkopuolella.

Soma, voi ihanaa kun kuulitte sydänäänet! Vielä roppakaupalla tarrasukkia pienelle että saatte nyytin nyt syliin asti.

muurahainen kuulostaa lupaavalta, jos on ihan poikkeavaa kerran. :)

Larissa, ei tosiaan ole kivaa tulla aina torjutuksi, vaikka syy ei olisikaan itsessä. Tärpin kannalta tuo 3 krt viikossa kuulostaa tosi hyvältä. Tietty harmittaa jos oviksen aikaan tulee pidempi tauko, mut jospa sun mies vielä innostuisi. Enkä nyt puhu vaan vauvan takia että tauko on ikävä, vaan ainakin mulla just oviksen aikaan on halut kohdillaan niin silloin toivoisi että tapahtuukin jo parisuhteen kannalta. :)

Viipsukka voi ei, ei tätiä sinnekin. :sad001

Diku voimia, kumpa uusi lääke toisi avun teille.

On. Täällä alkoi kp1 ja kivut on sen mukaiset. Itkut tuli itkettyä jo perjantaina, niin nyt on vaan hieman surua. Huomenna taas alkaa lääkkeiden popsiminen ja ilmeisesti tässäkin kuussa on seurantaultra.
Beisla kp1 yk9
 
Diku hyvä,että olette saaneet lääkityksen tueksi,jos se auttaisi. Ja sen avulla se pysyvä plussa nyt sitten tulisi:)
 
Takaisin
Top