Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku: apua! Onni onnettomuudessa!

Täällä pois kans pudottaa painoa.... mitä enemmän yritän pudottaa sen enemmän paino nousee... lihasta...vatsamakkarat ei kyllä häviä mihinkään. ..

Kp 15 menossa ja alavatsa tuntemuksia ollut muutamana päivänä sekä kananmuna valkuais vuotoa.... toivotaan ettei ovis ollu eilen tai tänään koska ei olla puuhasteltu... pitää kyllä miehelle vinkata joko tänäpäivänä voi puuhastella ja sit ennen ku lähtee töihin....
 
kaakao joo, arvaa että mietin että jos nyt plussaisin, mun aivot varmaan sanois pimpelipom. :grin Ja ymmärrän sun tunteen, mullekin sisko on tosi rakas niin kovasti haluaisin kyllä kaksi lasta.

lumihiutale voi ei, oon tosi pahoillani! :sad001 Ei hyvää päivää mitä tekstiä, "toiset tyytyy vähempään". No muut ihmiset tekee vaikka mitä, ei se ole mikään perustelu omalle parisuhteelle. Kuulostaa tosi rankalta. :sad001

Larissa hyvä että on talleteltu, eiköhän se riitä vaikka tänään ette ehdikään. :)

On. Mitään muita oireita ei ole, kuin pientä nippailua tai paineen tunnetta silloin tällöin. Paitsi jos tän flunssan haluaa laskea. Ei mitään rintojen arkuutta tai etovaa oloa tai muuta. Plääh, voisin kyllä pikakelata ensi viikkoon.
Kp23/29 dpo9
 
Beisla mun mielestä just toi "toiset tyytyy vähempään" lause kertoo että muutosta ei tuu tapahtuu..

Plussatuulia tänne kaikille teille ihanille <3
 
Voi ei lumihiutale :( toki on parempi erota kun roikkua huonossa suhteessa, saatika tehdä huonoon suhteeseen lapsi :( ikävä tosiasia. Varmasti löytyy sitten arvoisesi ihminen joka jaksaa tosiaan panostaa eikä lauo tollasia :/ toivottavasti saatte tehtyä oikean päätöksen!

Beisla juu just ykspäivä kattelin taas tuota linkkiä. En ole kyllä ikinä bongannut tota ovislimaa eikä liman tulo kyllä ole oviksen aikoihin runsastunutkaan. Voi olla että on joku viallinen testipaketti kokonaisuudessaan! Tilaan vielä kerran (jos tarvis) tuolta koska olen tykännyt noista ja jos ei nekään toimi niin vaihdan merkkiä tai lopetan testaamisen! :D

On. Ei tänääänkäään o plussaa! Voi jeeveli! Tästä kierrosta tulee varmaan joku superpitkä tai sitten tämä on se vuoden ovuloimaton kierto :( sitten meni ja puski vielä maailmanluokan flunssa eikä yöstä tullut mitään :/

Kp 22
 
Hei mun tuli mieleen, että onko kukaan teistä koskaan ollut "rapsutuksessa": siinä rassataan piipunrassilla kohdun limakalvoa, että se vähän herkistyis vastaanottamaan alkion. Se työkalu taitaa olla sama millä papa otetaan. Pitäisköhän pyytää lääkäriä vaihteeksi vähän rapsuttamaan. ..
Tsemppiä tytöt päivään!
 
Minni, luultavasti tollasesta sillon tällöin ripsien laitosta ei mitän haittaa olekkaan, itse ole navin miettinyt kun useita tunteja päivittäin teen. Voi olla että meen käymään lääkärissä, seuraan nyt vähän aikaa miten menee. Oon myös huomannu että hengästyn tosi helposti, vaikka kun selitän asiakkaalle jotain niin ihan puhuttaessa jos vauhdikkaasti tuun siihen tilanteeseen. Mun eiks hengästyminenkin oireile raskautumisesta?!?!?! :grin
voihan sun kadoksissa oleva ovis! :sad001

Sabetti, ootko säkin kosmetologi? :) Mulla on aromaattisia tuotteita käytössä mutta pitoisuudet on tosi pieniä et ne on ihan ok. Muutamissa on teepuuöljyä et niitä pitä vältellä sit jos onni potkaisee. Toivottavasti solut kohtasivat teillä ja luget auttaa :rolleyes:

Jennie, pahoittelut menkoista :sad001 Mut hvä et pääset selvittelee asioita

kukka, voi typeryys jos ne sun menkat nyt alkaa :sad001

mami, toivottavasti sun ens viikon testi näyttää plussaa :rolleyes:


ninukki, hienot ultra kuulumiset! Nyt vaan sormia ristiin! :smiley-angelic001


kaakao, onnitelut ovisplussasta! Ja varmasti teilläkin se kakkonen tulee, ennemmin tai myöhemmin! Toivottavasti ennemmin :)

Mulla tuo yritysaika tuli ehdottomasti järkytyksenä! Jotenkin sitä on elämässä saanut kaikenlaista paskaa niskaan olin aatellut että edes tämä asia menee helpommin. että kun ekat 6 kk yritystä oli takana oli tosi kauheeta tajuta et, ei vitsi, tästä tulee pitkä ja rankka tie. silloin tajusin että tulee kestämään, ja nykyisin vaikka käytännössä on mahdollista että joka kierrosta tulee raskaaksi ja toivoo kovasti sitä, on sillain että ei se kuitenkaan ole plussa.


Katjusha, toivottavasti tiedän koira paranee!! inhottavaa :sad001 en oo kullut rapsutuksesta, mut hyvältä kuulostaa! :)

Beisla, jopas siellä tapahtuu! :bored: Se on niin inhottavaa pitkän suhteen jälkeen kun eroaa, varsinkin jos tuntee molemmat osapuolet, sit et miten suhtautuu ja kenen kanssa pyörii jne. Tosi ikävää :sad001 Hyvä et flunssa helpottaa

lumihiutale, onpa inhottava kuvio. Tee niin kuin sinusta itsestäsi tuntuu parhaalta ja minkä näät oikeaksi! Voimia ratkaisuun! Tosi törkeää puhetta mieheltäsi!


Mua väsyttää!!! Joku vitsin kaivinkone alko jyrätä meidän naapurin pihalla joskus seiskan aikaan tänä aamuna! Täällä ei ihmeitä, sian tänään tilattua sen laitteen mistä kirjoittelin aiemmin ja oon niin fiiliksissä kun se valmistaja tuo sen mulle tänne ja kouluttaa täällä niin mun ei tarkke matkustaa 500 km suuntaansa! :grin
Oireita ei edelleenkään mitään kummempia, tänään hetkellisesti oli vartsassa ja nyt selässä sellasta menkkajomoa, mut ei muuta. Tuli mieleen et kun viime kierrossa alko menkat 2 pv oletettua aiemmin niin oisko nytkin. Välillä tuntuu alavatsassa puutumisen tunnetta mut voiko sellanen olla ees mahdollista?:bored: Voi olla et se on jotain muuta ja koen sen vain jotenkin oudosti.

Ilpuri kp29/n.32, yk19, dpo10
 
Heippa kaikille! Ja mukavaa alkanutta viikkoa!

PikkuMinski: Noi converset on upeita. Wau!!!

Hileinen: En voi sanoin kertoa kuinka pahoillani olen tilanteestanne! Iso halaus <3 Mutta kuten moni jo sanonut niin on niitä ihmeitä tapahtunut aiemminkin :)

Nessu: Inhottava tilanne sulla työpaikalla. Yritä purra hammasta. Noille törpöille ei voi mitään, jos ei halua laittaa luuta kurkkuun kerralla. Toisaalta tuskimpa he edes ymmärtäisivät. <3

Jennie: Nuo utelut on kyllä niin syvältä..
Pahoittelut negasta.

Nyt pienen foorumitauon takia lukemassa vasta sivua 222. Oviksen bongailua täällä ollut, tsemppistä siihen! Jaksuja myös piinapäiville!

Palaan kirjoittelemaan myöhemmin, nyt joutuu jo palaamaan askareisiin.
 
Muokattu viimeksi:
Ja pääsinkin jatkamaan heti :)

Beislan flunssa vois tarkottaa kyllä ihan muuta kuin sairastumista ;)

Nennaa tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen. Itse lopetin 2012 enkä ole katunut päivääkään :) muista vaan ettet oo luopumassa mistään vaan ettei sun enää TARVITSE polttaa :)

Murkku: peukut pystyssä et ovis oli! Kohta pääset jännäilemään :)

Mymmelisti: tsemppiä haastatteluun! Jos mikä niin koulun työn tms. Aloittaminen houkuttelee ne tuplaviivat siihen testiin :)

Ilpuri: hurjaa kamaa tuo liima. Ohhoh. Oon käyny pari kertaa ottaa ripset ja kyllä se tuntuu aika kamalalta silmissä se liimahöyry tms. Sullakin piinapäivät kohillaan.
Hyvä että ajanvaihto onnistui kuitenkin, niillä on jemma aikoja aina ja ne antaa ne vaan jos ne saa omantunnonpistoksen :)

Larissa ei kyllä malta mitään taukoa pitää kun on näitä testailijoita tässä tuloillaan :)

Kaakao: hyvä et on tallettelut kunnossa ovista varten :)

Mimmu: pöh vuodolle. Toivottavasti on vaan kohdunsuun/ emättimen limakalvo ärsytystä eikä jatku kauaa tai oo runsasta. Ootteko kokeillu liukkaria? Täällä monikin on puhunu preseed valmisteesta? Voi olla kokeilemisen arvonen juttu jos vuoto on limakalvoilta.

Kukka: voisko olla kiinnittymisvuotoo?

Mami: tsemppiä piinapäiviin!

Sabetti: hyvä et talletukset on kohillaan, juurikin oviksen alla tai olla parhaat prosentit!

Ninukki: kuullostaa hyvältä nuo follit ja limis! Isännän kellistykseen mars!

Katjusha: voi koiraparkaa! Been there done that, on rankkaa omistajilla ja eläimellä itsellään <3

Lumihiutale: voi sinua! Voimia muru! Tuollaiset päätökset on todella raskaita. Tuskin olet tähän tulokseen yhdessä yössä tullut. Halaus <3

Minni: entäs jos se ovis ei sattunutkaan tikkuun? Onhan tallettelut kohillaan?

On: yllättävän positiivinen fiilis. Ei lopeteta yritystä. Kunhan tästä raskaudesta paikat kunnossa niin päästään "seurannan" piiriin, mitä se sitten tarkottaakaan.
Eilinen hcg oli 32 703, neuvolatäti sanoi että tavattoman korkee keskenmenon jälkeen, jotta uutta verikoetta ens viikolla.
 
Kreisikät, kiva kuulla susta! Onpa tosiaan korkea hcg, ite sain maksimit 19000 kun 7+2. Seuranta on hyvä, vaikka kaikkineen p..ska keikka.
 
Kresikät kiva kun palasit <3 En tiedä, voiko niin olla, että olen kaikkina kuukausina saanut sen tikkuun ja jopa kolme päivää on näyttänyt plussaa ja sitten yhtäkkiä se onkin mennyt ohi? En tiedä voi olla, mutta talleteltu on pitkin kiertoa 2-3 pv välein:) toivottavasti pääsette pian taas remmiin ja yrittämään uudelleen!
 
Katjusha, mulle puhuivat tosta limakalvon raaputtamisesta, että on kuulemma joku "tämän hetken trendi". Lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, että ei aukkarin yhteydessä sitä "raaskinut" mulle tehdä kun oli niin hyvät limakalvot. Ei ottanut kantaa, että onko siitä hyötyä, mutta rivien välistä luin hänen puheistaan ettei ole sen kannalla että kannattaisi kohdun limistä sillä "pilata". Ja tämä oli siis naisten polin ylilääkäri.

Minni, jospa ne peevelin testit on vaan viallisia ja siksi eivät näytä sulle ovista??? Mutta on teillä ainakin tallettelut osuneet kohdilleen vaikka ovis olisikin ollut jo :)

Ilpuri, kuulostaa hyvältä noi sun olot :wink Ootko testiä aatellu tehdä?

KresKät, kiva kun palasit :) Ja onpa tosiaan hcg ollu korkealla vaikka aika varhaisilla viikoilla tuli km!!! :eek:

Mun disperiini-ihmiskoe loppuu tähän päivään. Olen ottanut sitä 25-50 mg/päivä ja aina kun otan ton 50 mg niin tule valkovuodon seassa ruskeaa. Eli en jatka, kun en halua että mikään tiputteluvuoto alkaa jo ennen ovista! Onneksi selviän ilmankin tuota :wink Ja miehen tän illan meno peruuntui, joten ehkä sitä vielä ehtisi tallettelemaan, jos on fiiliksiä :grin Ihanaa kun ei tiedä tarkkaa kp:ta niin ei ota niin paljoa ressiä! :grin

Larissa kp? ovista ootellessa, yk 15
 
Ilpuri juu olen. :)

Kreisikät mukava kuulla sinusta. Viestisi oli jotenkin jo niin positiivissävytteinen kokemastasi huolimatta. Jaksuja♥

Larissa sulla kuullostaa tän kierron fiilikset nii rennoilta! Kiva juttu ettei ole tarvinnu ressata. :)

Kuullostaa tuo rapsutus rassaus aika hurjalta. :o en tiiä uskaltaisinko, papakin viimeksi sattu niiin paljon ja verta vuosi vielä seuraavanakin päivänä... :/
 
Lumihiutale, kylläpä kuulostaa nyt ikävältä teidän tilanne :sad001 Onko miehesi masentunut? Voisiko sellainen selittää nuivaa suhtautumista? Kyllähän parisuhteeseen pitäisi jaksaa panostaa ja yrittää tehdä toinen (ja samalla itsensä!) onnelliseksi koko loppu ikä.

Lucky toivottavasti tallettelut teillä nyt osuu kohdilleen ja ovis on sopivasti vaikka huomenna!

Minnille saisi se ovisplussa tulla jo! Hophop!!

Katjusha enpä ole moisesta rapsuttelusta kuullut aiemmin. Kuulostaa epämukavalle :inpain:

Ilpuri aika tiukalle kuulostaa tuo sinun hengenahdistus! Kannattaa kyllä lähteä lekurin juttusille niin saa puhalluskokeet tehtyä. Omasta kokemuksesta voin kertoa, että olo helpottaa kummasti oikeilla lääkkeillä, eikä viivyttely auta asiaa. Jospa ne menkat jättäisi nyt kokonaan tulematta ja plussaisit! Raskautta ajatellenkin olisi hyvä että olisi mahdollinen astma hoidossa :wink

Kresikät pahoittelut km:sta :sad001 Päätetäänpä nyt, että seuraava pysyy matkassa loppuun asti! Hienoa kuitenkin, että jaksat olla positiivisin mielin ja että pääsette seurantaan :)

Napailua. Tänään dpo 0 ja päivän tallettelut keskeytti esikoinen, joka heräsi vihaisena kuin ampiainen kesken päiväunien. Poskihampaita tekee ja taisi olla kipeä. Katsotaan jos vielä ehdittäisiin illalla tehdä viimeiset talletukset. Lapsettomuuspolille oli tänään soittoaika. Halusin kysyä vielä gynen mielipiteen, kun esikoisen jälkeen mulla on ollut aina ennen menkkoja 2-3 päivää tuhruvuotoa, mutta tämän ei kuulemma pitäisi vaikuttaa raskautumiseen, koska alkion kiinnittyminen tapahtuu jo selvästi ennen tuota vuotelua ja istukan hormonitoimintakin ehtii käynnistyä. Hyvä nyt saada tuokin murhe mielen päältä. Sovittiin myös, että seuraavassa kierrossa taas ultrataan. Mullahan ekassa letrokierrossa kypsyi neljä follikkelia ja sen jälkee annosta laskettiin, mutta vasteultraa ei voitu kesäsulkujen vuoksi tehdä. Nyt on siis menty ihan sokkona toivotaan toivotaan -tyylillä. Viime yönä heräsin esikoisen unikitinöihin ja tajusin että alamaha on todella kipeä, en meinannut pystyä uudstaan nukkumaan ja kipu jatkui vielä tänäänkin aamupäivän. Samanlaiset kivut, kuin siinä neljän follin kierrossa oli. Nyt jännittää että jos tästä kierrosta tärppää, niin kuinkahan monta siellä on kasvamassa?! :nailbiting:
 
Lumihiutale, todella kurjan kuuloinen tilanne teillä. Ehkä kannattaa vielä puhua ennen lopullisia päätöksiä. Jos vaan jaksat. Monesti noiden aiheiden esille ottaminen on raskasta. Voimia! Ja komppaan kyllä Minniä siinä asiassa että huonoa suhdetta ei lapsi pelasta. Sitä suurempi on varmasti tarve toimivalle suhteelle, kun lapsi muuttaa niin paljon ja kysyy voimia ja pitkää pinnaa. Sinulle on varmasti se oikea odottamassa jos nyt päätätkin lähteä tästä suhteesta. <3

Junttura, kiva kuulla sustakin.

KreisiKät, kiva kun tulit takaisin. Ihanan vahva asenne sulla on. <3 Ja söpö uus profiilikuva. :) Tsemppiä uuteen kiertoon!

Katjusha, en oo kans rapsuttelusta kuullutkaan. Kaikki keinot käyttöön? Oishan sekin sitten testattu. :)

Onnea ovismetsälle ja plussia myös r-tikkuihin. Pitkää pinnaa!

On. Täällä ei vieläkään oo päästy tallettelemaan. Miestä odotellaan. Toivotaan ettei me O ohi... :/
 
Larissa, eipä tule varmaan mieleen ekoina vuosina ehdottaa, mutta jossain kohtaa voi uhrata vähän sitä hyvää limistäkin, jos kaikkia muita keinoja on jo yritetty :)
Mulla se ei kyllä tuntunut kovin kummoiselta, voisin verrata papaan, jota en juuri huomaa otettavan. Tämä oli Väestöliitossa yhtenä korttina käytössä. Muutoinhan hekin ovat perin konservatiivisia ;)
 
moikka, täällä enemmän ja vähemmän taustalla lueskellut ja tykkäillyt/arvioinut mutta kommentointi jäänyt:) täällä ovista odotellaan jos ei nyt sit jostain syystä ollutkin jo tänään, kp8 o_O, maha kivut ollut vaan aikamoiset,hmm..:confused005
lumihiutaleella ikävä tilanne, tsemppiä sinne!
tuosta oviksesta,itse en muista havainneeni ovista ennen esikoista minkä jälkeen sitten aloin havaitsemaan järkyttävät mahakivut ja kuukautiskipuja ei juuri nimeksikään,ja tuon kivunkin tajusin ovulaatioksi vasta ekaa kertaa tikuttaessa sen olevan se, sen toki haluaisin tietää että mikä siinä sitten sattuu:anyone
 
niin ja tuohon disperiini keskusteluun, siis itselläni myös matala verenpaine jotain 60-70/90-100 ja hb n. 135 ja siis silläkin vaikutusta o_O:nailbiting:
 
Lumihiutale pahoittelut vaikeasta tilanteesta! Onko tuota jatkunut pitkään vai onko miehesi muuttunut jotenkin viime aikoina? Samoilla linjoilla olen kuin muutkin, lapsi ei pelasta huonoa liittoa. Minun nuoruuden liittoni ei lähtökohtaisestikaan toiminut ja erottiin noin vuosi lapsen syntymän jälkeen. Voimia!

Kreisikat oletko kuullut tai lukenut mitään rypäleraskaudesta? Jollakin oli sellainen täällä foorumilla ja siinä hcg nousee pilviin ja on käsittääkseni alkuraskauden vuotoa (sitähän sinullakin oli)... Toivottavasti en aiheuta tällä kirjoituksella sinulle turhaa huolta ja murhetta :Heartred Tervetuloa takaisin ja onneksi olet jo paremmalla fiiliksellä.

Beislalle jaksamista piinapäiviin :) Tuo on parasta ja samalla kauheinta aikaa kuusta.

Katjushan "rapsuttelut" kuulosti aika ikävältä... Mulle ei ainakaan vielä oo puhuttu mitään tuollaisesta tuolla naistenpolilla.

on: kp3 Menkat melkeen loppu, järkyn lyhyet ja niukat oli taas. Vehnänalkioöljy alotettu tänään, jospa sillä olis suotuisia vaikutuksia limikseen. Viime kierrossa kun mitattiin kp16 tuo limis niin oli 8mm, onkos se ihan hyvä?
 
Pitkästä aikaa ehdin tällekin puolelle kommentoimaan :) tosin kaikki kommentoitava on unohtunut jo... :/

Mymmelisti ainki oli kovin salaperäinen, toivottavasti pääset kertomaan meille mikä siusta tulee ;)

Minnillä ei vieläkään o-plussaa?! :o

Lumihiutale, kuullostaa todella raskaalta tilanteelta :( toivottavasti saisitte kuitenkin vielä puhuttua niin että kumpikin ymmärtää toista. Tsemppihali!❤

Lucky, toivottavasti ovis ja tallettelut osuu nappiin siellä!

Katjusha, enpä oo kyllä moisesta rapsuttelusta ikin kuullukaan :o on se vaan hyvä ku on tää ketju ni saa ain oppia uutta! :)

Maggie, toivottavasti mies ehtii ennen ovista! Kädet ristissä täällä :)

Kreisikät, kiva kuulla kuulumisiasi ja etenkin kun noin positiivisella asenteella olet, huikee nainen kyllä olet!❤

Apua kenen koira olikaan päässyt tulehduttamaan haavansa? Ihan kamalaa, voi pientä :( toivottavasti koira antaisi tällä kertaa itsensä parantua kunnolla❤ omistajille tsemppiä!

Ilpuri, ihan mahtavaa kun saitkin siirrettyä ajan ja vielä noin nopeesti tulee! :)
Ja onneksi olkoon uuden hillittömän hintavan laitteen ostamisesta ja aivan mahtavaa kun siun ei tartte ajella edes sen takia :)

Kaakao, toivottavasti vielä ehditte tallettelemaan. Vähänkö jännät paikat parin viikon päästä siellä!

Ööö nyt unohtu kyllä muut :( olen pahoillani, en tarkoituksella jättänyt ketään huomiotta, pääsi vain unohtumaan :(

On; hoi, yksi täti hukassa! Lauantaista asti tuntunut kramppeja mut vuoto pysynyt visusti poissa. Eli eipähän tarvitse pelätä kierron lyhentymistä, eikä toisaalta myöskään sen tasoittumista -.-"
Tissit on arat, mutten pidä sitä minään oireena varsinaisesti. Päätä särkee taukoamatta, mut sen pistän tupakoimattomuuden piikkiin. Mielialat vaihtelee aivan hulluna ja senkin pistän tupakoimattomuuden piikkiin.
Siis tää on ollu nyt sieltä lauantaista asti aivan hullua vuoristorataa mielialojen kanssa kokoajan. En normaalisti ala muistelee vanhoja ikäviä tapahtumia ja poraa niitä, mut toissa iltana itkin varmaan 3tuntia kun tuli yksi yläastemuisto mieleen. Mies oli ihan ett mihin miuta sattuu, mitä on tapahtunu, mikä miul on jne ennenku kerroin mistä johtu :D

Nenna, kp 28/täti tulee joskus, yk16 tjsp :D
 
Takaisin
Top