Jellona!!! Tuhannesti onnea, vauvaliimaa ja tarrasukkia!
Mh-, ekassa testissä oli punaista selvästi ja tänäisessäkin nään jotakin. Viivalle kovasti vahvistumista!
Kyfi86, luin kanssa joskus, että km:n jälkeiset menkat olisi kivuliaat. Vaan eipä minulla ainakaan ollut koko menkkojen aikana pienintäkään kipua, kun normaalisti joudun kolme ensimmäistä päivää makaamaan sängyssä kippurassa. Km:n jälkeinen kierto oli 51pv ensimmäisestä tyhjennyksestä laskettuna.
Hileinen, pahoittelut ärhäkästä tädistä! Kovasti tsemppiä!
Haikaranyytti, mulla ei clomit vaikuttaneet painoon mihinkään suuntaan.
Beislalle onnea klinikkakäyntiin!
Voi vitsit, kun täällä on monta juhannusjännääjää!
Plussaonnea!!!
Ovisplussalaisille kovasti tärppionnea!!!
On. Oon viimisen kahden viikon aikana huomannut katkeroituneeni keskenmenosta.... Tekis mieli heittää puhelin päin seinää, kun Facebookissa ei niin läheiset julkistelee ultra-, masu- ja vastasyntyneiden vauvojensa kuvia.
Mun vanha luokkakaveri synnytti huhtikuussa samassa sairaalassa samaan aikaan, kun mua kaavittiin. Onneksi ei törmätty käytävällä, kun synnytysosasto ja vuodeosasto oli vähän samaa osastoa, kun paikat oli täynnä....
Oloista päätellen ovis on hyvinkin lähellä ja oireet on super vahvat. Turhauttaa... En ymmärrä miten kestän ensi vuoteen, että ehkä pääsee taas yrittämään. Mieshän pitää jo adoptiota parempana vaihtoehtona, muttei näe sillekään kiirettä. Siirryn jälleen taustailemaan.
Myy82, yritys tauolla