Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos plussapuhurista kiivimami! :)

Ilpuri, uskon sun plussaavan edelleen. Peli ei ole menetetty. :)

Beisla, ehkä pieni viiru ei merkkaa mitään. On niin optimaaliset olot siellä että älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Kun tissikipu poikkeaa muista kierroista, uskon sen edelleen olevan hyvä merkki.

Mulla on nykyään koko ajan vähän nännit arat. Luulen että johtuu geleestä. Aiemmin oli oviksen jälkeen arat mut nyt en huomaa eroa kierron eri vaiheissa. Ehkä geleet on aktivoinu mulla jotain hormonitoimintaa. Onkohan se hyvä vai huono juttu? Mutta selkeesti siis hormonit vaikuttaa suuresti tissituntemuksiin ja Beisla sulla uskon et se erityisesti kertoo et ovis oli voimakas.

Nennaa, ikävää! Pahoittelut kp1:stä. :( Ja en usko et tarvii huolestua klönteistä. Mulla ainakin on kaiken maailman koostumuksia, kun niitä väkisinkin kupin kanssa joutuu katselemaan. Aika pitkän tauon aiotte pitää, jos ei tärppää. Mut toisaalta oot niin nuori, aikaa on! Sulla on vielä virkeät solut ja voihan olla että kroppa alkaa tottua raskauden ajatukseen jotenkin mystisesti ja ennen ku huomaatkaan, ootki raskaana. :)

Larissa, ymmärrän ton et haluu ottaa etäisyyttä tähän foorumiin koska tää pakottaa ajattelemaan nonstoppina raskautumista vaik miten yrittäis olla off-asennossa. Viisas päätös siis, jos todella tuntuu siltä et tarvii mieli lepoa. Mutta en haluis että lähdet tauolle!! Sä oot niin aktiivinen kirjoittaja ja aina asiallinen ja ymmärtäväinen ja tiedät niin paljon että tänne jää iso aukko. Tsemppiä tähän kiertoon. Mahikset on kuitenkin vielä erittäin hyvät!

Maggie, ovista odotellessa.
 
Vaihdoin firmaa tuossa alkukesästä. Kuulin tänään, että paikkani saanut ex-kollega odottaa vauvaa syntyvän keväällä. Ilmeisesti ei ollut *pinnistelty*, vaan ennemminkin sattuma. Muistan hänen tokaisseen, että on ovulaatiohäiriöinen, eli ei ilman lääkitystä ovuloi. No, taisi ovuloida - koska nyt on raskaana, kolmatta lasta. On tyhjä pää, onneksi kuulin yhteiseltä tutulta. En tiedä, miten innokkaasti olisin jaksanut uutisen ottaa. Nähtiin sattumalta eilen, mutta ei maininnut siinä mitään. Ehkä ei halunnut kertoa, kun on itsekin niin alussa, ja tietää näistä mun perseelleen menneistä keisseistä tälle vuodelle. No, mä ehkä totun ajatukseen siihen mennessä, kun hän itse alkaa asiasta minulle kertomaan...

Enpä tiedä, onnistuttiinko tallettelemaan, sillä katsoin tuosta kalenterista, että ollaa sekstailtu sinä päivänä kun lämmöt nousi ja seuraavana päivänä. Ihmettelen suuresti, jos olen noin alkukierrosta ovuloinut (lämmöt nousi kp 8 tai 10). Hain apteekin ovistestejä, ja sain niistä liittyessäni "jäseneksi" hyvän alennuksen. Jotenkin hölmöä käyttää nyt niitä hienoimpia CB-testejä, jos tilanne on, että juna meni jo! Taitaa tulla taas Raskauskeijuun asiaa...
kp 11 tai 13 ehkä / 26-30
 
Katjusha, tsemppiä oviksen metsästykseen. Ehkä juna ei mennyt vielä. Ja uskon kyllä et on vaikea suhtautua mitenkään neutraalisti tutun vauvauutisiin, kun teidän yrityshistoria on noin räikeesti erilainen. Voimia kohtaamisiin!

Ja PepeXXL mut piti vielä sanoa, että on niin hupaisaa, miten ihminen tekee päätelmiä toista tuntematta. Yllätyin suuresti kun olitkin kuvien ja kuvauksesi perusteella niin PIENI. Luulin että oot extra large. Hih! Oon niin pöhkö!! :)
 
Nennaa, pahoittelut <3

Beisla, älä vielä menetä toivoa! Tsemppiä piinailuun!

Larissa, oon kans ite miettinyt jos pitäis taukoa foorumilta.. Mut on kyl vaikeeta, sen verran koukuttavaa :D joskus sitä uuteen kiertoon joutumisessa pitää taukoa mutta loppukiertoa kohden tulee kyl enemmän tääl oltua.. Mut joskushan se foorumi tauko on tuonutkin plussa-uutisia ;)

Täällä kp 23.. Vähän on kuivaa kautta menossa.. Eipä oo tullu ku sen yhden kerran sitä vaal.pun vuotoa.. Oon taas yövuoroissa niin päivät menee mukavasti nukkuessa.. Vielä ois 3 yövuoroa jäljellä.. Tosin ihan hyvä että päivät menee nopsaan ettei tuu hirveästi kehiteltyä itelle mitään "oireita".. Eilen töissä oli hirveä olo yöllä.. Mahaa turvotti ja helpotti vaan röyhtäily.. Johtu varmaan syönyt liikaa rahkaa tai nektariineja :D vaikka niitä tulee syötyä usein.. On meinaan sairaan hyvää yhdessä syötynä :P

Hyvää viikonloppua kaikille! Ja paljon plussatuulia! Tsemppiä kaikille! :)
 
Nennaa melko hyvä idea! Itse en mitenkään pystyisi 10v tjottailemaan kun tähän hommaan on ryhdytty, vaikka se varmasti tekisi hyvää ja uskon, että raskaudut kyllä ennen sitä tai sen aikana :) Itsekkin olen vasta 22v ja aikaa on tehdä lapsia, mutta sopivin aika olisi juuri nyt!
 
Nennaa kun sulla olo menkatkin myöhässä, niin voisko olla varhainen km?

Kiivi♥♥♥ joko kohta alkaa olla h-hetket käsillä?

Täällä pari iltaa lugeja nyt takana, ja kylläpä on vähän inhottava kun tuntuu kuin koko ajan ois märkänä paikat. Ja sotkee kyllä... no mitäpä sitä ei kestäisi. :)

Sabetti dpo 4
 
Voi nennaa :sad001 Oiskohan siellä yrittänyt papu kiinnittyä, kun on tuollaista vuotoa ja aika isoille dpo:lle ehdit..? Uusi kierto ja uusi mahis! Tämä on vaan mun mielipide, mutta mun korviin toi 10-vuoden tauko kuulostaa hullulta! Tai jos tjottailemaan siirrytte niin sitten kyllä ymmärrän.

Beisla, en osaa sanoa että toimiiko luget yhtä hyvin jos aloitan ne vasta kun tuhru alkaa. Ekassa luge-kierrossa tuli ruskeaa noin dpo 10 alkaen, mutta viime kierrossa mulla alkoi se ruskea pieni vuoto lugeista huolimatta jo dpo 5! Monesta paikasta luin kokemuksia, että alakautta otettuna progesteroni saattaa ärsyttää kohdunsuuta ja siitä tulee vuotoa, joten nyt menen yhden kierron näin. Pakkausselosteessakin se mainitaan sivuoireena. Mulla se tuhru/tiputtelu ei ikinä ala kertarysäyksellä vaan hissuksiin (valkovuoto muuttaa väriään muutaman päivän sisällä), joten ehdin reagoida ja aloittaa luget sitten. Muutenkin naisten polin ylilääkäri mua ohjeisti, että mieluummin aloitus reilusti oviksen jälkeen (dpo 3-5) eikä liian aikaisin esim. dpo 1-2. Ja kun mulla on lugeja enää vaan kahteen kiertoon niin haluan nyt katsoa, että tuleeko sitä tuhrua vai ei. Parempihan se olisi, jos ei tarttisi lugeja ollenkaan :)

Ps. Vaikka sun tissikipu johtuisikin "pelkästä" keltarauhashormonista niin se ei poissulje sitä, että se olisi raskauden aiheuttamaan :wink Kuten jo totesin sulle, niin hcg saa keltarauhasen pumppaamaan entistä enemmän hormonia, jotta menkat ei ala :wink:wink:wink Pss. EI MITÄÄN TUHRUA SINNE!

Kiivimami, kiitos plussapuhureista! Toivottavasti ne tarttuu edes jollekulle täällä :) Mitä sulle kuuluu? Kuinka raskaus on sujunut??? Alkaa olla jo jänntä paikat siellä :wink

Maggie ja Kukka oon joskus aiemminkin pitänyt täältä taukoa useamman kuukauden ja teki hyvää :) Ihanaa porukkaa täällä on ja kaikkia tahtoisi tsempata ja kommentoida eri tilanteita, mutta se vaikeuttaa omaa tjottailua. Ei vaan pysy mieli pois omasta yrittämisestä.

Sabetti, luget kyllä sotkee ja tekee olon vähän epämukavaksi :sad001 Ja niiden takia meillä on ollut luge-kierroissa loppukierto ihan hiljaista makkarin puolella, kun miestä ei houkuta lugemössö ja mua pelottaa, että tuhru pahenee/alkaa jos muutenkin herkkiä limakalvoja tökkii. :shifty: Sen takia haluan katsoa tämän kierron ilman lugeja, jos vaan mahdollista.

Ubikinonit ostettu aloitettu :grin Ja mies lupasi, että on petipuuhia illalla kunhan ehtii kotiin :grin:dance011
 
Diku, ihanaa kuulla susta :Heartpink Hyvä, että kesä on mennyt rennosti :) Millaiset tulevaisuuden suunnitelmat teillä on? Jatkatteko edelleen yritystä/tjottailua? Täällä on juu päästy tukimuksiin. Ultrattu on ja aukkari tehty, röörit on auki ja kaikki kunnossa. :wink Seuraava vaihe olisi miehen simppanäyte, mutta sitä saakin odottaa, kun ei tuo jäärä tässä vaiheessa veilä ainakaan siihen suostu. Minusta ei periaatteessa vikaa ole löydetty (loppukierrossa vaan tuhruttelee), joten kuulemma meillä on hyvät mahikset plussaan näinkin.
 
Sabetti: Me palattiin lähtöruutuun,eli odottamaan odotusta. :sad001
Larissa;Kesä oltiin välillisesti hankalan matkan päässä toisistamme,että olisin elänyt kalenteri kourassa ja mittari suussa :laughing001
Yritystä jatketaan yrityksen maku suussa molemmilla. :rolleyes:
Olet ilmeisesti saanut Luget,onko auttaneet?
 
Voi ihania vanhoja tuttuja täällä :Heartbigred
mitä Dikulle kuuluu ? :Heartpink
Kiivi mahdat olla jo loppusuoralla ? :Heartpink
Pepellä ihana massu :Heartpink

Nennaa pahoittelut tädistä :(

Beislan tuhrut saa luvan pysyä poissa ! :)

Tänne ei uutta. Raskas viikko takana, nyt saunan kautta nukkumaan. :) turvotus on hurjaa ja olot jatkuu...

Mukavaa viikonloppua ihanat !!
 
Diku, juu sain luget muutamaksi kierroksi kokeiluun. Ekassa kierrossa toimivat hyvin ja pitivät tuhrun poissa dpo 10 asti. Viime kierrossa tuhru alkoi jo dpo 5 lugeista huolimatta. Tiputtelu/tuhru on kyllä ollut paljon vähäisempää lugen kanssa ja epäilen, että kyseinen lääke ärsyttää mulla kohdunsuuta ja aiheuttaa tuota tuhrua (lukee lääkeselosteessakin sivuoireena). Mutta juu ihan ok, on toiminut (terot eivät auttaneet ollenkaan), mutta plussaa ei ole näkynyt. Viime kierron lopussa aloitettiin miehen kanssa kunnon vitamiinikuuri molemmille, josko niistä olisi apua :wink Tsemppiä ja jaksamista teillekin yritykseen! Ei tässä elämässä muutakaan voi kun jatkaa eteen päin :)
 
heis kaikki ihanat. tulin nyt tänne huhuilemaan et mitäpä kuuluu kaikille?

siis dikun tilanne on mikä? , kiivi kohta jakautuu, pepe samoin...

onnea plussanneille :)

plussatuulia kaikille minultakin :)
saako gatusa liittyä joukkoon? täällä tjottaillaan. ei menkkoja ku imetys vieläki päällä :) aika menee niin nopeesti mein tyttö on 8kk. ja hänenhän ei siis pitänyt olla mahdollista saada ees alkua lääkärin mukaan luomusti ja luomusti tuli plussa ja tällä hetkellä iltapäivä päikkyjä vetelee.
 
Sabetti: Ethän voinut tietää sitä mistään. :Heartpink
Gatusa: Kiva kuulla sinusta :smug: Kakkoselle annettu lupa tulla?
Mä täällä tutkin nenä kalenterissa kiinni,kun osaisikin ottaa ihan rennosti :oops:
 
Takaisin
Top