Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ei, ku mä olin se tapaus, että lapsettomuushoitoja jatketaan kun olen tiputtanut sen neljä kiloa. No clomien syönnin jälkeen nyt on tiputettavaa se 8 kiloa siihen, että hoitoja jatkettaisiin. Joten hoidot on jäissä kunnes paino tippuu, ja se ei tipu, kun lihasmassa kasvaa vaan...

Lucky, mikä on pregyl?

Mh, elä huoli niin kauan kun täti ei ole saapunut, nou hätä :)
 
Muokattu viimeksi:
Beisla, sun juhannussuunnitelmat kuulostaa hyvältä! Toivottavasti säät suosii :)

Hileinen, 2-4 pv tiputtelua ennen menkkoja ei vielä pitäisi estää kiinnittymistä. Mutta ei se silti hyvältä kuulosta, että on noin pitkään jatkunut. Ja jos on epäilyä endosta niin tietty kannattaa tutkia.

Kyfi, onnea o-plussasta! Liityt siis juhannuksen jännääjien joukkoon sinäkin :wink

Tervetuloa titem!

Murkku, mun mielestä kuulostaa että toi pregnyl voisi sopia sulle clomien jatkoksi, jos hoidolle mietitään jossain vaiheessa jatkoa :)

Larissa kp 15/27-31
 
Beislalla ihanat juhannussuunnitelmat!

Titem, tervetuloa turisemaan kanssamme :)

Larissa, tuskin jatkoja mietitään, ei lähe paino millään tippumaan, alkaa ikä vissiin tehdä tehtävänsä... :(
 
muurahainen, minkä ikäinen olet? En muista :oops: Ja onko sulla minkä verran ylipainoa, jos lääkäri kerran käski painoa pudottaa? Jotenkin tuntuu vähän saivartelulta, että käsketään pudottaa säälittävät 4 kiloa... Ja jos olet jo ruoka- ja liikuntatottumuksia parantanut ja saanut lisää lihasmassaa niin luulisi sillä olevan enemmän merkitystä kuin pelkällä laihduttamisella! Että mua korpeaa, kun ihmisiä käsitellään näissä asiossa eriarvoisesti sen mukaan missä asuu ja millainen lääkäri eteen sattuu! Kas kun eivät mua käskeneet vaan lihotuskuurille ja lähettäneet niine hyvineen kotiin naistenklinikalta... Sanon MUR sun puolesta muurahainen, sillä olisit sen plussan jo ansainnut!!!
 
Muokattu viimeksi:
minäpäs muokkaan nyt siis kuitenkin eli saattas ollakin kp17 kun asiaa tarkemmin mietiskelin :)
 
Jellona!!! Tuhannesti onnea, vauvaliimaa ja tarrasukkia! ❤️

Mh-, ekassa testissä oli punaista selvästi ja tänäisessäkin nään jotakin. Viivalle kovasti vahvistumista! ❤️

Kyfi86, luin kanssa joskus, että km:n jälkeiset menkat olisi kivuliaat. Vaan eipä minulla ainakaan ollut koko menkkojen aikana pienintäkään kipua, kun normaalisti joudun kolme ensimmäistä päivää makaamaan sängyssä kippurassa. Km:n jälkeinen kierto oli 51pv ensimmäisestä tyhjennyksestä laskettuna.

Hileinen, pahoittelut ärhäkästä tädistä! Kovasti tsemppiä! ❤️ :hug013

Haikaranyytti, mulla ei clomit vaikuttaneet painoon mihinkään suuntaan.

Beislalle onnea klinikkakäyntiin! ❤️

Voi vitsit, kun täällä on monta juhannusjännääjää! :woot: Plussaonnea!!! :smiley-bounce015

Ovisplussalaisille kovasti tärppionnea!!! :smiley-bounce016


On. Oon viimisen kahden viikon aikana huomannut katkeroituneeni keskenmenosta.... Tekis mieli heittää puhelin päin seinää, kun Facebookissa ei niin läheiset julkistelee ultra-, masu- ja vastasyntyneiden vauvojensa kuvia.
Mun vanha luokkakaveri synnytti huhtikuussa samassa sairaalassa samaan aikaan, kun mua kaavittiin. Onneksi ei törmätty käytävällä, kun synnytysosasto ja vuodeosasto oli vähän samaa osastoa, kun paikat oli täynnä....
Oloista päätellen ovis on hyvinkin lähellä ja oireet on super vahvat. Turhauttaa... En ymmärrä miten kestän ensi vuoteen, että ehkä pääsee taas yrittämään. Mieshän pitää jo adoptiota parempana vaihtoehtona, muttei näe sillekään kiirettä. Siirryn jälleen taustailemaan. :hiding
Myy82, yritys tauolla
 
Hei naiset. :) Ajattelin tulla huutelemaan teille, jotka mut vielä muistaa, että siirryin tämän ketjun taustalle seurailemaan tiedän kuulumisia ja pitämään plussille peukkuja. Tuota Raskaaksi 2015 -ketjua oon joka päivä aktiivisesti käynyt lukemassa, mutta Murkku teki tämän helpommaksi, kun ei tarvitse tuolta hurjasta viestivirrasta etsiä tiettyjä ihmisiä. :grin Teitä on kova ikävä, kuumeilijoiden yhteishenkeä ei kai vaan voida saavuttaa muissa ryhmissä. Toivottavasti siirrytte kaikki pian Raskaaksi 2015 -- ketjussa plussanneet -ryhmään.

Terveisiä ja tärppejä toivotan teille kaikille. :)

:Heartred:llä Vesta

:talk017:talk017
 
Myy82 : okei :)
Näyttää vaikuttavan eri tavalla immeisillä nää hormooni hoidot. Samaa teki nuvaring joskus ja ku lopetin 2kk -12kg:D no onpaha kaapit täyn kahta eri (minä kokoa). :D ilman hormooneja xxs/xs ja hormoonien kanssa s/m... Oon jo tottunu tähä mut tunnen itseni ni ällöks hormooni kuurien aikana ja seksi vähenee ku tuntuu pahalta:( vaik sillo sitä nimenomaa pitäis olla! vatsa pömppö ku ois raskaana... Vasta sukujuhlissakin pari immeistä tuli siihe " onpas sulla kaunis vauvamaha " joo kiitti oon lapseton!
 
Voi Myy :Heartpink Superiso halaus sinne! On ihan ymmärrettävää, että km ja kaikki mitä olet kokenut saa katkeraksi vaikka miten yrittäisi olla positiivinen. Varsinkin, jos toiset (tietämättään) "hieroo" omaa onneaan vasten sun naamaa :sad001 Sulla on nyt pitkä aika odotella :sad001 Koittakaa nyt keskittyä pariskuntana toisiinne. Ja yritä nauttia kesästä. Mulle auttoi yhdessä vaiheessa myös tauko täältä, vaikka kaikki niin ihania täällä onkin. Eipähän pyörinyt nämä aiheet koko ajan mielessä. Vielä loppuun iso rutistus sulle!

Haikaranyytti, itse taas turposin kunnon palloksi viime kesällä (oikeastaan tasan vuosi sitten), kun jätin nuvaringin pois. Kuukauteen en voinut pitää mitään mun farkuista eli hameilla ja mekoilla oli mentävä :grin Oli aika järkytys, kun olen sun kanssa samaa kokoluokkaa ja yhtäkkiä ei mahtunut omat vaatteet päälle :grin Mietin, että hitto pitääkö ostaa uusi vaatevarasto :wacky: No sitä kesti onneksi vaan sen hetken, kun kroppa keräsi nestettä. :)

Vesta, tietty sut muistetaan! :Heartpink
 
Larissa: tiedän niin tuon tunteen :( mut lohdutan et heti ku pääsen va hormooneista eroo näyttää painokin laskevan. Pitää vaan joteki kestää pömppö minää sen aikana ku on noita mömmöjä :( lähtispä joskus raskauskilotkin noin ;)
 
Voi Myy :( on varmasti raskasta ja nuo tunteet tunnen niin hyvin. Just äsken istuin naapurissa ja kuuntelin hänen juttuja raskaudestaan. Mulla piti olla la heinäkuun alussa :(

Kp 11 ja ovistestiin ei edelleenkään plussaa. Hyvä tietty jos tulee myöhemmin mutta tässä mä nyt stressaan tuleeko ylipäätänsä vai oliko jo. Huoh.
 
Larissa muutamia vuosia päälle kolmekymmentä oon, ylipainoa näin lyhyelle on kyl reippaasti, nykyään reilu 20kg. Ite olisin tyytyväinen jos 15kg tippuis pois, mut ku ei lähde niin ei lähde. :( liikuntaa olen lisännyt reippaasti verrattuna aiempaan, herkuttelupäivä kerran viikossa. Mut ei tuo näytä riittävän, joten en jaksa ottaa asiasta stressiä... Ruokavaliossa ei kuulemma ole mitään vikaa ainut mikä pitäisi muuttaa on ruokaryrmi.
 
Voi Myy, jos yhtään lohduttaa minä täällä varmasti odotan sinua ensi vuonna ja sitten saadaan jännäillä yhdessä. <3 mua kans on alkanut ärsyttää facessa tuttavien vauvapäivitykset, ihan kylmästi olen ruksinut heidän kohdalta lopeta seuraaminen. Voi sitä sit käydä katsomassa heidän seinältä josko sinne jotain muuta olisi tullut kuin näitä "katso miten söpösti tää meitin pekka-Irmeli nukkuu, syö jne jne"
 
Beisla isot tsempit huomiseen klinikkakäyntiin! Mielenkiinnolla odotan kun tulet kertomaan kuulumisia!

Hile kuullostaa kamalilta noi sun kivut! Täti on muutenkin niin vmäinen. Voimia sinne!

Mh onpa ei juttu toi testi. :S Teeppä kuule vielä huomenna uutta... en usko ettei eka muka ollu plussa.

Muurahainen mä pelkään kans tuota että teilataan kaikki tiet heti ylipainon takia. Toki se vaikuttaa hedelmällisyyteen, mutta voisivat ikea ennemmin siinä kehonkoostumuksen muuttamisessa kuin tuijottaa vaakaan ja tyrmätä kaikki haaveet....

Vesta mukava kuulla sinusta. Kaikkea hyvää odotukseen!♥

Ja sitten omaan napaan ja tähän sit ÄLLÖVARO!

vttu! Dpo 8 ja tänään tuli ihan kunnon vuodot jota sanoisin väriltään tuhruksi mutta runsaudeltaan tädiksi. Jos tää alkaa näin aikasin vuotaa niin turha toivoa kenenkään kiinnittyvän yhtään mihinkään! Nyt kyllä niin ankarasti ärsyttää että tekis mieli vaan mennä peiton alle itkemään. Ei mitään odotuksia ollu tähän kiertoon ennen kuin eilen ekaa kertaa nousi sen tissikivun ja palelun takia pieni toivonkipinä että plussa tulis just ennen ensikäyntiä, van ompa nyt nekin ilottelut polettu maahan. Kyllä tän ryhmän nimi vaan On niin osuva! Phuh. Olen puhunut...
 
Voi Sabetti, I feel you! Mulla on tollaista joka kierrossa :sad001 Mutta voisikohan se mitenkään olla kiinnittymistä... Toivottavasti loppuu eikä kunnon menkkoja tule! Onko sulla ollut aiemmissa kierroissa tuollaista tuhrua? Ps. Kävin lueskelemassa sun blogia. Sulla on ihana kirjoitustyyli <3 Samanlaisia ajatuksia meillä on paljon, mutta en nyt kuitenkaan viitsi siteerata sua tässä, että miltä osin :)

Napaa: Täällä oottelen, josko huomenna illalla uskaltaisi nuo terolutit aloittaa. Vielä ei ole tisskipu alkanut, joka mulle aina kertoo siitä, että ovis on ohi. Limat ja halut on kyllä loppuneet ja kohdunnapukka on taas kova eli ne kertoisi siitä että ovis oli eilen. Ei se auta kuin ootella. Lääkärin mukaan viimeistään kp 18 ne olisi joka tapauksessa aloitettava. Jännää!

Larissa kp 15/27-31
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon lukenu kaiken,mutta ei tunnu jotenkaan olevan mitään sanottavaa.. Tylsä vaihe kierrossa ja jotenkaan ei oo toiveet korkealla, kun nää kierrot heittelee tälleen.
En ees muista mikä kp ja ei kai sen väliäkään, oottelen vaan koska vuoto alkaa ja mietin alkaako taas viikko oviksesta. Blaah olo.

Sabetille voimia!
 
Myy lle paljon voimia. Niinkuin Larissa mainitsi, niin yritä nauttia kesästä ja keskittykää toisiinne miehen kanssa ♡ Teille on vielä tulossa oma lapsi, uskon vahvasti siihen :) Kun vaan saat itsesi ensin terveeksi.

Murkku mua ärsyttää myös Facebookissa nuo lapsipäivitykset. Ja niitä saattaa tulla samalta ihmiseltä 10 kpl päivässä! Olenkin läheisimmille ystäville sanonut, että lykkää mua ja kovasti, jos alkaa itsellä ne lapsipäivitykset. Olen miehelleni sanonut, että en halua lisätä kuvia lapsesta facebookiin, koska eihän lapsi osaa sanoa onko se ok. Ja kun niitä kuvia ei saa koskaan netistä pois.

Tulevaa ovista ajatellen talletukset tehty tänään.

Soma kp14 /28-30
 
Soma, oliko toi mun viesti sun mielestä oikeasti tyhmä vai tuliko huti klikkaus? :wink Oon itse samaa mieltä tosta lasten kuvien laittamisesta nettiin. Nyt kasvaa ensimmäinen sukupolvi, jolla ei ole mahdollisuutta päättää tällaisesta asiasta (ja joiden vanhemmat ei monesti tajua, että niitä kuvia ei välttämättä saa sieltä netin syövereistä ikinä pois..).
 
Takaisin
Top