Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut viipsukka negasta :( mikä dpo sulla on nyt? Eli onko mahdollista ettei vielä näkyis testissä?
 
Hileinen, ihanaa että mies on noin mukana <3 toivotaan, että ylläriovisplussa toisi plussan myös parin viikon päähän. :)

Viipsukka, höh :( tyhmä testi! Mikä kp/dpo sulla on?

Täällä enteilee menkkojen alkamista, kohtua poltellut vähän väliä, joten hyvältä näyttäis ettei ihan mahdottomaksi kierto venyisikään. :)
 
hileinen tsemppiä ja inshaAllah ivf jono ei ol pitkä. meil oli sama juttu ukon kohal eli mussaha ei vikaa mut sit ne ukon tulokset oli jotai iha hirveetä ja oltii jo et jaahas vai että icsi jonoon pitäs mennä ja millä rahal. minä olin et nyt kuule foolihappoa se 5mg ja katotaa miten käy. Allah soi meille pienokaisen sit kuitenki alhamdulillah.
 
Nennaa juu tää on kyllä paikka mihin on niin helpottavaa tulla puhumaan kun on ihmisiä jotka ymmärtää <3 tulee niin paha mieli kun tulee niin itsekäs olo kun ei aidosti voi olla onnellinen parhaan ystävän puolesta :(

Viipsukka pahoittelut negasta ja tsemppihalaus <3
 
Hileinen, Ihana mies sulla! Tosi nopeasti teki isoja päätöksiä ja selvästi toivoo kovasti teille lasta <3 Jonot Tampereella on tosiaan aika pitkät, mutta voinette hyödyntää jo tehtyjä tutkimuksia ja siten päästä nopeammin itse asiaan. Toivottavasti asiat etenevät kohdallanne mahdollisimman pikaisesti ja saatte hoitojen avulla pian pienokaisen kainaloonne!

Onpas monella alkanut tai alkamassa uusi kierto :( Niin toivoisin jokaiselle teistä pikaista plussaa!

Katjushan ovistestirivistö sai minullakin hymyn huulille. Niin selvä plussa kuin voi olla. Toivotaan, että nyt ovat myös kaikki taivaan kappaleet kaukaisia galakseja myöten oikeassa asennossa ja teillekin vihdoin suotaisiin oma pienokainen hoivattavaksi!

Plussatuulia ja raskaushormonihuuruja kovasti kaikille puhallellen Aphrael, huomenna rv 20+0.
 
Gatusa, kiva saada sut tänne :) Jaksan uskoa, että sinne mariamille pikkuinen leikkikaveri tulee, kunhan taas aloitatte yrittämistä :wink Oot mun idoli (muiden pitkään yrittäneiden ja onnistuneiden ohella)! :happy:

nennaa, ootpa ollu tehokas! WAU! Mullekin tota virtaa jostain :grin Tuntuu, että syksyn harmaus vie musta kaikki mehut.. Mulla ei valitettavasti ole kokemusta kuppi+rakennekynnet yhdistelmästä :grin Ps. Kiitos kauniista sanoista! Ja en mie vielä tauolle jää :wink Katon tämän kierron vielä loppuun.

Ilpuri on myös ollut siellä reippaana! Mutta kylläpä ottaa päähän sun puolesta, että menkat alkoi! Ei tän näin pitänyt mennä :sad001 Onneksi sulla on se aika tulossa! Ei se auta kuin mennä eteen päin vaikka vituttaakin...

Voi lumihiutale :sad001 Monella meistä (varmaan kaikilla meistä) on kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta. Ei vaan mene mun ymmärrykseen, että miten voi maailmankaikkeus olla näin epätasa-arvoinen...

Maggie, teidän meininki kuulostaa ihan liian samalta kuin meidän, pre-seed sekoilut ja kaikki :grin:grin:grin En kestä! Sanoin, että kierto mennään samaa tahtia mutta että ihan samaan tyyliinkin :grin:grin Ps. oot sinäkin tarpeeksi täällä pyörinyt, kun sait toisen tähden :wink Ja tulisipa se ovis jo meille molemmille! Ois simpatkin valmiina rööreissä oottelemassa :laughing021

Mymmelisti, ihanaa koulun aloitusta maanantaille! Turha siitä on stressiä ottaa, että onko ovista ollut ollenkaan vai ei, kun eihän siihen kuitenkaan voi jälkikäteen itse vaikuttaa. Itse ainakin yritän ajatella näin :) Rennolla otteella eteen päin ja sopivasti peittoja heilutellen niin ei voi mennä kovin vikaan! Toivotaan, että se ovis olisi sulla siellä ollut kuitenkin :wink Ps. Mun mies ei oo varmasti ihan lähi kuukausina sitä simppanäytettä antamassa, mutta en jaksa ottaa ressiä siitäkään :grin

Beisla, kyllä on perseestä, jos se täti nyt sinnekin eksyy! Ja tiedän kyllä niin valiettavan hyvin miten lannistavaa se on, kun tuhru ilmestyy juuri kun toiveet on nousussa. :sad001 Varovaisia toiveita elättelen valemenkoista/kiinnittymisestä.. Aiotko testata vaikka menkat alkaisikin? Jos jotain näkyisi niin tietäisi ainakin, että onko pieni yrittänyt kiinnittyä..?

Viipsukalle pahoittelut negasta :shifty: :sad001 mutta koita myös jotain muuta testiä! Noi cb:n +testit on monille näyttäneet vain haamua jos sitäkään vaikka olisikin raskaana.

Katjusha!!! Oot niin voittaja! Noiden testien rivistöön voisi parin viikon päästä lisätä erilaisen plussa-testin! :wink

Hileinen, onpas siellä tilanteeseen nähden ihania uutisia! :happy: Eiköhän teille se oma plussa ja nyytti tule keinolla tai toisella!

Voi Murkku :Heartpink Mitään järkevää ja tsemppaavaa en osaa nyt oikein sanoa, mutta kaikkea hyvää ja etenkin sitä plussaa toivon sulle :Heartred

Kaakaolle myös halaukset ja tsempit kipuilun sekä kökön työrytmin kanssa :sad001 se siitä pehmeästä paluusta töihin loman jälkeen...


NAPAA: Ei ole ovista (kai) vielä ollut, mutta sainpa eilen miehen kellistettyä niin tulkoon ovis kun tulee :grin Limat loppui kyllä tänään ja eilen oli kunnon mielialan heittelyt, jotka voisi kertoa oviksesta. Mutta se tissikipu, joka mulle tulee AINA heti oviksen jälkeen loistaa poissaolollaan. Mutta mie en jaksa ressata, ei tässä ole kiire mihinkään :) Ehkä jatketaan makuuhuonehommia tässä viikonloppuna niin eipä mene mahikset ohi :grin

Larissa kp?, yk 15
 
Larissa, juu niin me ajateltiin hakia huomenna uus testi, mies nimittäin tuossa äsken kahto sitä ja sano, että ihan kuin tuossa ois toinen viiva pystyyn, todella haalea. Jos ei oo huomenna täti tullut kyllähän, niin maanantaina testi.
 
Meinasin sanoakin sulle Viipsukka, että mun silmiin sun testissä näkyi jotain haaleaa. Mutta mietin, että saanko taas vaan syyttää viivalasejani :grin Laita uutta kuvaa siitä testistä? Ja maanantaina viimiestään uutta testiä ja eri merkkiä! Suosittelen pregcheckiä tai apteekin omaa (valko-vaaleansininen paketti jossa kukkia).
 
Joo, mä otan kuvan, ja sitten puran sen ja otan taas kuvan. Jahka saadaan villit vekarat nukkumaan, yks on the Nuhanenä. Eilen valitteli illalla korvaa, kun tulin kotiin naisten illasta. :(
 
Pahoittelut viipsukka negasta :/ toivotaan että testi kusettaa!

Tervetuloa gatusa tänne höpöttelemään! Melkoinen sähkökatkos teillä ollut! :O

Lumihiutale kyllä elämä on epäreilua :( en tidä mitä tekisin jos paras kaveri (joilla ei ole miestäkään vielä) kertoisi raskautuneen, vaikka ei ole yrittänyt ollenkaan ja eikä lapsia vielä halua! En ehkä kyllä selviäisi siitä kovin helpolla... Tsemppiä :/

Hileinen kiva kuulla että miehesi on todenteolla mukana! Tsemppiä hoitoihin! :) hui itsekkin tampereelta, toivottavasti jonot ei iiiihan kamalan pitkät ole! Ehkäpä vielä plussaat jonottaessasi ;)

Hui kun aphrael olet pitkällä! Koskas on rakenne? Vai onko jo ollut :)

Larissa hyvä että tallettelut on kunnossa ;)

On. edelleen jotain oviskipujen tapaista vattassa muilii :D Kamalaa miten tää vauvakuume heijastuu kaikkialle mitä sitten ikinä tekeekään. Olin ostoksilla niin mietin että viitsinkö ostaa uusia kalliita farkkuja, jos raskaudun eikä ne enään mahdukkaan päälle ja sitten paitoja ostaessa mietin kuinka kivan näköinen se olisi masunkin kanssa ja mahtuisi päälle! Huoh sanon minä! :D

Kp 26 dpo 2
 
Minni, mie olen tolla asenteella ostanut kaikki yläsosat viimeiset 2 vuotta :grin Ai miksi mulla on kaappi täynnä telttoja? :grin Ps. Siellä varmaan keltarauhanen tykyttelee progesteronia sulle :wink
 
lauantai-iltoja!

Gatusa, aikamoinen "ura" oli tielläkin ennen pienen saapumista, mutta onneksi saitte nyytin kainaloon! Nyt vain onnea toiselle kierrokselle!

muurahainen, harmi et siellä on vähän matalapaineista, mutta on kyllä ymmärrettävää kun kaikenlaista ootte saanut kokea mitä tässä olen lukenut sinun kirjoituksia! Tsemppiä kaikkiin kuvioihin! :smiley-angelic003 Mä tilasin mun töihin sellasen ihonhoitolaitteen millä voi tehdä kaikenlaisten iho-ongelmien ja anti-agetyyppisten asiakkaitten hoitoja mm. ultraääntä ja sähköstimulaatio hoitoja ja lisäksi sillä tehdän kavitaatiota, eli selluliitin hajoittamista. Mä tosi kauan harkitsin sitä kun "entä jos tuun raskaaksi!!!" kun on kallis laite mut sit kyllästyin oottamaan ja kun satui tämä kyseinen aparaatti olemaan -20 % alennuksella niin ostin sen sit uhallanikin.:)

Beisla, kiitti tsempeistä ja sulle samat! Tosi suuren pahoittelut menkoista, kyllä se vaan niin raskasta on kuten itsekkin sanoint. Aina toivoa ja pettyä! :hug013 Toivottavasti ensi kierto toisi plussan!

Maggie, kauan sä oot geleetä napsinu? Mä uskon et monesti varsinkin luontaistuotteita saa ottaa useita kuukausia että niistä alkaa näkyy tuloksia jos on näkyäkseen. Tosin anostuskin merkkaa ja sit joillaain ne vain toimii tosi äkkiä. Tuskinpa niistä haittaa ainakaan on! Voi kun se ovis nyt pikapikaa ilmaantuisi!

Viipsukka, voihan nega, mutta testaa myöhemmin uudestaan! Toivottavasti plussaat!

lumihiutale, älä ole pahoillasi et oot kateellinen. Tosi asia tietnkin on se että se ei oo sulta pois et se sun kaveri on raskaana ja varmasti vähän ajan kuluttua sä osaat olla jo tosi onnellinen hänen puolestaan, mut just nyt sulla on täysi oikeus sun tunteisiin! Ja sun ajatukset on täysin ymmärrettäviä! :hug013 Ootko sä puhunut teidän tilanteesta hänelle? Jos et nin suosittelen jos vaan pystyt ja on sen verran läheinen että voit kertoa, koska se selittää hänelle tilannetta tosi paljon ja hän varmasti ymmärtää!

Katjusha Onnittelut hienosta ovisplussasta!! :smiley-bounce013



Tohon nimimerkki-kuvakeskusteluun, et mä aina katon kuvaa ja sit eka aina luulee et ón joku uus kun jos on uusi kuva. Ja sit jos on saman tyyppisiä niin menee aluksi sekasin, alussa esim sekoitin Kreisikätin ja Irvikissan mutta nyt jo muistan, Ja Kreisikätin nykyinen kuva on ihan sika hauska!!!!! :grin

hileinen, mielettömän hienoa miten sun mies on suhtautunut! Oon niin onnelinen sun puolesta! :Heartpink Hieno mies! Mäkin tuun sinne TAYSiin jos isoihin hoitoihin lähdetään, mut katotaan tilanne kerrallaan. Toivottavasti teidän tilanteet etenee sopiva tahtia. Mulle ainakin kun tuli iteto että mennään tutkimuksiin tuli ihan mielettömän iso vasta reaktio että en halua ja oli ihan hyvä et tässä nyt on menny 3 kuukautta ennen kun todella se meidän eka aika on. Joten teidänkin tapauksessa uskon että aika auttaa ajattelemaan ja hyväksymään asian. Vielä kerran, niin siistiä!! :rolleyes:



Kauheen pitkiä viestejä tulee kun jos ei ehdi päivällä kirjottaa :grin
Ok, eli kp1 kääntyy iltaan. Ne mun menkat alko niin oudosti, heräsin yöllä kahdelta kun mun mihen veli soitti sille kännissä ja mä olin iah et mitä ihmettä nyt tapahtuu, menin käymän vessassa ja olin et aijaa, menkat, iskin suojat housuun ja menin takas nukkumaan :grin Nyt on ihan pakko sanoa, mut mä oon ollu tänään niin fiiliksissä siitä mun laitteesta että en oo ihan hirveesti ehtinyt masistella mun menkkoja. -ja sit päätin että toisaalta hyvä, et alkoiovat koska nyt voin testata sitä sellulliitti homma mun vatsaan kun sitä ei saa tehdä vatsan alueelle jos on raskaana. Että tosi hyvään saumaan sattui se nyt tulee. Ja anteeksi kun jauhan siitä helkkarin laittesta koko ajan! :smiley-ashamed008:smiley-ashamed005
Oon tällä kertaa onnellinen että ei vetäny fiiliksia ihan pohjalle, niin ei mene nyt viikonloppu ihan piloille. Mutta tiedän kyllä senkin kun ei pääse sängystä ylös ja tekee mieli vaan huutaa kun masentaa niin paljon, joten toivottavasti en loukkaa nyt ketään.

Nyt meen jatkaa mun sukan neulomista mun isille joululahjaksi :)

Ilpuri kp 1/n.32, yk 20 (voi #%&*!)
 
Larissa ja Minni elämä on niin epäreilua.. Oon todennut sen jo aikoja sitten että tää Maailma ei koskaan ole reilua, vaikka kuinka toivoo se ei aina auta, paha ei aaa palkkaansa jne.. On kyllä nyt niin katkeroitunut olo tätä elämää kohtaan :(
 
Diku ja Gatusa mukava kuulla teistä! Toivotaan pikaista plussaa teille molemmille:)

Viipsukka mulla myös jotkut viivalasit päässä,koska näin haalean viivan. Uutta testiä parin päivän päästä :)
 
Ilpuri hyvä että löytyy jotain positiivistakin :)! Kerro sitten tuliko laitteella hyviä tuloksia ! Ja oon puhunut ystävälle juuri edellisenä päivänä tästä lapsettomuudesta että ei saada lasta kuin lääkkeillä.. Ihmettelin kun se ei kommentoinut oikein mitään ja oli vaivaantunut mutta seuraavana päivänä kertoi uutisesta.. Ei oo silläkään helppoa varmastikaan..
 
Onpas täällä paljon väkeä Taysin piiristä. Mähän en sinne lapsettomuusasioissa sit "ehtinyt" kun tuota nuorimmaista yritettiin niin kauan ilman tutkimuksia ja sen kummempia hoitoja. Lähetettä varten olin päättänyt varata ajan kun menkat alkaa vaan ne jäi sit tulematta ja kahden vuoden yritys päättyikin luomusti plussaan. Mutta Taysissa asioin kyllä lasten kanssa tiuhaan ja viitenä päivänä viikossa käy tie sinne töiden vuoksi ;)

Minni, Rakenneultra on keskiviikkona eli muutama päivä vielä jännitellään. Sit jos uutiset on hyviä uskaltanee osittain lopettaa jännittämisen. Tosin noi mulle ominaiset ennenaikaiset supistelut on jo alkanut eli niitten puolesta saa aina olla vähän varpaillaan.

Lumihiutale, No on kyllä varmaan ollut kaverillekin vaikea kertoa sinulle jos olit juuri kertonut omasta tilanteestasi. Mulla kävi itsellä tuon toisen lapsen kohdalla niin, että onnellisena hehkutin plussasta työkaverille ja hän pahoitti siitä mielensä kun itsellään oli vuosi yritystä takana ilman plussaa. Tuosta sit aiheutui molemmin puolin väärinymmärrystä kunnes toinen työkaveri huomasi tilanteen ja nosti kahvipöydässä esiin sen kuinka voi pidemmänkin yrityksen jälkeen tärpätä. Hän siis oli koko ajan tiennyt meidän yrityksestä mutta tuo mielensä pahoittanut luuli että oli heti tärpännyt.
 
Ilpurille piti jo joskus kauan sitten sanoa, että kuulostaa hienolta tuo uusi laite. Ja toiminee hyvänä plussamagneettinakin kun ei ollut edullinen investointi ;) Meillähän tuo pari vuotta kestänyt yritys päättyi plussaan kun mies irtisanoi itsensä vakipaikalta ja heittäytyi yrittäjäksi tyhjän päälle. Irtisanoutumisesta meni siis tasan kuukausi tärppiin :D
 
Aphrael tuleppa sitten kertomaan kuulumisia! Eli siis jos bongaan taysin käytävillä raskaana olevan työntekijän, voin päässäni miettiä oletko se sinä ;) hah jännää! Itse käyn siellä kerran kuussa asioimassa :D
 
Takaisin
Top