Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lariss: tarkoitin siis letroja en lugeja :) pöllö oon. Mulla taas ei oo mitään haisua että millon menkat alkaa... luultavasti myöhästyin oviksesta mikäli tu temuksiin oli uskominen... ja jos ovis onki entiseen aikaa ni ukko on töissä....

Maggie: mä oon useinkin avautunut ukolle yrittämis asioista kun se vaan oletti että lapsi sikiää pyhästä hengestä.. ei oleta enää ilmeisestikään...möin lasten vaatteita pois ni ukko sano että älä myy kun eihän sitä tiedä millon niitä taas tarvii...no minä suoraan sanoin että oon jo niitä 2vuotta säilyttänyt tuolla varastossa että myyn pois pyörimästä...Kun tosiaa ei tiedä tulisiko käyttöön 9 kk päästä vai ei koskaan. Oon sille kyllä ihan suoraan sanonu että oon täällä foorumilla ettei tartte sille avautua kun se ei siitä tykkää.

Kaakao:millon sulla on ovis...

Lumihiutale: no Ompa hyvä. Kuule kyllä se joskus on hyvä vähän puhua suoraan noille miehille.... ei naista oo tehty panttaamaan murheita sisällään ja minkä takia meillä ukot on. Niille pitää saada puhua asiasta ku asiasta
 
Ilpuri <3 ihanaa että siellä hehkutettu mun plussaa. Toivottavasti teille pian plussa suodaan <3

Nenna koska sä testaat??

Beislalle myös plussa onnea :)

Niinkuin jokaiselle teille!

Täällä tänään 29+1 ja tää aika menee siivillä. Vastahan mä istusin vessan lattialla hieromassa silmiä kun raskaustestiin piirtyi toinenkin viiva. Ja nyt jo noin pitkällä. Tsemppiä teille <3
 
Beisla: juu letroja tarkoitin :D eli olis hyvin voinut ovis olla kp 14.... no muutenki vähän haussa tää kierto kun en tiedä jääkö kp 36 vai miten. Nythän sit vois olla lyhyempi kierto mikäli oviski oli aikaisemmin
 
Pepee, ihanaa kun tulit moikkaamaan! :) hih toivoisin kovin vauvamasusta kuvaa? :)
Mie testailen ensviikon lopulla varmaankin, jos täti ei ilmaannu :)

Lumihiutale, ihanaa jos mies ymmärsi❤

Viipsukka, siellähän on hyvät oireet! Mikä päivä testaat? Toivon niiiin kovin ett tuplaviivat tulee! :)
 
Beisla, niin toivon et se sun "varma"olo olisi nyt tosi!! Hienoa oireilua! Niin jännää!!! :nailbiting:

Nennaa ja Viipsukka, myös teidän oireet kuulostaa loistavilta! :nailbiting:

Ihan hullua kuinka monella nyt on niin jännät paikat tässä lähiäpäivinä!! EN KESTÄ!!!! :grin toivottavasti saadaan monta monta plussaa!

Pepe, ei vitsit sä oot pitkällä! Sä oot mulle kyllä ainakin antanut niin paljon toivoa! :Heartred

lumihiutale, usein nuo miehet on silleen vähän kummallisia, mä lähinnä joka päivä muistutan, ellei ole itse muistanut, että ala ottaa lähelle, minä tarviin semmosta. Hyvin aina ottaa kyllä sit mut ei ilmeisesti itse aina ihan muista. Ne on niin outoja! Ihanaa että sait olla lähellä koko yön! :Heartblue

Kyllä mua itteenikin nyt alkaa ihan oikeesti jännittää tää munkin testaus lauantaina! Vähän tänä amuna menkkajomotti selkää mut meni aika nopsaan ohi. Henkistä varmuutta ei ole ainakaan raskauden suuntaan, mutta monesti aiemmin on ollut ja en oo plussannu että jospa tää nyt toimist toisin päin :grin

-Ilpuri kp31/n.32, yk19, dpo12
 
Pepe kyllä aika menee ihan hurjan nopeesti! Täällä me vaan silti pyöritään :( masukuvaa kiitos! ;)

Huikun on monta testaajaa piakkoin! Kyllä ainakin yks plussa pitää saada lisää tähän ketjuun! Tai kaksi tai kolme tai neljä! ;)

Meillä kyllä mies on melkein se joka enemmän osottaa hellyyttä kun itse :D välillä joutuu toppuuttelemaan että päästäs välillä irti ;) ihanaa se on kyllä!
 
Ilpuri joo kun meillä meni tilanne siihen että kun pyysin kainaloon niin aina oli joku homma muka kesken että ei nyt pysty.. Alko ihan pikkasen ottaa pannuun kun en mielestäni liikoja pyytänyt. Toivottavasti sun täti pysyy poissa ja tiplaviivat pärähtäis testiin :)
 
Liisu, ihanaa loman jatkoa! :)

Mariska, syystäkin saa hymyilyttää! :happy:

Sabetti, juu viime kierrossa oli ovis aiemmin, saa nähdä kuin tässä kierrossa käy. Mutta kannattaa tosiaan varautua ens kierrossa siihen että saattaa aikaistua. Riippuu toki, että miten kenenkin kroppa reagoi :)

Dolcetti, vau! Kiitos hienosta infosta! :) Mun AMH, oli 3,4 ja olen 28-vuotias. Kuulemma hyvä arvo. Letroja on mullekin väläytelty seuraavana keinona, jos ei ala tärpätä.

Ilpuri, ääää en kestä! Ihana sun mies kyllä, pelastava ritari :wink :grin

Nennaa, ei noi oo pms- vaan RASKAUSoireita! Testaamaan siitä!

Beisla, voin kuvitella niin hyvin :grin Itse olen aina kierron lopussa salaa puristelemassa ja tökkimässä tissejä, että onko ne vieläkin kipeät :grin Plussaa toivon sinne!!!

Viipsukallakin lupaavat olot!

Pepe, ihana kuulla sinusta ja ihanan pitkällä jo oot! Masukuvaa vaaditaan :happy:

Onhan meillä täällä useampi testaaja lähiaikoina! Beisla, Nennaa, Ilpuri, Viipsukka.. Nyt niitä plussatuulia tänne kiitos!


NAPAA: Vapaapäivä! Lähdetään kaverin kanssa kahville ja kirppiksille! :happy:
 
Lumihiutale, meillä on välillä vähän samanlaista, tai siis miekin tahtoisin enemmän huomiota mieheltä, mut hän ei muka ehdi/jaksa. Me nukutaan aina sylikkäin, se on jo tapa ja sen lisäksi kaipaisin muutakin huomiota joskus. Toisinaan saan ja toisinaan en, ilmeisesti siis mein miehet ei ihan niin paljon itse sitä läheisyyttä tarvitse eivätkä siksi tajua itsekseen/pienien vihjailujen/suorien huomauttamisien saattelemanakaan ett naiset tarvitsee enemmän huomiota ;)

Viipsukka, iiiiks nyt kyllä odottelen innolla! :) vaikka voisithan sen toisen testata vaikkapa huomenna tai ylihuomenna jo...? :P

Ilpuri, sieltä niiiin sitä plussaa nyt tulemaan, niin hyvältä vaikuttaa tuo epävarmuus plussaa kohtaan jos varmoina kertoina on nega tullut, joten kyllähän sieltä plussa tulee, eikä kukaan enää mennä lääkäriin lapsettomuudesta! :D

Tavalleen ihanaa kun tuo syksy tulee, mut mä niiiin palelen! Oisin voinu shortseja käyttää vielä hetken ja sitten vasta vaihtaa villasukkiin, mut eilen kaivoin villasukat jalkaan, pipon päähän ja pari paksua hupparia päälle kun menin pihahommiin.
Nenä tukossa yön jäljiltä ja taas tuli verta nenästä vähäsen. Voisin pikakelata pariviikkoa taaksepäin, sinne helleaaltoon! :D
Ja menkkakrampit on kadonnu nyt kokonaan, vuorokauteen ei oo tuntunu pikku nippailuja ja nälkää lukuun ottamatta mitään masun seudulla.
 
Larissalle iiihanaa vapaapäivää, ainakin suunnitelma kuullostaa aivan mahtavalta! :)
 
Nennaa! Nimenomaan, kaikille plussat! !! Mä kans rakastan syksyä! Eilen jo laittelin tuikkuja palamaan! Tänään aamulal kun tulin töihin oli just sellanen täydellinen syysaamu, viileää ja aurinko paistoi ja fiilis on hullun hyvä :):Heartred

Larissa, ihanaa vapaapäivää!
 
Nennaa mä oon kans aivan jäässä, toppatakkia mietin kaivavani kaapista seuraavaksi :D joo en tarvitsisi mitään ihmeellistä huomiota mutta niinku mun äiti sanoi että miehen pitää kohdella naista kuin kukkaa kämmenellä.. No toivotaan että mun pieni avautuminen auttoi :) ja toivottavasti sunkin mies tajuaisi alkaa oma aloitteisemmaksi!

Larissa hyvää vapaapäivää ja tee hyviä löytöjä :)!
 
Ilpuri, sellaset aamut oli lapsuudessa just parhaita! Hain aina ennen kouluun lähtöä omasta omenapuusta omenan ja sitten fillaroin kouluun auringon paistaessa ja teiden ollessa vielä kosteita yön jäljiltä. Ilma oli viileä ja nipisti mukavasti poskista kun tuuli naamalle. Pikkuhiljaa puiden lehdet alkoi värjääntymään syksyn väreillä ja leijaili rauhallisesti kävelytien yllä, se oli ihanaa seurata kuinka samassa puussa saattoi olla täysin punaisia lehtiä ja oranssipunaisia ja vielä aivan vihreitäkin seassa :)
Odotan innolla kynttilöiden polttamista, kaakaota kermavaahdolla, hillittömän paksua ja pehmeää vilttiä, syysshoppailua, verhojen vaihtamista uuuujeee tervetuloa syksy! :)

Lumihiutale, tykkään tuosta mitä siun äiti on sanonut, voi kun jokainen mies muistaisi sen jokainen hetki❤ Vaikka kyllähän meidänkin vastaavasti täytyy kunnioittaa miehiä samalla tavalla, mutta ihmisluonnot kun on vähän erilaisia. Miehelle kun riittää ett nukutaan yhdessä, niin itse tahtoisi vaikka istua hetken sylissä tai edes halata kesken arjen rutiinien :)
Toivottavasti miehesi muistaisi jatkossa paremmin ottaa siut huomioon ja antaa läheisyyttä, se kun on tärkeää parisuhteessa :)
 
Nennaa ai että kyllä sä kohta joudut tuijottamaan niitä leffaviivoja tikussa. :wink Mäkin palelen täällä ihan kaiken aikaa, vaikka en mä yleensä näin. Tosin tämän voi pistää flunssan piikkiin.
Mut haha, mietin vielä että kun niitä rintoja tarpeeksi tökkii niin eiköhän ala aristaa vaikka muuten ei oliskaan kipeet. :p
Sun syysintoilu kuulostaa kyllä ihanalta! Mäkin kyllä pidän syksystä tosi paljon, varsinkin kun on voimakas sää. Ah syysmyrskyt! Silloin on erityisen kivaa olla sisällä kuuman juoman, viltin ja hyvän kirjan kanssa. Vaikka kesä on paras mun mielestä, syksy on niin ihanaa ettei jaksa paljon harmittaa kesän loppuminen.

Viipsukka jes, sä voitkin plussata ensin Ilpurin kanssa viikonloppuna, niin mä ja nennaa hypätään plussa-aallon kyytiin. :grin

Lucky toivottavasti ette myöhästyneet oviksesta. Oliko sulla siis letrot käytössä jo tässä kierrossa, vai vasta seuraavassa?

Pepe huh tosiaan kun aika rientää. Komppaan muita, mielellään katsellaan kuvia. :)

Ilpuri mä niin toivon että sun käänteispsykologia toimii nyt! :)

Minni samaa mäkin mietin, että kai nyt ainakin joku meistä plussaa..? :nailbiting:

Larissa, kuulostaa mainiolta vapaapäivältä, pitäkää hauskaa. :)

On. Voi että kun aika matelee. Mulla on nyt liikaa aikaa miettiä oonko vai enkö ole, kun sisällä flunssaisena kökötän. Paljon parempi olis jos ois jotain tekemistä. Mulla olis ollut kolme menoa tänään, mutta jouduin perumaan kaikki kun vielä on niin huono olo. Kaks oli urheilutoimintaa, ja kolmas sitten kaveri joka ei nyt tosiaan haluais tulla flunssaan.
Rinnat on edelleen arat, ei muita oireita. On tietty mahdollista että jos en ennen ovuloinut, niin tämä onkin oire siitä, kun nyt ainakin ovuloin.
Vaikka kyllä mä edelleen väitän että silloin yk2 yritti tapahtua jotain, eikä silloin ollu rinnat arat.
Beisla kp25/29 dpo11
 
Beisla, "Vaikka kesä on paras mun mielestä, syksy on niin ihanaa ettei jaksa paljon harmittaa kesän loppuminen" niin samaistun tuohon! Kesä on ehdottomasti paras, vaikka suomessa se onkin aika surkea :)
Nojooo, siis kyllähän ne tissit tökkimälläkin aroiksi saa :P kyllä miulla on niin vahva luotto nyt siihen ett plussaat!❤

Toki miulla on vahva luotto siihen ett moni muukin plussaa nyt, meitä on niin monta jännäilemässä ett pakko on jonkun (mielellään kaikkien) plussata! :)

Mitä se mimmu siellä huutelee :D itellä luotto ei oo kova vieläkään edes plussan mahdollisuuteen, ja plussankin uskoisin vasta verikokeesta :D
Täytyy vaan malttaa odottaa, kun kierto saattaa olla mitä hyvänsä :)
 
Takaisin
Top