Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahasti olen jäljessä viestien lukemisessa mutta pakko kommentoida tähän väliin Kreisikätille suuret pahoittelut ja iso voimahali! <3 Ei siinä näin pitänyt käydä... :(
 
Ilpuri, mä oon miettinyt että taitaa mennä kahdella tavalla tää homma: joko onnaa 2-4 kuukaudessa tai sitten kestää, kestää ja kestää. Mutta kuten sanoit, toivotaan pysyviä plussia kaikille - nyt olis taas sen aika!!
Mimmu, megaovis voi olla kiva juttu (kateellinen täällä ku ei vaan itellä irtoo)
Beisla, hehee, sullon aika kivoja oireita.. Mutta joo, mietin sitä itsekin missä oltais jos asiat olis menny putkeen. Mulla olis kaksi lasta, joista vanhempi olis koulussa!
Tsempit kaikille piinapäiviin ja plussien metsästykseen.
O-testi näyttää nimensä mukaisesti O, eli en tiiä mitä tästä kehittyy. Mulla on kyllä paikat turvoksissa yms. että tavallaan olisin toiveikas .. vilkkua ei vaan näy. Aamulämmöt on kyllä olleet kaksi aamua 36,5-36,6 että mentiinkö onnemme ohi (aiemmin 36,2-36,3)

Illalla mie käherrän tukan ja menemme muotinäytökseen ja otamme kuoharit :)
Kp ehkä 11 tai 13 / 26-30 tai jotain
 
Maggie joo oon selvinnyt vielä arvilta :) mies intona odottaa pientä. Ja laitellaan yhdessä kotia yms, kaikki melkein meiltä jo löytyy. Sitteri ja hoitolaukku on varmaan ainoat mitä puuttuu. Nekin jo melkein valittuna :D Ja kaikki muutkin ihan odottaa, mutta miehen vanhemmat on vähän niinkuin ei heitä kiinnostais yhtään. Kai se siitä sitten kun pieni syntyy.

Mami91 mulla pituutta 166cm ja hoikka lähtötilanne niin meinas että voi senkin takia olla suuri mitta. Neuvolalääkäri ultras ja meinas että vettä olis ehkä runsaasti. Saas nähdä nyt :D en kyllä stressaa yhtään asiasta. Kuhan pieni liikkuu, kasvaa ja voi hyvin!

Kiitos kaikille masukehuista Pepe ja vilkas poitsu kiittää :) <3
 
Pepe, toivotaan että miehenkin vanhemmat innostuu aikanaan. Eiköhän!! :)

Tytsyy, jos terolut ei ollu tarpeeksi vahva, pyydä primolutia. Ei varmaan viikkoa kauempaa pitäis mennä vikasta tabletista et menkkojen pitäis alkaa. Itellä meni aina n. 4 päivää. Tsemppiä hoitojen suunnitteluun. Antaa toivoa kun saa ammattiapua. Täällä pian sama, lääkäriaika lähenee. Onko pcos sulla mahdollinen, oliko tutkittu? Voimia!

Beisla ja Katjusha, mietin kans monesti et ois vaikka jo mitä jos ois suunnitelmat menny toisin. Välillä se ajatus kutkuttaa ja välillä hämmentää. Usein kuitenkin masentaa. Siks yritän olla ajattelematta"mitä jos ois käyny niin ja niin". Tsemppiä teillekin!

Ilpuri, odotan kanssa niin kovasti sitä hetkeä kun kaks viivaa piirtyis tikkuun. Luultavasti olo olis kuin unessa, aivan epätodellinen. Voi kunpa se koittaisi kaikille tässä ketjussa mahdollisimman pian.

Plussapuhureita!!

Maggie, limat lisääntyy. Ehkä tänään tallettelut onnistuuuuu! Jihuuuuu. :) Ovista odotellaan.
 
Nennaa, ei mitään tuhrua nyt sinne!!! Ellei ole kiinnittymistä...? Äää miksi tämä on niin jännää!

Maggie, tsempit sinne keskusteluun miehen kanssa. Täällä on tallettelut jääneet myös vähälle, kun mies tuli kipeäksi. Ovis ei ole vielä ollut, joten katellaan jos tässä vielä ehtisi. Nyt toivotaan sekä sinne että tänne, että peitot heiluu vielä ja ovis saapuu :) Todellakin mennään tää kierto käsi kädessä :grin

Tytsyy, onpas sulla kierto venähtänyt! Rasittavaa! Terot on niin mietoa kamaa, että kaikilla ne ei auta kierron käynnistämisessä :sad001 Mutta onneksi teillä on se lääkäriaika pian :) Siellä varmaan keskustellaan teidän perustiedot läpi ja sulle tehdään ehkä sisätutkimus ja ultra. Ootko jo verikokeissa käynyt? Jos et, niin niihin saat lähetteen myös. Jos sun menkat ei ala niin saattavat määrätä jotain tujumpaa (esim. primolut) sun kierron katkaisuun. Noin pitkäksi venynyt kierto saattaa kertoa siitä että et ole ovuloinut, joten siihen saatat saada jatkossa avuksi clomit tai letrot. Tsemppiä! Hyvin kaikki menee ja pääsette eteen päin! :)

Minni, jee pääset piinailemaan! :cat: Ja hyvin on tallettelut osuneet kohdilleen!

kaakao, tsemppiä töihin loman jälkeen! Onhan se lomailu/vaapan viettäminen mukavaa, mutta piinapäivien aikana kiireiset työpäivät on just parhaita, kun ei ehdi liikaa miettimään. :wink Itse tulkitsen kaikki loppukierron nippailut keltarauhasen aiheuttamaksi.

mami, eiköhän se ovis ole ollut siellä :) ja parempi ehkä ettei tiedä tarkkaa dpo:ta :wink

Beisla, mulla toi tissikipu johtuu keltarauhashormonista. Eli sun kohdalla tulkitsisin, että se on hyvä juttu, jos oiretta ei ole ikinä ennen ollut ja nyt on :) Se voi siis johtua siitä, että lääkkeiden avulla ovuloit kunnolla ja keltarauhanen toimii! Toinen mahis on, että siellä on papu päässyt kiinnittymään --> hcg stimuloi keltarauhasta toimimaan entistäkin paremmin kiinnittymisen jälkeen :wink Jännää joka tapauksessa!!!

Ilpuri, ihanaa miten energinen ja aikaansaava olet ollut! :) Wau! Itse olen myös aiemmin miettinyt, että miltä tuntuisi olla osa sitä porukkaa, joka plussaa. Nyt en enää jaksa edes miettiä sitä ja haaveilla. Jotenkin en vaan osaa enää edes kuvitella sitä omalle kohdalle, kun aina on vaan saanut negaa tuijotella. Kuulostaa pessimistiseltä ja sitähän se on :oops: Helpompaa vaan jos ei haaveile enää vaan ottaa asiat vastaan sellaisina kuin ne tulee. Blaah :grin Mulla on joku pessimistinen kausi taas menossa, syytän siitä syksyistä keliä.

Katjusha, lämmöistä vois päätellä että ovis oli jo siellä, etenkin jos pysyy koholla. Ehdittekö yhtään talletella? Viettäkää ihanaa iltaa ja rentoutukaa! Kuulostaa upealta ja olet sen ansainnut!

Pepe, mulla pääsi täällä itku kun luin sun kirjoituksen miten olette valmistautuneet pienen tuloon ja miten sun mieskin häntä odottaa :Heartpink Ei meinaa näistä kyyneleistä tulla loppua :grin Onneksi mies ei ole kotona näkemässä, luulisi varmaan että olen seonnut, kun täällä tursaan :grin On vaan niin uskomattoman hienoa kuulla, että yksi meistä pidempään yrittäneistä on oikeasti päässyt tuohon pisteeseen!

NAPAA: Olen tässä miettinyt vähän jatkosuunnitelmia. Luultavasti teen niin, että jos tämän kierron jälkeen uusi kierto pyörähtää taas käyntiin niin otan tauon täältä foorumilta ja yritän TODELLA unohtaa koko yrityksen ja "taantua" tjottailemaan. Lugeja riittää enää tähän ja ensi kiertoon ja aattelin käyttää niitä vain jos tuhru näyttää alkavan. Kun resepti loppuu niin sitten ollaan taas omillamme, kun letrot olisi seuraava konsti ja niitä ei määrätä, jos mies ei anna näytettä. Noh katotaan miten käy. Jotenkin syksy ja epävarmuus töiden jatkumisesta vetää mielen vähän matalaksi (määräaikainen soppari loppuu joulukuussa ja vielä ei ole tietoa, että jatketaanko sitä huhtikuulle vai ei).

Tästä kierrosta; talleteltu on muutamat kerrat, mutta mies tuli nyt flunssaan ja ovista ei ole vielä ollut. Saa nähdä jääkö tallettelut nyt tähän ja meneekö mahikset ihan plörinäksi. :sad001

Larissa kp?, limoista päätellen ovis on kohta ovella, yk 15

Ihanaa perjantaita ja viikonloppua kaikille tästä mun masistelusta huolimatta! :flower Kaikkien teidän suhteen jaksan olla optimisti vaikka itseni suhteen en! :grin
 
Muokattu viimeksi:
onpas täällä ollut hiljainen aamu! Yleensä kun tuun ruokatunnilla vilkaisee on jo hirveesti viestejä :grin

Katjusha, sun suunnitelma kuulostaa parhaalta! :grin

Nennaa, mikä tilanne?????

Larissa, ymmärrän tuon "turha haaveilla"-fiiliksen, koska itse siinä useimmiten vietän aikani myös! Voi ei jos meet tauolle :sorry: Mut ymmärrän kyllä, mulla ainakin sillon tällöin kuukauden tauot on tehnyt tosi hyvää psyykkeelle vaikka täällä onkin superihanaa turista! :):Heartpink


mulla tossa aamulla tili minimaalisen pieni häiven vaalean punaista paperiin.. mut saatto olla vaan tummentunutta vv:täkin, mut tiiä näistä. Voihan olla että kuvittelen! Mutta jos se nyt oli sitä vaalean punaista nin menkat on alkamassa illalla tai huomenna aamulla, tai yöllä.. Mut sit äsken tuli taas se outo ja varma olo että ei ne ala. Kyllä pää taas teppostelee!
Se mun hoitolaite tulee tänään ja joudun yllättäen jäämään koulutkseen sit, menee varmaan kasiin töissä mut ei haittaa!
 
Ilpuri, voi kunpa olisi kiinnittymistä siellä eikä menkkojen alkusoittoa!!! Ja siistiä, että pääset sitä uutta hoitolaitetta testaamaan :grin :)

Mimmulle piti sanomani, että nappaan kyllä kaupasta mukaan ubikinonit :wink Josko ne auttaisi parantamaan munasolujen laatua niin ei letroja tarttis ajatellakaan tulevaisuudessa :wink Tai ei ne tähän kiertoon enää ehdi auttamaan, mutta jatkoa ajatellen :happy:

Taidan alkaa tästä imuroimaan ja sitten suuntaan salille, jotta saan ajatuksia vähän parempaan suuntaan taas :grin
 
Kaakao: kiitos kysymästä. Täällä taustalla :) HCG kontrolli ens maanantaina. Oireet ei oo muuttunu vähemmiks, tuntuu et pahoinvointiki olis nousussa. Lueskelin tosta rypäleraskaudesta ja aika hurjaa tavaraa. Istukkasyövät ja kaikki. Odottelen kiltisti sinne ens viikkoon ja niihin labroihin, pitää kysäistä neukkutädiltä kuhan soittaa ehkä tiistaina.

Luen teidän juttuja päivittäin, mutta jäätävä väsymys ja arkirumba on nyt vienyt voiton mun kisakunnosta. Meillä sairastaa nyt lentsua kaikki joten on aika zombi olo. Kommentointi jää toiseen kertaan.

Missäs ne testikuvat viipyy! Mä voisin testata näillä arvoilla varmaan leffaviivoja, muttei siitä olis mitään hyötyä :)
 
Kresikät, onko sulla kuitenkin jo vuoto loppunut? Mielenkiintoista nähdä, että mitä hcg-kontrolli näyttää maanantaina. Jotenkin kuvittelisi, että jos arvot on laskussa niin oireetkin vähenisi, mutta enpä minä näistä mitään ymmärrä. Onko siellä enää mitään toivoa, että se vuoto olisikin ollut jotain vaaratonta ja papu olisi yhä kyydissä...?
 
Ai niin oliko se Mimmu, keneltä sain idean siihen ubikinoniin? Kiitos siitä.
Olen nyt tyytyväinen tähän coctailiin, jossa ubikinoni ja vehniskapseli. Paikat on kosteana :)
Lisäksi päivän ilonaihe on normaali TSH 2,02. Tavoitteena on 1-2 kun on yritys päällä, mutta olen kiitollinen tästä, kun toukokuussa näytti 3,6. Nostettiin annostusta ja näyttää tepsivän. Jospa se painonnousu nyt pysähtyisi, oon ainakin koittanut harrastaa liikuntaa lähes joka päivä :)
 
Larissa: papu oli lääkärin sanojen mukaan rojuineen jo ovella tulossa tutkimusvaiheessa. vuoto on loppunu. En tiedä mikä on homman nimi, mut eiköhän sekin selviä. Neukku konsultoi tarvittaessa lääkäriä tms. Katellaan katellaan.
 
Larissa <3 ihana sinä! Pian on pyykkivuorossa sun tekemät pöksyt. Meinaan kaikki pestä ja silittää jo :D

mä toivon että teistä jokainen saa sen plussan pian. <3
 
Katjusha, Mimmuhan se oli, joka täällä ubikinonia eli Q10:ä kehui. Hyvä kuulla sultakin kokemuksia! Totahan suositellaan etenkin yli 30-vuotiaille lasta toivoville, mutta tuskin siitä on mullekaan haittaa vaikka olen "vain" 28,5 vuotta :grin Varsinkin, kun lekuri arveli mun loppukierron tuhrun johtuvan jollain tavalla munasolujen laadusta kuin keltarauhashormonin puutteesta ja samaa vaivaa olisi korjattu letroilla. Ehkä ostan ubikinonit jo tänään ja alan nappalemaan vaikka eihän ne tähän kiertoon enää auta. Mutta jos ensi kierto tulee niin onpahan ennakoitu :wink

Mimmulle siis vielä kiitokset, kun luot toivoa meille uusien vinkkien muodossa :)

KresiKät, ei se auta sitten kuin seurailla tilannetta... Perseestä kyllä :sad001

Kämppä on nyt imuroitu ja alkoi aurinkokin ulkona paistaa :) Salille siis nyt! Menkkamaista jomottelua tuntuu alavatsassa, oiskohan ovis tänään tai huomenna... Noh, sormet ja varpaat pystyyn että mies innostuisi petipuuhiin flunssasta huolimatta :wink Ei tuo onneksi kovin kipeältä vaikuta. Juuri meni päikkäreille, joten ei voi väsymystäkään illalla syyttää :wink Sillä taisi sitä paitsi eilen jäädä huono omatunto, kun jätti mut "puutteeseen" väsymyksen ja flunssan takia :grin
 
Tätihän se täällä. Side puhtaana mut vessassa kun käy niin oikein muljahtaa vatsassa ja sit se on menoa. Tulee kerralla meinaan sit niin paljon ettei kuppiinkaan sopis ja ihan järkyn kokosia klönttejä seassa.
Oonko aina ollu onnekas ett on ollu yleensä suht tasasta vuotoa ilman lähes peukun kokosia klönttejä vai pitääkö mennä lääkäriin? :o

Voi virveli mie nyt sanon!

Kommentoin myöhemmin muille, meen jatkamaan siivoamista. Mut eipähän tein tartte enää jännittää ku olin oikeassa :D
 
Ilpuri, samaa mäkin oon miettinyt, en vaan mitenkään osaa kuvitella miltä se tuntuu. Välillä tuntuu kun luen plussauutisia on kuin katsoisin jotain leffaa tai jotain. Että ei kuulu mun todellisuuteen kuitenkaan, vaikka yritänkin pohtia millaista se olisi.
Mutta voi kumpa sun fiilis pitäis paikkansa! Tuhru on kyllä ihan p:stä. :sad001

Katjusha, kumpa tulis jo ovis sinne, oot sä sitä pitkään saanut odottaa. Tosi hyvä että sun kilppariarvo on laskenut. :)

Maggie hyvältä kuulostaa, toivottavasti pääsette pupuilemaan. Ja niinhän se on, että turha vatvoa sitä mitä jos olis... mietin vaan ajankulun kannalta.

Larissa, ehkä tää tosiaan sit on niin että tissikipu johtuu vaan keltarauhasesta eikä siellä välttämättä mitään ole tarttunut kiinni. No, parempi saada jäitä hattuun.
Lugeista, tiedätkö toimiiko ne yhtä hyvin vaikka ne alottais vasta tiputtelut alettua, kuin niin että ottais lääkärin ohjeen mukaan? Totta kai teette mitä parhaaksi näette, eikä stressi tosiaan tee hyvää, mietin vaan että kaikki lääkkeet ei toimi kovin hyvin "puolittain" otettuna, jos teillä on vaan tän jälkeen yhteen kiertoon lugeja...

KresiKät, tarpeeksi ikävää olla itse kipeenä, mutta vielä rankempaa kun koko perhe sairastaa. Paranemisia kaikille.

On. Flunssa on melkein häipynyt, tissit edelleen arat. Oon tässä ja edellisessä kierrossa tutkinut valkkarin koostumusta pitkin kiertoa. Nyt päivällä kun kokeilin, tuli sormiin valkkarin seassa veriviiru. Näinköhän se tuhru sieltä kohta alkaa ja taas mennään kohti uutta kiertoa. :sad001 Nyt masentaa.
Beisla kp26/29 dpo12
 
nennaa, voi rähmä kun täti sinne iski. :sad001 Kuulostaa hurjalta sun menkat! Mitä jos siellä oli kiinnittymisyritys ja siksi on noin outoa? Olisko mitään mieltä tehdä kokeilumielessä r-testi, että mitä se näyttää? Nyt kun ei ole enää "menetettävää" kun negaahan sen pitäis näyttää. Olishan sekin tieto että jotain voi tapahtua, jos testissä ois väriä.
 
Beisla, enpä taida enempää vaivautua. Kaikki pari kertaa kun oon testannu, on tyylipuhtaita negoja ollut. Tuskinpa tää miun tilanne koskaan tästä muuttuu enää. Mut tän vuoden loppuun onkin hyvä tää leikki jättää, kun tulee 20 yrityskiertoa täyteen, se on hyvä luku 20-vuotiaalle :)
 
Nenna pahoittelut kp 1! :( en tiedä mutta noita hyytymiä on mulla tullut aina ja nimenomaan peukunpään kokosia ja vuodan juurikin niin että kakkosen kuppi on piripintaan... Tiedä sitten onko normaalia vai ei, mutta niin mulla on aina ollut. Mitä meinaat että vuoden loppuun asti yritätte vai? Mitäs sitten?
 
Minni, vuoden loppuun asti yritetään ja tutkitutetaan se mitä ehditään, sitten pidetään pieni tauko. Ts. Ilman ehkäsyä mennään n. 10 vuotta ja sitten aletaan taas yrittämään kunnolla..
Voi olla ett jos löytyy joku oikea lääkkeillä korjattava syy tähän lapsettomuuteen, kokeillaan se, mut sitten saa jäädä tältä erää.
Alkaa olemaan henkisesti jo aika loppu tähän, pakko vaan ottaa aikalisä.
 
Takaisin
Top