Ei tää voi olla näin vaikeeta!

diku ukko kuumeili jo ku tyttö synty ni seuraavaa.

osa tietääki että neulon myyntiin vauvojen ja aikuisten vaatteita. valmiina lähetykseen on makuupussi 1-3kk ja 6-9kk, takki 1-3kk, housut 0-2kk, tossuja eri kokoja, hattu 0-2kk, sukat ja lapaset 0-3kk. laitoin tuonne raskaaksi 2014 plussanneden ketjuu kuvia tänään.
 
Diku, pikaista plussaa sinne❤

Gatusa, toivottavasti kierto käynnistyy pian niin pääsette kunnolla yrittämään :)

Tänään on ollut oikein vauhdikas päivä, siivoamista on riittänyt; imuroin ja pesin lattiat, höyrypesin sohvan, sängyn kaikki patjat, petarin ja tyynyt, olohuone pikkusen vaihtoi järjestystä+matto vaihtui ja makuuhuonekin vaihtui vielä äsken sitten kaverin avustuksella.
Nyt vasta ehdin kupin keittoon :D
Kyllä nyt on kiva :)

Ps. Te joilla on käytössä kuppi ja rakennekynnet, niin onko onnistunut ihan hyvin? Sovin meinaan pariviikkoa sitten kaverini kanssa ett menkkojen loppuksi hän tekee miulle kynnet (eli ylihuomenna) mut menkat kun myöhästyivätkin oletetusta, niin nyt joudun kesken pahimman vuodon alkaa opettelee kupittelua kynsien kanssa. Vai kannattaisiko siirtää kynsien teko ensviikon lopulle? :o
On miulla omatkin kynnet melko pitkät ja niillä on onnistunu ihan hyvin, vaiks alkuun kyllä nipistelin itteäni :D
Kiitos jos joku osaa/pystyy/viitsii vastata :)
 
Ehtoota arvon leidit! :shy:

Larissa, toivottavasti sun vapaapäivä oli arvoisensa isännän kellistyksineen :rolleyes:

Nennaa, mä nin viimeiseen asti toivoin! Suuret pahoittelut kp1 :sad001:sad010Hurjat tulevaisuuden suunnitelmat mut toisaalta hyvä laittaa tollasia aika rajoja, koska sit jos ei onnaa nin voi keskittyä "normaaliin elämään" ja kenties kokea ihania yllätyksiä! Ja ootpas ollut tehokas! Wau! :)

Beisla, voihan veri viiru! Kyllä pitää olla sitä itteään tämä ny :smiley-angry016, toivottavasti vielä kääntyisi hyväksi!

Katjusha, tuollaiset uutiset on niin tylsiä :sad001 Hyvä että et joutunut kyseistä tyyppiä kohtaamaan, nuo aina vetää niin maahan! Tsemppiä :rolleyes: Toivon tuulahtuksia myös tallettelujen matkaan!

Diku, me ei ollaakaan taidettu saman aikaan missään jutella mutta katoin että hurja yrityshistoria teillä! Myös minä lahjoitan sulle toiveikkaita ajatuksia pikaisestä plussasta ja jaksamista yritykseen! :)


Mulla humisee päässä! Laite tuli tänään, jee! Se on niin hieno! Teoriaa tuli niinkun ihan sikana ja mieleen jäis sanoja sieltä täältä, mut nyt pitää lukee kauheesti ja sit pyytää se äijä uudestaan niin hyvä tästä tulee. Kuulkaa kyllä alkaa selluliitit ja lässähtäneet kasvonpiireet saada kyytiä :cool:
Mulla tänään jotenkin tuntu vähän sitä mun selkä kipua kun seisoin kauan niin sit vähän sekoilin että tuntuiko se menkka jomolta vai siltä normi selkäkivulta. Koko päivän oon tarkkaillu et näkyiskö punasta mut ei ole näkynyt. Koska meen suihkuun ja teen kunnon tutukimuksen niin katotaan, Mutta huomenna testaan kuitenkin. Voihan olla että ne menkat nyt yöllä alkaa mutta se on sit sen asian murhe. Kyllä väsyttää ja pää tuntuu painavalta.. ei ihme 12h työpäivän jälkeen!

perjantai-iltoja!
 
Muokattu viimeksi:
Diku, ei ole tilanne muuttunut miksikään :( 03/15 alkaen ollut clomit + pregnyl käytössä ilman tulosta ja nyt lokakuussa alkaa gonal f pistokset + pregnyl. En odota niistäkään tulosta mutta sitten siirrytään klinikalle.
 
Nennalle pahoittelut kp1 <3

En nyt pysty oikein lukemaan ajatuksella ja kommentoimaan. Paras ystävä kertoi tehneensä raskaustestin ja on nyt raskaana ja oli puhdas vahinko... Tuntuu niin epäreilulta :( kun hän kertoi niin en tiennyt mitä olisin sanonut, kun juuri kerroin että me ei saada lasta ilman lääkkeitä.. Tottakai olen onnellinen hänen puolestaan, mutta itkettää ja harmittaa että miksei me..
 
Voi Lumihiutale, voimia! <3

Ilpuri, pikkuhiljaa susta tulee sen laitteen mestari. Ja ehkä jopa pian ootkin jo kouluttamassa seuraajaa kun on jäätävä lomalle, vink vink! :)

Nennaa, mä en itse oikein pitkillä kynsillä saa kuppia hyvin käsiteltyä ku aina vahingossa raapasen itteeni ja se ei oo kivaa. Mut jos pystyt nytkin jo pitkillä ni uskoisin onnistuvan niillä rakennekynsilläkin. Riippuu ihan kuin pitkät laitat. Oisko mahdollista jättää vähän lyhemmäksi pari kynttä, joita eniten siinä laittamisessa tarvit?

Tervetuloa jutustelemaan Gatusa ja Diku. Ootte jo ilmeisesti ihan konkareita. Mä en oo teidän kanssa samaan aikaan jutskaillukaan. Olis kiva kuulla pikku tarina yrityksestänne? :) Ja harmi, että tänne puolelle jouduitte, koska ei kai tätä pääsemisekskään voi kutsua. Pikaista plussaa!

Plussatuulia muillekin! Ja hus pois tuhrut ja tädit! Kyllä tähän aaltoon joku sentään hyppää. Oon varma.

ON. Mies vihdoin kellistetty! :) :) :) Oli sitä odotettukin. Ja preseedillä höystetty. Jäi vähän tuubin korkki auki, nyt on petikin höystetty... Ahahhahaha! :)

Maggie, ovista odotellessa. Milloin mahtaa tullakaan.
 
Nennaa, mä en oo kuppilainen mutta kokemusta piiiitkistä rakennekynsistä . Se kynnen reuna on niin "pehmyt"että se ei raavi mutta pituus voi alkuun olla ongelma. Joten kantsii alkuun ottaa hiukan lyhemmät ja kun kynnet kasvaa pikkuhiljaa sä myös totut pituuteen :)
 
nennaa pahoittelut kp1. Ikävältä kuulostaa sun vuotokin. :(

Diku ja Gatusa, tervetuloa tänne puolelle. :)
Dikulle myös pahoittelut! :(

lumihiutale, tsemppiä<3

larissa, en enää muista mitä piti kirjottaa sulle. Toivottavasti mies suostuu antaa näytteen pidän kaikki sormet ristissä!!!

maggie, jeep ihanaa mies kellistetty ja ovis puhuri sinne!!

on. Mä en muuten oo varma oliko mulla ees missää vaiheessa ovista, kun eka oli pikkasen kirkkaita limoja kp11-13, mut sitte ne loppu, enkä ees saanu niitä egg white limoja niinku yleensä... :( aika tyhmää. yritän olla nyt vaa stressaamatta kaikkea ja alottaa koulun!!! :) jee maanantaina alkaa ja ootan niin innolla! :)
Tänään oli muutenkin niin kiva päivä ja oli ihanaa seuraakin ;) <3

-Mymmelisti kp20/30 yk 37
 
maggie lyhyesti mun tarina. 2011 alko yritys häiden jälkeen kroppa sekas, 11/2011 keskenmeno, taistelua kropan kans 04/2012 taas sama juttu, ja seuraavast kierrost plussa joka päätty keskeytyneesee keskenmenoon 06/2012 josta päädyin lähes hengenvieneesee kaavintaan syynä jälkikomplikaatiot eli 3kk häränkurkku verenvuoto, sit 11/2012 plussa ja 01/2013 keskenmeno, 09/2013 tuulimuna/keskenmeno ja sit 04/2014 plussa kun lääkäri sano ettei toivettakaan plussasta luomusti mut sit tuli plussa ja 17.12.2014 syntyi mariam. eli melkei 4v yritystä ja kyyneliä ja onnellinen lopputulos alhamdulillah. foolihappoa 5mg per päivä otettii ukon kans tärppikierrossa.

kiitos mymmelisti ja muut tervetulotoivotuksista :)
 
Hui Gatusa! Rankka tarina. Mutta onneksi nyt on ihana pikkuinen maailmassa ja ehkä sisaruskin jossain vaiheessa. :)
 
Tervetuloa tänne Diku ja Gatusa! Muistan teidät, vaikken itse pitkään ole aktiivisesti kirjoitellutkaan mutta taustalla olen lukenut. Ihana pikkuinen ja niin vauhdilla kehittyy teidän tyttö Gatusa! Ja pahoittelut Dikulle. Pikaista uutta plussaa molemmille!

Nennaa eeeeeiiii... Olin ihan varma sun plussasta! Varhainen km kun vuotokin erilaista? Toivon että plussaat mahdollisimman pian, mutta älkää luovuttako kokonaan vaikka aikaa kuluu... Meidän esikoinen sai alkunsa yk 21, ajatella jos olisi luovutettu yk 20 jälkeen! Myös hoitojen tulokset ovat sitä paremmat, mitä nuorempana ne päästään aloittamaan, joten ei kannata viivytellä turhan pitkään!

On. Kipuilut jatkuu, vaikka pitäisi olla se seesteinen vaihe kiertoa. Työt alkoi heti kahdella 10 tunnin työpäivällä ja ensviikolla ainoa vapaailta on lauantaina... Ai mikä loma?!!"

kaakao kp 14/25, dpo 3
 
Huomenta!
Menkat alkoi yöllä. ihan kauheen paska fiilis nyt et onneks iskenyt, varmaan kun on se naistenpolin aika pian mut kyllähän ois ollu siistiä. :(

Uuteen nousuun!
 
Diku pahoittelut ja suuret halit :Heartred
Ihana kyllä kuulla sun kuulumisia ! Juu täällä kyytiläinen ehkä matkassa. 4km nyt takana ja tämä alkoi niin ettei kuukautisia ollut välissä. Ja viikkoja en edes tiedä :D ens pe on arultra.

Ihana Gatusakin tuli :Heartred tervetuloa ja tsemppiä kuumeiluun. Miten pienin jaksaa ?

Ilpuri pahoittelut :( ja voimahalit !

Lumihiutaleelle halit myös !

Mymmelistille tsemppiä koulun alkuun :)

Hauskaa päivää ihanaiset !!
 
Nenna, pahoittelut tädin saapumisesta. :(

Ihana kiivimami, kiitos <3

Tissikeskusteluun osallistun minäkin. Mulla rinnat oli ainoastaan niissä kierroissa ovulaatiosta tädin tuloon asti kipeet, kun söin clomeja.

Foorumitaukoilusta, että olen tarkoituksella ollut nyt vähän taka-alalla. En enää usko että tulen raskaaksi ja pikku hiljaa alan olla sinut asian kanssa. Sen takia minun oli hyvä perustaa tämä ryhmä, kun olen aika varma, että ensi vuonnakin täällä puolella notkun... Mutta silti on ihanaa käydä lukemassa teidän ihanien kuulumisia ja täällä käyminen antaa välillä vähän toivoa. <3

Kiva tännehän on pyörähtänyt paljon tuttuja tuolta raskaaksi 2014 puolelta, ihana kuulla teitin kuulumisia. :)
Ja ne jotka listoille haluaa, niin laittakaa viestiä, että koska yritys alkanut ja monettako haaveillaan jne, niin lisäilen etusivulle. :)

Lumihiutale, tuo on sitten niin inhottavaa, se sattuu ja paljon!! Mites teillä muuten miehen kanssa menee? Onko jo pyydellyt anteeksi sammakoitaan?

Gatusa, syöttekö nyt foolihappoa?

Ilpuri, pahoitteluni menkoista, olis saanut kyllä jäädä tulematta. :( mistä laitteesta sä tuolla aiemmin kirjoittelit?

Mariska ja muut raskautuneet voisitko kirjoittaa samanlaitte miten me kirjoitellaan kp:t tai dpo:t tekstisi alle että miten pitkällä raskaus on. On niin ihana seurata niitä päiviä ja kun itse ei tähän pysty niin sais ottaa sen onnen hetken sun kautta? :) mitä mieltä muut on? Kun Mä en millään muista millä viikolla sä nyt jo meet. :) :)

On: tää kierto tosiaan on mennyt vähän silleen, ettei koko homma enää kiinnosta. Yritin Mä sitä ovista bongailla, tikut loppui kesken. Muutama päivä sitten kohtua vihloi ikävästi hetken aikaa, no eipä sekään kerro mitään. Kp:stä tai dpo:sta ei hajuakaan. Joten lähdempä nyt tarkistamaan sen, jotta voin kirjoittaa sen tuohon alas :)

Muurahainen kp 31/35, dpo 8, yk 20
 
Maggie johtuisiko se tosta XXL päätteestä ;)

Nenna pahoittelut tädistä :(

Diku kiva kuulla susta taas!
 
nennaa rankkoja suunnitelmia, mutta ymmärrän kyllä että joskus on vaan pakko ottaa taukoa yrityksestä. Sen verran kun tuntuu hyvältä.

kiivimami kiitos ihanasta plussapuhurista! :)

Katjusha, kyllähä nuo muiden uutiset vähän surettaa kun on noin pitkään yrittänyt.

kukka, hyvä että se punertava vuoto jäi yhteen päivään, jospa se sittenkin lupais hyvää.

sabetti, toivon niin että lugeista olis apua, varsinkin kun ei kuulosta mitenkään miellyttävältä niiden käyttö.

Larissa, hyvältä kuulostaa sun suunnitelma noilla perusteilla. Jos sun kroppa tosiaan sai boostin toimia paremmin, ehkä se tuhrukin jää vähemmälle. Ja mun unohti sanoa että muakin harmittaa jos lähdet, vaikka ymmärrän kyllä tauon tarpeen.

Diku ja gatusa, tervetuloa tänne. :greet025

Ilpuri, isot pahoittelut menkoista. :sad001 Piinailijat tippuu yks kerrallaan. :sad001
Mutta hyvä että sait sen laitteen ja on yhtä hieno kun luvattiin.

Viipsukka, vieläkö siellä on toivoa plussasta?

lumihiutale, ymmärrän tunteen. :sad001

Maggie, tosi hyvä että sait miehen viimein kellistettyä.

Mymmelisti, höh jos ovis jäi välistä. Toivottavasti kierto ei veny.

kaakao voimia, huh mitä työpäiviä sulla on, ja vielä kipujen kanssa.

muurahainen ihana kun jaksat vielä lukea meidän juttuja, vaikka todella rankalta kuulostaa teidän pitkä yritys.

On. Kiitos valtavasti tsempeistä. Ne sai mut hetkeksi jo paremmalle fiilikselle. Kunnes eilen iltapissalla huomasin että pöksyt on tuhrusta likaset. :sad001 Että se siitä tästä kierrosta. Sängyssä itkin pitkään ja hartaasti, ja nyt alkaa taas silmät vuotaa. Kaikki tää odotus, aina vaan turhan takia. Aamulla tuhru jatkui siis, ihan tuoretta verta pyyhittäessä. Vähän luulen että mun menkkojen alku ei mene tiistaille asti, ehkä maanantai on kp1. Saa nähdä. :sad001
 
Beisla, ei sitä tätiä sinnekin! Voihan se olla tuhrua vaan eikä kummemmaks muutu. Mut sulla on nyt kuitenkin lääkitys kohdallaan ja näyttää kypsyttävän sopivasti rakkuloita. Ei monellakaan ekasta lääkekierrosta tärppää. Mä uskon että sulla on todella hyvät mahdollisuudet plussata, jos ei vielä tässä kierrossa niin ehkä sitten seuraavassa. Lisäks vielä kun oot sanonu että uskot et yk2 olis ollu jotain yritystä ni sun kohtu varmasti ymmärtää mitä tehdä kun sopiva rykelmä soluja osuu kohdalle. :) Tsemppiä hurjasti! <3

Kaakao, ikävää että kivut jatkuu. Oisko mahdollista että sulla oliskin ovis nyt myöhemmin kuin olit eka ajatellut? Jaksamista työputkeen!

Ilpuri, suuret pahoittelut menkoista. Kyllä se aina vaan inhottavalta tuntuu. Kerta toisensa jälkeen. Uuteen kiertoon parempaa tärppionnea!

Muurahainen, voimia pitkällä taipaleella tarpomiseen. Ei varmasti ole helppoa. Mutta niin kuin täällä on todettu, ihmeitä tapahtuu. Luotan siihen, että teillekin jonain päivänä se yllätys näyttäytyy. :)

PepeXXL, oisko joo vähän ohjannu tulkintaa isompaan suuntaan. ;) Mutta silti, mietin oikeesti näitä ihmisten muodostamia ennakkokäsityksiä, mitä tehdään nimen tai ulkonäön perusteella. Pitäis vaan malttaa tutustua ihmisiin eikä heti tehä tulkintoja. Hyvää raskauden etenemistä sulle! :)

On, ovista odotellessa, jos se edes on sieltä tulossa. Ei siis oo koskaan todistettu että ovuloisin. Lisäks tää on ihan luomukierto, ei primoja odottamassa kiertoa säännöllistämään. Jännittää oikein onko kroppa yhtään ottanu mallia 28 pv:n kierrosta, jota yritin sille 3 kk opettaa... No ens kiertoon sit varmaan lääkettä ovista buustaamaan.

Mulla loppuu geleet viikon sisällä enkä usko et ostan enää uutta purkkia kun ei siitä apuja näyttäny tulevan. Vai luovutanko vähän liian nopeesti? Ei siitä haittavaikutuksiakaan tullu. No monivitskut ja foolihapot jatkaa ainakin. Tosin monivitskuissakin on foolia ni otan foolit vaa n. joka toinen päivä ettei tuu 400% yliannostusta joka päivä. Uskon et se vähempikin annostus mulla riittää.

Maggie, ovulaatio, huhuuuuu?! Tervetuloa! :) Täällä odotellaan saattojoukkojen kera.
 
Takaisin
Top