Ei tää voi olla näin vaikeeta!

kiitos kaikille tervetulotoivotuksista ootte ihania <3 :)

muurahainen kyl pitäs alkaa syömää ukon kans foolihappoa taasen.

mariska tyttö voi oikein hyvin, aktiivinen ja todella tomera ja nopea tyttö, yritäpä mennä vessaa ku likka hereillä ni likka on iha mual missä alunperin. siis ennen ku oppi patjalt lähtee ni laitoin sitteriin istumaa ja vyön kii ettei pääs pois ni vielä mitä, vyö kiinni edelleen ku tuun takas mut tyttö seiso sitterissä. syö jonki verran normi ruokaa ja lisäks rintaa syö viel ympäri vuorokauden ku maitoa riittää edelleen alhamdulillah ja janojuomana vettä. uus suosikkileikki on soittaminen. voimaa tytöllä on ku pienessä kylässä mashaAllah :)

maggie tytöl on isoveli jo lhamdulillah, hän on 9v.

kaakao muistan sut :) mitä kuuluu?

mitäpä kukalle kuuluu?

ja tytön terveiset lopuks... –h x -

:)
 
Beisla, en tiiä. Huomenna testaan. Paha olo mulla oli eilen koko päivän ja palelee koko ajan. Nyt en oo vielä noussut sängystä, kun mies oli mua yrittänyt herättää, niin mä olin vaan sanonut, että mene pois. :D

Huomenna testiä. Ja huomennahan sen tädin pitäs tulla.

Viipsukka 32/32
 
Ilpuri olen pahoillani ja halauksia <3

Beislalle myös iso tsemppihalaus <3

Murkku voimia myös sinulle asioiden kanssa painimiseen :( <3 ei ole helppoja juttuja todellakaan.. ja joo mies on ollut nyt aivan kuin eri ihminen! Halailee ja suukottelee yms! Pelkään vaan että se on vaan hetkellistä ja kohta ollaan samassa pisteessä :(

On tää mun raskaana oleva ystävä tais pahoittaa mielensä kun huomasi järkytykseni onnentoivotusten takaa.. Oli 2vk ollut ilman ehkäisyä ja pam.. Ja nyt mulla on huono omatunto kun olen kateellinen :(
 
Lumihiutale, älä suotta pode huonoa omaatuntoa. Sä olet kuitenkin onnitellut etkä esimerkiksi haukkunut häntä tai kääntänyt selkää mielenosoituksellisesti. Olet tehnyt parhaas, mitä tässä odottamista odottavan olotilassa voi tehdä. Ehkä tilanne rauhoittuu molemmin puolin aikanaan. <3
 
Tytöt, mikä onnenpäivä!!! Plussa ovistestissä, eka sitten kuukausiin:
ImageUploadedByVau Foorumi1441447340.524412.jpg

Tsempit kaikille vuodon kourissa ja parasta onnea piinapäiviin!
Baby dust to all
Arvaatte varmaan, mitä seuraavaksi tapahtuu..
Kp 12 tai 14/ 26-30 yk mones
 
Lumihiutale, elä pode huonoa omaatuntoa, meillä pidemmän aikaa yrittäneillä menee vain vähän kauemmin ennen kuin pystyy aidosti iloitsemaan toisen raskaudesta. Voit sanoa sen suoraa ystävällesikin, hän varmasti ymmärtää... Ja jos ei niin mikä ystävä se sitten olisi edes...
Mukavaa, että miehen kanssa menee paremmin. Nauti kaikesta huomiosta minkä nyt saat, niin miehesikin varmasti huomaa miten paljon mukavampaa yhteiselo on kun ottaa toisenkin huomioon. :)

Katjuska, onnea ovisplussasta! Ja arvaan kyllä :)
 
Katjusha, woooow mahtavaaaaa!!! Mie täällä hymyilen ku naantalin aurinko ku näin siun testit! :) tän on pakko tarkottaa jotain ;)

Lumihiutale, pahoittelut ja tsemppiä raskaan uutisen kanssa❤ ja todellakin turhaan podet huonoa omaatuntoa, mielestäni otit uutisen hienosti tilanteeseen nähden! Ystäväsi ei välttämättä heti ymmärrä miksi onnittelusi oli työn takana, koska hänellä ei ole kokemusta pitkästä yrittämisestä mutta kaikki me täällä ymmärretään suhtautumisesi❤
Toivottavasti miehesi muistaa jatkaa tuolla linjalla, ettei tarvitse heti muistuttaa uudelleen :)

Ilpuri, pahoittelut menkoista❤ onneksi siulla on pian jo se aika! :)

Beisla, eii mitään tuhrua, pois se sieltä :( sie oot raskaana!!!! ❤

Viipsukka, toivottavasti täti ei tule sinne!

Mymmelisti, hihii ihanaa kun pääsit sinne kouluun ja se alkaa jo noin pian :)

Murkku, toivon ett oot väärässä ja raskaudut vielä❤

Gatusa, teillä oli kyllä todella pitkä ja raskas tie tytön tekemisessä, toivottavasti tämä tulee helpommin :)

Kiitos neuvoista raksujen ja kupin suhteen. Miulla on tosiaan omat kynnet melko pitkät enkä ajatellut enempää ottaa pituutta niihin, ei näilläkään saa esim mein vedenkeittimen kantta auki enää :P harjottelulla oon oppinu kuppia käsittelemään ilman raapasuja näilläkin kynsillä.
Lähinnä mietinkin kun raksut on kuitenkin vähänku "paksummat" ku normikynnet, ett mitenhän se vaikuttaa... Miulla ei siis vuoteen ole ollut raksuja, joten joudun muutenkin hetken taas muistelemaan miten ne toimii :D

Maggie, siekö mietit ett miltä pepe nimimerkkinsä perusteella näyttää? Ois hauska kuulla miltä mie juttujeni perusteella voisin näyttää :P
 
Ainiin, larissa sanoit aiemmin ett kuullostaa hullulta mein suunnittelema 10vuoden tauosta (enkä siis loukkaantunut!) ideana siis on ett mennään tjottailulinjalla sekin aika, mutta eletään siis itseämme varten, eikä "ehkä mahdollisesti joskus tulevaa" vauvaa varten :)

Ja miustakin on ikävää jos pidät taukoa foorumista, oot niin ahkera kirjottelija, positiivinen tsemppari, aina auttava dr.Larissa, ett paljosta jäädään paitsi kun olet tauolla. Ymmärrän toki ett välillä se tauko on todella paikallaan, on tää niin raskasta :)
Eli kaikkea hyvää ja plussatuulia tauolle! :)
 
Nennaa, enpä oo sen tarkemmin kuitenkaan teitä kanssasisaria mielessäni arvioinu. :) Jonkinlainen kuva tulee kun ihmiset kertoo esim. hiuksistaan tai painostaan mut Pepen kohdalla oli yllätys ku nimi huijas niin väärään suuntaan. Sulla oli ennen ne kirsikat profiilikuvana eikö ollukin? Niistä sai semmosen aikuismaisemman kuvan. Nyt oot söpö ja nuorekas pöllöjesi kanssa! Viriili ja niiiiiin kohta raskaana. :) Sit aika monella on kukkia kuvana, ne tahtoo mennä sekasin mun päässä. Joutuu moneen kertaan tarkistamaan, kenen jutuista olikaan kyse. XD
 
Maggie, hahah en todellakaan ajatellut niiden "sydämenmuotosten" kirsikoiden olevan kovin aikuismaisia :P jotenkin en kuvittele ett miun profiilikuva antaa kovin hyvää kuvaa miusta muutenkaan, mutta on hauska kuulla millasia kuvitelmia muilla on sellasten pienten asioiden perusteella :)
Arvaapa vaan kuule kun viime talvena olin niin tottunu Larissan profiilikuvaan ja sit yks-kaks foorumille tuli uusi nimimerkki jolla oli samasta kukasta profiilikuva, ni olin alkuun aina aivan sekasin kumpi oli kyseessä :D mie siis muistan teit kaikki vaan kuvien perusteella, tuskin edes huomaisin jos joku muuttais nimimerkkiä jos kuva pysyy samana :P
 
Taustalta katjushalle terkut! Ihana uutinen! :)

Tykkäilen ja lueskelen viestejä miten milloinkin kerkeän - kokonaan en ole pois päässyt jäämään :D

Spermanäytteen tulokset veti vakavaksi mutta nyt on sotasuunnitelma senkin varalle. Miehen kanssa on keskusteltu ja nyt edetään kunnallisen kautta ivf-jonoon. Täällä Tampereella se voi olla pitkäkin, ja näin saan aikaa sisäistää asiaa ja tulevia hoitoja. Mies olisi valmis myös jopa lahjasoluhoitoihin, jos omat siittiönsä ei "tepsi". Tämä yllätti minut täysin. Katsotaan nyt tämäkin kortti siis ja väliaika yritetään ovistestien turvin. Vitamiinivarastot on täytetty ja sinkkiä lisätty repertuaariin. Mies syö omansa kiltisti. Nyt 22.9 on eka tk aika ja toivon sieltä lähetettä lapsettomuuspolille. Yllätyksenä sain myös ovisplussan jo kp 16, tänään siis dpo 1. Hyödyksi on käytetty.

Tsempit kaikille! :) Palailen taustalle flunssaa parantelemaan. Kiitokset myös kaikille viime kp 1 kauniista sanoista! Ootte mahtavia :)

Hileinen kp 18/30-40 yk13
 
Hileinen, mahtavaa kuinka valmis miehesi on yrittämään kaikkea ett saisitte oman nyytin! :) on varmasti iso asia lähteä hoitoihin, mutta suomessa on kunnallisilla todella pitkät jonot, joten aikaa on tosiaan miettiä, pohtia ja valmistautua tulevaan :)
Toivottavasti ette joudu lahjasoluja käyttämään, vaan saisitte helpommalla oman pienen❤
Tsemppiä raskaaseen tilanteeseen, toivon kyllä ett teillä tärppäisi ennen hoitoja, niinhän monilla on ilmeisesti käynytkin❤ :)

Lumihiutale, sitä varten me ollaan täällä, autetaan ja tsempataan tarpeen tullen. Meistä jokainen tietää mitä on kun ei raskaudu kun istuu miehen vieressä ja kuinka paljon sattuu muiden raskausuutiset, vaikka pitäisi olla onnellinen. Ne ristiriitaset tunteet syö sisältä, jos ei osaa hyväksyä niitä.
Ainakin ite oon saanu täältä todella paljon apua samankaltaisessa tilanteessa ku sie, muut antoi ymmärryksellään oikean perspektiivin asialle ja annoin itelleni anteeksi ristiriitaset tunteet. Ne on ok, mie oon ok.

Tää porukka täällä on aivan korvaamaton❤ ikinä en tahtois teistä luopua, ja jos joillekin plussia toivon, niin tälle mahtavalle naisporukalle täällä, koska jokainen sen plussansa on ansainnut!❤
 
Hileinen kiva kuulla susta. Sun mies on kyllä ainutlaatuinen. Meillä ei onnistuisi tuo ihan äkkiä, vaikka oli mieheni idea käyttää lahjamunasoluja. Jonot on ikäviä, mutta sitten kun alkaa tapahtua - voi tuloksia tulla nopeasti :) pidän peukkuja! (Ja niin varmasti muutkin täällä)
Mulla alkoi nyt "ananasviikko" eli syön päivittäin tuoretta ananasta, ja ai niin, piti ne varpaat pitää lämpimänä :)
 
Takaisin
Top