Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pikasesti omaa napaa.. Ollu kiirettä tänään ja nyt täytyis koittaa päästä nukkumaan.. Sen verran väsyttää.. Moni mietti että oisko mulla ollu kiinnittymisvuotoa.. En kyl yhtään tiedä.. o_O Tänään ei oo tullut mitään muuta ku valkovuotoa.. Mut sit tosin mietin kyl sitä että oisko voinnu johtuu salitreenistä.. No en kyl usko siihenkään.. Huomen on kyl sali päivä niin saas nähä tuleeko sit mitään vuotoa.. Tänään siis kp 20 menossa.. Reilun viikon pääst vois testaa jos siltä tuntuu :rolleyes:
 
Luin muutaman sivun teidän viestiketjua ja täytyy sanoa että mahtava porukka teillä koossa! Oon seuranut raskaaksi2015 ketjua mutta siellä on niin paljon porukkaa ja aina samat puheenaiheet (kp,dpo,onnittelut,pahoittelut), tuntuu että muutaman sivun kun lukee niin on lukenu koko ketjun. Ihmiset vaan vaihtuu. Tämä ketju on ihan erilainen. Minä varmaan jatkan pääasiassa taustailua kunnes joskus (toivottavasti) plussaan.

Terkuin inja taustalta, enkä kyllä (vielä) millään muotoa kuulu pidempään yrittäneiden joukkoon. Toivon plussaa teille kaikille <3 Te jos ketkä sen ansaitsisitte. Tsemppiä ja onnenkantamoisia! ("mahdottomiakin" ihmeitä tapahtuu joskus!)
 
Minni, mut sullahan oli ne oudot ovistestit joista toinen kuitenkin näytti plussalta? Jos se negaa näyttävä olikin viallinen? Mä kun ekassa kierrossa tikutin ovista kunnes viiva alkoi haaleta, kyllä se kolmannelle päivälle meni.
Voi ei flunssasta. :sad001 Mullakin ollut välillä vaikea nukkua kun oon niin tukkoinen. Toivottavasti menee pian ohi sulla.

Katjusha mullekin ihan uus juttu. Ehkä siitä voi ainakin kysyä. :)

Ilpuri sanopa se, kun ollaan pariskunnan molempien osapuolien kavereita.
Mutta oudolta kuulostaa sun puutuminen. Oi jospa olis oire, jos on ihan uutta, ja tuliskin plussa!

KresiKät hih mikä profiilikuva. :grin Olipa sulla korkea arvo, toivottavasti laskee pian. :eek:

Larissa, harmi ettei disperiinikikka toiminut sulla, mutta onpahan kokeiltu. Hyvä sun kannalta että miehen meno peruuntui, ehkä sä keksit sille vaihtoehtoista tekemistä. :wink

Kaakao, tosi hyvä kuulla että sunkin gyne oli sitä mieltä ettei noin lyhyestä tuhrusta ole haittaa. Mulla siis tuhruttaa 1-3 päivää ennen menkkoja (paitsi viimeksi 4, mutta saattoi johtua geleestä) ja samaa on sanonut gyne ja lääkäri mulle. Mutta silti hyvä saada vielä vahvistus. Mutta huh, tuskin sulla kai sentään neljää follia voi olla? Silti jännää jos on enemmän kuin yks. Kumpa nyt ainakin yksi tarttuisi kiinni!

Maggie höh, kumpa sun mies nyt ehtis pian kotiin ja ovis jaksaisi odottaa.

Junttura sinähän sen sanoit, parasta ja pahinta aikaa. En osaa sanoa tuosta limiksestä, mulla on vaan kerran mitattu enkä tiedä raja-arvoja.

kukka, hyvä kuitenkin että vuoto on loppunut. Saakin pysyä poissa. On mullakin joskus tullut ihme tuhrua kesken kierron, enkä osaa sanoa mistä johtui. Siis pari kertaa on käynyt näin jo ennen yrityksen alkua, ja mahdoton nyt sanoa oliko silloin oviksen aika vai ei.

nenna taitaa päästä testaamaan! :smiley-bounce012

Inja kiitos tsempeistä, ja pikaista plussaa sinullekin. :)

On. Täällä on ollut puhetta Letrojen ja Clomien eroista. Lueskelin tänään klinikan sivuja, ja huomasin tällaisen kohdasta Ovulaation induktio: "Helpoin vaihtoehto [induktioon] on tabletteina annettava hormonihoito (klomifeeni) tai entsyymilääke (aromataasin estäjä). Dextra Lapsettomuusklinikalla käytetään pääasiassa entsyymilääkitystä, koska se on turvallisempi ja tehokkaampi valmiste kuin klomifeeni." Laitan tämän vaan ajatuksella "mielenkiintoista tietää". En usko että näissä kuitenkaan on yhtä totuutta, kyllähän monilla on onnistanut myös clomien avulla. Toisaalta kyllähän käytännöt vaihtuvat. Bilsan opinnoista on myös sen verran kauan, etten osaa sanoa mitä tarkoitetaan entsyymilääkityksellä, aromataasin estäjästä puhumattakaan.

Mietin myös vielä mun testausta... alunperin ajattelin, että testaisin la 5.9. kun illalla on kaverin häät. Se on kuitenkin vasta dpo13, ja nyt mietin että ehkä ei kannatakaan masentaa itseäni negalla tuollaisena päivänä. Juon vain kohtuudella ja odottelen sinne tiistaille. Luultavasti. Ainakin jos ei ilmaannu lisää oireita.
Beisla kp23/29 dpo9
 
Lumihiutale: voi ei! kuulostaa liiankin tutulta... Miehet on vaan välillä niin vittumaisia. 5 vuotta siihen on menny että nyt vähän alkanut oppimaan mitä munki kuuluu saada. Tosin takapakkeja tulee sillon tällöin. Ja joskus isojaki. Mutta on tuo tuossa pysynyt ja pikkasen parannustaki tapahtunut... mutta sanon niinku mulle on sanottu että kuuntele sydäntäsi. Se tietää mikä on oikein. Nyt ku teillä ei oo vielä muksua ja on tavallaan se rakkauden ensihuuma menny jollain tapaa ohi ni jos susta tuntuu oikealle erota niin sitten eroatte. Mutta voi myös olla että suhde tarttee jotai millä siihen saa uutta potkua... jos eroat niin Löydät varmasti sellaisen tyypin jonka kanssa elämä ei ole niin kovaa taistelua. Itsellä ero vain ei ole tuntunut oikealta ratkaisulta. Toisinaan olen vaatinutkin ukolta liikaa...ja toisinaan en ole jaksanut vaatia yhtään mitään. ..ollut aivan sama...Itse olen ollut aivan yhtä v.mäinen takas. Halaus!

Katjusha: en ikinä itse uskaltaisi mihinkään Rapsutukseen mennä. ;D

Kaakao: nyt en yhtään saa lukea omaa kroppaa ku muutamana päivänä ollut munis kipuja... ihme pistoja myös kohdunsuun luona. Limikset on melko kuivat ja halut vähän huonot.... mutta kuitenki...eilen puuhastelun jälkeen ku se vähän välillä sattu ni aamulla tuli verta aivan kuin olis menkat alkamassa... mutta luulen että limis kuiva ja siitä ärtynyt....ei paljoo tässä kierrossa enää oo mahdollisuutta hyödyntää ovista jos esim tuleekin kp 19-21 niinku muissa on tullut.

Onko muilla lugen käyttäjillä ovis aikaistunut verrattuna clomeihin?
 
Kiitos te kaikki ihanat, Ihan tuli kyyneleet silmiin kun luin teidän juttujanne ja tsemppauksia <3 tätä tilannetta on jatkunut jo jonkin aikaa.. Mies ei ihan ymmärtänyt tilanteen vakavuutta kun ajatteli eilen että halataan ja kaikki on taas hyvin.. Ja lupasi yrittää parantaa tapojaan. Kysyi vaan lopuksi että miks edes oon sen kanssa jos on niin kamalaa, sanoin että en edes enään tiedä.. Tai ettö rakastan sitä kyllä mutta en tiedä enää riittääkö se. Aaargh vaikeeta..

Beisla toivottavasti olisi pieni tärpännyt matkaan. On inhottavaa kyllä testata liian aikaisin kun se nega masentaa aina :( mutta eikös jossain sanottu että voi juoda ennen plussaa eikö ole vaaraksi?

Kukka toivotaan että olis ollut kiinnittämisvuotoa! ;)

Inja kiitos ja plussaonnea sinnekkin !

Katjusha kuulostaapa rajulta toi rassailu :o

Kresikät ihanaa että aiotte jatkaa yritystä, nyt paljon vauvaliimaa ja toivotaan että kroppa palautuisi nopsaan <3 ja tietysti myös henkinen puoli parantuisi nopsaan :)
 
Muokattu viimeksi:
Sori pika napailu, mutta kiva näitä testejä! Satuin nyt tekeen digin kun ei tosiaan puikot anna plussaa ja tulos on tämä?? Kiva kun en tiedä mikä päivä on ollut eka plussa kun ei tikut oo näyttäny sitä, että olis voinu digillä varmistaa... No ainakin oon ovuloinu/ovuloin!
ImageUploadedByVau Foorumi1441173760.207749.jpg


Muoks. Samasta pissasta nämä siis. Taitaa mennä testit vaihtoon -.-

Kp23
 
Muokattu viimeksi:
Nenna kuulostaa aikas hyvältä sun oireet! Koskas testiä ;)

Kukka voi hyvin olla! Plussaonnea sulle :)

Inja puhut ihan totta. Täällä on jotenkin "ymmärtäväisempiä" naisia tietty kun on pitkään yrittänyt niin puheet on erilaisia. Toivottavasti et joudukkaan tällepuolelle vaan saisit plussan :)

Beisla mun mielestä mikään tikkutesti ei ole ollu plussa, ainakaan samanlainen mitä ennen olen saanut. No voi olla että se sitten oli plussa :D
Samapa se kun talleteltu tuskin oltais enempää kuitenkaan :) toivottavasti flunssat lähtee hemmettiin ja en koskaan ole kipee ja nyt iski ihan kunnolla :( tänään pitäis ainakin jaksaa vielä talletella vaikka "väkisin" :DD testisuunnitelmasi kuulostaa järkevältä!

Hyvä lumihiutale että saitte edes vähän juteltua. Nyt kannattaa katsoa tilannetta rauhassa ja puhua suut puhtaaksi :) se auttaa aina!
 
Junttura, mun korviin toi 8 mm limis kp 16 kuulostaa ihan hyvältä, jos ovis on siitä muutamien päivien päästä. Mulla oli viime kierrossa kp 9 limis 8,9 mm ja ovis olikin sitten jo kp 12. Tuo limis oli kuulema "kuin oppikirjasta". Eli hyvältä kuulostaa :) Eli eikun uutta ovista oottelemaan ja hissuksiin tallettelemaan :wink

Katjusha, siis sulle tehtiin se "rapsutus"? Toivottavasti siitä olisi apua!!! Kyllä minäkin varmaan jossain vaiheessa olisin valmis rapsutukseen :grin

Maggie, jos sun ovis on vasta tuloillaan niin vielä ehditte hyvin aloittaa tallettelut! :)

Kyfi, mulla tulee ovis-tyyppisiä kipuja usein heti kierron alusta vaikka ovis olisikin vasta myöhemmin. Munasolun kasvaminen saattaa aiheuttaa jomotusta jo ennen ovista, näin ainakin mulla.

Kaakao, toivotaan että siellä on just sopiva määrä folleja kypsynyt ja irronnut! Ja tietty, että tämä olisi teille THE kierto! :)

nennaa, ALA TESTAAMAAN JO!!!! Eikös sulla yleensä ole ollut aika kellon tarkat kierrot??? Kuulostaa niin hyvältä! Pitääkö mun kohta lähettää sulle kasa testejä, jos et muuten ala testata?! :grin

Kukka, mie jaksan toivoa että se oli sulla kiinnittymistä :wink No viikon päästä se suunnilleen selviää :)

inja, olen sun kanssa samaa mieltä :) Täällä on ihana porukka ja monipuoliset jutut. Ja tietty täälläkin toistuu noi aiheet (ovis, dpo, menkat, onnittelut ja pahoittelut), mutta täällä puhutaan paljon muustakin ja oikeasti kommentoidaan toisille :) Miten pitkään olette yrittäneet? Toivottaisin sut tervetulleeksi, mutta eihän sellaista kellekään toivo että yritys kestäisi niin pitkään, että tänne puolelle pääsee/joutuu :grin

Beisla, mielenkiintoinen info letroista/clomeista! Ja tosta testaamisesta niin dpo 13 on ehkä hieman liian aikaista jos haluaa täysin luotettavan vastauksen. Ja jos et ota paria enempää niin eipä sillä ole merkitystä, jos menkatkaan ei ole vielä myöhässä.

Kyfi, nyt en ihan ymmärtänyt että miksi et tunne kuuluvasti joukkoon? Siksikö, kun teillä on jo esikko? Pahoittelut silti kuitenkin että susta siltä tuntuu, kaikki meistä kuuluu tänne ja saa kirjoitella tuntojaan! Ja onhan monilla muillakin täällä jo lapsia ennestään!

Lucky, mullahan luget aikaisti ovista viime kierrossa (ainakin)! Eka luge-kierto oli takana ja seuraavassa kierrossa ovis oli jo kp 12 (yleensä kp 17-18). Lääkäri sanoi, että luget on antaneet mun kropalle jonkinlaisen lisäboostin toimia oikein :) Veikkaan, että tässäkin kierrossa ovis on aiemmin kuin kp 18.

Lumihiutale, jospa sun mies nyt alkaisi tajuta että tilanteen on muututtava :Heartpink Paremmalta ainakin kuulosti tuo hänen reaktionsa.

Minni, ihan susia noi liuskat! Laita palautetta ja toi kuva mukaan!!! Mutta hyvä, että ovis on siellä nyt bongattu :wink Sehän on voinut olla jo aiemmin, kun lh-tasothan saattaa pysyä korkealla päivän-pari ja jos vasta nyt ekan digin koitit.

NAPAA: Selkeä muutos, kun en tänään ole disperiiniä ottanut eli tuhru is gone! Ei näemmä vaan sovi mulle edes noin pieni määrä yli viikkoa putkeen. Tai sitten olisi pitänyt ottaa vaan 25 mg joka 2. tai joka 3. päivä. Mutta tulipahan testattua :grin Eihän sitä tiedä vaikka siitä olisikin ollut jo jotain hyötyä :)

Tämä ilta töitä ja sitten 2 vapaata! Jee :grin Eilen jaksoin reippaana mennä vielä töiden jälkeen salille, vitsit että tuli hyvä fiilis :) Joskus sitä jaksaa, useimmiten ei :grin

Larissa kp ?, ovista ootellessa, yk 15
 
Larissa niin voi olla, että ovis on ollut jo. Eipä sekään haittaa, tänään vois silti vielä varmistella ainakin :D

Voi olla että kokeestasi on ollut hyötyä, sehän nähdään sitten ;) ääh mäkin haluisin salille, kun en ole saanut aikaseksi käydä siellä varmaan kuukauteen :D nyt just kun on saikulla niin tekis hirveesti mieli mennä! Kadehdittavaa, että pystyt olemaan laskematta kiertopäiviä ja ottaan rennosti, mäkin haluisin :D
 
Minni, vaikka se ovis olisikin ollut jo niin ihan hyvin ootte ehtineet talletella :)

On mulla joku haisu että missä vaiheessa kiertoa olen ja huomaan oloista kyllä milloin ovis on ohi. Eli ei tässä sillä fiiliksellä mitenkään pysty menemään, että jossain vaiheessa vaan huomaisi "oho mun menkat piti alkaa 1-2 viikkoa sitten, pitäisiköhän testata" :grin Tosta salista, pidin vasta kuukauden tauon (kiire ja stressi töissä + kesälomareissu) ja kyllä tuli selkä kipeäksi! No se kipu katosi, kun olin pari kertaa käynyt salilla eli ei toi ihan turhaa huhkimista ole :)
 
Minni, kökköjä kyllä noi epävarmat testit! Ärsyttävää. Onneks on tallettelut teillä kunnossa.

Inja, kaikin mokomin saat seurailla ja tykkäillä ( ja vaikka kommentoidakin) :) ja tää on hyvää henkistä valmistautumista seurata tätä palstaa jos sitten ikävästi käykin niin, että yritys venyy. Toivotaan kuitenkin, että sinne plussa löytää piakkoin!

Täällä on ihania ja aitoa tukea antavia ihmisiä. Kiitos teille naiset! Olisin hukassa ilman teitä.

On. Oon nyt vakavasti harkinnut, että on puhuttava miehen kanssa tästä tjot vs vauvakuume tilanteesta. Mä haluisin että mies ois enemmän yrittämässä mutta toisaalta en halua painostaa, ettei tuu molemmille stressi. Sekös kuraa oiskin. Mut oon miettiny jotain pienehköä avautumista siitä, kuinka paljon tää yrittäminen ja epäonnistumisen kierre mua painaa. En hänelle paljon aiheesta puhu, kun en halua ahdistaa nurkkaan ja oon saanu niin paljon helpotusta tästä ketjusta, et oon selvinnyt ihan hyvin. Mut pikkuhiljaa alkaa ahdistaa liikaa...

Ootteko muut muuten kertonu kotona, että hengaatte täällä ketjussa? Mä en oo viitsinyt!

Maggie, ovista odotellessa
 
Tintti'83 tervetuloa porukkaan. Pahoittelut että olet joutunut noin pitkän yrityksen jo läpikäymään. :( Onneksi löysit tiesi tänne, täällä on mahtava tsemppi ja muiden kokemuksien kautta oppii ja saa paljon uusia vinkkejä!
Kiitos vaan!! :) Vinkkejä tarvitaankin... :)
 
Vähä pikakommenttia työillan jälkeen ;
:p ärsyttävää kun uni ei tule heti...

Tää on kyl oikeesti tosi mahtava porukka ja mua harmittaa että niin vähän ehdin osallistua. Luen ja tykkäilen mut kännykällä kommentointi aina vähän jää.. Tai sit mies kuittailee jos oon koko ajan naama kiinni puhelimessa :p
Ihan eri meininki tässä ketjussa kuin joissain nimeltä mainitsemattomissa.
Tässäkin asiassa vertaistuki on korvaamaton ja täällä sitä sa hyvinä ja huonoina päivinä ;)

Tintti83, tervetuloa joukkoon! Pitkä taival teilläkin jo takana :( toivottavasti saat meistä hyvää juttuseuraa ja toivo plussasta ei haihdu!

Nennaa, sulla olis kyl aika herkullinen oirelista :D toivottavasti plussa tulis!

Jooo muuta en muistakaan enää :(
Tsempit kaikille kierron eri vaiheisiin!

Meritähti kp 25/35
Moikka! Uskon,että saan teistä juttuseuraa ja ennen kaikkea ymmärrystä ja uskoa... <3
 
Larissa kyllähän se on hyväksi :) harrastan kyllä muuta liikuntaa onneksi. Jos nyt syksyllä sais niskasta kiinni köydä vähän enemmän salillakin.

Maggie en ole miehelle puhunut mitään foorumista ja muutenkin aika vähäisesti puhutaan yrittämisestä kotona. Välillä jos suunnitellaan tulevaa niin mies saattaa mainita että katsellaan mikä tilanne on silloin ja osottelee masuani :D
 
Kukka, Mä kans luulen et toi mittaamisjuttu ei vaan mulla toimis...:(

Tintti83, tervetuloa joukkoomme, olkoon visiittisi lyhyt tällä puolella :) laitatko vielä tiedot, niin lisäilen tuonne etusivulle :)
Juu,kiitos vaan!! :) Elikkäs,yritetty on enempi tai vähenmpi nyt kaksi vuotta tässä..:arghh: Mutta nyt ajattelin ottaa ihan uuden asenteen tähän touhuun... :rolleyes:
 
Larissa, hyvä ett tuhru hävis heti ku lopetit disperiinin, sellaset sais muutenkin kadota huspois kaikilta.. >:(
Kuulepa ku miulla on tuo yks testi kaapissa, mut sitä en tuhlaa turhaan ja odottelen rauhassa niin pitkään ku maltan, toivottavasti ensviikon lopulle :P
Jos ois kaapit täynnä testejä ni oisin varmaan alkanu testaamisen jo lauantaina, ku nyt on ilmaantunu näin paljon oireita! :D tänään tuli aamulla vertaki muutama pisara nenästä :D

Minni, hyvä ett digillä varmistu noin-aika ovikselle, mut laita nyt ihmeessä tuon kuvan kanssa palautetta sinne mistä noi susi-liuskat ostit/tilasit!

Lumihiutale, toivottavasti miehesi silmät aukenevat tilanteelle, ja tietysti toivon ett saisitte puhumalla selvitettyä kaiken, tsemppiä!❤

Kukka, mie niin toivon ett siellä olisi kiinnittyminen tapahtunut! Sitten saisitkin aloittaa täällä uuden plussatsunamin ja koko ketju tyhjäksi ;)

Beisla löytänyt hyvän infopaketin, tuli tarpeeseen :)
Miustakin voit juoda kohtuudella (niinku muistelisin ett olet aina kohtuu-linjalla) ilman testaamista ja testaat sitten vasta ensviikolla suoraan sen plussan! :)

Juntturallakin alkaa tallettelut ja oviksen bongailu pian, tsemppiä :)

On; "raskausoireet" vaan pahenee :D mut toisaalta tänään olin kaupungilla aivan varma ett menkat alko ku silleen kouras vatsasta.
Eli odotellaan rauhassa, vähintään sinne kp 37 tai jotain asti, eli ensviikon lopulle :)

Nenna kp29/täti tulee ku tulee, yk16tjsp, dpo ehkäpä15-18
 
Lumihiutale, pahoittelut kriisistä. Jospa te saisitte purettua solmut ja jatkettua yhteiseloa.

No apua Kaakao, mullahan oli just tässä kierrossa 4 follia ja me saatiin kyllä seksikielto riskien takia.

Minnin liuskat on kyllä olleet ihan paskoja. Miten voikin olla. No, digi näyttää ovista sulle huomiselle, joten loppu hyvin, kaikki hyvin :grin

Kiva kuulla KresiKätistä :) Hurjan korkea on kyllä sun hcg. Mullahan epäiltiin rypäleraskautta, viikkoja oli 7+6 ja hcg 36000. Heti kaavinnan jälkeen se oli jo laskenut 10000een. Mulle sanottiin silloin, että on ihan rajojen yläpäässä ja viestii yleensä just jostain häikästä.

Larissa, jännä juttu toi disperiini. Mä arvoin pitkään josko kokeilisin kanssa mutta enpähän taida, kun mullakin on tota tuhruttelua. Q10 otan heti käyttöön, kun ne tippuu postiluukusta.

Kuules Nennaa! Dpo 14 on jo rv 4+0, että hyvin voisit pissiä tikkuun! Nih :grin

Navanalta: mulla on taas hiiva! Kolmessa viimesessä kierrossa ollut ja mä kyllä yhdistän sen noihin clomeihin. Oireet alkaa muutama päivä vikasta clomista ja oviksesta. No onneksi nyt ei tartte enään clomeja kokeilla. Muuten oloista päätellen navan alla tapahtuu jotain, varmaan keltsu pumputtaa nyt isolla teholla. Jos en tietäisi niin voisin kuvitella näitä raskausoireiksi :bored:
 
Maggie, mun mies tietää että juttelen tällä foorumilla. En varsinaisesti ole asiasta avautunut, mutta joskus ihmetteli että missä surffaan puhelimella, niin sanoin että foorumilla, jossa saa jutella naisten juttuja :grin Ja onhan se joskus nähnyt mulla tämän läppärillä auki eikä ole paljoa kysellyt. Itse avauduin toissa kierron lopussa miehelle, kun menkat alkoi että miten ahdistaa kun mitään ei tapahdu ja menkat vaan aina tulee! Tuntui, että miestä ahdisti vielä enemmän se mun avautuminen, joten tulin itse siihen tulokseen, että koitan ottaa miehen tjot-asenteesta oppia. Ja mieskin tuli sitten tässä asiassa vastaan ja alkoi ottamaan noita vitskuja tunnollisesti (joka päivä jaksan edelleen ihmetellä miten yllättävän hyvin se ottaa ne ja pitää selkeästi asiaa tärkeänä :Heartpink) Nyt siis koitan mennä rennommin, koska ei meillä oikeasti ole mikään hätä tai kiire tämän asian kanssa :)

Minni, kyllä mullakin liikuntaa tulee, mutta salitreeni on vaan asia erikseen. Töissä olen koko päivän jalkojen päällä ja ramppaan paikasta toiseen + koiran kanssa 2 lenkkiä päivässä. Mutta puntteja nostelemalla saa veren kiertämään ja asennoista johtuvat kivut pidettyä poissa :) Ja tietty tavoitteena olisi myös saada lisää lihasta :wink Mekään ei juuri puhuta yrittämisestä kotona ja mun mielestä parempi niin. Mieheltä tulee välillä asiaan liittyviä kommentteja tyylin reissuja suunniteltaessa, että "entä jos et voi lentää enää silloin" :grin

nennaa, et oo tosissasi että muka oottelet ENS VIIKON LOPULLE sen testin kanssa!!!! Viimeistään nyt viikonloppuna testaat jos tätiä ei näy!!! Jos pääsee dpo 18 asti ilman menkkoja niin on raskaana! Ja jos nyt arvelet että ois meneillään dpo 15-18 niin silloin lauantaina olisi jo dpo 18-21. ÄLÄ PIDÄ HULLUJA JÄNNITYKSESSÄ!!! laughing4 Muuten tuun sinne ja pakotan sut pissimään tikulle! :happy090

Mimmu, pirun hiiva! Mutta onneksi sulla taisi olla viimeinen kerta clomien kanssa niin ei tartte tosta enää kärsiä? Ja mielenkiintoista kuulla, että on voimakkaat tuntemukset vaikka ei käytännössä ole raskauden mahista. Todistaa vaan taas, että ne on keltarauhasen piruiluja. Olkoon ensi kierto teidän! Ja en suosittele sulle tota disperiini-kokeilua, kun sullakin on ollut tiputtelun kanssa ongelmaa. Mulle enemmän kuin ihan tarpeeksi että sitä kierron lopussa, joten en sitä halua enää kierron alkuun (ja vielä niin että olen sen vielä itse aiheuttanut). Mun veikkaus on, että toi tuhru tuli kohdunsuulta eikä kohdusta, mutta kuitenkin ei enempää kiitos.
 
Muokattu viimeksi:
Mimmu, mitä se Q10 on? Mihin se vaikuttaa? :o vai oliks ne niitä tosi kaikenkattavia valmisteita?
Ja huh kun kuullostikin omituiselta tuo 4+0, en ole kyllä ikinä ajatellut millä viikoilla olisin jos olisin raskaana, koska koitan olla ajattelematta sitä ettei tunnu niin pahalta kun menkat alkaa :P parempi se vaan on odotella vielä tovi! :) (vaikka muita aina hoputankin testaamaan :D )

Larissa, miulla kun on noi kierrot muutenkin heitellyt aiemmin jonkun verran niin odottelen sinne asti testaamista ku on pisin kierto ollut, jos vaan maltan :)
Enkä siis tikuttanut ovista vaan limojen perusteella mennyt, joten ei oo dpo aivan satavarma.

Maggie, mie kerroin jo keväällä kun jäin tähän foorumiin aivan koukkuun ja mies ihmetteli miks oon kokoaika kännykän ääressä ja kirjottelen jotain :D ei ole häiriintynyt enää asiasta kun tietää etten sitten sille latele kaikkia tuntojani ja ilmeisen tyytyväinen ja tunnollinen on myös ollut noiden pillereiden popsimiseen mitä täältä olen lukenut ett kannattaa kokeilla :)
Hänkin siis on enemmän tjottailu-linjalla, mutta suostuu kyllä mihin vaan mitä mie keksin kokeilla :D seksiä on silleen niinku haluttaa, eikä pakonomaisesti oviksen alla ja hyvin on mennyt vaikkei plussaa olekaan tullut :)
Tsemppiä sinne ahdistuneisuuden kanssa, toivottavasti saat puhuttua miehellesi hienovaraisesti ilman miehen ahdistuksen herätystä omista tunteistasi. Parisuhteellekin tekee hallaa jos toinen on todella ahdistunut eikä voi puhua avoimesti, vaikka tiedän ett se on hankalaa, tää on niin iso ja silti arka asia❤
 
Takaisin
Top