Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa sellaista pientä rusehtavaa tuhrua on usein 2-4 päivää ennen menkkoja. Mutta näin runsas onkin ihan uutta... no jos jotain positiivista niin tulipahan ennen sitä ensikäyntiä niin voipi sitten valittaa tästäkin... niin ja kiitos. Harvoin tulee päivitettyä ja itselle vähän muistiksi ja päiväkirjaksi kirjoittelen. :)
 
Soma, kyllä mie tiedänkin olevani vähän tyhmä :wink :grin Blondi mikä blondi :wacky:

Sabetti, todellakin kannattaa mainita noista tuhruista! Jo se pelkästään saattaa ehkäistä kiinnittymisen tai aiheuttaa kemiallisia! Mie uskon, että sinäkin sen pysyvän plussan saat ja pienen ihan syliin asti vielä :) Pienen alkuun saaminen on ainakin todistetusti teillä mahdollista ja jos saatte lisäapuja niin avot! :wink
 
Sabetti! Minä kyllä haluan uskoa, että tuo on kiinnittymisvuotoa!!! :rolleyes:
 
Starling tää foorumi on siitä ihana paikka että silloin kun ei itse jaksa uskoa, niin muut vielä jaksaa. ♥
 
Komppaan Straling sua! Kiinnittymisvuoto voi kuulemma olla runsastakin! :wink Oliko sulla vastaavaa silloin Sabetti ekassa raskaudessa? Ja on tää vaan paras paikka ja paras porukka! <3
 
Raskaudetkin voivat erota myös kiinnittymisvuodon osalta. Mulla tuli ensimmäisessä raskaudessa, mutta tässä toisessa ei.
 
Sabetti ❤
Mulla ei oo ikinä ollu kiinnitysvuotoa.

Tsemppiä ultraan meneville! ❤ Yritän töissä käydä katsomassa uutisia.
 
Mimmu, Nyytti ja Sabetti, suuren suuri tsemppihalaus teille! ❤️ :hug013

Ihana Muurahainen! ❤️ Mä niin uskon, että saatte lähiaikoina sen plussan ja näytätte lääkärille mistä kana pissii! :hug013

Mullekin tuli mieleen, josko Sabetilla olisi siellä kiinnittymisvuotoa! Täällä kaikki sormet ja varpaat ristissä, että niin olisi! :smiley-angelic001
 
Toivon myös Sabetille kiinnittymisvuotoa!

Oli puhetta oviksen tikuttamisesta. Ajattelin mielenkiinnosta kokeille tikuttaa ensi kierrossa (jos tässä ei nyt tärppää). En ole ennen siis tikuttanut.




Kube kp17
 
Oviksen tikuttamisesta. Mulla itellä ei sinällään ollu ihan selviä merkkejä koska se on, niin sitä huomas aina miettivänsä, että se saatto olla sillon tai sillon tai oisko tänään. Helpompi ko tikutti niin ei tarvinu arpoa.

Myylle erityisesti tsempit :happy: Koita aatella asiaa siltä kannalta, että se lapsi kyllä tulee keinolla millä hyvänsä heti kun on sen aika.

Jotenki tuntuu, että täällä on nyt ollu niin mahoton juttua kaikennäkösistä pillereistä ja hoidoista, että sitä on vähän jättäytyny taka-alalle ko niistä ei mitään kokemusta ole ja törkeästi vaan napaillu väliin. Toki mielenkiinnolla niistä lukenu jos/kun on ite siinä tilanteessa, että saa sinne lääkäriin väännyttyä.

Eilen sain kuunnella varmaanki sen puol tuntia valitusta ja ihmettelyä :oops: Hehe... Ukko teki tämmösen "yllätys yrityksen" :grin Valituksen, kitinän ja ihmettelyn kuuntelinki sitte siitä ko olin ns. heti valmis. Paikat oli eilen koko päivän sen verran kosteana, että ei paljon lämmittelyjä tarvinnu. Ihmetteli sitä, että mitä mie oon täälä päivän tehny ja touhunnu ko varmaan ikinä oo ollu nuin kosteana. :shy:

Tämän aamun ollukki sitte jonkunlaista menkka polttelua ja koko ajan olo, että varmaan vuotaa jo.
Tänään kp28 ja kierto yleensä pysyny siinä 27-29, viime kierto oli muistaakseni 32 tai 33 päivää. Noh, sunnuntaihin mennessä kuitenki pitäis alkaa vuotamaan jos alkaa. Testin kanssa koitan malttaa lauantaihin asti (niin varmaan), että sais ainaki varman tuloksen. Tarkottaa siis sitä, että varmaan tänään painun kauppaan ostaan lisää niitä ja viimisen teen ehkä viikonloppuna :smiley-ashamed005
 
Haha mimmu :D mulla tais ovis olla toooosi aikaisin, joten lopetan metsästyksen . tänään ei näkynyt enää yhtään väriä, la oli tosi tumma. Toivottavasti sulla on onnellisempi loppu :) tänään luget.

Beislalle tsemppiä lääkäriin! Kai on kaikki kysymykset paperilla!
 
Hileinen, miten meni työterveydessä?

Titja joo, mä oon nähnyt siellä muutaman käärmeen, tosin enimmäkseen ne kai pelästyy sitä ihmismäärää.

titem, tervetuloa! Mitä on ASA?

Kyfi, onnea ovisplussasta! :)

Larissa niin mäkin toivon, tosin jos ei suosi niin istutaan teltassa, pelataan korttia ja juodaan viiniä. Kun ei muuta voi. :wink
Toivottavasti sulle iskee tissikipu pian, niin pääset aloittamaan lääkkeet.

Myy, voimia. :hug013

Vesta jes, mietinkin just että mitäköhän sulle kuuluu? :)

Sabetti höh, kumpa olis vaan kiinnittymistä sulla.

Kube, tsemppiä oviksen tikutukseen jos sinne asti joudut.

mh, mäkään en mitään lääkkeitä vielä ole käyttänyt, mutta yritän lukea ajatuksella muiden juttuja niin jos jotain joskus määrätään, olis paremmin itekin kärryillä.
Mutta hassu sun mies, jos valitti siitä että olit liian valmis. Luulis että toisin päin olis hankalampaa. :p

Mimmu, been there, done that. :rolleyes:

Liisu, ei nyt hirveesti olla keksitty mitä kirjoittaa, mutta "päiväkirja" lähtee kyllä mukaan, ja gyneltä saatu ultrakuva.
 
On. Ai miten niin jänskättää klinkikkakäynti? Näin unta, jossa piti ehtiä klinikalle mutta en löytänyt oikeaa rakennusta, ja oltiin jo vartti myöhässä, ja lopulta kun löydettiin rakennus niin oikeaa ovea etsittiin ympäri käytäviä ja lopulta tunnin ajasta oli enää vartti jäljellä, ja joku haluskin ottaa musta verikokeita... huh. Enkä mitään papereita ollut muistanut ottaa mukaan. Onneksi sain uuden mahdollisuuden ehtiä ja muistaa. :grin
 
Tsemppiä Beisla ! :)

Lämpimät halaukset kaikille joilla mieli maassa <3

Mä täällä taustailen edelleen, ei mitään ihmeitä kerrottavana. Ovis pitäisi olla näinä päivinä käsillä, muttei intoa tikuttaa, odottelen nyt rauhassa ja stressittömänä ja katson mitä tapahtuu :)

Isot plussatuulet kaikille !!

Mariska kp 14/28-29
 
Takaisin
Top